Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2022 în toate secţiunile

  1. Update: - Din pacate LED-ul daylight a ramas stins. La cateva zile dupa ce se uscase farul si am pus capacele la loc am curatat cu putina apa un gainat de pe capota, cand am verificat interiorul farului iar am gasit apa. Am dus masina la mecanic sa dau bara jos iar farul dus la testat/reparat. Revin cu detalii dupa ce il ridic Vineri. - Daca tot am lasat masina la mecanic am schimbat bujiile si am facut un test la baterie care imi spune ca trebuie schimbata. In functie de ce raspuns primesc in topicul dedicat pentru baterii auto o sa inlocuiesc si acumulatorul. Mai jos o poza cu rezultatul testului la acumulator.
    1 point
  2. Vezi ca LA-ul e din ala basic care sare din linie in linie ;)) De consum nu zic nimic.
    1 point
  3. Poti alege cu ochii inchisi intre Continental si GoodYear, desi eu as alege Conti. Eu ma uit la rezistenta la inaintare (cat mai mica) si aderenta pe uscat si ud. Acum am niste Hankook cu care a venit masina si sunt surprinzator de bune.
    1 point
  4. E Elementul critic in acvaplanare il are uzura anvelopei, altfel evacueaza 2-3mm fata de 5-6mm. Cred ca se discuta prea putin de acest aspect si incercam sa ducem anvelopele fix la markerul de uzura cand nu ar trebui.
    1 point
  5. @yeeeeman rosia mea a venit cu Nexen din fabrica... le-am daruit in iarna urmatoare. Never again. Am trecut pe PS4 225 40 ZR18. Acum dupa 2 veri (20 de luni aprox) mai am cam 2mm pe fata si cam 3 pe spate. Deci, clar, in toamna (cu putin noroc pe la 20 noiembrie sau mai tarziu) urmeaza sa le inlocuiesc definitiv. Astept review-ul la Pilot Sport 5.... inca 1-2 saptamani ;))
    1 point
  6. Acvaplanarea apare si daca ai 400cp si la 150cp, ambele motoare ating viteze de 80-100kmh. Curbele se iau cu aceeasi viteza indiferent de motor. Puterea motorului nu ar trebui sa fie un criteriu. Un impact mai mare in dinamica masinii il au anvelopele, suspensia fata de caii putere.
    1 point
  7. @BeciAcustic so... 600m diferenta de nivel
    1 point
  8. Nu lăsam să se așeze prea mult praful pe topic și facem o mică recapitulare la cele întâmplate în ultima vreme! în aproximativ 8 luni am atins borna celor 11k de km împreuna, mult/puțin, încă are momente când îmi livrează acel zâmbet pe buze 🤩 Lista mărunțișurilor, să le numesc așa, cuprinde înlocuirea stopului dreapta și a semnalizărilor de pe aripi ce făceau condens (semnalizările cu unele noi, DEPO😬, iar stopul cu unul OE SH), un amortizor al portbagajului, diverse cleme, plastice ce erau lipsă sau deteriorate, switch-ul din portiera șoferului (încă nu am avut timp de el), montarea unui modul bluetooth și identificarea nefuncționării senzorului de ploaie (releul in cauza AM ce nu știe de senzor), urmează înlocuirea cu unul corect. Iar pe cea a problemelor mai serioase, short list momentan, avem trecută bara față cu o zonă a lacului exfoliată, ce necesită revopsire. Precum și întâmplarea unei siguranțe rupte ce a făcut ca un furtun din intercooler să sară și de aici lipsa de putere, mult, foarte mult fum și 1001 de gânduri. Înlocuită cu una nouă (cost total 7lei și o oră de meștereală) Grăbim o idee primăvara și ne întoarcem la jantele Santa Monica, echilibrate, montate, plus căpăcele de prezoane. În rest... numai de bine! Motorină și curățenia de week-end. P.S. Și un consum pentru acei 11k km, un 50-50 urban-extraurban.
    1 point
  9. @Danny Dacă șocul apare in regim de "override manual" al schimbării treptelor (adică ii ceri tu când sa schimbe) atunci poate fi normal un mic șoc, în sensul ca cutia are preselectată o treaptă și tu ii ceri altceva decât a gândit ea. In modul automat nu ar trebui sa simți șoc la schimbarea vitezelor, cu excepția celor la viteza redusa cu tr. 1-2 cu accelerare parțială/indecisă sau la mersul on/off de oraș, la viteze mici cutia ezita uneori. Nu mi s-a intamplat niciodată pe treptele 3-7 decât in regim de override, exemplu mai jos: accelerez usor în tr 5 (sa zicem 2500rpm) cutia pe Sport se gândește ca as putea cere o treapta 4 și o preselecteaza pe celalalt ambreiaj (cutia invata si de la utilizator), dar eu ii cer tr 6 din butoane ca vad ca nu mai e cazul de a depăși, caz in care trecerea din 5 in 6 se face mai aspru și mai întârziat. În final, contează și cum ții cutia, pe Drive sau pe Sport, eu folosesc sport in 90% din cazuri, după ce se încălzește motorul. Sunt multe de spus, dar e greu de explicat finețuri in mesaje pe forum. In locul tău as incerca sa nu fac ce faci înainte de schimbarea "cu șoc", poate e ceva legat de utilizare. Am aproape 90k km cu cutia asta (cuplata la bitdi) am învățat ce e normal cu ea. Cutiile dsg6 mai vechi (in zona anilor 2009-2010) erau gândite sa preselecteze trepte doar "in sus", dar softul pe cutia asta e mult mai bun și mai predictiv, in Sport nu mai tine atât de mult treapta când ai terminat de accelerat, etc... adică pe Sport o poți utiliza inclusiv în oraș fără sa se ambaleze inutil, etc...
    0 points
  10. @Dan2288 Irelevant. Switch se masoara cu ohmetrul daca inchide sau nu. Apoi mergi pe cablaj..are un fir la masa si unul merge in modul confort comanda actuatorul de deschidere.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!