Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2022 în toate secţiunile

  1. @Doomy mulțumesc! Tabla arată bine, ceara aia din fabricație e acolo, am spălat bureții aia doi de pe carenajele față și i-am stors/uscat . Ma gândeam să dau și acolo cu Teroson, dar cam deocamdată las așa. Pe spate însă, mă gândeam că ar fi mers niște folie de aluminiu cu bitum și poate chiar niște folie buretată, chiar deasupra carenajului. Dar mi se pare riscantă operațiunea în sens că există riscul mare de dezlipire. In altă ordine de idei, văd că nimeni nu a remarcat noile mele anvelope având dimensiunile cu DOT care umplu așa de frumos pasajele față-spate pe jantele Mallory recondiționate Un cuvânt n-ați scos despre ele... 🤔 @Rave acum 3-4 ani spuneai că arată mai Touareg-ish cu jantele Vancouver de Golf GTD . Acum zic eu că arată mai Touareg-ish decât atunci! 😁 Tu ce spui?
    5 points
  2. 1. Bufferul de jos este accesibil si este inclus in cei "58 kWh" anuntati comercial, dar este "rezerva" sub 0%. Practic intre 0% - 100% afisati pe bord, sunt aproximativ 55 kWh. 2. Cantitatea de energie din buffere este aproximativa. Punctele min-max sunt stabilite pe baza tensiunii pe celule, iar tensiunea nu este o indicatie foarte precisa a capacitatii ramase, dar asa vin indicatiile de la fabricantul celulelor (LG). La 25 gr. C si un anumit curent de descarcare constant (pe care nu-l cunoastem), bufferul de jos va fi 6%. Dar in alte conditii de temperatura si curenti de incarcare / descarcare, vor fi alte valori. 3. Energy Content de pe OBD n-are cum sa fie capacitatea ramasa a bateriei. Capacitatea bateriei trebuie determinata in conditii fixe si repetabile, ca sa putem compara mere cu mere. Temperatura constanta 25 C. Temperatura are o influenta semnificativa asupra capacitatii aparente a bateriei. Descarcat pana la o anumita tensiune. Incarcat cu un anumit curent de incarcare. Oprita incarcarea cand se atinge o anumita tensiune si curentul scade sub o anumita valoare. Daca nu faceti testul exact in conditiile folosite de VW, nu veti obtine niciodata 58 kWh. Da, dezechilibru de 4% este cam mult. Iar capacitatea UTILIZABILA a intregii baterii este intotdeauna limitata de cea mai slaba celula. Teoretic, printr-o incarcare lenta pana la 100%, BMS ar trebui sa refaca echilibrarea celulelor. Practic insa n-am vazut inca niste informatii oficiale despre parametrii BMS privind balansarea.
    5 points
  3. It’s done, topicul se poate inchide @Rave
    4 points
  4. Astăzi după ce am făcut ceva cumpărături dimineață și apoi am săpat prin topicul lui @Doomy m-am hotărât să scot și eu apărătorilor de la aripi și să aplic insonorizant. Luasem deja sprayuri cu Teroson dar așteptam o zi liberă și mai călduroasă Am scos caprele din dotare și deși mi-ar fi plăcut să suspend toată mașina, nu am făcut-o, lucrând doar o parte, pe rând. După ce am scos toate torturile și le-am pus în cutie, am început să scot apărătorile. În spate e relativ simplu, iar în față e puțin mai mult de convins. După îndepărtarea frunzelor și pământului strâns, cu o perie și puțin detergent am curățat aripa și apoi am clătit-o bine. Apoi după uscare am dat cu Teroson, doar pe aripa spate, bineînțeles după o mică mascare a amortizorului și a celorlalte chestii pe care nu le doream vopsite. Cât timp s-a uscat Terosonul, am spălat apărătorile de la aripi, care erau destul de murdare, le-am lăsat apoi la scurs si după uscare am montat totul in ordine inversă, cu destul de multa chinuiala la cele din față. Apoi am trecut la cele de pe partea opusă. Mizerie mai puțină in față, dar pământ mai mult in spate. Același operațiuni ca prima dată, doar că s-a uscat mai greu totul fiind târziu si m-a prins întunericul.
    3 points
  5. @bubu182: dureri diverse de articulații și mușchi, după aproximativ 8-9 ore de genuflexiuni, flotări și alte contorsiuni. N-am mai apucat să mă plimb aseară, dar nu cred că 1mm de insonorizant ajută foarte mult. Mai mult ajută insonorizare făcută acum ceva timp de mine pe interior. Cred că era o chestiune de "păsărica" sau cel mult de protecție a caroseriei. O dată ce am văzut-o la @Doomy și mi-a plăcut rezultatul, a început "ciripitul". Dacă ar fi să o fac pentru prima dată, aș face curat în față o dată pe an și cam atât. Și acolo aș scoate carenajul/apărătorile doar din jumătatea din spate a roților, că e suficient pentru acces facil.
    2 points
  6. Asta daca gasesti zona de reglat temperatura. Ca nu e iluminata si noaptea nu o vezi.
    1 point
  7. E făcută pe naiba. Am pus și eu original, am același zornait de cutie. Cat despre schimbat.... Sa rezolvat din timonerie, deci fiecare cu tratamentul lui placebo. Oricum, dacă cutia avea probleme grave cred ca îmi cădea în cei 15 mii de km de când aud zornaiala
    1 point
  8. Intradevar exista o diferenta intre masinile pentru est si cele pentru vest din punct de vedere calitativ. Poate prin asta se justifica diferenta de pret.
    1 point
  9. Clar S sunt mai ieftine, deoarece nu prea se cumpara. Tu cumpara AB sau T
    0 points
  10. Ia in calcul faptul ca pe viitor,daca o sa vrei si Ccs,va trebui sa schimbi iar spira. Da,va merge S fara probleme.
    0 points
  11. Schimba service-ul sau conecteaza-i la vwforum.ro 03L906088CE cod nou 03L906088HM
    0 points
  12. -Dupa seria de pe cutie ai inlocuit alt senzor (Articol 92 09 4005ptr. vehicule cu filtru de particule din fabrica, inainte de filtru particule funingine, Calitate OE, 2 pol, Dimensiune filet M14x1,5, Lungime cablu 595 mm, Atentie la informatii de service) 009326 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1 P246E - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent -Si iti ramane EGR-ul 001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent 5 - Exhaust gas temperature sender 4 -G648-Asta trebuia inlocuit 8 - Exhaust gas temperature sender 3 -G495-Asta a fost inlocuit (asta e dupa seria piesei de pe cutie) Asa e cand iti repari masina la vulcanizare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!