Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2022 în toate secţiunile
-
Update: Ieri am profitat de vremea frumoasa si am supus masina unui full detailing la interior. Eu care credeam ca bag aspiratorul bine de fiecare data cand spal masina am ramas uimit ce am gasit dupa ce am demontat scaunele si banchta din spate. Las mai jos cateva poze cu operatiunea care a durat (cu tot cu exterior)de pe la 10:00 pana 17:30.3 points
-
Foarte bine ca a functionat aditivul si nu a mai consumat mult ulei, insa rational vorbind, turatiile nu se pot schimba la aceeasi viteza indicata. Este doar un raport de transmisie pe care nu il poate modifica nimic in afara de alte pinioane in cutia de viteze sau alta cutie de viteze. E doar placebo pur2 points
-
Trebuie sa desfaci in zona respectiva si constati. Greu de zis din telefon ce si pana unde. La ce te referi prin denumiri specifice?1 point
-
Fast forward... 😎 Micul citadin a mai adaugat ceva km in palmares intre timp. Nimic nou sub soare. Am mers pe alt ulei la revizie ( am zis sa incercam si altceva ) Fuchs Titan GT1, nu, nu e condiment pentru gatit, are review-uri destul de bune raportate de entuziastii auto. Raportat la pret e tot pe acolo in liga cu Mobil1, Ravenol sau LiquiMoly. La filtre in continuare pe Mann, pe aceeasi traditie. Au trecut si 2 ani de la prima inmatriculare si....50,000 km in plus pe bord respectiv 184,000 km, la achizitie au fost usor peste 133,000 km. Chestii majore n-au fost in aceasta perioada doar mici sincope specifice anilor din certificat.1 point
-
Personal nu iti recomand asa ceva ... la benzinare mai mici se poate dar la un diesel de 2.0 o sa scuture toata masina si o sa ai vibratii la greu. Motoarele astea efectiv nu pot functiona "normal" fara volant cu masa dubla.1 point
-
:))) Ma umfla si rasul. Nu stiu cum sa va explic, dar astazi am constatat ca geamul spate dreapta nu este "terminat". La modul ca muchia de sus nu este finisata, zici ca e taiat cu diamantul si aruncat acolo. Hahahahah la 28000 euro ma gandeam ca macar sticla sa fie buna, daca softul care face 99% din masina este praf. O sa incerc sa fac o poza sa va arat minunatia si intre timp sa vad cat imi spune Porsche ca dureaza pana mi-l inlocuieste....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In perioada asta mai greu cu fiscalul,se da doar prin posta si dureaza.Dar ne putem interesa la finante daca respectivul are datorii-daca are cont pe ghiseul .ro e mai simplu,se vede clar daca sunt debite restante.Eu am vandut o masina in decembrie,se putea merge direct la finante -dupa ce am facut contract VC am mers la finante,obtinut stampila pe contracte dupa care cetateanul mi a dat banii iar eu actele masinii , contracte,chei si masina .Mai trebuie sa ne alegem cu cine stam de vorba,eu cred ca asta e primul lucru de luat in seama.1 point
-
Pe langa poza de mai sus in care se vede masuratoarea la 75 pe fata, am mai facut o masuratoare la alt montator, cu alt tip de aparat, valoarea fiind si mai si: 69! Totusi montatorii mi-au aratat masinile lor sau ale clientilor cu folie Air80 montata pe laterale dar si pe parbriz "si merg de ani de zile". Air90 nici nu au pe stoc majoritatea, pt ca e considerata prea slaba de majoritatea Deci cea de 90 e singura care e de culoare CLEAR, adica incolora. Air80 e albastrui. Ok, testand Air80 cu ochelari de soare polarizati, pot sa spun ca sint prezente continuu aberatii cromatice, totusi acceptabile, sa zicem. Evident nu am putut testa noaptea. Pe de alta parte, aproape nu mai e nevoie de ochelari de soare. Dar nu se poate zice ca nu se vede... se vede de la o posta ca masina are folie. Un politist observa sigur, dar alege sa treaca cu vederea. Pana cand unul nu va mai trece cu vederea.1 point
-
