Sincer nu vad ce ai putea sa strica la faruri, am schimbat destule becuri de-a lungul anilor la diferite masini si totul a decurs normal si fara incidente
Dpmdv risti mult mai mult cand desfaci grila frontala + bara, ai foarte multe clipsuri care mai ales in sezonul cu temperaturi scazute ai toate sansele sa le rupi+volumul de munca mult mai mare.
O sa las mai jos un mic tutorial pentru inlocuire bec D3S...varianta fara bara jos, poate pe viitor ajuta pe cineva(pozele sunt luate de pe net)
Pentru farul partea stanga:
1.se desfac cele 2 suruburi marcate cu rosu(nr 1) cu torx 20, se apasa siguranta (nr 2) si capacul este desfacut
2.se desface mufa din bec, o sa opuna putina rezistenta asa ca strangeti bine de ea si trageti in jos
3.se rasuceste becul la 45grade si se trage afara
4.se desface inelul de fixare apasand clema marcata cu sageata
5. se monteaza inelul pe noul bec
6.se introduce cu atentie becul in lupa (mufa becului trebuie sa fie in pozitia in care a fost scos)si se roteste in sensul acelor de ceasornic pana mufa ajunge in partea de jos(ca la pasul 3)
7.se introduce mufa in bec si inchide capacul deschis la pasul 1
Pentru farul de pe partea dreapta:
1.se demonteaza carcasa filtrului de aer
2.se repeta aceiasi pasi ca si pentru farul de pe partea stanga
Ca si sfaturi generale, nu doar pt. acest model de masina:
1.cand strangeti suruburile de fixare capac sa o faceti cu simt de raspundere, nu exagerati altfel o sa crapati/rupeti urechile capacului...multe persoane prin service nici nu mai monteaza suruburile, este suficient sa pui siguranta
2.evitati sa atingeti becul(partea de sticla) cu degetele, pielea contine grasimi si riscati sa reduceti durata de functionare a acestuia, utilizati manusi sau daca ati atins din greseala stergeti cu o carpa/servetel
atasez si un video de pe net...nu este foarte explicit dar consider ca este suficient.
https://www.youtube.com/watch?v=1GdaIqBxrV0
Cam asta este, fiecare procedeaza cum doreste .
Bafta