Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2022 în toate secţiunile
-
Am o nelamurire in privinta incarcarii cu soot mass a filtrului de particule. La fosta masina, Golf 6 cu 1.6 tdi cayc, initial a avut soft cu dieselgate. Regenerari la 200 km. Dupa downgrade reg la 600..700km O diferenta notabila. Soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si declansa regenerarea. Acum la A4 B8 cu motor cjca 143 cp, tot dieselgate a avut initial. Regenerari la 220 km, tot soot mass calculated ajungea primul la 24 gr si pornea reg. Problema apare dupa ce am facut downgrade de soft. Soot mass calculated urca mai repede ca soot mass measured, ajunge primul la 24 gr si declanseaza regenerarea la doar 120km. Deci km intre regenerari s.ai injumatatit. Poate sa imi explice cineva, de ce SMC creste mult mai repede ca SMM , dupa ce am scapat de dieselgate ?2 points
-
Dupa intregi dezbateri intre a ramane la actuala masina, tot germana dar echipata cu ZTF8 si x-Drive cu care nu am reusit sa gasesc un teren comun (pozitie la volan, manevrabilitate pe suprafata umeda sau acoperita cu polei, pozitie volan, duritatea directiei), spatiu depozitate, portabgaj in aproximativ 110K am decis ca este cazul sa revin la producatorul care s-a pliat cel mai bine pe nevoile mele - Skoda. Singura disponibila la momentul deciziei asupra achizitiei a fost "Sobolanul", un RS 4X4 2.0TDI DSG achztionat de la dealerul Skoda din Brasov. Perioada de asteptare pentru un RS pe comanda incepand de la 16 luni. Ca echipare as putea sa spun ca este suficient de dotata avand incalzire stationara, volan incalzit in 3 trepte, Kessy, "adaptive chassis", faruri Led-Matrix, Parbriz incalzit, 6 USB Type-C (unul in oglinda retrovizoare), sistem audio Canton, stopuri Led, etc. Ca si prime impresii, masina este extraordinara, destul de rigida si nervoasa in acelasi timp. Destul de ciudata lipsa unui schimbator de orice fel, de dimensiune mica-mare. Cateodata caut cu mana dreapta schimbatorul si gasesc "butonul" Fata de bavarez motorul este mult mai silentios si a fost completat de "Mizeria" de Sound-Generator care pare a fi o gluma proasta si care ii da motorului o nota sintetica si artificiala de motor pe benzina cu o evacuare pe masura. Sistemul Canton este notabil imbunatatit fata de generatia 3FL, subwooferul fiind acum montat in roata de rezerva iar portierele din fata fiind suplimentate cu inca 1 difuzor de medii. Legat de cutia DSG cu care nu eram foarte impacat, pentru scurtele drumuri pe care am apucat sa le parcurg in Sobolan, a reusit sa ma surprinda prin schimbul lin atat la mersul in oras, localitati cu viteze legale cat si la schimbul mai sportiv. O parte negativa, dar poate inca nu m-am cunoscut destul de bine cu modul de functionare DSG, o reprezinta o anumita intarziere la schimbarea treptelor inferioare masina parca refuzand pentru un moment sa retrogradeze in treapta pe care mi-o doresc. ZTF8-ul neavand acest moft. Poate nu "m-am prins" cum ii place DSG DQ381-ului sa fie condus. A doua parte negativa o reprezinta fabulosul ecran care acum comanda aprope orice functie sau setare. Nu mai poti accesa meniul climatronicului prin butoane, start-stop. Totusi ma consider un caz fericit avand in vedere faptul ca nu am intampinat vreo problema in utilizarea ecranului si nu am intampinat blocaje sau alte erori pe care le-au sesizat alti colegi de forum proprietari de Octavia 4 sau orice alt model echipat cu noul ecran. PS: farurile sunt extraordinare, in sfarsit o Skoda care poate sa vada bine si noaptea. 3-FL a necesitat o usoara ridicare a farurilor folosind prisma. Altfel era chioara.2 points
