Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.03.2022 în toate secţiunile

  1. @Rave: baby-ish? 🤔 Adică mai de femei? @Doomy am testat pe GPS, mersi de sfat. Într-adevăr la 40km/h arătați pe GPS, în bord am 39-40km/h. @kkhheelloo am și eu insonorizant la capotă de prin 2019 (toată mașina e făcută), dar acum vorbeam de pasajul roților spate, unde am aplicat insonorizant spray Teroson. Problema mea este că din cauza umezelii, vibrațiilor și a poziției de lipire s-ar putea desprinde folia aluminiu-bitum. Cred că ar fi trebuit întâi să lipesc câteva fâșii și apoi să fi dat cu spray. Au trecut deja 7 ani de când e la mine și dintr-o mașină obișnuită a devenit jucăria mea frumoasă , Azi am mai pus niște acoperitori din plastic, par ok-ish. Lista celor ”făcute și de făcut” s-a schimbat și totodată s-a micșorat constant. Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • inlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie înca o ultimă codare la modulul AFS (pe care l-am cumpărat a 4-a oară • montat stopuri LED - urmează • clean look hayon - urmează • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat.
    2 points
  2. Revin cu descrieri noi. Am avut un drum lunguț, parțial aglomerat și complicat. La finalul lui aș fi putut continua lejer, câteva ore bune. Extraordinar de confortabilă! Liniște la drum întins, muzica se aude, indiferent de gen, IMPECABIL, sistemele de asistență sunt fantastice. Am depășit primul interval de resetare. Cifrele nu sunt atât de rele (compar cu drumuri făcute cu BMW F30 2.0d, 7,3-7,9). Fără să fiu vreun expert, de când s-a încălzit afară a scăzut ffff mult consumul. La drumurile zilnice de 4-10 km urban, am văzut și 12% față de 24% în zilele cu temperaturi scăzute! Sunt curios ce se va modifica atunci când voi încălța mașina cu anvelopele de vară!
    2 points
  3. Cred ca puteai sa lipesti insonorizant fara probleme pe tabla, rezista la mine pe capota motorului de vreo 2 ani. Si anul acesta am in plan sa aplic si in fata si pe spate niste insonorizant pe unde merge.
    2 points
  4. Cu ultimele puteri, pentru că spălasem roțile de vară le-am și montat pe Golf. Picioarele mele refuză să mai facă genuflexiuni așa că mâine o să fac mai multe din poziția așezat sau în picioare. Tot azi au sosit amortizoarele de la hayon, cele vechi nu mai țineau, iar cursa era mai mult împinsă. Astea noi sunt mai subțiri, vom vedea cât sunt de rezistente As fi vrut să ii fac si Golfulețului curățarea pasajelor și caranejelor, împreună cu o insonorizare cu Teroson, dar până nu schimb pragurile nu vreau să umblu. După aia, îmi fac de cap! 😁
    2 points
  5. Asta daca gasesti zona de reglat temperatura. Ca nu e iluminata si noaptea nu o vezi.
    2 points
  6. A venit in sfarsit primavara, cateva mici noi noutati s-au aratat la orizont. Masina a fost saptamana asta pe la vopsitor pentru a primi mici retusuri si cateva modificari subtile zic eu. Asadar a primit un lip pe bara fata si un difuser pe bara spate, catadioptrii rosii au fost astupati si bara spate revopsita, capace la oglinzi negru lucios, siglele cu Vw la fel iar pragul stang a fost si el revopsit. Intre timp am pus si rotile de vara, maine va urma o geometrie de control si in rest km si motorina, scumpa din pacate. In prima fotografie este o incercare de photoshop sa vad cum ar fi rezultatul final.
    2 points
  7. Astăzi după ce am făcut ceva cumpărături dimineață și apoi am săpat prin topicul lui @Doomy m-am hotărât să scot și eu apărătorilor de la aripi și să aplic insonorizant. Luasem deja sprayuri cu Teroson dar așteptam o zi liberă și mai călduroasă Am scos caprele din dotare și deși mi-ar fi plăcut să suspend toată mașina, nu am făcut-o, lucrând doar o parte, pe rând. După ce am scos toate torturile și le-am pus în cutie, am început să scot apărătorile. În spate e relativ simplu, iar în față e puțin mai mult de convins. După îndepărtarea frunzelor și pământului strâns, cu o perie și puțin detergent am curățat aripa și apoi am clătit-o bine. Apoi după uscare am dat cu Teroson, doar pe aripa spate, bineînțeles după o mică mascare a amortizorului și a celorlalte chestii pe care nu le doream vopsite. Cât timp s-a uscat Terosonul, am spălat apărătorile de la aripi, care erau destul de murdare, le-am lăsat apoi la scurs si după uscare am montat totul in ordine inversă, cu destul de multa chinuiala la cele din față. Apoi am trecut la cele de pe partea opusă. Mizerie mai puțină in față, dar pământ mai mult in spate. Același operațiuni ca prima dată, doar că s-a uscat mai greu totul fiind târziu si m-a prins întunericul.
