Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2022 în toate secţiunile
-
A fost o alta dimineata frumoasa la munte. Imi place sa gasesc masina asa, ceva din ce in ce mai rar in Constanta(iarna asta deloc). Iar in seara asta o intamplare amuzanta cu "nino-nino". Mergeam prin Sinaia cu juniorul pe jos cand vede un Duster de politie parcat, imediat nino nino iar in masina era o domnisoara(poate doamna) politist. I-a facut cu mana si au intrat in "vorba". L-a chemat la masina sa ii arate cate ceva si l-a lasat sa aprinda de la buton luminile de la girofar. Al meu junior a fost innebunit ca poate sa faca asta :)). Am si glumit ca nu a vazut asa aproape niciodata aceste lumini, adaugand ca tati nu a mai fost oprit din 2012 de politie si atunci la control de rutina 😇. Cu greu i-a lasat sa isi continue "misiunea" iar pana la cazare doar nino-nino a stiut sa zica. Respect pentru domnisoara politist care a facut un copil fericit cu un gest atat de mic.👍👏.6 points
-
Ai ajuns tu prea tarziu 😂😂😂 sau n ai avut destula initiativa https://m.ziare.com/cota-1400/bariera-cota-1-400-sinaia-taiata-flex-sofer-17263553 points
-
sal.. Cand aveam a2 1.2tdi si probleme cu cutia ds085 (cea manuala cu hidraulica adaptata) ma batea gandul sa fac swap la dsg. Cutia e bolt in, dar problema majora era la soft! Atat a mea cat si a ta au EDC15 (la mine cu P, un pic mai evoluat), nu stiu sa transmita via can cuplul motor catre cutie si cutia nu va schimba bine. Variante ar fi modul aditional sau trecerea la EDC16. La mine swap-ul era gandit prin 2015 si poate intre timp s-au mai avansat cercetarile la soft. Spor si astept sa vad finalul integrarii..2 points
-
2 points
-
Ieri si azi am facut schimb de masina cu sotia… si dupa ce i-am tras o spalare decenta la seflwash (9202 e culoare antijeg dar nu mai vedeam culoarea) am purces la pasul 2. Diesel de 55 Mai aveam de vreo 90 de km in rezervor dar nu imi ajungea sa ma intorc. Ajung pe la tara (asta era ieri) scot canistra (omologata) cu benzina, fac vreo 2l de amestec si incep verificarea de primavara. Primul.. trimmerul. Nepornit din toamna. Scot bezina din el, scot bujia, all OK, pun totul la loc, alimentez, pompez putin, pleaca din prima… Boon… il las sa mearga si iau drujba… scurg lichidele din ea, schimb bujia… reumplu… m-a transpirat putin… dar a pornit. Le las sa se incalzeasca, mici reglaje, mai schimb un lant, pun noste fir… all good…. Apoi trec la motoarele in 4T. Mai intai motopompa. La, scurs lichide, schimbat bujie, plin de lichide… porneste la sfert… booon ;)) Ramane motosapa. Eh aici a fost complicat. Rau. Scot si din asta tot… curat filtre, pun lichde… nu vrea sa plece. Nici macar un “backfire”… Bineinteles ca, desi copie de Honda GX, nu pot sa scot bujia ca nu se potriveste cheia… Bine asta am aflat-o azi dupa ce am depanat cam jumatate din instalatia electrica. In sfarsit, vad ca n-am ce-i face, n-aveam multimetru la mine, lipseau unele chei… deja se insera… ma duc sa ma spal cu planuri de a doua zi. Dau drumu la apa, presiune canci, hidoforul mergea… ma uit putin la el… e mort in papusoi… o iau din loc ajung acasa cu vreo 1280km autonomie Pun de un falafel, rezerv in hidrofor nou si… deschid un vin. Fac ochi azi, bag un espresso dublu dublat si o intind spre BricoDepot. Dau sa platesc, nu merge cardul in Apple Pay… Cardul expirase in decembrie si bineinteles ca inca nu a ajuns la mine. Il reinrolez, iau jucaria, ies pe A1, ploua si eu eram pe 195/65/R15 de zapada in iarna DOT2016 asa ca o las usor. 94 pe B1 cat sa nu fortez TIR-urile sa ma depaseasca. Ba Banele, cat am mers, cati m-au depasit… lume multa, soferi putini. In 40+ minute cred ca am numarat 40 de masini fara pic de lumina. Si tot atat de multi doar cu pozitii. W5W. Si bineinteles ca mersul la aspiratie e sport national. Ajung, demontez balaria (avea vreo 7 ani) pun pe asta nou, ii dau drumu, merge. Se cam facuse balta zic hai sa aprind semineul… cand vad ca burlanul… s-a ars atat de tare incat ii lipseau o bucata. Dau o fuga pana la magazinul cu nimicuri… n-aveau. Iau