Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2022 în toate secţiunile
-
Bine v-am găsit! De cateva zile sunt posesorul unui audi a4 b8 facelift din anul 2013,motor 2.0 tdi cu 177 cp și cutie multitronic 8+1 Mașinuta are 238k km. Urmează sa ii fac schimbul de distribuție, revizia la cutie și uleiul din motor + toate filtrele. În rest nu am absolut nici un reproș, merge impecabil. Imi e oarecum teama se revizia cutiei, sper ca după aceasta operațiune sa functioneze la fel de bine. Eu as opta sa fac aceasta revizie la reprezentanta vw.. Las o poza, doar asta o am momentan în telefon cu ea, urmând și altele cu interiorul și din exterior. Aștept părerile voastre, pro sau contra1 point
-
Salutare, nu stiu daca mai sta cineva pe forumuri, dar am vrut sa scriu si aici, masina este de vânzare! Daca este cineva interesat, o dau si pe bucati. Pret completa 7500 EUR, in functie de buget pot sa mai dau jos din piese.1 point
-
@bubu182 pe unde ajunge skodita asta… nu ma scapa nici mama lor de filtre. La MQB nu cred ca are loc si filtrul suplimentar. O sa studiez. Meanwhile, am aplicat fixul Audi pentru zgomotele la bancheta spate: 2 cm de banda izoliera textila. Apoi, pe la pranz, foame fiindu-ne, am purces spre Targoviste, via A1 si Gaesti. Doua salate si niste papanasi mai tarziu… am inceput sa misunam. Dar, curand frigul ne-a alungat la interior…. asa ca am ajuns prin mall… Dupa ce am cascat ochii putin prin vitrine, am facut plinu cu 7.66 si am pornit spre casa pe DN71 de data asta… De mult n-am mai vazut o concentratie atat de mare de sinucogasi. Imi pare rau ca nu mi-am montat camera spate. Prin padure pe la Sabareni (Raioasa) am decis sa fac dreapa ca prea a tunat si i-a adunat. Meanwhile, pe A1 a fost un accident si coada era pana la Bolintin.. Cum m-am prins? Era plin de masini pe contrasens, cand, de obicei, e pustiu. In sfarsit, Gabriela de la Waze incepuse sa se piarda in detalii asa ca i-am zis “watch and learn”. In scurt timp ma plimbam pe CB dar… prima intrare in Militari (cea de la Chiaja) era blocata… Datorita accidentului, A1 parea libera… Normal ca nici aici n-am scapat de sinucigasi (aka unu care s-a gasit sa faca stanga pe interzis in loc sa mai mearga 150m pana la sens) si de sa le zicem “aplaudaci” care ii lasa sa se sinucida. Si, normal, cand se atragi atentia ca ceea ce fac nu e bine, se basica ;)) Oricum, tot drumul (200 de km) am vazut 2 radare (Bee), unu se retragea si unu avea clienti. O zi interesanta ;))1 point
-
1 point
-
Booon... cum duminca ramasesem dator cu o bujie... azi m-am dus cu catel si purcel sa pun de un gratar (fara poze de data asta). Ieri, ajung in Dedeman, iau tubulara de 21, o bujie, niste ulei, un burlan de 120mm si cand sa ies... un sorb de 1 si 1/2.... desi eu imi aminteam ca e mai mic... Astazi, dupa ce fac ochi - adica torn vreo 2l de cafea in mine - suna telefonu... vezi ca sunt probleme cu sorbul... a cazut in fantana ;)) ce bine ca luai de iei sorb complet. Pun familionul in masina (ieri, dupa excursia in Dede, planul era sa ma opresc la jet... mi-am amintit cand deja parcam...) si mergem la jet. 2 lei spuma, 5 lei clatire, oprim pe la Godac, vreo 20 de carnati oltenesti si cam un kil de pasta de mici mai tarziu eram pe drum... Din nou A1 plin de soferi de duminica... 30 de minute mai tarziu, plin de spume, eram deja la Conac... ;)) Dupa ce scot tot bagajul (cine n-a avut Skoda, habar n-are cate poti pune in portbagaj) ma duc sa evaluez daunele... primul lucru pe care il vad... furtunul era de un tol si un sfert, nu de un tol jumate... scot "heatgunu" si il conving sa se supuna... a iesit ceva de genu: Prima problema rezolvata... trec la problema 2... gratarul! De mult nu mi-au mai mai iesit niste mici asa zemosi si exact cat trebuie de facuti Apoi.. iau tubulara, scot bujia... calamitata. O inlocuiesc... zic sa vaz daca da scanteie... nimic... Imi bag picioarele, anulez toate protectiile (care erau 2: una la lipsa ulei si cealalt in caz ca incepe sa fuga) si... nimic. Iau o tubulara de 8 si incep sa desfac... mai intai demarorul (aka sfoara) apoi carcasa... bobina de inductie in parametrii, fisa in parametrii... wtf Banele? Montez totul la loc, pun si bujia... putin mai slaba... dau la automat (aka trag de sfoara) porneste dar trosnea si pocnea de zici ca nu e adevarat... Opresc, strang bujia si ma apuc de reglat regulatorul... ajung o situatie decenta, trag de sfoara... poneste si nu prea... schimb uleiul (era timpul)... traf iar de sfoara... parca e mai bine dar tot nu suficient. Il las sa se incalzeasca si il bag in brazda. Merge dar parca ceva nu e bine... cand s-o incalzi (a fost destul de frig azi) demontez carburatorul... cre ca tre sa ii suflu in jiglere ;)) Meanwhile mai bag vreo 2-3 cafele... iau familionul si ne intorcem. A1 full pe sensul spre Bucuresti. Baieti vestul e in directia opusa. Anyways, prind un Aro de Italia.... slabut ;)) Maine... somn!!!1 point
