Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2022 în toate secţiunile
-
@Radu90La tine se vede ca viteza de scadere a soot mass measured este mai mica decat a soot mass calculated in timpul regenerarii. Daca nu s-a umblat la soft atunci nu este de la soft. Strict in cazul tau (vad ca ai CAYC) as verifica: - liniaritatea senzorului de presiune diferentiala, cablaj si furtune (se scoate de pe masina, se pune pe o sursa de 5V si se verifica semnalul livrat cu o pompa manuala cu manometru montata pe stutul corespunzator intrarii in DPF (ex. la CAYC la 100kPa=1bar trebuie sa am in jur de 4,5 V pe iesire conform producatorului), daca e ok se monteaza pe masina si cablat doar electric cu contactul pus (sursa de 5V e de la motor acum) cu aceeasi pompa la 1 bar se citeste cu VCDS valoarea aratata de senzor care trebuie sa fie tot aproape de 4,5V (ceea ce inseamna ca si cablajul electric aferent este in regula). se verifica apoi starea furtunelor aferente senzorului, sa nu fie infundate sau crapate; se monteaza furtunele si se adapteaza pentru valoarea 0; acum suntem siguri ca senzorul diferential e ok si valorile lui pot fi luate in considerare pentru incarcarea DPF Daca constatam ca DPF nu e incarcat continuam cu: - temperaturile inainte si dupa DPF la un regim cvasi-constant trebuie sa aiba valori apropiate (temperaturile eronate pot conduce la regenenare slaba); - temperaturile la lichid de racire (nu cea de pe bord) si ulei in timpul regenerarii sa nu depaseasca 110-115 (temperaturile marite pot face ECU sa reduca cantitatea post-injectata in caz de deplasare cu viteza mica); - valorile MAF in timpul regenerarii cerut vs. actual sa fie foarte apropiate (aer mai putin inseamna regenerare slaba); - EGR trebuie sa fie complet inchis (100%) in timpul regenerarii; - OIL ASH la o valoare aproximativa echivalenta kilometrajului (nu avem ore de functionare) daca nu suntem siguri ca a fost curatat corespunzator; Daca totul e in regula pana acum si soot mass measured tot scade greu fata de calculated, inseamna ca injectoarele nu au debit suficient pe perioadele de post-injectie in timpul maxim pe care ECU le poate deschide (sub 1 ms), chiar daca deviatiile sunt ok la mers normal (se cheama deviatii pentru ca arata doar diferentele de injectie fata de media dintre injectoare si nu neaparat starea lor).2 points
-
Pe carosabil negru, mi se par LED-urile la fel de slabe precum xenon-ul. Sa fim serios ca lupa adaptiva este implementata de pe vremea xenon-ului la Golf 6 si nu au fost probleme cu ea, deci nu vreo problema de fiabilitate, ci de cost cutting.2 points
-
După ce am primit mașina, revin la postul anterior: Pachet ”BUSINESS and VIEW” are Lane Assist simplu, nu are Adaptive Lane Guidance.2 points
-
Am primit și eu mașina acum 10 zile după 8 luni. Toate specificațiile conform comenzii. 2.0 TSI Style.2 points
-
Salut baieti, Sunt nou in comunitate si am vazut ca aici iti poti detalia masina detinuta.. am zis de ce nu :)). Pe 4 februarie 2022 am trecut de la Renault la VW fara regret. Mult peste, dar depinde si ce te intereseaza de la o masina In situatie de fata prezentam un 2.0 TDI 170cp. Km bord: 171.000 A mea a venit cu urmatoarele: -faruri bi-xenon; -pozitii led; -stop-uri led; -proiectoare halogen (ma gandesc sa ii pun LED si aici, pt ca da naspa la Cornering lumina galbena...) (fixuri de-ale mele)... -piele(+alcantara); -trapa; -incalzire in scaune; -scaun sofer electric cu lombar; -dublu climatronic; -senzor ploaie; -senzor lumini; -geamuri spate cu tenta fumurie din fabrica (clar ii voi majora opacitatea); Ce vreau sa schimb pe viitor ? - am dat deja comanda de toate beculetele de interior (+puddle lights), care vor fi transformate in LED (iarasi fixuri de ale mele, nu-mi plac luminile galbene)..; - am comandat semnale dinamice pt oglinzi (sunt belea si cele stock, dar imi plac mult dinamicele si am zis de ce nu); - capace de oglinzi batman (aici... dupa gusturile mele nu par "taranisme", arata chiar misto si protejeaza si oglinda.. de ce nu?); - volanul se prezinta impecabil, si mi-e mila sa il dau jos, dar tot il voi schimba cu unul flat de R-Line.. iarasi - fixuri :)); - dubla evacuare - alte modificari ce tin strict de estetica ( nu-s adeptul modificarilor tehnice si nu consider necesari ceva caluti in plus ) Ce am observat: - masina se prezinta cu acel minunat soft Dieselgate.. verificat pe site-ul VW. Regenerarea se face destul de des si am inteles ca nu este ok deloc soft-ul asta. sfatuiti-ma va rog, sa-l scot, sa nu-l scot? - nu prea ma pricep..:) Sfaturi/Idei pt un membru nou in VWForum dar si VAG in general? 👋 Thanks, Daniel1 point