mosii, ii duc la cumparaturi, tocmai ce venisera si tichete cu vaccinul… tocmai bine… nici acolo n-am gasit burlan. Ajungem inapoi la Conac, trag motpsapa la adapost si ma apuc sa depanez instalatia electrica. Banuiam senzorul de ulei.. O fac bucati, toate-s bune. WTF Banele? Dau sa scot bujia… alta dimensiune. Normal ca n-aveam cheia la mine. Mai verific una-alta… all OK. L-am facut la loc, l-am bagat la locul lui si… aia e… ma urc in trocarici, merg usor si… cam vad ca range-ul a ramas la fel Am in plan niste ciocanele de pui trase in tigaie si apoi la cuptor cu sos BBQ si orez alb cu sos de soia, toate bine scaldate in sos dulce de chilli.2 points
-
Daaaa, sa vina deciziile ilogice. De fapt, pentru mine sunt chiar logice. Conditii actuale: - ambreiaj care patineaza - Volant care bate (ca un jandarm - ce gluma veche) - treapta 1 si 2 agata - furca de la selector se vrea schimbata - timoneria are joc, trebuie alte bucse - pedala de ambreiaj merge greu. Probabil ajung sa schimb si pompa de ambreiaj impreuna cu cele de mai sus Costuri, probabil undeva intre 3000 si 4000 lei. Zic PASS si deci altceva: Acel ceva incepe cu D si se termina cu (ati ghicit) Q250. DQ250 de pe o skoda octavia 2, 2.0TDI BKD. Asadar, trecem la DSG. Yep, ati auzit bine. Am fost ieri si am luat piesele si de abia astept sa ma apuc de facut adaptarile. ps: mecanic, e plug and play! Electric se trag fire (-, + continuu, +contact). Electronic, se adapteaza/codeaza/etc/integreaza in CAN/etc. Las 2 poze si revin cand ma apuc de montaj. Pana atunci imi pregatesc instalatia electrica si integrarea schimbatorului in consola centrala de la Golf4. Bricolam si facem cat mai frumos! Va urma! ps: nu va speriati, cutia nu curge. Doar a curs niste antigel din radiatorul de ulei de la transport2 points
-
Salut baieti, Sunt nou in comunitate si am vazut ca aici iti poti detalia masina detinuta.. am zis de ce nu :)). Pe 4 februarie 2022 am trecut de la Renault la VW fara regret. Mult peste, dar depinde si ce te intereseaza de la o masina In situatie de fata prezentam un 2.0 TDI 170cp. Km bord: 171.000 A mea a venit cu urmatoarele: -faruri bi-xenon; -pozitii led; -stop-uri led; -proiectoare halogen (ma gandesc sa ii pun LED si aici, pt ca da naspa la Cornering lumina galbena...) (fixuri de-ale mele)... -piele(+alcantara); -trapa; -incalzire in scaune; -scaun sofer electric cu lombar; -dublu climatronic; -senzor ploaie; -senzor lumini; -geamuri spate cu tenta fumurie din fabrica (clar ii voi majora opacitatea); Ce vreau sa schimb pe viitor ? - am dat deja comanda de toate beculetele de interior (+puddle lights), care vor fi transformate in LED (iarasi fixuri de ale mele, nu-mi plac luminile galbene)..; - am comandat semnale dinamice pt oglinzi (sunt belea si cele stock, dar imi plac mult dinamicele si am zis de ce nu); - capace de oglinzi batman (aici... dupa gusturile mele nu par "taranisme", arata chiar misto si protejeaza si oglinda.. de ce nu?); - volanul se prezinta impecabil, si mi-e mila sa il dau jos, dar tot il voi schimba cu unul flat de R-Line.. iarasi - fixuri :)); - dubla evacuare - alte modificari ce tin strict de estetica ( nu-s adeptul modificarilor tehnice si nu consider necesari ceva caluti in plus ) Ce am observat: - masina se prezinta cu acel minunat soft Dieselgate.. verificat pe site-ul VW. Regenerarea se face destul de des si am inteles ca nu este ok deloc soft-ul asta. sfatuiti-ma va rog, sa-l scot, sa nu-l scot? - nu prea ma pricep..:) Sfaturi/Idei pt un membru nou in VWForum dar si VAG in general? 👋 Thanks, Daniel1 point
-
Alarma falsa, azi a revenit scartaitul la toate usile…1 point
-