Referitor la acest proces, m-am gandit ca dupa update-ul deja facut, sa cer o constatare printr-un test drive a faptului ca problemele inca persista. Apoi, daca o sa am ceva scris din partea tehnicianului de la test drive-ul facut cu masina mea, plus dovada din baza de date a update-ului trecut, in care se mentiona clar ca este facut pentru a solutiona "smucituri in treapta 1 de viteza atunci cand motorul este rece" - asta mi-a aratat cel de la diagnoza cand a facut update, ca era continut in descrierea acestuia... cel mai probabil masina ar ramane la ei, sa gaseasca o solutie timp de cateva zile. Update nu va exista, ca nu a mai aparut niciunul din octombrie din ce am inteles, iar cei de la VAG nu or sa isi mai bata capul, aparent, cu problema asta. Daca apare refuzul lor de a-mi inlocui masina,si avand documentele necesare, mai ales constatarea tehnicianului... o sa fie dati in judecata, plus dovezi: https://www.briskoda.net/forums/topic/470160-15-tsi-manual-or-dsg-rejected-or-rejection-refused/ ; https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 , ca oamenilor, cu aceeasi problema din Europa (avem aceleasi legi in mare) le-au fost inapoiati banii sau inlocuite masinile, initial avand aceeasi problema de fabricatie. O sa va tin la curent, dupa ce voi duce masina la dealer. Iar daca, nu s-a mai intamplat asta in Romania, cu returnarea banilor, sa speram ca se va intampla de acum inainte. Bugetul Skoda Romania are aceleasi reglementari cu Skoda UK, Germania, Cehia, Skoda fiind o multinationala , deci ar trebui sa fie corecti si cu noi! Valabil si pentru grupul Volkswagen. Multa bafta tuturor pusi in aceeasi situatie.1 point
-
Nu mai stiu daca am spus dar o sa reiau: am fost de vreo 3-4 ori in service, special pt zgomotele astea; am facut zeci de km cu inginerii pe tot felul de drumuri dar nici in ruptul capului nu a vrut sa zica ceva, nici macar pe bancul de amortizoare. Nu stiu daca m-au calificat drept nebun sau nu, dar macar au avut rabdare sa ma asculte si sa testeze (le-am spus ca schimb toate bucsele pe banii mei, ca nu mai suport zgomotele). Dupa ce au gasit TPI-ul de la cris.g (care nu ma viza), au comandat vaselina aia super-hyper-mega smechera si au gresat draciile alea de bucse. De atunci, am facut 16k si nu a mai zis nici pas!1 point
-
Vineri 03.06 am fost programat la PBV1 pentru inspectia anuala , o data cu inspectia le-am notificat si problema vesnica ce o am si anume un zgomot de frecare la trecerea peste limitatoarele de viteza cu viteza redusa, problema deja descrisa aici ceva mai in spate. Mi-am incercat norocul si a 2-a oara si a fost cu noroc, in sensul in care in urma sesizari mele consilierului de service stia despre problema si mi-a atribuit unui mecanic care chiar stia sa o rezolve Reparatia a constat in demontarea basculelor de pe fata si gresarea unor bucse cu o vaselina speciala conf. spuselor lor, idea este ca au rozolvat problema, masina dead silent peste orice trec, si credeti-ma ca am testat-o... Sper sa nu se considere promovare, nu am nicio legatura cu ei, dar oameni mi-au rezolvat problema de data aceasta. iuhuuu1 point
-
0 points
-
In primul rand 16V nu vine de la volti ci de la 16valve. Dupa ce ai descris tu acolo reparatia se indreapta spre segmentare motor.Acuma noi nu avem de unde sa stim ca masina nu pierde ulei pe undeva sau ai alte pobleme. Banuiesc ca de la cel care ai luat masina ti-a spus, apropo degeaba nu are pic de rugina(ceea ce nu prea cred..am avut si eu 2 golf4 ) daca papa ulei la greu..asa am avut si eu unul dintre golfuri 1.6 16v consuma in jur de 1 l la 4/500 km la drum lung..in oras nu prea simteai consumul de ulei, nu pierdea ulei, nu arunca pe esapamnet, nu fum ...nimic. Nu am apucat sa il repar, l-am vandut intre timp..dar verdictul a fost tot asa segmentare...dupa multe vizite pe la diversi mecanici. Acuma tu decizi daca o repari sau nu, la ce preturi au acuma G4... P.S. se foloseste 5w40 ..nu 10w40...lasa parelologii aia care prind fluturi si cred ca un ulei mai gros face sa pape mai putin.Pune ce recomanda producatorul! Bafta0 points
-
Iluminare si masa poti sa iei de la bricheta, e mai aproape. Plus permanent....de unde vrei tu, de la unitatea radio (masa tot acolo gasesti) sau din alta parte0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00