Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2022 în toate secţiunile
-
4 points
-
2 points
-
Se pare ca după băieții se la wob Cluj trebuie sa aștepți o zi întreaga, nici acuma nu am primit un preț pt revizie la cutie de azi dimineață.. Oare și serviciile lor tot asa "melc" sunt?1 point
-
Bănuiesc că din germania pentru că eu cum am circulat doar prin oraș, viteze mici, n-a fost forțat. Acuma am ieșit prima oară de când o am pe autostradă și mers mai sportiv, viteze mai mari, peste 150-160. O să merg la alt service să verifice tot cap coadă, au zis și ei că altă explicație în afară că nu a fost montat corect nu au, n-avea cum să cadă. Nu e rupt nu e îndoit, nimic. Am dat acuma câteva ture cu mașina merge perfect nici o problemă.1 point
-
@bubu182 pe unde ajunge skodita asta… nu ma scapa nici mama lor de filtre. La MQB nu cred ca are loc si filtrul suplimentar. O sa studiez. Meanwhile, am aplicat fixul Audi pentru zgomotele la bancheta spate: 2 cm de banda izoliera textila. Apoi, pe la pranz, foame fiindu-ne, am purces spre Targoviste, via A1 si Gaesti. Doua salate si niste papanasi mai tarziu… am inceput sa misunam. Dar, curand frigul ne-a alungat la interior…. asa ca am ajuns prin mall… Dupa ce am cascat ochii putin prin vitrine, am facut plinu cu 7.66 si am pornit spre casa pe DN71 de data asta… De mult n-am mai vazut o concentratie atat de mare de sinucogasi. Imi pare rau ca nu mi-am montat camera spate. Prin padure pe la Sabareni (Raioasa) am decis sa fac dreapa ca prea a tunat si i-a adunat. Meanwhile, pe A1 a fost un accident si coada era pana la Bolintin.. Cum m-am prins? Era plin de masini pe contrasens, cand, de obicei, e pustiu. In sfarsit, Gabriela de la Waze incepuse sa se piarda in detalii asa ca i-am zis “watch and learn”. In scurt timp ma plimbam pe CB dar… prima intrare in Militari (cea de la Chiaja) era blocata… Datorita accidentului, A1 parea libera… Normal ca nici aici n-am scapat de sinucigasi (aka unu care s-a gasit sa faca stanga pe interzis in loc sa mai mearga 150m pana la sens) si de sa le zicem “aplaudaci” care ii lasa sa se sinucida. Si, normal, cand se atragi atentia ca ceea ce fac nu e bine, se basica ;)) Oricum, tot drumul (200 de km) am vazut 2 radare (Bee), unu se retragea si unu avea clienti. O zi interesanta ;))1 point
-
1 point
-
Booon... cum duminca ramasesem dator cu o bujie... azi m-am dus cu catel si purcel sa pun de un gratar (fara poze de data asta). Ieri, ajung in Dedeman, iau tubulara de 21, o bujie, niste ulei, un burlan de 120mm si cand sa ies... un sorb de 1 si 1/2.... desi eu imi aminteam ca e mai mic... Astazi, dupa ce fac ochi - adica torn vreo 2l de cafea in mine - suna telefonu... vezi ca sunt probleme cu sorbul... a cazut in fantana ;)) ce bine ca luai de iei sorb complet. Pun familionul in masina (ieri, dupa excursia in Dede, planul era sa ma opresc la jet... mi-am amintit cand deja parcam...) si mergem la jet. 2 lei spuma, 5 lei clatire, oprim pe la Godac, vreo 20 de carnati oltenesti si cam un kil de pasta de mici mai tarziu eram pe drum... Din nou A1 plin de soferi de duminica... 30 de minute mai tarziu, plin de spume, eram deja la Conac... ;)) Dupa ce scot tot bagajul (cine n-a avut Skoda, habar n-are cate poti pune in portbagaj) ma duc sa evaluez daunele... primul lucru pe care il vad... furtunul era de un tol si un sfert, nu de un tol jumate... scot "heatgunu" si il conving sa se supuna... a iesit ceva de genu: Prima problema rezolvata... trec la problema 2... gratarul! De mult nu mi-au mai mai iesit niste mici asa zemosi si exact cat trebuie de facuti Apoi.. iau tubulara, scot bujia... calamitata. O inlocuiesc... zic sa vaz daca da scanteie... nimic... Imi bag picioarele, anulez toate protectiile (care erau 2: una la lipsa ulei si cealalt in caz ca incepe sa fuga) si... nimic. Iau o tubulara de 8 si incep sa desfac... mai intai demarorul (aka sfoara) apoi carcasa... bobina de inductie in parametrii, fisa in parametrii... wtf Banele? Montez totul la loc, pun si bujia... putin mai slaba... dau la automat (aka trag de sfoara) porneste dar trosnea si pocnea de zici ca nu e adevarat... Opresc, strang bujia si ma apuc de reglat regulatorul... ajung o situatie decenta, trag de sfoara... poneste si nu prea... schimb uleiul (era timpul)... traf iar de sfoara... parca e mai bine dar tot nu suficient. Il las sa se incalzeasca si il bag in brazda. Merge dar parca ceva nu e bine... cand s-o incalzi (a fost destul de frig azi) demontez carburatorul... cre ca tre sa ii suflu in jiglere ;)) Meanwhile mai bag vreo 2-3 cafele... iau familionul si ne intorcem. A1 full pe sensul spre Bucuresti. Baieti vestul e in directia opusa. Anyways, prind un Aro de Italia.... slabut ;)) Maine... somn!!!1 point