-
De cateva zile.... tot mirosea a caramida uda in masina cand se activa AirCare (daca uitam sa o activez la pornire). Ieri mi-am facut curaj si am comandat un filtru de polen nou... Cel vechi a rezistat fix 7 luni. Hengst din ala cu partea inferioara albastra. Asa ca am revenit la prima dragoste: Cinci minute mai tarziu era montat. Old vs new1 point
-
Octavia 3 FL 2.0TSI 190... B6. Incadrat la risc... 1200 cea mai mica oferta. Facut cere la BAAR, 960 pe 12 luni.1 point
-
La ultimul drum m-am uitat mai atent la faza lunga si ai dreptate, se aprind suplimentar niste LED-uri din matrice. Dar e degeaba, ca zona de faza lunga e prea ingusta si nu acopera soseaua pe viraje mai stranse. A nu fi inteles gresit, farurile LED Matrix de pe Golf 8 sunt foarte faine, dar le lipsesc cateva lucruri. Au redus costurile de unde nu trebuia. Si mie imi lipseste spalatorul de faruri. L-as fi cumparat ca extraoptiune daca era disponibil. Dar macar am o banda luminoasa inutila in grila...1 point
-
Dreeeeaaapta , in stanga tin compresorul din kitul de reparatie ( incape la limita in locas ). Pentru cei ce vor sa isi monteze sertare sub scaune (foarte folositoare de altfel), demontati scaunul complet si deconectati mufele. Coduri 3T0881578C9B9 stanga + 3T0881577C9B9 dreapta ( mai trebuie 4 piulite 90698801 si 4 suruburi 90698606 pentru fiecare sertar ). Eu m-am chinuit sa le pun in strada cu scaunul demontat, dar fara a scoate mufele (pentru ca nu aveam soricei negri si creierul meu nu concepea sa pun albi ).1 point
-
1 point
-
Las și eu astea aici pentru „eternitate”. Superb 3 2.0 TSI 280 CP DSG7 4x4 MY2022, jante de 17” cu anvelope de iarnă. Timișoara-București și retur. Viteza maximă legală pe GPS, dar totuși în coloană între Sibiu și Pitești chiar nu m-a interesat viteza, fiindcă mergeam ca toată lumea, fără să deranjez. La primul drum nu era plinul făcut și a văzut doar vreo 3-4 pedale, ca la final de rodaj. La al doilea drum, plinul făcut, pedale F.N. , că doar a trecut rodajul. Acum, să nu credeți că am fost ca la raliu, doar așa decent și elegant. Vreau să zic că s-a mai lăsat motorul, primele drumuri au fost de 8,1% și 7,9%, dar abia mai apăsam accelerația, fiind în rodaj. Cu fosta O3 1.4 TSI 150 CP DSG7 scoteam cam 5,7-6,3% pe drumul ăsta. Momentan, eu sunt foarte mulțumit. Mi-era frică de mai mult. Să vedem cum o fi și cu anvelopele de vară pe 18”.1 point
-
@Xman_ghioai ultima versiune software disponibila pentru sistemul tau. Verfica portul USB cel mai bine. Posibil sa fie el problema.1 point
-
@mike77 cumva trebuie si planeta protejata cu aceste restrictii! Intre timp maine pe 14 februarie se implinesc 2 ani de cand avem masina si ca sa pastrez traditia de anul trecut, astazi a primit o spalare si o curatare a interiorului, insa poze am uitat sa fac ca am inghetat pe langa ea destul. Kilometrajul a ajuns la 170.000 fara vreo 30 km, deci undeva la 24.000 km in 2 ani, decent pot zice pentru pozitia de masina secundara si folosita de sotie ocazional. In acesti 2 ani pe partea de intretinere a necesitat destul de putine chestii: - 2 revizii de ulei si filtre - uleiul la cutia automata (nu era necesar conform VW dar am dorit eu sa fac asta) - 2 amortizoare spate(doar unul necesita schimbare) - bujiile si bobina de inductie, astea au fost strict de intretinere. - si saptamana trecuta am schimbat pana la urma etrierul dreapta spate care tot se bloca, am pus nou Trw si placute frana spate. In rest masina foarte comoda si placuta la condus, te indeamna sa fii zen, consumul all time s-a stabilizat undeva la 7.5 media. La drumuri lungi la mers normal se poate scoate si 6-6.5 iar in oras ca Bucuresti peste 10 dar din fericire vede foarte rar oras si atunci in weekend. Motorul nu cere ulei intre schimburi, momentan am vreo 8000 de la revizie si nu am completat deloc, uleiul folosit Motul esp 5w30. A fost o alegere inspirata, o masina fiabila si simplu de intretinut per total iar pentru o femeie foarte usor de condus in combinatia asta de motor aspirat si cutie automata clasica, singurul lucru care ii simt lipsa ar fi un auto hold la semafor dar in rest este perfecta la mersul in oras. Pe viitor trebuie sa ajung iar la colegul @Al Bundy sa schimb plasa de incalzire de la scaunul soferului care a decedat subit dar destul de nasol ca incepuse sa miroasa a ars in masina, noroc ca nu a gaurit husa de la scaun. Cea oem vine cu tot cu husa de scaun la modicul pret de 2600 de ron, asadar am luat plasa de carbon de la colegii de pe zona de prestari servicii, acum sa vedem daca va fi totul ok la montaj. Spor.1 point
