Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.03.2022 în toate secţiunile

  1. Dimineata, temperaturi negative, asfalt umed, cauciucul de vara e stanca. Mi se pare inconstienta sa folosesti anvelope de vara, in Bucuresti, iarna.. Chiar si la doua , trei grade, daca asfaltul e umed, o anvelopa de iarna franeaza mult mai eficient in comparatie cu o anvelopa de vara. Dar asta e, fiecare isi gestioneaza mai bine cum il duce mintea si portofelul.
    1 point
  2. Este cam corect, un kit complet R line oem este scump, tine cont ca pe mine m-a costat pe un seat leon 1m/echivalent la golf 4 sa pun kit Fr undeva la 4000 ron cu tot cu vopsit acum 4-5 ani. Piese sh si multe accesorii de prindere si grile noi. Ori prinzi un kit r line si faci ce trebuie ori mai bine o lasi asa, ii pui jante 18, un set de arcuri h&r , poti face cromul negru cu colant si va arata foarte ok.
    1 point
  3. Discutabil. Iarna aceasta nu a fost deloc zapada in Bucuresti, ca atare se putea merge lejer (fara a forta) cu anvelope de vara tot sezonul rece, iar investitia in anvelope de iarna devine din ce in ce mai putin justificata. In ultimii 2-3 ani, in sudul tarii practic nu a mai fost zapada, cu exceptia catorva zile. Merg foarte mult in zona de munte, anul acesta am prins zapada doar in parcari si de cateva ori pe drum, in rest Conti TS850 au mers pe asfalt uscat si foarte putin pe ud. Remarc ca sunt din ce in ce mai proaste cu fiecare iarna. Si mai remarc ca am niste Michelin Alpin vechi de 11 ani si care arata ca noi, fara microfisuri. Au fost folosite relativ putin (20-30000km), iarna aceasta nu le-am mai montat deloc.
    1 point
  4. Am trecut de 280.000 km cu Golfulețul, dar n-am apucat să îi fac poză la 000 pentru că eram în trafic. Am bifat și revizia anuală, filtre și ulei, tot Mobil one. Totodată am început pregătirile pentru revopsire și înlocuire piese de caroserie defecte, cumpărând pragurile. Unul e deja găurit, iar celălalt este ruginit și lovit. pe lângă chestiile mari am mai luat și chestii mici Abia aștept să se încălzească să mai îmi fac de treabă prin curte și pe la mașini.
    1 point
  5. Colegul @Uomuom a scris putin mai sus
    1 point
  6. Un mic offtopic, apropo de capabilitatile offroad. Nu e 4XMotion.
    1 point
  7. Nu toti romanii aveau panouri solare pe casa??? Parca asa umbla vorba… ca incarci fara sa astepti, esti liber ca pasarea cerului! Cat mananci caviar la restaurant, incarci si masina, nu era asa?
    1 point
  8. Dupa intregi dezbateri intre a ramane la actuala masina, tot germana dar echipata cu ZTF8 si x-Drive cu care nu am reusit sa gasesc un teren comun (pozitie la volan, manevrabilitate pe suprafata umeda sau acoperita cu polei, pozitie volan, duritatea directiei), spatiu depozitate, portabgaj in aproximativ 110K am decis ca este cazul sa revin la producatorul care s-a pliat cel mai bine pe nevoile mele - Skoda. Singura disponibila la momentul deciziei asupra achizitiei a fost "Sobolanul", un RS 4X4 2.0TDI DSG achztionat de la dealerul Skoda din Brasov. Perioada de asteptare pentru un RS pe comanda incepand de la 16 luni. Ca echipare as putea sa spun ca este suficient de dotata avand incalzire stationara, volan incalzit in 3 trepte, Kessy, "adaptive chassis", faruri Led-Matrix, Parbriz incalzit, 6 USB Type-C (unul in oglinda retrovizoare), sistem audio Canton, stopuri Led, etc. Ca si prime impresii, masina este extraordinara, destul de rigida si nervoasa in acelasi timp. Destul de ciudata lipsa unui schimbator de orice fel, de dimensiune mica-mare. Cateodata caut cu mana dreapta schimbatorul si gasesc "butonul" Fata de bavarez motorul este mult mai silentios si a fost completat de "Mizeria" de Sound-Generator care pare a fi o gluma proasta si care ii da motorului o nota sintetica si artificiala de motor pe benzina cu o evacuare pe masura. Sistemul Canton este notabil imbunatatit fata de generatia 3FL, subwooferul fiind acum montat in roata de rezerva iar portierele din fata fiind suplimentate cu inca 1 difuzor de medii. Legat de cutia DSG cu care nu eram foarte impacat, pentru scurtele drumuri pe care am apucat sa le parcurg in Sobolan, a reusit sa ma surprinda prin schimbul lin atat la mersul in oras, localitati cu viteze legale cat si la schimbul mai sportiv. O parte negativa, dar poate inca nu m-am cunoscut destul de bine cu modul de functionare DSG, o reprezinta o anumita intarziere la schimbarea treptelor inferioare masina parca refuzand pentru un moment sa retrogradeze in treapta pe care mi-o doresc. ZTF8-ul neavand acest moft. Poate nu "m-am prins" cum ii place DSG DQ381-ului sa fie condus. A doua parte negativa o reprezinta fabulosul ecran care acum comanda aprope orice functie sau setare. Nu mai poti accesa meniul climatronicului prin butoane, start-stop. Totusi ma consider un caz fericit avand in vedere faptul ca nu am intampinat vreo problema in utilizarea ecranului si nu am intampinat blocaje sau alte erori pe care le-au sesizat alti colegi de forum proprietari de Octavia 4 sau orice alt model echipat cu noul ecran. PS: farurile sunt extraordinare, in sfarsit o Skoda care poate sa vada bine si noaptea. 3-FL a necesitat o usoara ridicare a farurilor folosind prisma. Altfel era chioara.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!