Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2022 în toate secţiunile

  1. A venit vremea sa prezint surprizele, so... Frane RS7 390mm fata / 356mm spate, oem wavy discs. Jante FlowForged Vennom 20", 9.5J ET40+Distantieri 16mm (cat sa incapa la milimetru etrierele noi 🤣) @ Michelin Pilot Sport 4S Franele au fost primele, ce-i drept, acum vreo 2 luni... insa nu puteau fi prezentate fara jante adecvate, pe care le tot "vanam' de muuuulta vreme. Jantele au primit tratament ceramic (CarPro CQuartz DLUX) + protectie anti-statica si hidrofoba (CarPro Gliss), a fost o "placere" sa le aplic pe 1 milion de spite de jante .. pe toate partile 🤣, intr-un final au iesit perfecte (si eu am ramas cu o febra musculara la antebrat =))) ) Pozele oricat de misto ar parea, tot nu ii fac dreptate, in realitate arata mult mai grav 🤩, fitment-ul este perfect, la linie cu aripa, exact ce trebuie. Apropo, franele vechi - intr-o conditie ff buna - sunt de vanzare aici:
    10 points
  2. Ai spus ca exista cel putin tot atatea cazuri pentru care nu se confirma si apoi ai dat linkul de pe wikipedia cu confirmation bias, speram sa pui totusi si niste dovezi cu acele cazuri care nu se confirma. Se pare ca totusi nu poti gasi "cel putin tot atatea cazuri pentru care nu se confirma" Stiu si eu conditiile de test, si nu, nu vreau sa compar cu valoarea declarata de VW, de unde si pana unde aceasta idee... dar BatteryLife a comparat cu valoarea declarata de VW si i-au iesit calculele la fix (cu eroare de 0,x). Mersi insa ca repeti ce am spus eu deja, si anume ca se fac cicluri complete incarcare descarcare si ca asa face si acel incarcator inteligent... efectiv nu inteleg, ai reluat fix ce scrisesem eu deja, ca si cum ai scrie ceva nou ce aduce ceva in plus in discutie...?? Cred ca discutia degenereaza. Hai sa lasam pe fiecare sa foloseasca ce poate (mai ales ca spui ca nu te intereseaza starea bateriei). Pana la urma, s-a dovedit clar pana acum ca e suficient de precis si Maximum Energy Content si metoda cu descarcatul la 0 si incarcatul la 100%. Eu de fapt de aici am si pornit: am constatat ca la incarcare pana la 100%, cantitatea trasa din charger nu e suficienta pt a confirma capacitatea anuntata de producator, si abia apoi am verificat si Maximum Energy Content, care a picat fix pe cifrele care imi iesisera din calculele de mai sus un pic, tot in acest topic. VW are nevoie de conditii de "laborator" pt ca ce scot ei in urma masuratorilor poate si va fi folosit impotriva lor intr-o aventuala cerere de garantie. Pt 99% dintre noi insa, nu e utila o masuratoare precisa la 3 zecimale, ci e suficienta si una "pe genunchi" confirmata in 2-3 moduri cum am facut eu (din incarcare efectiva si apoi din Maximum Energy Content) pentru ca stim ca oricum nu ne aflam nici pe departe in situatia de a avea nevoie de garantie. O sa verific si tensiunea maxima pe celule zilele acestea, tot cu OBD ul si softul carscanner. si EvNotify arata pe unele masini SOH. A spune insa ca nu te intereseaza si nu vei face decat un test la VW, oficial, mi se pare total deplasat. O companie care ofera un test cu ceva aparat (probabil un OBD ieftin) pt 99 euro: https://aviloo.com/batterie-testen/alias/volkswagen-id-3-pro-performance-58-kwh.html Nu vad de ce masina nu ar monitoriza ciclurile de incarcare si sa actualizeze acel Maximum Energy Content de fiecare data dupa ce se incheie un ciclu... ma rog. Mai studiem.
    1 point
  3. Poza e doar o pagină mai în spate. Partea din spate a capacului ar fi practic deasupra turbinei și asta se încinge rău de tot, cred că acolo ar putea fi problema. Mai completez acum și cu o poză dedesubt a capacului.
    1 point
  4. @Muale Am cautat pe YT si am gasit cate ceva referitor la telescoape ( cauta VW B7 sedan trunk struts). Se pare ca e meticuloasa treaba, mai ales la partea din fata a telescoapelor. Saptamana viitoare, pe caldura ma apuc de treaba. Deocamdata sunt foarte multumit ca am rezolvat yala de la portbagaj: partea electromecanica de la topran, partea metalica (yala efectiva) este cea originala. Functioneaza perfect. Sunt acolo doua suruburi cu o stea mai mica decat T10- am avut una intr-o trusa de mecanica fina.