-
Cum vremea pare sa se incalzeasca destul de tare luna asta si cum webcam-urile aratau niste zapada pe la Paltinis, am pus sania copchilului in portbagaj si luni, pe la un 0900, am purces spre zapada. Sa moara Gibilan ce ambuteiaj era la Pacii... anyways... ajungem pe A1 si... ceva era suspect.. lipseau sinucigasii... ce frumos e sa stai pe ACC la limita de viteza si sa nu ti se arunce nimeni in fata din 5m... deh.. ce mi-e 30 ce mi-e 130... doar un "unu". DN7 neasteptat de liber, Dealul Negru... liber... o placere Pitstop la Kaufland in Ramnicu-Valcea si... Valea Oltului here we come... Liber. Neasteptat de liber... Gasit un X1... mers tare pana la Talmaciu (au mai aparut unele linii continue ici-colo... dar ce placut e sa poti depasi 2-3 TIR-uri fara sa fie nevoie sa trec in M si 4200+. Bine asta nu inseamna ca nu m-am bucurat ;)) La Talmaciu... stanga, spre Cisnadie, Rasinari... Paltinis. Pe la 12 si nitel eram acolo... Ajungem sus... zapada si nu prea. Scoatem sania... ne ducem pe partia de sanie... eram singuri... in sfarsit, tractez juniorul, ia cateva trante, ne apucam de un om de zapada... incepe sa ninga... cand suna telefonul... cica... Omicron in cercul restrans - noi vaccinati complet. Teroristul nu. Si incepuse sa dea semne de raceala/gripa. Cum eram singuri, mai stam nitel pe partie - pana a inghetat juniroul, apoi mergem la masina, facem o ciocolata calda, anulam rezervarea si... purecedem spre casa De data asta Valea Oltului a fost ceva mai aglomerata... dar din nou o placere... am cam exagerat cu lichidul de parbriz... era o mazga tare cleioasa pe asflat... trecem de Rm-Valcea si Dealul Negru... again ;))) pe la Dedulesti suna telefonul... alarma falsa. Ma uit la nefasta, nefasta se uita la mine.... scapa o injuratura ce nu suporta reproducere in scris si ii zice lu Siri sa ne duca la un mall in Pitesti. Al doilea a fost cu noroc... Ma duc in Carrefour, zic sa iau un vin, praful de 2 "deste" la raft... acum inteleg de ce sambata seara e coada de masini cu nr de AG pe A1 la intrare in B ;)) Sun la conac, sa imi anunt sosirea... ajungem fara scandal. Iau si rotile de vara (baba e inca pe 860TS), mancam ceva si... purcedem spre casa. Prin localitati ca pe A1 era omor. Dimineata facem ochi, bem 3 cafele, nefasta mai scapa o urare de bine (chiar isi dorea zapada, asa putina cum era) si mergem sa ii luam teroristului avizul epimediologic. Cat stau ei la coada ma duc sa echilibrez rotile... 2 erau strambe, se ocupa baietii de ele... ma trag in piept cu 10 lei sacul pentru roata (de tinut minte), reusesc sa recuperez familionul intact si ma duc sa pun benzina: Si pun... Cu rotile de iarna in portbagaj purcedem spre tara... Scot gratarul carnea si ma apuc de gratarit Cam atat pentru azi... LE am testat si jucaria... (@voinea e voie cu link-uri de profitshare?) si, exceptand mici problemute - da, tot cu waze - n-am ce sa ii cer1 point
-
1 point
-
Idem, 2.0 TDI CRLB 2016 201000km. Am verificat preventiv dupa ce am vazut pozele din post si cablul arata identic cu urme de frecare.1 point
-
A sosit a mea pe 30 noiembrie. 2.0 TDI 4X4 DSG Ambition + DCC + Volan cu padele + HU Bolero (cu Android auto) + spalator faruri + scaune încălzite față + Jante 17 Ratikon anvelope 225/55/R17 (de vară :() Comandata in luna mai. Pret cu discount-uri și cu Rabla: 30.400 E Părerea mea este că nu prea are (avea) concurent la banii/motorizare.1 point
-
Se monteaza in haion. https://www.ebay.co.uk/itm/143559695861 pentru audi0 points
-
Am montat asa ceva pe Seat,cu ani in urma,conectat la alarma.Mergi la un centru de alarme care monteaza si le spui ce vrei.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00