Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2022 în toate secţiunile

  1. 2.0 TDI 110kW: Deja am primit a doua oara intr-o luna un mesaj in bord ca bateria de 12V este descarcata (masina are aproximativ 3 luni). Am mers doar la drum lung cu masina. Sistemul start-stop l-am dezactivat fie inainte de plecare, fie dupa prima oprire a motorului atunci cand l-am uitat activat. Si am dezactivat si functiile confort ce ar putea consuma bateria (coming/leaving home, retragere scaun la decularea contactului, etc.). Mi se mai intampla tot felul de lucruri ciudate la sistemul de iluminat ambiental. Intr-un timp nu puteam modifica culoarea led-urilor de la picioare. Dupa ceva timp si-a revenit. Apoi cand deschideam portiera se aprindea culaorea alba, iar dupa ce porneam masina se schimba culoarea in cea aleasa de mine. Acum iar si-a revenit. Inainte mi se oprea automat iluminarea ambientala dupa cateva secunde dupa ce descuiam masina. Se aprindeau inapoi doar cand porneam masina. De ceva timp raman aprinse mereu. Chiar si atunci cand masina imi spune ca bateria este descarcata. Si mi se mai reseteaza uneori diferite setari ale masinii. O data s-a intamplat sa nu-mi recunoasca cheia si a inceput sa modifice pozitia scaunelor, a oglinzilor, etc. Software-ul de pe Golf 8 e o dezamagire. Pacat, ca masina e faina...
    2 points
  2. Dupa intregi dezbateri intre a ramane la actuala masina, tot germana dar echipata cu ZTF8 si x-Drive cu care nu am reusit sa gasesc un teren comun (pozitie la volan, manevrabilitate pe suprafata umeda sau acoperita cu polei, pozitie volan, duritatea directiei), spatiu depozitate, portabgaj in aproximativ 110K am decis ca este cazul sa revin la producatorul care s-a pliat cel mai bine pe nevoile mele - Skoda. Singura disponibila la momentul deciziei asupra achizitiei a fost "Sobolanul", un RS 4X4 2.0TDI DSG achztionat de la dealerul Skoda din Brasov. Perioada de asteptare pentru un RS pe comanda incepand de la 16 luni. Ca echipare as putea sa spun ca este suficient de dotata avand incalzire stationara, volan incalzit in 3 trepte, Kessy, "adaptive chassis", faruri Led-Matrix, Parbriz incalzit, 6 USB Type-C (unul in oglinda retrovizoare), sistem audio Canton, stopuri Led, etc. Ca si prime impresii, masina este extraordinara, destul de rigida si nervoasa in acelasi timp. Destul de ciudata lipsa unui schimbator de orice fel, de dimensiune mica-mare. Cateodata caut cu mana dreapta schimbatorul si gasesc "butonul" Fata de bavarez motorul este mult mai silentios si a fost completat de "Mizeria" de Sound-Generator care pare a fi o gluma proasta si care ii da motorului o nota sintetica si artificiala de motor pe benzina cu o evacuare pe masura. Sistemul Canton este notabil imbunatatit fata de generatia 3FL, subwooferul fiind acum montat in roata de rezerva iar portierele din fata fiind suplimentate cu inca 1 difuzor de medii. Legat de cutia DSG cu care nu eram foarte impacat, pentru scurtele drumuri pe care am apucat sa le parcurg in Sobolan, a reusit sa ma surprinda prin schimbul lin atat la mersul in oras, localitati cu viteze legale cat si la schimbul mai sportiv. O parte negativa, dar poate inca nu m-am cunoscut destul de bine cu modul de functionare DSG, o reprezinta o anumita intarziere la schimbarea treptelor inferioare masina parca refuzand pentru un moment sa retrogradeze in treapta pe care mi-o doresc. ZTF8-ul neavand acest moft. Poate nu "m-am prins" cum ii place DSG DQ381-ului sa fie condus. A doua parte negativa o reprezinta fabulosul ecran care acum comanda aprope orice functie sau setare. Nu mai poti accesa meniul climatronicului prin butoane, start-stop. Totusi ma consider un caz fericit avand in vedere faptul ca nu am intampinat vreo problema in utilizarea ecranului si nu am intampinat blocaje sau alte erori pe care le-au sesizat alti colegi de forum proprietari de Octavia 4 sau orice alt model echipat cu noul ecran. PS: farurile sunt extraordinare, in sfarsit o Skoda care poate sa vada bine si noaptea. 3-FL a necesitat o usoara ridicare a farurilor folosind prisma. Altfel era chioara.
    2 points
  3. Trebuie cablaj complet,ai de legat alimentare/masa, can-uri...si conectorul audio in Rns.
    1 point
  4. Da,merge. Trebuie facuta cablarea si codat corespunzator.
    1 point
  5. Cand mai ajungi in zona, da un claxon. In weekend sunt intotdeauna in zona. In timpul saptamanii sunt in fabulosul Bucuresti. PS: Ader oricand la un gratar obraznic cu niste coaste pe el. Aduc eu micii de Breaza
    1 point
  6. Nu, nu se poate. Nu iti arata toate usile....stai liniștit. Iti aparea pictograma sus, de usa deschisa. Daca vrei sa iti arate toate ușile, schimbi toate calculatoarele de usi, modulul confort si modifici intalatia electrica pana in fiecare usa, la fiecare calculator
    1 point
  7. @Alexutzy vrei sa zici lipsa ei ;))
    1 point
  8. 1. Graficul arată foarte bine, 180 CP și 270 Nm sunt performanța maximă a acestor motoare prin resoftare fără a interveni fizic asupra componentelor acestuia. La mine am introdus soft-ul original Audi și am obținut o majorare de 18 CP și 12 Nm, reprezentând parametrii standard declarați de Audi pentru aceste motoare instalate pe modelele lor. Simplu și foarte eficient. Au mai existat tentative de stage 2 până la 220 CP și 280 Nm, dar nu se justificau costurile aferente acestor modificări. 2. Am trecut de 230 000 km / 70K km de la reparație, consum ulei 0, poate 100 ml să ajung la semnul de maxim, oricum insignifiant. Reviziile din 10K în 10K și totul merge cât se poate de bine pentru o Skoda de 12 ani în iunie anul curent. Ulei folosit, același Castrol Edge 5W30 Motoarele TSI nu tocmai prietenoase cu userii / utilizatorii cu care nu se înțeleg. Idee care se poate extrapola oricărui motor și domeniu de interes.
    1 point
  9. Liniștit în parcare, alături de niște vecini!
    1 point
  10. Da,sunt si cablaje plug&play dar pot fi si confectionate. Vezi kufateck/carsystem.pl/etc.
    0 points
  11. Pune pozitia, avaria, apasa frana. Te va lasa, altfel nu iti ziceam sa faci asta
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!