-
Dupa mai bine de 7 ani in care fosta Octavia 2FL 1.4-TSI care ajunsese deja la 245.000KM a venit timpul sa ii schimb sotiei masina. (Da 1.4TSI-ul a ajuns la 245K si inca ruleaza fara probleme, la mama soacra:) ) Alegerea: Octavia 3FL - Drive 6M Masina a fost achizitonata in perioada pandemiei, de la o reprezentanta VW-Audi din Munchen la un pret mai mult decat acceptabil fata de actualele preturi, mai exact daca as cumpara-o acum diferenta de pret ar fi de vreo 6500EUR. Am preferat varianta manuala avand inca o lipsa acuta de incredere in cutiile DSG si daunele financiare cauzate de eventualele defecte sau mofturi ale acestor cutii. An Fabricatie: 2018 Echipare: Drive KM: 35.000 Motor: 2.0TDI CRMB - 150PS Culoare: J3 - Laser Weiss Faruri: Led cu Light Assist Sonorizare: Canton HU: Columbus Anvelope Vara: Dunlop Sport Maxx RT2 Anvelope Iarna: Continental TS870 Parbirz Incalzit. incarcator wireless (in care deabia incape un S10 - probabil a fost destinat pentru iCrap) si alte acareturi specifice acestui model de echipare. Suplimentar i-am achizitionat un set de Jante Trius cu 1500RON pe care le-am echipat cu anvelopele Continental, pentru sezonul rece. Ca prime impresii, este o placere sa conduci masina, motorul este mai mult decat echilibrat si bine dimensionat pentru caroserie si nu foarte zgomotos. Sistemul Canton este mai mult decat suficient pentru o masina, fara pretentii de bubuiala si zbarnait de usi sau plastice interioare. In cei 10K km pe care i-a parcurs sotia pana in acest moment, consumul mixt pe traseul Campina-Sinaia este de 5.2, in ambele anotimpuri. Ca si Retrofit a primit Footwell Lights montate la colegul nostru AlBundy, vreo 2-3 activari, staging, off-road si LED-uri in interior si in proiectoare. Teaser cu fratele mai mare AKA Sobolanul1 point
-
S-au montat si semnalele Dinamice, impreuna cu LED Puddle Lights. Din acest moment, nu mai lucrez la lumini decat daca se ard xenoanele si ii pun LED Urmeaza dubla evacuare si usor, usor R-Line. Multumesc @mrn_smn pentru ajutor! Later edit: Maine punem si capacele Batman.. am comandat si Shark Antena de pe AliExpress.. masina asta arata atat de Business si eu o vreau atat de Sport..1 point
-
Vremea fiind frumoasă, astăzi am făcut schimbul de ulei (castrol 5w30 LL), filtru ulei, aer (MANN-12000km) și motorină (MAHLE-24000km). Am verificat și de șpan. Semeringul de la arbore se prezintă ok. Rola de la accesorii fiind înlocuită acum 5 luni și doar 20.000 de km......cere și ea înlocuirea. Urmează distribuția și odată cu ea o să înlocuiesc și rola cu întizător.1 point
-
BVA GARAGE au recenzii bune pe Facebook si pe net . Nu am fost inca la ei , dar probabil o sa apelez si eu in viitorul apropiat pentru o problema la trapa .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ai ascultat alta masina cu acelasi motor? Altfel, benzina+talpa. Daca pica suni la asistenta si se rezolva ca doar din acest motiv ai luat masina noua.1 point
-
1 point
-
Nimic. Numai bateria. O omoara mai repede modul in care se face managementul incarcarii.0 points
-
0 points
-
The 4XMotion system has the advantage of handling serious off-road situations, thanks to its 100% locakable center/rear differential (in theory the TORSEN differential cannot achieve full lockup by itself). Of course, the disadvantages are mainly in the heavier weight and more expensive manufacturing costs. http://blogs.youwheel.com/2015/02/14/volkswagen-touareg-4motion-awd-system-comprehensive-review/0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00