Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2022 în toate secţiunile

  1. A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:
    5 points
  2. Sincer placutele sunt pe duca, au si eu un protocol de urmat, adica nu pot sa iti zica ca totul e ok, si dupa sa te cheme din nou dupa 5000 de km ca sa iti schimbi placutele.
    1 point
  3. Păi mașina la bază are 140 și din fișa dyno reiese că are 180. Și la asta m'am referit că trage mult mai agresiv față de 140 de cai. Și nu afectează cu nimic faptu ca are un mic soft? Ma gândesc la filtru de particule că îl încinge mai rău.
    1 point
  4. Dupa incarcare, par a fi km orig, 255. 71 gr cenusa, u e de speriat. Daca regenereaza la 500 km, e ok. Si faptul ca nu ai avut dieselgate conteaza pt motor. Egr, ai inlocuit ?
    1 point
  5. Tocmai acesta ar fi trebuit să fie rostul acestui topic. Cine e interesat de achiziția unei mașini electrice, să-și expună situația, și în funcție de experiența sau cunoștințele celorlalți, să primească un sfat obiectiv. Dar cei mai mulți extrapolează situația lor personală majorității și spun că merită sau nu merită, pentru toată lumea.
    1 point
  6. Nu toti romanii aveau panouri solare pe casa??? Parca asa umbla vorba… ca incarci fara sa astepti, esti liber ca pasarea cerului! Cat mananci caviar la restaurant, incarci si masina, nu era asa?
    1 point
  7. Cu ajutorul colegului @Al Bundy am rezolvat astazi problema intensitatii lapilor si suplimentar am activat aprinderea pe frana si a lapilor de pe haion + DRL pe stopurile de pe aripi:). BCM ul meu nu suporta codarea directa de la AB la 3F, asa ca a trebuit sa se rescrie manual EEPROMUL cu codarile specifice pentru LED. Doar VCDS-ul nu ajuta in acest caz, necesar VAG Helper + Odis. Multumesc @Al Bundy.
    1 point
  8. bine, la ei cam asa este in general..... eu am facut retrofit la Polo 6C 2015 cu faruri halogen, la faruri LED oem 2016... inlocuire BCM, scoatere component protection de pe can gateway, bcm, scriere chei, telecomenzi, etc... ce crezi ca i-au zis cei de la reprezentanta ?... ca e imposibil.
    1 point
  9. Consum Skoda Superb sedan 2.0 TDI 170 cp DSG 4x4: 5,3% pe traseul Galati - Lepsa si retur, cca 350 km, roti pe 17", 2 adulti, 2 copii si ceva bagaje.
    1 point
  10. Adevaru' e ca , cand bagi talpa in ea si decoleaza la propriu, cui ii mai pasa de consum... :icon_bounce: Sigur ca la pompa ai vrea sa-ti scrie 1500 km de la ultima alimentare si poate sa ai un abdomen ca a lu' Dorian Popa , da' na , nu se poate cu toate. Autonomia e undeva pe la 900km combinat. Recunosc ca e si vina mea, poate daca as menaja-o un pic , poate as mai castiga un 50 de km la autonomie. Sau nu. :icon_geek: Io unu nu m-as supara sa am autonomie 800 km pe autostrazi, dar se pare ca statul "tine" cu mine pentru autonomie cat mai mare.... :D
    1 point
  11. la 140km/h cu anvelope 225/... nu ai cum sa ai consum de 4-5%, asta ar insemna ca la 120km/h sa ai 3-4%, la 100km/h sa ai 2-3%....si asa mai departe. mai testeaza, apoi asteptam un raspuns. vezi si consumul real, plin-plin, poate acel consum de 6 pe ultimii 800km este real 6,6%...
    1 point
  12. Salut Pentru cei interesati de acest retrofit am gasit pe un forum polonez foarte explicit (lista de componente necesare cu cod piesa , poze, verificare compatibilitate calculator,...) montajul unui parbriz cu incalzire. https://forum.vw-passat.pl/topic/48365-b6-montaż-ogrzewanej-przedniej-szyby/ Cu activarea traducerii pagini din browser se rezolva cat de cat cu traducerea. Sper sa va fie de folos. Acum vin cu o intrebare catre voi: stiti cumva ce diferente sunt intre un parbriz de B6 si B7? Eu vreau un parbriz cu incalzire si heliomat (am senzori de ploaie si de lumina), dar din pacate, din discutiile avute cu cei de la Pilkinton, am aflat ca pentru B6 nu sa facut si cu incalzire si heliomat. La Passat B7 sa facut si cu incalzire si heliomat. Din punct de vedere gabarit si forma este acelasi ca si la B6 si se poate monta, dar am inteles ca difera pozitia senzorilor si a oglinzii (oare sa fie dar atat? nu difera oare si forma locasurilor unde se pun senzorii si oglinda?) - acestea sunt inf primite de la Pilkinton Multumesc Craciun fericit!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!