-
Sa mai sterg praful... defapt, chiar am sters praful ! Am facut o curatare detaliata la interior, aspirare, curatare cu APC, sealant plastice, curatare piele, aplicare ceramica piele - am avut si un mic ajutor la portbagaj, just for fun (vezi poze). La exterior a primit o spalare corecta, spuma pre wash cu lancea, clatire, curatare detaliata cu pensula in zone mai delicate apoi spalare cu manusa si galeata cu sampon + aplicat un wet coat. Deja eram bombardat de videoclipuri de spalare/curatare/detailing pe youtube, fierbeam sa fac si eu la masina mea 🤣 Am reusit si am montat luminile led sub usi pe care mi le doream de mai bine de 2 ani, mai exact, luminile cu Audi Sport (care vin normal pe RS). Acum setup-ul este perfect pentru gusturile mele Am inlocuit si lampile cu led mic din portbagaj (care random dadeau rateuri) cu alte lampi cu leduri integrate in ele, care acum lumineaza foarte foarte bine in portbagaj. In alta ordine de idei, am mai facut o achizitie in familie, un Audi R8 Spyder full electric 12V 🤣, un viitor proiect pentru cel mic, deocamdata e controlat remote de mami si tati.1 point
-
1 point
-
Nu lăsam să se așeze prea mult praful pe topic și facem o mică recapitulare la cele întâmplate în ultima vreme! în aproximativ 8 luni am atins borna celor 11k de km împreuna, mult/puțin, încă are momente când îmi livrează acel zâmbet pe buze 🤩 Lista mărunțișurilor, să le numesc așa, cuprinde înlocuirea stopului dreapta și a semnalizărilor de pe aripi ce făceau condens (semnalizările cu unele noi, DEPO😬, iar stopul cu unul OE SH), un amortizor al portbagajului, diverse cleme, plastice ce erau lipsă sau deteriorate, switch-ul din portiera șoferului (încă nu am avut timp de el), montarea unui modul bluetooth și identificarea nefuncționării senzorului de ploaie (releul in cauza AM ce nu știe de senzor), urmează înlocuirea cu unul corect. Iar pe cea a problemelor mai serioase, short list momentan, avem trecută bara față cu o zonă a lacului exfoliată, ce necesită revopsire. Precum și întâmplarea unei siguranțe rupte ce a făcut ca un furtun din intercooler să sară și de aici lipsa de putere, mult, foarte mult fum și 1001 de gânduri. Înlocuită cu una nouă (cost total 7lei și o oră de meștereală) Grăbim o idee primăvara și ne întoarcem la jantele Santa Monica, echilibrate, montate, plus căpăcele de prezoane. În rest... numai de bine! Motorină și curățenia de week-end. P.S. Și un consum pentru acei 11k km, un 50-50 urban-extraurban.1 point
-
Update: Ieri am profitat de vremea frumoasa si am supus masina unui full detailing la interior. Eu care credeam ca bag aspiratorul bine de fiecare data cand spal masina am ramas uimit ce am gasit dupa ce am demontat scaunele si banchta din spate. Las mai jos cateva poze cu operatiunea care a durat (cu tot cu exterior)de pe la 10:00 pana 17:30.1 point
-
Eu am zis ca niciodata nu mai plec din Service, daca duc masina cu o problema, fara fisa de intrare in service in care sa fie stipulat: ce reclam eu, ce operatiuni au facut ei si ce au gasit si care sunt recomandarile lor. Am "alergat" anul trecut 3 luni de zile (trei !) dupa o fisa de acest gen in urma deplasarii in service cu problema cu zgomotele pe sub masina, si dupa aproape 3 luni, cu telefoane la sefi, etc, de-abia de-abia am primit un mail care oricum nu descrie prea bine interventia. Drept urmare am zis ca alta data nu mai sunt baiat bun. Bineinteles, sper ca nu va mai fi cazul niciodata, dar totusi...1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00