Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Am absentat putin pe aici, asa ca e vremea pentru mici update-uri 😀 De o luna am montat arcurile H&R pe masina, si pentru ca in luna a10a garantia expira, m-am gandit sa montez arcurile la DOP si sa incep sa duc masina pentru mentenanta la el, si doamne ajuta, in viitor sa ii facem soft si downpipe Foarte multumit de alegerea facuta, masina este mult mai "stiff", suspensia se comporta mult mai bine in modul confort,masina a scapat de comportamentul de barca, iar in Sport si Cupra am duritatea cu care eram obisnuit pe E90 cu reglabila D2Racing. Recomand tuturor posesorilor de Formentor cu DCC. Masina a coborat: 3 cm fata - 3.5 cm declara producatorul / 2.5 cm spatele - 3 cm declara producatorul Poze inainte si dupa montaj Dupa montajul arcurilor au urmat cateva saptamani de acomodare, si cateva poze de extra sezon de la munte betta fish hole in the head Formentorul stock nu are pic de sunet, nu suna absolut deloc ca o masina de 310 cp, ba chiar uneori, auzeam oamenii pe strada cum vorbeau ca masina este electrica 🤣, cele 2 GPF-uri, impreuna cu rezonatorul si cu toba finala, fac o reteta de succes a unui sunet de 1.5 tsi. Sa mai adaug ca finala mea are defect de fabricatie si fluiera dupa 5000 rpm, si de 4 luni nu exista stoc pentru finala ca sa fie schimbata pe garantie?!🤣 Problema rezolvata Remus Racing cu valve, pastrand motorasele stock ale evacuarii Am montat finala, am scos si rezonatorul sa fim siguri ca masina produce decibeli 🤣 Pe partea de tipsuri am preferat sa raman cu cele stock, dar puse intr-o lumina mai buna, iesite din diffuser, dar totusi sa pastram o linie OEM. beta fish water change Foarte multumit de alegerea facuta, in sfarsit masina are sunet, face pops and bangs cum trebuie, cold start zgomotos...Cu valvele deschise pe modul sport masina suna foarte bine, poti merge linistit pe autostrada cu 130 km/h fara sa ai drone. Intre 3 si 4000 rpm masina are drone, destul de mare, dar nimic deranjant pentru mine, ba chiar imi place. Cu valvele inchise masina parcare are evacuarea stock, fara drone, fara prea multa galagie. Super multumit! Cam atat momentan, urmeaza saptamana viitoare distantiere de 15mm, si ne apucam de schimbat placute si discuri fata spate.
    5 points
  2. Am finalizat admisia cu inlet pipe-ul de la Racingline. Abia pot stapani iepele acum ... 😄
    4 points
  3. 126750km, masina a fost vanduta intr-o ora de la publicarea anuntului. Nu stiu cum e piata din RO, insa aici dealerii nu au masini noi de vanzare… Pana la urma urmatoarea masina va fi un S85D. Pe curand!
    4 points
  4. Am trecut si la rotile de vara. Jante care de fapt trebuiau sa vina stock din punctul meu de vedere. De abia astept sa tocesc mai repede Pzero pt ca mi se par zgomotoase plus se aseaza foarte ciudat pe janta. De asta urmeaza un road trip pana in Germania
    2 points
  5. Nu are nimic, dar nu o sa indice corect. Vezi diferenta dintre cele doua scale. Se poate modifica eeprom sa indice corect, dar e complicat. Recomand sa cauti ceasuri in KM
    1 point
  6. Salutare dragi colegi VAG-isti. Revin cu update-uri legate de Audi si se pare ca nu prea a fost ce mi-a descris neamtul dar aia e, prostia mea ca nu m-am dus sa o verific... Ca sa nu lungesc prea mult povestea, o sa incep cu minusurile: - Suspensia adaptiva avea compresorul stricat iar cand masina a ajuns la mine, era deja "lowrider" (s-a rezolvat problema si acum merge perfect) - Navigatia nu merge, nici dupa ce am probat nspe mii de cd-uri de navigatie si nici dupa ce am schimbat unitatea DVD din portbagaj si codata pe masina - Incalzirea in scaunul soferului evident nu merge - Nu are a2 a cheie desi nesimtitul ala a zis ca o are (mi-a dat o chinezarie care nici macar nu a fost decupata dupa cheia masinii ca sa poti deschide macar uss cu ea) - Furtunul de la stropitorul lunetei, este rupt sau gaurit pe undeva pt. ca tot lichidul se aduna in haion (care se vede ca a fost revopsit probabil ca ruginise) - Rotile erau de Allroad si imi atingeau in carenaje (le-am schimbat) - Regulatoarele geamurilor din spate sunt pe duca - Usa st. spate nu se deschide din exterior (doar dupa ce o deschizi din interior, merge, banuiesc ca e broasca) - Pornea greu la rece (ulterior am aflat ca era de la bujiile incandescente pe care le-am schimbat) - Acum porneste greu la cald si am vazut ca are si span in rezervorul de combustibil (trebuie sa studiez problema) Plusuri: - Masina nu a fost lovita niciodata - Nu e ruginita (din ce am vazut pana acum) - Vopseaua este in mare parte originala (in afara de haion si bari) - Trapa merge perfect - Conditia generala a masinii, este buna exceptand porcariile mai sus mentionate Ce sa zic, desi mi-am luat teapa, imi place masina si o sa incerc sa o fac cat de tipla se poate, usor, usor si apoi poate alte roti mai mari, bari de S-line si alte modificari dar intai sa rezolv mecanica.
    1 point
  7. Daca producatorul recomanda la 90k de ce mai intrebati diversi? Aia 90k sunt oricum acoperitori si sunt convins ca de fapt ele rezista peste 100k dar producatorul isi ia masuri de siguranta suplimentare, Intrebare : pompa de apa se schimba obligatoriu odata cu kitul distributie?
    1 point
  8. Salut codeck Acelasi model de baterie am si eu si trebuie schimbata.... De ce nu incerci Exide sau tot Varta? Te a lasat acum pe gerul asta? Eu cred ca voi merge tot pe Varta....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!