    1 point
  5. Update: Dupa 1 luna de zile am reusit sa rezolv problema iar mai jos las etapele care au urmat dupa ce am scris mai sus: - dupa toata patania cu modulul farului am chemat un alt electrician care a a luat la puricat tot traseul iar la final am concluzionat ca modulul "Magneti Marelli" este defect iar suspiciunea mea ca modulul a fost inlocuit/manevrat a fost confirmata . - am facut retur la modul si aici am intrat pe scandal deoarece chiar daca la ridicare mi-am exprimat suspiciunile ca este manevra tot a trebuit sa aduc constatare scrisa de la electrician dupa care modulul a fost trimis catre o "comisie" care sa verifice spusele mele. - intre timp eu am comandat modul original la care trebuia "teoretic" sa mai dau o diferenta cand ajunge comanda. Surpriza ca returul de la primul modul a durat aprox 10 zile iar eu, pt ca nu am mai avut incredre in ei, nu am vrut sa mai platesc pretul intreg pt noul modul si doar diferenta. Drept urmare am putut sa ridic modulul original doar dupa ce au rezolvat returul de la modulul cu manevra. - in sfarsit ridic modulul Original, ma duc si ridic farul de la cel care trebuia sa etanseze farul si ma duc la mecanic sa montam masina dar surprizaaaaa. Cand am dus farul la reparat electricianul a zis ca o sa-l desfaca si ca o sa identifice pe unde a intrat apa si ca o sa stearga toate urmele din interiro uunde am avut apa si etc. Cand am ridicat farul am observat ca sticla pe interiro era tot patata iar carcasa exterioara era la fel de prafuita ca la inceput cand am adus farul. In jurul sticlei erau urme ca a fost aplicat silicon dar eram f sigur ca nu a desfacut farul. - dupa ce am ridicat farul am mers la mecanic si l-am rugat sa testeze farul inainte sa-l monteze pe masina ca sa fiu 100% sigur de reparatie deoarece nu mai aveam incredere in nimic . In urma testelor cu apa am avut din nou apa in far iar la verificari mecanicul a gasit unde era carcasa sparta si a facut o reparatie locala cu ceva rasina si nu stiu ce silicon mai bun. O sa las poze mai jos. - Am luat legatura cu cel care trebuia sa repare farul si ca sa ma duc la el sa-mi arate ca a desfacut farul dar ca nu putea sa stearga petele din interior deoarece acele parti se deterioreaza foarte usor si ca etc. A zis ca o sa-mi dea abanii ina[oi cand ma duc cu masina dar am avut multe vizite pe Camera de Garda la spitale cu Soacra, Copil si Tatal meu ca nu mai vreu sa fac nimic in aceasta privinta. Sa fie cu sanatate. Concluzia finala este ca 100% problema cu farul a inceput in Service-ul unde am reparat accidentul de anul trecut. Din pozele trimise de mecanic am inteles ca farurile se prind cu suruburi de lungime diferita, 1 surub este un pic mai lung iar cei din service, deoarece mecanicul a verificat si la farul nou de pe stanga, nu au tinut cont de suruburi si au montat surubul mai lung gresit iar acel surub a apasat in carcasa farului si a strapuns/spart acel loc. Noroc ca am verificat si farul din stanga unde aveam aceeasi problema dar poate fiind nou acel plastic a fost mai maleabil iar surubul nu a spart carcasa. Las mai jos cateva poze:
    1 point
  6. It’s done, topicul se poate inchide @Rave
    1 point
  7. Astazi am avut ceva timp liber si am pus pe marginile usilor chedere de protectie .
    1 point
  8. Consum 1.5 Tsi 150CP, manual, de la ultima alimentare, cu drumuri diverse, majoritar extraurban, dar si mers prin orase mari, foarte multe depasiri, mers fluent. Consumul pe termen lung, in general in aceleasi conditii, dar cu mai multe procente in mediu urban este de 4.9% pe 5557km. Foarte multumit, dezactivarea cilindrilor se reflecta intr-un consum excelent, motorul pastrand rezerve bune de putere pentru depasiri, urcari samd. Si consumul pe termen lung, nu am putut incarca ambele imagini, in acelasi mesaj.
    1 point
  9. Ok. Asa faci . Scoti mufa alimentare....sau toate cele 3 mufe....si scoti si din can gateway, ca sa nu mai ai erori la scanare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!