Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2022 în toate secţiunile

  1. Nu am mai postat de ceva timp aici dar azi cand citeam o poveste baiatului meu am gasit o pagina tehnica interesanta si amuzanta :)). Intre timp masina a ajuns la 31000km si ne pregatim de o tura la munte
    3 points
  2. E bine sa ai o familie numeroasa, eu trebuie sa fac verificarile alea singur si sa platesc benzina 😀
    2 points
  3. Salutari, Sunt pe grup de cativa ani deja si m-am gandit sa va prezinte masina mea axi honey-ul si pentru a tine un "istoric" al modificarilor. Initial am luat b6'le in martie 2015 motor BKP 140 cai cutie DSG, adus din Danemarca. Culoare LA7T - sedan NT 15 AXI. Imediat mi-am luat un RNS510 si mi-am pus proiectoare. Dupa maxim un an deja aveam probleme cu pompa de ulei. Mi-a picat o data si am gasit un kit (made in spain) cu lant, intinzator, ax.. nu a durat 3 luni, a picat intinzatorul. Am decis sa trec la pompa de 1.9 si de atunci nu am mai avut probleme cu uleiul. Mi-am luat ceasuri de b7 albe, trimuri. In 3 ani am mai schimbat si un injector, volant si ambreiajele la cutie (desi nu trebuia, era de fapt o valva in mecatronic). In decembrie 2017 mi-am luat un interior piele full incalzire si electric de b7 break UK, colegul mecatronic mi-a facut conversia de la scaunul dreapta > stanga (memorii) + reparatii bureti. In ianuarie am vandut RNS-ul si mi-am luat un android (imi pare rau acum dar na..) Am montat navigatia, am pus si interiorul si a 2a zi am avut accident, ca pagube toata fata, mai putin motor, airbag volan si plansa bord sarite. Repede am luat una similara din UK pentru caroserie, si am facut transplantarea. Ca optiuni am cautat sa aiba ce nu aveam eu, si avea trapa (cat mi-am dorit-o, chiar voiam sa tai masina pt una), senzori parcare, carlig, cutie manuala si sistem audio 200W Am luat motorul meu, l-am pus pe caroseria de uk, am luat cutie de directie (cealalta era crapata), turbo reconditionat (cel de uk mai sa o ia pe ulei) + restul de piese pt conversie. La DSG am renuntat si am lasat cutia manuala de pe cea de anglia. Asa ca vechiul 15 AXI s-a dus la dezmembrari si noul NT 16 AXI i-a luat locul. Inca mai am piese de vanzare in caz ca.. ? Ca optiuni am: - ceasuri color 2D - camera marsarier sub sigla VW - trimuri de b7 cu ceas analogic functional - can de B7 - navigatie android - senzori parcare - trapa - calculatoare usi de b7 - suporta orice - interior full electric piele cu memorii si incalzire + bancheta - fete de portiera de b7 piele cu warning lights si lumini ambientale "ciaina" pe viitor caut sa pun oem - egr anulat + stage 1 - undeva la 180 de cai - climatronic de b7 digital cu aux heat - retrofit la schimbator si butoane de b7 pe mijloc - jante 18" interlagos - footlights - faruri xenon am, urmeaza un retrofit la bi-xenon - autohold - tempomat - oglinzi electrice cu incalzire - grile iluminate bord - sistem audio blaupunkt cel de 200W de la VW cu amplificator sub scaun si 2 difuzoare in portierele fata - in portbagaj inca un amplificator alpine + cutie subwoofer speciala pt vw - centrala electrica 3C8 .. AC - 30 bit pt urmatoarele retrofituri, suporta cam tot ce are BCM-ul - am ales varianta asta, decat sa trec la BCM - can 7N .. Q - necesar la ceasul analogic, urmeaza sa il schimb cu un model mai nou BL sau update daca suporta - modul comfort cu kessy, inca nu e montat - caut restul de piese pt retrofit complet la kessy Mai urmeaza retrofituri, pe lista ar fi: - parbriz de b7 cu camera - kessy (cum ziceam mai sus) - oglinzi de b7 cu functie de mirror down (la dat inapoi sa coboare oglinda dreapta) + heliomare pe amandoua - volan golf 7 R line - evacutare dubla - kit r line exterior (fusta, praguri..) Cam asta ar fi, masina mea de suflet pot zice, la cati bani mi-a mancat si am bagat in ea.