-
Merci, le-am gasit si in OBD11 la modulul GATEWAY, doar ca trebuie sa le cauti manual in lista, nu e deloc ok aplicatia pentru monitorizare, are si timp imens de conectare la Obd. Am impresia ca sunt doar date calculate teoretice, RWB internal deduction, asta apare la descrierea Energy content of HV battery. Suspectez ca isi incalzeste bateria si cand sta parcata, cosnum de energie necontorizat. Am lasat-o iar la aeroport pentru 5 zile cu 43% (consumuri mult mai bune tura asta (19.9 kWh/100km dus - 11 grade, 21.9 kWh/100km intors 2-5 grade). Am verificat in aplicatie zilnic si am si facut schimbare la prag incarcare 80 / 90% sa nu intre in deep sleep, pe toata durata a aratat 43% bateria in aplicatie, dar cand am intrat in masina surpriza, 37% baterie. Deci 6% au plecat in 5 zile fara sa apara contorizati la consum. Concluzia mea personala este ca am sa ignor consumurile din calculatorul de bord deoarece nu contorizeaza toti conumatorii, am sa merg pe metoda kilometri de la plin la plin (daca o sa mai fac, ca deja m-am saturat si convins de masina si consumuri), practic acela este consumul real in care intra pierderile si toti consumatorii, aia platim. Pacat ca nu primeste Tronity si numarul de KM la care se face incarcarea, ar ajuta enorm. Offtopic : Masina inchiriata (Q2 automat), facut ~500km cu un consum de 5.1 l/100km, 56 euro cost motorina. Nu am avut stres, nu am facut frig, mai aveam jumatate de rezervor cand am realimentat (benzinarii la tot pasul), drumuri de autostrada si montane, cu o electrica cred ca eram super stresat, mai ales intr-o tara straina. Din pacate pentru mine, electrica strict la oras e superba, in rest imi trebuie alta masina, asta ma streseaza maxim.1 point
-
Ne puteți spune numărul legii/ actului nomativ și anul, vă rog? Am căutat pe net, dar am găsit doar articole cu propunerea, niciunul despre aprobare.1 point
-
Sa mai sterg praful... defapt, chiar am sters praful ! Am facut o curatare detaliata la interior, aspirare, curatare cu APC, sealant plastice, curatare piele, aplicare ceramica piele - am avut si un mic ajutor la portbagaj, just for fun (vezi poze). La exterior a primit o spalare corecta, spuma pre wash cu lancea, clatire, curatare detaliata cu pensula in zone mai delicate apoi spalare cu manusa si galeata cu sampon + aplicat un wet coat. Deja eram bombardat de videoclipuri de spalare/curatare/detailing pe youtube, fierbeam sa fac si eu la masina mea 🤣 Am reusit si am montat luminile led sub usi pe care mi le doream de mai bine de 2 ani, mai exact, luminile cu Audi Sport (care vin normal pe RS). Acum setup-ul este perfect pentru gusturile mele Am inlocuit si lampile cu led mic din portbagaj (care random dadeau rateuri) cu alte lampi cu leduri integrate in ele, care acum lumineaza foarte foarte bine in portbagaj. In alta ordine de idei, am mai facut o achizitie in familie, un Audi R8 Spyder full electric 12V 🤣, un viitor proiect pentru cel mic, deocamdata e controlat remote de mami si tati.1 point
-
1 point
-
Dupa o plimbare de v-o 700km prin tara am ramas cu portbagajul blocat. Nici n-am mai investigat prea tare pentru ca stiam problema generala cu cablajul si a doua zi l-am si comandat pe cel cu E in coada. Surpriza a fost ca si cel de pe masina era cu E in coada care teoretic trebuia sa fie mai flexibil. Din neatentie am rupt si un plastic de la o ureche de prindere a plasei pentru bagaje asa ca l-am comandat si pe ala pe OE. Cablajul a venit in 3 ore de la comanda si am reusit de am montat totul la loc ... mai am acea bucata de plastic care vine in 3 zile 😄. 102k km ... fara probleme.1 point
-
1 point
-
Este p&p, de regula, nu necesita modificari ale instalatiei. Am mai întâlnit instalații electrice diferite la b6 fl.... vs B7...dar 99% sunt identice.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00