Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2022 în toate secţiunile

  1. 7.5 / 100 ultimul plin ( 7.11 lei acum 4 saptamani - azi 7.94 Petrom standard ) Aproape 1200 km faci la acest consum cu un rezervor de 100L , mers putin in oras , extern fara autostrada 6.1 / 100 ultimul drum ieri Valcea - Sibiu - Valcea cu 3 opriri in Sibiu - 6.3 la dus iar prin Sibiu + intors 5.9 , drum liber Long Term batut in cuie la stilul meu de mers - 7.6 / 100 - la 2700 km si 3900 km , viteza medie aceeasi 46km/h Acum 4 ani cand am adus masina din De avea long term 10.5 , consum extern de autobanda
    1 point
  2. S-au furat 2 din 4 capacele janta aliaj. Am intrebat la reprezentanta, costa 170 lei bucata. Nu merita “investitia” date fiind riscurile asumate. A testat cineva o solutie alternativa tip replica? Pot monta orice acolo nu neaparat versiuni cu logo. Despre solutii furate de la altii, nu se pune problema.
    1 point
  3. Motorul are o rezonanta in zona 1300 - 1400 rpm si aude un zgomot cu frecventa joasa ca un fel de bass in interior. La mine cu cat sarcina pe motor creste, zgomotul asta este mai evident. Pe langa asta, masina e moarta cand acelereza de la 1100 rpm in treapta VI-a. E un mare minus al cutiei in varianta de fabrica, totul evident pentru cateva grame de CO2 in testele de omologare.
    1 point
  4. Aceeasi "'problema"'. In D schimba prea jos iar in S schimba cam sus.
    1 point
  5. Ford a inclus Rombat între furnizorii săi de elită. Rombat a primit certificarea „Furnizor Q1 Ford”, care certifică îndeplinirea standardului pentru sistemele de management al calității. https://www.economica.net/ford-a-inclus-rombat-intre-furnizorii-sai-de-elita_569473.html
    1 point
  6. Salutare dragi colegi VAG-isti. Revin cu update-uri legate de Audi si se pare ca nu prea a fost ce mi-a descris neamtul dar aia e, prostia mea ca nu m-am dus sa o verific... Ca sa nu lungesc prea mult povestea, o sa incep cu minusurile: - Suspensia adaptiva avea compresorul stricat iar cand masina a ajuns la mine, era deja "lowrider" (s-a rezolvat problema si acum merge perfect) - Navigatia nu merge, nici dupa ce am probat nspe mii de cd-uri de navigatie si nici dupa ce am schimbat unitatea DVD din portbagaj si codata pe masina - Incalzirea in scaunul soferului evident nu merge - Nu are a2 a cheie desi nesimtitul ala a zis ca o are (mi-a dat o chinezarie care nici macar nu a fost decupata dupa cheia masinii ca sa poti deschide macar uss cu ea) - Furtunul de la stropitorul lunetei, este rupt sau gaurit pe undeva pt. ca tot lichidul se aduna in haion (care se vede ca a fost revopsit probabil ca ruginise) - Rotile erau de Allroad si imi atingeau in carenaje (le-am schimbat) - Regulatoarele geamurilor din spate sunt pe duca - Usa st. spate nu se deschide din exterior (doar dupa ce o deschizi din interior, merge, banuiesc ca e broasca) - Pornea greu la rece (ulterior am aflat ca era de la bujiile incandescente pe care le-am schimbat) - Acum porneste greu la cald si am vazut ca are si span in rezervorul de combustibil (trebuie sa studiez problema) Plusuri: - Masina nu a fost lovita niciodata - Nu e ruginita (din ce am vazut pana acum) - Vopseaua este in mare parte originala (in afara de haion si bari) - Trapa merge perfect - Conditia generala a masinii, este buna exceptand porcariile mai sus mentionate Ce sa zic, desi mi-am luat teapa, imi place masina si o sa incerc sa o fac cat de tipla se poate, usor, usor si apoi poate alte roti mai mari, bari de S-line si alte modificari dar intai sa rezolv mecanica.
    1 point
  7. Iti apreciez efortul si poate ca daca lightbar-ul era mai sus , unind partea de sus a stopurilor si continuand fasciculul luminos, mi-ar fi placut. In locatia actuala + jocul de lumini = no love.
    1 point
  8. Am finalizat upgrade-ul franelor pe fata dupa mici peripetii, am fost nevoit sa montez si distantiere 20mm altfel etrierul lovea in janta. Acum rotile sunt la linia masinii, nu pot sa zic ca arata rau deloc desi niciodata nu mi-a trecut prin cap sa fac asta.
    1 point
  9. Privitor la intervalul de inlocuire a uleiului la o masina noua exista diferite practici in functie de mentalitatea proprietarului, mai bine zis cat de mult ii pasa de masina, cat are de gand sa o tina, etc. O practica tot mai raspandita in Germania, mai ales printre pasionati, este a se face reviziile oficiale la reprezentanta exact la intervalul stabilit de producator, respectiv 30 000 km sau 2 ani, dar intre aceste revizii se mai face un schimb de ulei sau chiar doua in alte parti sau in regie proprie, folosind bineinteles aceleasi consumabile originale. Personal cred ca este o varianta de luat in calcul si spun asta pentru ca si eu sunt preocupat de intretinerea cat mai corecta a unei masini, indiferent de valoarea ei.
    1 point
  10. salutare la mine schimba in a 6 a la 70-75 km/h , am TDI CR 170cp
    1 point
  11. A 6-a la 55 km/h?! Mie imi da a 6-a la 80 km/h, in D... Repet, in mod drive "D", mers de oras adica fara sa o calci, DSG-ul de pe GTI 35 schimba a 6-a la exact 55 km/h. La viteza asta motorul are are cam 1500 rpm. La 1500 RPM poti sa incerci orice, kick down, 2 padele in jos, 3 padele in jos, sport si kick down, rezultatul este acelasi adica pret de vreo secunda si jumatate nu se intampla ce ar trebui sa se intample, masina da intai in nas, apoi smuceste, dupa care incepe sa accelereze dar destul de lent dupa care devine mai vioaie, dar cand e deja prea tarziu. Ma astept sa apara pe ecranul navigatiei un dialog box de tip windows care sa ma intrebe: are you sure you want to accelerate? cu doua optiuni: "no" si "cancel" @Flavyus: Asta insa nu inseamna ca motorul este elastic, dimpotriva ca nu este elastic. "Elasticitatea" unui motor reprezinta gradul de responsivitate al motorului in sarcina fata de apasarea pedalei de acceleratie si este o caracteristica pozitiva.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!