Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2022 în toate secţiunile

  1. buna seara asta am scos astaxi la stage 1 la Tiguanul personal, 2.0 tsi - 132kw, DSG si 4x4: Eu zic ca arata bine graficul.
    2 points
  2. Am pus Oe pana la urma ca e mult de demontat, total 2700 ron cu tot cu manopera. A disparut eroarea.
    2 points
  3. Azi am înlocuit alimentarea camerei Xiaomi de la brichetă cu un circuit separat de la panoul de siguranțe. a costat 9$, dar mă scapă de pornitul manual al camerei. In plus rămâne capacul scrumiere închis. Cablaje se montează simplu, se identifica cu ajutorul micrometrului, in panoul de siguranțe un locaș gol, care se alimentează doar pe contact. Se atașează cablul de minus la caroserie, plusul la panou și trebuie ascuns cablul. singurul minus e că nu am fost atent să mi-l cumpăr cu mufa la 90°. O să îmi comand un kit și pentru Tiguan, chiar dacă la el brichetă e oe contact. Să rămână și acolo capacul închis.
    2 points
  4. Pentru cine n-a vrut să dea 500€ pe pachetul senzori - am montat la al meu kitul Valeo 632200 ~ 300 RON (fara display, doar sunet) N-am vrut nici să dau găuri în bară, nici să o demontez, așa că am ales sa le instalez in buza de plastic de sub bara spate. Spațiul disponibil e cu 0.5mm mai mic decât senzorii, așa că a trebuit să le pilesc prinderile (cerculețele exterioare) in partea de sus (nu se vede, sunt fix sub bară). Fiind totul la limită găurile trebuie date cu mare grijă să fie centrate. Instalarea per total relativ ușoară, kitul include tot ce e nevoie. Trecerea în habitaclu am făcut-o pe partea șoferului, prin protectia de cauciuc existenta (trec deja cablurile de la lampa de număr. Alimentarea & semnalul le-am luat pe ambele de pe becul de marșarier. Unitatea centra și speaker-ul le-am montat in spatele protecției de plastic tot pe partea șoferului, cu acces prin capacul care permite demontarea stopului. Per total foarte mulțumit, și recomand cu căldură, nici nu se văd dacă nu îi cauți, distanța minimă ~20cm, și merg fara probleme chiar daca nu speli masina cu lunile 😂
    2 points
  5. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  6. Salutare tuturor, Incepand de azi deschid un jurnal de bord pentru: Skoda Octavia 3 Combi din 2017. A inlocuit tot o Skoda Octavia 1 din 2004 care a fost "predata" mai departe in familie. Masina a fost cumparata anul acesta la inceput de Iunie de la o firma de Leasing Operational cu ajutorul unui prieten care a lucrat acolo si am putut verifica foarte bine istoricul ei. Cum am spus mai sus este vorba de o Octavia 3 Combi Style 1.4 TSI, 150CP, cutie DSG 7 trepte, 183.000 KM iar pretul a fost de 10,450 EUR TVA inclus. Ca sa nu trec aici toate dotarile am adaugat cateva poze dar cele mai importante, zic eu ca sunt: - Cutie DSG 7 trepte - Faruri Bi-Xenon adaptive - Incalzire in scaune fata, parbriz si duze stropitoare parbriz - Sistem Kessy - Maxi-Dot color - Sistem audio Canton - Volan sport multifunctional - Senzori parcare spate Acum masina are 190.000 KM si cu toate ca a avut revizia facuta la 183.000 KM inainte sa-mi fie predata am decis sa-i fac: - Revizie Ulei Castrol + filtre MAN + Aditiv Ulei Metabond - Inlocuit Distributia Dayco + Pompa apa Gates + Curea accesorii Dayco - Schimb ulei si filtru la cutia de viteze - Ulei si fitru OE In urma verificariilor am gasit: - un amortizor fata si unul de pe spate umezite - au fost inlocuite toate + flansele de amortizor - bascula dreapta fata o bucsa avea cauciucul crapat - a fost inlocuita bascula - la revizia cutiei DSG uleiul din cutie era mai negru ca ala din motor si cu aprox 150-200ml mai putin. La Mecatronic uleiul era OK. - deoarece am inlocuit amortizoare si bascula am mers si la geometrie. Cost total piese - 4,579 RON. Manopera nu este relevanta deoarece mecanicul ma stie si am primit un discount masiv. In ceea ce priveste masina sunt foarte multumit de acest motor de 1.4 TSI care impreuna cu cutia DSG, zic eu, face o combinatie surprinzator de buna. La drumul Bucuresti - Grecia-Thasos din vara am scos un consum de aprox 6% iar prin oras undeva pe la 10-11% Daca doriti alte detalii va stau oricand la dispozitie pe PM. Mai jos pozele cu dotarile si cateva cu masina Maine revin cu completare ca intre timp am avut si un accident si am mai facut ceva lucrari la ea Multumesc Aici cateva poze din timpul reviziei
    1 point
  7. Bine, in conditii extreme e posibil orice, mie golful 8 mi se pare o masina fragila pentru drumurile noastre, e destul de joasa, nu are niciun fel de protectie din plastic, cauciuc, pentru cazurile astea extreme masina trebuie infoliata la partea din fata din prima zi in care o iei de la dealer. Pe drumurile noastre mai degaraba un suv e mai potrivit. Sau o masina second, deja zgariata, pt cazuri extreme. Eu iti inteleg supararea.
    1 point
  8. Aaa… arata chiar prea bine. Daca nu ai simptome, lasa-le in pace.
    1 point
  9. In vremurile aistea? Probabil +10 % sau ti se oferta livrarea cu 2 saptamani mai devreme (fata de 1.5 ani)
    1 point
  10. Salut baieti! Revin cu update-ul mult promis, Si vesti bune. Problem SOLVED: UPDATE: parts used: 5Q0407183F + 5Q0407182 (by Lemforder) + G052150A2 OEM VW lythium grease. Masina este ca noua, nu mai scoate nici cel mai mic sunet. Sper ca asta sa fie solutia si la voi.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!