    2 points
  8. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    1 point
  9. Ptr ca de ceva vreme "elemente cromate geamuri"="mizerii" la Seat, azi au fost colantate. 600 ron si 4 ore mai tarziu Eram in dubii daca sa fac si barile de pe plafon, ca ToniM, dar merg cu jantele
    1 point
  10. Update: Dupa 1 luna de zile am reusit sa rezolv problema iar mai jos las etapele care au urmat dupa ce am scris mai sus: - dupa toata patania cu modulul farului am chemat un alt electrician care a a luat la puricat tot traseul iar la final am concluzionat ca modulul "Magneti Marelli" este defect iar suspiciunea mea ca modulul a fost inlocuit/manevrat a fost confirmata . - am facut retur la modul si aici am intrat pe scandal deoarece chiar daca la ridicare mi-am exprimat suspiciunile ca este manevra tot a trebuit sa aduc constatare scrisa de la electrician dupa care modulul a fost trimis catre o "comisie" care sa verifice spusele mele. - intre timp eu am comandat modul original la care trebuia "teoretic" sa mai dau o diferenta cand ajunge comanda. Surpriza ca returul de la primul modul a durat aprox 10 zile iar eu, pt ca nu am mai avut incredre in ei, nu am vrut sa mai platesc pretul intreg pt noul modul si doar diferenta. Drept urmare am putut sa ridic modulul original doar dupa ce au rezolvat returul de la modulul cu manevra. - in sfarsit ridic modulul Original, ma duc si ridic farul de la cel care trebuia sa etanseze farul si ma duc la mecanic sa montam masina dar surprizaaaaa. Cand am dus farul la reparat electricianul a zis ca o sa-l desfaca si ca o sa identifice pe unde a intrat apa si ca o sa stearga toate urmele din interiro uunde am avut apa si etc. Cand am ridicat farul am observat ca sticla pe interiro era tot patata iar carcasa exterioara era la fel de prafuita ca la inceput cand am adus farul. In jurul sticlei erau urme ca a fost aplicat silicon dar eram f sigur ca nu a desfacut farul. - dupa ce am ridicat farul am mers la mecanic si l-am rugat sa testeze farul inainte sa-l monteze pe masina ca sa fiu 100% sigur de reparatie deoarece nu mai aveam incredere in nimic . In urma testelor cu apa am avut din nou apa in far iar la verificari mecanicul a gasit unde era carcasa sparta si a facut o reparatie locala cu ceva rasina si nu stiu ce silicon mai bun. O sa las poze mai jos. - Am luat legatura cu cel care trebuia sa repare farul si ca sa ma duc la el sa-mi arate ca a desfacut farul dar ca nu putea sa stearga petele din interior deoarece acele parti se deterioreaza foarte usor si ca etc. A zis ca o sa-mi dea abanii ina[oi cand ma duc cu masina dar am avut multe vizite pe Camera de Garda la spitale cu Soacra, Copil si Tatal meu ca nu mai vreu sa fac nimic in aceasta privinta. Sa fie cu sanatate. Concluzia finala este ca 100% problema cu farul a inceput in Service-ul unde am reparat accidentul de anul trecut. Din pozele trimise de mecanic am inteles ca farurile se prind cu suruburi de lungime diferita, 1 surub este un pic mai lung iar cei din service, deoarece mecanicul a verificat si la farul nou de pe stanga, nu au tinut cont de suruburi si au montat surubul mai lung gresit iar acel surub a apasat in carcasa farului si a strapuns/spart acel loc. Noroc ca am verificat si farul din stanga unde aveam aceeasi problema dar poate fiind nou acel plastic a fost mai maleabil iar surubul nu a spart carcasa. Las mai jos cateva poze:
    1 point
  11. Am informatii ca de saptamana viitoare incep livrarile de Karoq in Romania. Cele comandate anul trecut si cele pentru showroom. Probabil se lucreaza si la preturi ca sa dea drumul la configurator sa inceapa lumea sa comande noul model.
    1 point
  12. Scuze am dat bir cu fugitii. Facea si la rece si la cald - oricand. Am renuntat pentru un moment la aceasta masina, l-am pus pe cel de la Dept. Auto s-o duca la service si sa vina cu ea doar cand o merge.