Nu lăsam să se așeze prea mult praful pe topic și facem o mică recapitulare la cele întâmplate în ultima vreme! în aproximativ 8 luni am atins borna celor 11k de km împreuna, mult/puțin, încă are momente când îmi livrează acel zâmbet pe buze 🤩 Lista mărunțișurilor, să le numesc așa, cuprinde înlocuirea stopului dreapta și a semnalizărilor de pe aripi ce făceau condens (semnalizările cu unele noi, DEPO😬, iar stopul cu unul OE SH), un amortizor al portbagajului, diverse cleme, plastice ce erau lipsă sau deteriorate, switch-ul din portiera șoferului (încă nu am avut timp de el), montarea unui modul bluetooth și identificarea nefuncționării senzorului de ploaie (releul in cauza AM ce nu știe de senzor), urmează înlocuirea cu unul corect. Iar pe cea a problemelor mai serioase, short list momentan, avem trecută bara față cu o zonă a lacului exfoliată, ce necesită revopsire. Precum și întâmplarea unei siguranțe rupte ce a făcut ca un furtun din intercooler să sară și de aici lipsa de putere, mult, foarte mult fum și 1001 de gânduri. Înlocuită cu una nouă (cost total 7lei și o oră de meștereală) Grăbim o idee primăvara și ne întoarcem la jantele Santa Monica, echilibrate, montate, plus căpăcele de prezoane. În rest... numai de bine! Motorină și curățenia de week-end. P.S. Și un consum pentru acei 11k km, un 50-50 urban-extraurban.1 point
-
Banui ca nu s-a informat pe tema asta... Aproape deloc... De când s-au inventat ledurile sunt pe culoare, erau parcă bicolor, și rgb... Mai nou... Pe tema lumini ambientale, la fel sunt multe întrebări și răspunsuri pe net pe tema asta... Mulți au căutat să schimbe culoarea... Unii și-au pus chinezării...1 point
-
@br19val Într-adevăr, incet le învățam pe toate. Nimeni nu s a născut învățat. Scuza ironia din postul meu anterior. Am văzut ca oferi servicii de activare CarPlay, care sunt mult mai complexe decat luminile ambientale RGB. Nu vreau sa mă intelegi greșit, dar in opinia mea, pt a avea reușită cu activari complexe ar trebui să-ți reușească mai întâi cele simple. Poate greșesc. O zi făina.1 point
-
1 point
-
Trebuie sa faci modificari hardware, sa tragi cablaj si bcm ul sa suporte rgb uri.1 point
-
Cu putin studiu pe net. Gratis! Activare android auto mibsolution.one Pot publica intreaga procedura peste cateva zile Necesar: laptop, adaptor usb retea D-Link DUB-E100, card SD, VCDS /OBD111 point
-
S-a rezolvat si acest aspect. 4 fise, doua de prespalare, ca al naibii de greu se lua stratul de noroi Maine interiosul, regie proprie. Peste vreo 1000km din nou schimb de ulei si filtre... butoanele de geam cu chrome... nu stiu, nu am incredere in chinezi, si mi-ar fi placut sa existe si celelalte 3 cu chrome, sa fie pachetul complet...1 point
-
Cred ca au evoluat mai mult tehnicile de vazare ale producatorilor care tind sa intinda orice fel de interval de service cat mai mult posibil pentru ca ... marketing. Datele oferite de producator nu mai reprezinta demult un golden standard in ceea ce priveste intretinere la timp a atelajului.1 point
-
Foarte ciudat, la Golf 7.5 exista si iluminare ''cornering'' si iluminare dinamica (eu am DLA - denumit acum matrix). Pe viraje e o placere sa mergi noaptea.1 point
-
personal nu pricep cum sa ai viraje stranse si viteze mari in aceeasi propozitie, dar in fine. la mine viraje stranse inseamna viraje care te obliga la viteze mici ca altfel iesi in decor. moment in care sansele de accident cu ceva ce nu vezi ca nu vireaza farul destul, sunt mult mai mici. ce vrei, sa vireze farul vreo 100 de grade? imposibil.1 point
-
Toate care vor sa respecte norma EURO 6 TREBUIE SA AIBĂ. Altfel nu se pot reduce noxele.Nu cred sa fi ceva diferența.pana la urma e uree cu apa....Plus ca mașinile is făcute sa nu mai pornească dacă ramai fără. Sa nu poluezi... (Ăsta e ideea).1 point
-
@BeciAcustic las-o pentru sfarsit de mai, inceput de iunie. Sau, si mai bine, pentru jumatatea lu' octombrie, chiar inainte sa inceapa ploile.0 points
-
Transbucegi nu prea e drum de 4x2, daca e gheata pe drum. Probabil cu lanturi sa fie mai bine.0 points
-
La mine a fost 7600 piesa cu manopera si cu ulei si ce a mai fost nevoie, eu am luat unul nou. L-am schimbat la un service, in Cluj. Inainte schimbasem si volant si ambreiajele, inca 4600. Practic, dupa aceea, cutia era in stare ireprosabila. Mecatronicul are in prezent vreo 15000 km, dar nu am mai avut probleme.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00