Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2022 în toate secţiunile

  1. Da da, nu prea am eu timp din pacate. Si jantele daca tot ma intrebi:) si mai urmeaza cateva surprize( daca tot incercam sa fim un R-line wannabe)
    4 points
  2. Salutare tuturor, au trecut 5 ani de la achiziția mașinii, pina acum totul în regula. Mașina a rămas stoc. Urmează un set nou de anvelope de vară și când ajung in tara mă bate gândul să fac și schimbul de ulei la cutie. Mașina are aproape 50,000 km și as vrea să îl schimb mai devreme, având în vedere că 75% e în oraș. Nu mai țin minte daca schimbul era condiționat și de perioada de timp sau doar de rulaj. Din ce mai rețin era condiționat doar de rulaj, la 60,000 km
    3 points
  3. Salutare tuturor. Detin un Golf 7 din 2015 , motor 1.6 tdi, cu Dsg 7 uscat, DQ200. Aleator, uneori imi aparea eroarea " Error service: leave vehicle only when selector in position P". Am cautat pe internet si am vazut ca aceasta eroare este generata de un switch/ intrerupator ce se afla in interiorul selectorului. El se poate inlocui, dar este foarte anevoios, iar in reprezentanta este foarte costisitor. Am intrebat in august 2019 la reprezentanta Euro Tehno Group din Pitesti, iar cei de acolo mi-au comunicat ca ar costa intre 700 si 800 de ron inlocuire acestui switch. Acum cateva zile am gasit pe internet un fisier pdf in care este descrisa o modalitate in care se face bypass la switch-ul cu problema, folosind un alt ansamblu. Codul de produs este 5Q0713128A, si costa in magazinele de piese undeva la 200 de ron. Manopera am efectuat-o eu, folosind doar un torx T20 si o surubelnita dreapta. Ca idee, se desface masca de la climatronic, se scoate cutia de depozitare de sub climatronic, se deconecteaza cele 2 mufe ce vin in spatele cutiei de depozitare. Se desfac cele 2 suruburi ale marginilor ce vin spre consola centrala, apoi se declipseaza aceste margini. Se declipseaza marginea argintie de la dsg, se desfac cele 2 suruburi, se scoate mansonul de piele, si se demufeaza mufa ce este pe rama masonului( cea cu p/r/n/d/s). Se desface se partea de carcasa ce are butoanele de start/stop si cel de senzori de parcare si se deconecteaza mufele. Se apasa tija galbena de la dsg si se poate pune levierul dsg-ului in orice pozitie. Acum se deconecteaza mufa verde ( mufa tata ) din selector, si se mufeaza in noul dispozitiv, iar mufa tata a dispozitivului se mufeaza in selector.. Se desurubeaza surubul de sus al selectorului si cu acesta se va prinde noul switch pe selector. Se vor fixa cele 4 cleme care vin in pachet, pe noul switch si pe selector. Apoi se remonteaza tot ce sa- demontat anterior. Dar, asa cum se spune ca 1 poza face cat 1000 de cuvinte va pun atasat pozele cu operatiunea si pdf-ul cu informatiile. dsg 5q0713128a.pdf
    1 point
  4. Nu aveau cum sa mearga cu siguranta scoasa. Ceva e putred in Danemarca. Succes!
    1 point
  5. De unde ai luat jantele, si cat te-au costat?
    1 point
  6. Saptamana trecuta am reusit sa mai fac un retrofit, mai este partea de codare, dar o rezolvam.
    1 point
  7. Update: - Din pacate LED-ul daylight a ramas stins. La cateva zile dupa ce se uscase farul si am pus capacele la loc am curatat cu putina apa un gainat de pe capota, cand am verificat interiorul farului iar am gasit apa. Am dus masina la mecanic sa dau bara jos iar farul dus la testat/reparat. Revin cu detalii dupa ce il ridic Vineri. - Daca tot am lasat masina la mecanic am schimbat bujiile si am facut un test la baterie care imi spune ca trebuie schimbata. In functie de ce raspuns primesc in topicul dedicat pentru baterii auto o sa inlocuiesc si acumulatorul. Mai jos o poza cu rezultatul testului la acumulator.
    1 point
  8. @Cristian dintre Continental si GY, as merge pe GY. Eu am facut "greseala" de a lua o anvelopa din gama medie, si nu ca nu as fi multumit, ca nu mi-a oferit surprize ( pana acum ) dar, Fulda SportControl 2, dupa aproape o vara si 15.000km, am mari emotii daca ma mai tin si vara asta, si cum se vor comporta spre sfarsitul verii, uzura fiind neasteptat de mare la ele... Prima si ultima experienta pe care o mai fac cu gama medie. Daca s-ar face GY Assym 5 sau viitorul 6 in dimensiunea mea ( 215/55/17 ) asta as lua, daca nu raman la Michelin, sau oricum ceva premium clar.
    1 point
  9. Da, se poate. Ai nevoie de camera cu tot cu maner (integrata), cablajul dintre acesta si MIB, montaj si codare. Finalul...asa arata, camera originala highline, cu luniile de ghidaj active
    1 point
  10. si a aparut un nou buton:))) am dus la sfarsit portbagajul electric inceput de ceva timp... L-am stresat aseara pe @sabinx , multumesc pentru ajutor( a muncit la codare ceva, doar sa ne dam seama ca am gresit eu 2 fire - asa ca atentie si la cablajele de le mai luam pentru retrofit, mai trebuie verificate )
    1 point
  11. @adrian001sunt destule diferențe. VAG susține că asta nouă nu mai crapă mechatronicul care era problema cea mai mare la 0AM. (Articolul este in rusă dar puteți să dați translate!) http://www.remontdsg.ru/mech_0AM_0CW.html
    1 point
  12. Direct din bcm. Nu trec prin nimic altceva. Mai departe iti poti raspunde singur.
    0 points
  13. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!