    1 point
  13. @Doomy prima impresie e că mașina e mai "grea". La trecerea peste denivelări se simte foarte bine acea diferența de 12mm. La diametru trebuie să fiu "atent", limita de viteză trebuie păstrată acum mai jos cu o diferența cuprinsă între 2 - 5km/h. Dar sunt foarte foarte mulțumit de cum văd acum mașina, este ce mi-am dorit să îi fac! Legat de protecțiile de plastic de sub caroserie, cred că mai spre vară o voi face, dacă o voi face. Eu nu prea umblu pe offroad, cu excepția drumului de acasă deci nu ar trebui să găsesc multă mizerie. În schimb, dacă aș desface acolo, aș da și cu Teroson. Azi am finalizat schimbarea roților cu spălarea celor de iarnă, cu detergent, două treceri pentru înlăturarea particulelor de fier și una pentru îndepărtarea bitumului. Chiar dacă nu sunt impecabile și au zgârieturi, încerc să le protejez cât pot de mult.
    1 point
  14. Salut, @tzuicomicina, sa stapanesti sanatos masina! Exista Air Care, care activeaza automat recircularea in anumite conditii. Eu activez Air Care de fiecare data cand pornesc masina si am observat ca reduce din mirosurile de afara. Doar de vreo doua ori am avut probleme cu sistemul asta, fiindca era umezeala foarte mare si mi-au aburit toate geamurile cand a trecut pe recirculare. In putinele dati cand a trebuit sa modific temperatura mi-a fost dificil. Era drumul si putin in valuri si atingeam pe langa butonul de plus/minus. Dar asta e acceptabil, fiindca nu modific temperatura prea des. Mai mult ma enerveaza ca activarea/dezactivarea incalzirii in scaun este grea. As fi vrut macar un buton fizic pe volan pentru asta. Si daca sunt pe treapta a doua trebuie sa apas de doua ori ca sa dezactivez incalzirea. La incalzirea in volan tin apasat 2-3 secunde si se opreste din orice treapta se afla.
    1 point
  15. Salut,am o bora 1.9 ajm vreau sa incep un nou proiect cu ea,momentan in zilele urmatoare as vrea sa o vopsesc,cum ati procedat cu acele aripi fata ruginite, ati cumparat after market sau le ati reconditionat pe cele originale?( si daca se poate o vopsitorie undeva in Constanta) Momentan i am cumparat un interior culoarea masini ,am reconditionat volanu, ii pun niste rotii pe 16( montreal " daca nu ma insel) Ramane sa reconditionez stalpi cu plafonul cazut.... si fetele de usi( va rog si ceva de reconditionari interioare daca stiti tot in constanta). Revin la partea cu vopsitul, voi ce ati facut dupa vopsirea masini sa stiti ca o perioada mai lunga sau mai scurta nu o sa mai aveti probleme cu acele praguri si aripi ruginite? pe viitor as vrea sa ii las garda mai jos, ce suspensii ati pus, mai jos las si niste poze cu ea, multumesc
    1 point
  16. It’s done, topicul se poate inchide @Rave
    1 point
  17. @dragosv44km multi = uzura ambreiaj = nu se recamanda calibrare (am citat mecanicul meu)
    1 point
  18. @Doc Morelli in conditiile in care ei nu pot indeplini comenzile existente si dau termene de 12-14 luni, cum ai vrea sa reduci presiunea? Scoti orice reducere, cresti pretul. Vom vedea daca va si scadea cand se rezolva problema cu chip-urile…
    1 point
  19. Pregatiri ptr rotile de iarna, deocamdata curatarea celor de vara (Valet Pro Citrus pre-wash ptr 95% din curatare, SFE - care a avut f putin de lucru si apoi Acrysol) Verificat si placute, cele de pe fata mai merg, cele de pe spate probabil vor trebui inlocuite anul viitor Am incercat un reset azi decuplang bateria cateva ore, dar tot nu pot activa Blind Spot. Ramane de rezolvat de cei de la reprezentanta si poate de data asta intreb si care e cauza, deja e a 3'a sau a 4'a oara cand se intampla. Si, pare'se, odata cu imposibilitatea de a activa Blind Spot de fapt se dezactiveaza si Rear Assist'ul (de aici si necesitatea inlocuirii barii spate 🙄)
    1 point
  20. Este exact ce am spus, pe timpul functionarii "suge" apa din vasul de expansiune, la unele motoare cand garnitura de chiulasa e defecta, desuruband busonul vasului apa revine inapoi. Mai cauta informatii si afli, e vorba in special de motoarele cu canal de racire in jurul cilindrului. Bine inteles ca nu o sa desfaci motorul pe baza la ce scrie pe forum, totul se ia ca informativ, consulti mecanici ca sa vada la fata locului si pe urma se ia decizia.
    1 point
  21. Pai pune-i la loc catalizatoarele si restul, nu e corect sa ne poluezi cu ea asa.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!