Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2022 în toate secţiunile
-
Dupa intregi dezbateri intre a ramane la actuala masina, tot germana dar echipata cu ZTF8 si x-Drive cu care nu am reusit sa gasesc un teren comun (pozitie la volan, manevrabilitate pe suprafata umeda sau acoperita cu polei, pozitie volan, duritatea directiei), spatiu depozitate, portabgaj in aproximativ 110K am decis ca este cazul sa revin la producatorul care s-a pliat cel mai bine pe nevoile mele - Skoda. Singura disponibila la momentul deciziei asupra achizitiei a fost "Sobolanul", un RS 4X4 2.0TDI DSG achztionat de la dealerul Skoda din Brasov. Perioada de asteptare pentru un RS pe comanda incepand de la 16 luni. Ca echipare as putea sa spun ca este suficient de dotata avand incalzire stationara, volan incalzit in 3 trepte, Kessy, "adaptive chassis", faruri Led-Matrix, Parbriz incalzit, 6 USB Type-C (unul in oglinda retrovizoare), sistem audio Canton, stopuri Led, etc. Ca si prime impresii, masina este extraordinara, destul de rigida si nervoasa in acelasi timp. Destul de ciudata lipsa unui schimbator de orice fel, de dimensiune mica-mare. Cateodata caut cu mana dreapta schimbatorul si gasesc "butonul" Fata de bavarez motorul este mult mai silentios si a fost completat de "Mizeria" de Sound-Generator care pare a fi o gluma proasta si care ii da motorului o nota sintetica si artificiala de motor pe benzina cu o evacuare pe masura. Sistemul Canton este notabil imbunatatit fata de generatia 3FL, subwooferul fiind acum montat in roata de rezerva iar portierele din fata fiind suplimentate cu inca 1 difuzor de medii. Legat de cutia DSG cu care nu eram foarte impacat, pentru scurtele drumuri pe care am apucat sa le parcurg in Sobolan, a reusit sa ma surprinda prin schimbul lin atat la mersul in oras, localitati cu viteze legale cat si la schimbul mai sportiv. O parte negativa, dar poate inca nu m-am cunoscut destul de bine cu modul de functionare DSG, o reprezinta o anumita intarziere la schimbarea treptelor inferioare masina parca refuzand pentru un moment sa retrogradeze in treapta pe care mi-o doresc. ZTF8-ul neavand acest moft. Poate nu "m-am prins" cum ii place DSG DQ381-ului sa fie condus. A doua parte negativa o reprezinta fabulosul ecran care acum comanda aprope orice functie sau setare. Nu mai poti accesa meniul climatronicului prin butoane, start-stop. Totusi ma consider un caz fericit avand in vedere faptul ca nu am intampinat vreo problema in utilizarea ecranului si nu am intampinat blocaje sau alte erori pe care le-au sesizat alti colegi de forum proprietari de Octavia 4 sau orice alt model echipat cu noul ecran. PS: farurile sunt extraordinare, in sfarsit o Skoda care poate sa vada bine si noaptea. 3-FL a necesitat o usoara ridicare a farurilor folosind prisma. Altfel era chioara.7 points
-
Dupa mai bine de 7 ani in care fosta Octavia 2FL 1.4-TSI care ajunsese deja la 245.000KM a venit timpul sa ii schimb sotiei masina. (Da 1.4TSI-ul a ajuns la 245K si inca ruleaza fara probleme, la mama soacra:) ) Alegerea: Octavia 3FL - Drive 6M Masina a fost achizitonata in perioada pandemiei, de la o reprezentanta VW-Audi din Munchen la un pret mai mult decat acceptabil fata de actualele preturi, mai exact daca as cumpara-o acum diferenta de pret ar fi de vreo 6500EUR. Am preferat varianta manuala avand inca o lipsa acuta de incredere in cutiile DSG si daunele financiare cauzate de eventualele defecte sau mofturi ale acestor cutii. An Fabricatie: 2018 Echipare: Drive KM: 35.000 Motor: 2.0TDI CRMB - 150PS Culoare: J3 - Laser Weiss Faruri: Led cu Light Assist Sonorizare: Canton HU: Columbus Anvelope Vara: Dunlop Sport Maxx RT2 Anvelope Iarna: Continental TS870 Parbirz Incalzit. incarcator wireless (in care deabia incape un S10 - probabil a fost destinat pentru iCrap) si alte acareturi specifice acestui model de echipare. Suplimentar