Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2022 în toate secţiunile

  1. DA, dupa ce primesti email cu alocarea la o anumita firma, in email ai datele de contact a acelei firme, trimiti email cu datele masinii si CI si iti dau un deviz de plata. il achiti, trimiti dovada de achitare si apoi primesti RCA pe email.
    2 points
  2. @BeciAcustic ieri am alimentat rosia, azi am facut plinu la baba ;)) Maine la motopompa, motocoasa si motofierastrau. Si motosapa ;)) Bine, motosapa trebuie momentan demontata Dar ii dau eu maine e cap PS am ramas cu Rompetrol pentru ca motorina de 55. Si aia 10bani la litru - super util prin vacante
    1 point
  3. Ar trebui, pe prima pagina, sa pui: " Atentie! Consumul de "content", creeaza dependenta!"😁 On topic: pentru ca va fi o diferenta de aproximativ 100k km, de cand ai schimbat data trecuta uleiul in cutia de viteze(5x.k km) si urmatoarea revizie, te rog sa faci si poze la uleiul vechi din cutie(poate ca era de la sine inteles ca asa s-ar fi intamplat, deci anticipativ, una bucata "mea culpa") 🙂
    1 point
  4. Tot Valcea - Sibiu - Valcea 6.7 dus , 5.7 intors , total 6.2 Deci tot cam pe acolo daca mergi linistit Am facut cu 10 minute mai putin ca data trecuta , drum liber , intors pe lumina
    1 point
  5. daca convertim in bari ar iesi vreo 3000...cred ca e cam mult
    1 point
  6. aici sunt cele 4 tutoriale care pe mine m-au ajutat mult. Nu e foarte greu, mai ales daca ai mai pus mana pe o tubulara la viata ta. https://www.youtube.com/watch?v=5nwyTmKVf0I Eu am umplut pompa cu motorina inainte sa o remontez, nu a pornit din prima, am crezut ca am gafat ceva insa doar se dezamorsase instalatia. Slabesti piulitele de la injectoare si dai putin la cheie pana iese motorina apoi le strangi la loc si ar trebui sa porneasca.
    1 point
  7. 1 point
  8. Foarte clar. Multumesc. Materialele au evoluat foarte mult.
    1 point
  9. De la producator nu are interval recomandat de inlocuire. Doar verificare la 240k iar apoi tot asa la 30k
    1 point
  10. Crezi ca nemtii ar vinde masini cu motoarele "terminate" la 10-15k euro? Vezi aici link
    1 point
  11. Usor usor ajungem cu totii sa solicitam BAAR datorita umflarii preturilor artificial la RCA. BAAR sta pasiv si daca nu ii sesizezi tu, esti bun de plata. Pe ei nu ii intereseaza din oficiu.
    1 point
  12. DAca trimiti cele 3 oferte de care au ei nevoie, cate una de la fiecare asigurator, nu accepta pe cele de la emag, cam 2-3 zile pentru a analiza si accepta si inca 2-3 zile pentru a aloca polita unui asigurator. Pretul normal care ar trebui platit este cel din tabelul de mai jos , care se inmulteste cu 1.36 si apoi cu reducerea pentru fiecare clasa bonus La B8 reducerea este de 50%
    1 point
  13. PEntru octavia 2 Fl 2.0 mi-au cerut de la 903 lei in sus. 903 lei era la Allianz. De la BAAR au aprobat la 713 lei si au alocat la GroupAma.
    1 point
  14. 1 point
  15. reparat/reconditionat.
    1 point
  16. Cumperi kitul de oringuri bosch (cativa zeci de lei) si fie le inlocuiesti pe toate fie faci cum am facut eu. Iei un spray curatat frane si faci curat pe acolo apoi vezi unde se umezeste din nou. Eu am inlocuit cele de pe capacul de aluminiu si cele din capul pompei. Iti trebuie o tubulara speciala pt cel de la surubul ala cu 3 colturi, eu am fabricat dintr-o tubulara de 24(parca) cu un dremel. Capul pompei trebuie slabit si oringul verde se poate schimba pe masina, fara demontare. Dar trebuie atentie mare, daca a sarit capul, la revedere. Se demonteaza tot. Este un sert de video pe youtube cum trebuie. In principiu se invarte pompa pana cand arcurile de la cap sunt in compresie maxima apoi se slabesc suruburile pana se vede acel oring, dupa care se scot complet 2 suruburi de pe diagonala apoi celelalte 2. Evident, tot timpul trebuie sa ai 2 suruburi care prind capul,altfel sare afara si incepe distractia(nu vrei sa ajungi acolo). Oringul se intinde peste capul pompei, care eu l-am protejat cu banda izolatoare, sa nu agat oringul nou. Cu o oglinda te uiti si sub ea, sa fii sigur ca a intrat in canal. Dupa remontare se reface avansul prin metoda "hammer mod". Atentie doar ca regulatorul de debit de pe capacul acela de aluminiu trebuie sa intre in acel slip ring din pompa(chestia aia care pluteste in motorina in poza si are o gaura in el), altfel nu va functiona pedala de acceleratie si nici nu stiu daca mai porneste masina. Pornesi motorul si slabesti putin (maxim o tura) suruburile de la capac si f usor ciocanesti in el spre stanga sau dreapta ca sa ajungi cu injected quantity(pe vcds) la aceeasi valoare ca inainte de demontare. PS: nu ma lasa sa urc mai multe poze. Sporuri
    1 point
  17. Detin un Passat B8 150 PS 2.0 diesel. La revizia de 120000 de km am luat decizia sa schimb singur uleiul la cutia DSG. Am efectuat urmatorii pasi 1. desfacut buson exterior si surubul de nivel , lasat sa curga uleiul 2. schimbat filtrul si strans capacul cu 20nM 3. montat surubul de nivel si strans cu 3nm 4. umplut cutia cu 5.5 L de ulei 5. strangulat furtunul de umplere ca sa nu curge inapoi uleiul 6. pornit masina si trecut in fiecare pozitie cate 3-4 secunde 7. revenit in P 8. am citit cu obd eleven pana cand a ajuns temp la uleiul in cutie la 37 de grade 9. am desfacut furtunul sa curga surplusul. 10. cand mai veneau picaturi am strans surubul nou cu garnitura noua cu 45nm Ma asteptam sa curga maxim 500 de ml surplus de ulei insa am masurat si au fost 1300 de ml. Masina merge perfect , cutia nu face zgomote cand schimba insa nu inteleg de ce a curs asa de mult ulei la final. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat poate am facut ceva gresit, sa merg sa fac un schimb nou sau se poate verifica cumva nivelul de ulei in cutie Multumesc
    0 points
  18. Pt refarcere nivel bagi 1L
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!