Cumperi kitul de oringuri bosch (cativa zeci de lei) si fie le inlocuiesti pe toate fie faci cum am facut eu. Iei un spray curatat frane si faci curat pe acolo apoi vezi unde se umezeste din nou. Eu am inlocuit cele de pe capacul de aluminiu si cele din capul pompei. Iti trebuie o tubulara speciala pt cel de la surubul ala cu 3 colturi, eu am fabricat dintr-o tubulara de 24(parca) cu un dremel.
Capul pompei trebuie slabit si oringul verde se poate schimba pe masina, fara demontare. Dar trebuie atentie mare, daca a sarit capul, la revedere. Se demonteaza tot. Este un sert de video pe youtube cum trebuie. In principiu se invarte pompa pana cand arcurile de la cap sunt in compresie maxima apoi se slabesc suruburile pana se vede acel oring, dupa care se scot complet 2 suruburi de pe diagonala apoi celelalte 2. Evident, tot timpul trebuie sa ai 2 suruburi care prind capul,altfel sare afara si incepe distractia(nu vrei sa ajungi acolo). Oringul se intinde peste capul pompei, care eu l-am protejat cu banda izolatoare, sa nu agat oringul nou. Cu o oglinda te uiti si sub ea, sa fii sigur ca a intrat in canal.
Dupa remontare se reface avansul prin metoda "hammer mod". Atentie doar ca regulatorul de debit de pe capacul acela de aluminiu trebuie sa intre in acel slip ring din pompa(chestia aia care pluteste in motorina in poza si are o gaura in el), altfel nu va functiona pedala de acceleratie si nici nu stiu daca mai porneste masina. Pornesi motorul si slabesti putin (maxim o tura) suruburile de la capac si f usor ciocanesti in el spre stanga sau dreapta ca sa ajungi cu injected quantity(pe vcds) la aceeasi valoare ca inainte de demontare.
PS: nu ma lasa sa urc mai multe poze.
Sporuri