i-am achizitionat un set de Jante Trius cu 1500RON pe care le-am echipat cu anvelopele Continental, pentru sezonul rece. Ca prime impresii, este o placere sa conduci masina, motorul este mai mult decat echilibrat si bine dimensionat pentru caroserie si nu foarte zgomotos. Sistemul Canton este mai mult decat suficient pentru o masina, fara pretentii de bubuiala si zbarnait de usi sau plastice interioare. In cei 10K km pe care i-a parcurs sotia pana in acest moment, consumul mixt pe traseul Campina-Sinaia este de 5.2, in ambele anotimpuri. Ca si Retrofit a primit Footwell Lights montate la colegul nostru AlBundy, vreo 2-3 activari, staging, off-road si LED-uri in interior si in proiectoare. Teaser cu fratele mai mare AKA Sobolanul2 points
-
2 points
-
Nu are niciun sens ceea ce afirmi anterior. Este imposibil ca pe parcursul unei autonomii reale de 600-800km (desi parca vad ca ai condus si vreun Diesel) sa nu fii trecut de multe zeci de ori pe langa o benzinarie si sa poti alimenta in cateva minute. Nu exista loc in tara asta unde sa fii nevoit sa mergi 30 de minute pana la o benzinarie. Sunt niste exagerari cat casa.2 points
-
Nu....fara el, nu merge. De regula poate sa mearga o singura data si dupa aia ...nu. Tremuratul....era la unitatile aftermarket...nu la 330. 330 si camera aftermarket, obligatoriu delay box1 point
-
1 point
-
Update asupra situației cu producția la fabricile din DE: https://europe.autonews.com/automakers/vw-brings-forward-ukraine-related-production-stoppage Se anunța vremuri grele…1 point
-
Tu astepti dupa masina, nu eu a mea e in parcare.1 point
-
Domnule SERGIU, Trapa este optiunea aleasa de sotie.Post revoluție am avut unPASSAT cu trapa .Este buna in loc de a.c.1 point
-
eu nu pricep de ce nu opresc preluarea de comenzi?? asta deja e bataie de joc. adica dai un termen, il prelungesti IMENS, vezi ca devine regula, si tu nu faci nimic. una e sa iti dea un termen oricat de indepartat dar macar sa il respecte si alta ca nici macar ala sa nu il respecte. logic e sa opresti preluarea de comenzi, macar asa nu iti bati joc. cu ce ii ajuta daca clientii apoi nu vor mai vrea sa auda de ei?1 point
-
N ai inteles nimic si mai si sari de fund in sus. Ca incarci 20-40 de minute la fast charge, in oras sau 2-3 ore acasa sau la munca, tot dup incarcare stai. N a spus nimeni ca stai langa masina sau in masina si joci Candy Crush. Asta e timpul de a-ti "umple rezervorul" in functie de statia de incarcare. La benzinarie, dureaza 3-5 minute, in mod normal si ce s a intamplat azi, a fost o exceptie. Referitor la pret, problema si calculul tau, n are legatura cu subiectul de mai sus1 point
-
Stii foarte bine ca nu e asa. Acum a fost un fake news, speculativ si lunea a intrat in panica, deci este o exceptie. Ca stai 30-40 de minute la incarcat o electrica, e normalitate, deci sa nu comparam exceptiile cu lucrurile constante1 point
-
@yeeeeman am luat masina in martie 2019. Cu anvelope de vara. 3000 de km mai tarziu, am reusit sa pun masina de-a latu pe un drum cunoscut mergand sub limita de viteza si am decis sa pun vechile CP5FR (swap de roti cu masina nefestei... in vara aia a facut sub 2000 de km). Cand am trecut la anvelopele de iarna, le-am lasat baiatului de acolo, ca le-a vrut. Si acum ma injura ;)) Pana si sotia se plangea ca ii fuge masina lateral si... e un 1.6 TDI. Poate ca suntem noi obisnuiti cu anvelope moi... pana acum am trecut prin 3-4 seturi de CP5 cam unu la 2-3 veri (30-40k de km) si singurul motiv pentru care am sarit in barca Michellin e ca sunt o leaca mai moi decat CS. Acum astept... astept.1 point
-
1 point
-
0 points
-
0 points
-
Doar daca are retrofit la Mib2std, rcd330g sau unitate aftermarket.0 points
-
Inlocuieste regulator presiune rampa . Pune piesa noua, OE sau bosch si oring. Ai grija la cuplu de strangere0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00