Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2022 în toate secţiunile

  1. Azi am pus jantele de vara, iar alt retrofit este bara fata r-line, din pacate diferentele nu sunt sesizabile pe negru, dar suficiente pentru mine. Ma gandesc daca sa cumpar emblemele de r-line?! O sa urmeze si chrome-delete si sper in 2 3 saptamani sa definitivez proiectele incepute. pozele mai "profi" inca nu au aparut
    2 points
  2. am facut 2000 km si totul e ok... sper sa nu apara mizeria din nou
    1 point
  3. Eu i-am dat ceva de baut 😆
    1 point
  4. A voastra ce a primit de martisorul asta ?
    1 point
  5. Din pacate modulul este foarte afectat de apa si trebuie schimbat. Aveti vreo recomandare de unde sa pot lua unul SH cu o oarecare garantie? Inca nu stiu sigur pe unde a intrat apa si nu as cumpara unul nou pana nu sunt sigur ca rezolv problema infiltratiilor.
    1 point
  6. Parerea mea e ca daca ai gasit un pic de span,sa nu mai pornesti deloc masina pana nu desfaci capul hidraulic al pompei(4 suruburi) sa vezi in ce stare e rola si cama.E singura sansa sa salvezi macar injectoarele.Posibil ca acel span sa-ti fi ajuns deja in regulatorul de presiune din rampa si in senzorul acesteia.
    1 point
  7. Am facut softul stage 2+ la GoAPR cu doua harti de putere: Harta 1 pt benzina de 98 353cp & 535nm Harta 2 pt benzina de 102 364cp & 552nm Soft DSG stage 2, launch control la 4500rpm, dar se poate lansa si la 5000rpm. Testul dyno a fost facut in ambele variante cu benzina MOL de 100. Harta de 102 nu am de gand sa o folosesc cu benzina de 100 dar chiar si asa are suficiente rezerve pt ca merge corect, fara misfire si 0 detonatii. Graficul arata foarte bine si masina imi place cum merge, chiar mi se pare wow.
    1 point
  8. Mulțumesc pentru sfaturi. Am cerut întâi oferta la Avia Pantelimon asa ca aveam toate codurile. Am luat tot ce tine de filtre de la e-piesa și uleiul de pe eMAG. Am ieșit la sub jumătate din prețul oferit de reprezentanta. Am cerut ulterior la toate reprezentantele din București / Ilfov oferta doar pe manopera cu piesele mele. Porsche și Brady m-au refuzat. Avia mi-a dat 590 de lei. Metrotehnica 773. Midocar tot un SF de genul. Pana la urma am ajuns la GTT pe Pallady, 375 de lei manopera cu piesele mele. Reprezentanta. Dacă vroiam sa fac la un service foarte bun privat pe vag ma costa doar 150 de lei. Cea mai mica oferta ce includea și piesele a fost la Brady, în jur de 1300 de lei. Avia vroia 1450 și Porsche 1900 (!!!). Majoritatea pun 3 ore de manopera, pentru o chestie care se face într-o ora. Adaosuri comerciale de peste 100%, preț umflat la manopera și cel puțin dublat timpul necesar ei, astea nu sunt chestii pentru care "merita sa dai un ban".
    1 point
  9. Alte poze :) Intre timp, am schimbat si cd-playerul Alpine cu un casetofon original.
    1 point
  10. Sa inteleg ca ai scos turbina,ai pornit si tot scoate fum? Deci uleiul iti intra in ardere de scoate fum.Uleiul poate ajunge in camera de ardere pe la simeringurile de la supape,pe la segmeti sau chiulasa (garnitura) montata gresit,ovalizata,fisurata. Dupa mine asta e ordinea verificarilor.
    1 point
  11. Moroarele 2.0 cbdb,cbdc ,au pompa clasica ,fara arbori de echilibrare
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!