    1 point
  4. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    1 point
  5. Și al meu a început să strige "joja" când citim primul paragraf. Drum bun!
    1 point
  6. Exact asta se intampla la toate modelele cu trapa. Furtunele se scurteaza, cuplele se deformeaza. Recomand sa remediezi problema la toate cele 4 scurgeri, sa le verifici, cureti, etc. Este o solutie si ce ai facut tu, altfel recomand inlocuirea furtunelor si cuplelor de cauciuc
    1 point
  7. Instalarea unei bucle de supraveghere/control noxe + instalatia de reducere aferenta (recirculare gaze) este nerentabila economic pentru pe o centrala de apartament dar devine viabila pe instalatiile medii si mari. Chiar si CET-urile mai vechi, cu control pe emisii, obtin valori de cel putin 10 ori mai mici decat o centrala mica, caldura este de fapt un "reziduu" de la productia de energie electrica iar cosurile inalte ajuta la o mai buna dispersie. Singura problema este reteaua de distributie a agentului termic.
    1 point
  8. Din pacate la centralele termice sunt alternative extraordinar de scumpe si/sau proaste: fie centrala pe curent, fie blocul sa aiba sistem de termoficare centralizat (tot populeaza), fie te bransezi la Radet (succes).
    1 point
  9. De adaugat ca, iarna, acele cosuri, daca nu depasesc limita inversiunii termice (fenomen frecvent in sezonul rece) sunt inutile, pentru ca nu pot dispersa, in altitudine, poluantii. Ori, inversiunea termica in zone precum Campia Romana are, frecvent, grosimi de cel putin 100m. Regula este ca, cea mai mare poluare este la nivelul solului, si aici vorbim si de particulele naturale de diferite dimensiuni, la care se adauga toti poluantii produsi de activitatea umana cu masa mai mare decat a ''aerului'', dar si de cei colectati de precipitatii.
    1 point
  10. Din pacate, dioxidul de azot are cam 1449 kg/mc iar aerul are cam 1225 kg/mc (nivelul marii). Daca ar exista cosuri comune inaltate peste cladiri, astfel incat emisiile sa fie preluate de curentii orizontali la inaltime, emisiile ar fi imprastiate, dar cosurile sunt la ferestre iar NOx coboara gravitational. Chiar si asa, cantitatea emisa ramane aceeasi, scade doar concentratia punctuala.
    1 point
  11. Scuze ca voi fi off-topic dar e interesant din punct de vedere al poluarii cu NOx a oraselor, nu numai din cauza auto, pe perioada de iarna: Prin natura meseriei am masurat noxele a 50 de centrale mici de apartament cu o varsta medie de 8 ani si cu puteri intre 24 si 35 kW. Aceste centrale sunt prevazute doar cu dispozitive de siguranta si de variatie a puterii dar nu au bucle de control pentru emisii. Legislatia in vigoare impune pentru acestea o limita de 350 mg NOx emis pentru fiecare metru cub de gaze de ardere normalizat. Din masuratori a iesit o medie de 337 mg NOx/mc de gaze de ardere, deci ca medie emisia este in limite legale (ca interval intre 50 si 440 mg/Nmc, deci erau si unele in afara legii). Cum o centrala consuma iarna in medie cam 200 mc de gaze naturale lunar, iar dintr-un mc GN rezulta cam 11 mc de gaze de ardere vom avea o emisie de 2200 mc gaze de ardere pe luna. Asadar, o emisie de 741400 mg (sau 741,4 g) NOx pe luna sau 1,03 grame de NOx pe ora. Conform legislatiei (chiar daca nu real) limitele auto sunt EURO5 - 0,18 g NOx/km si EURO6 - 0,08 g NOx/km. Asadar o centrala mica de apartament emite in fiecare ora o cantitate de NOx echivalenta cu parcursul a 5,72 km cu EURO5 sau a 12,88 km cu EURO6.
    1 point
  12. O poza de la track-day-ul de pe 01.12.2021, ca sa nu moara topicul (am auzit ca dupa 6 luni de inactivitate, se pierd urmaritorii ). Incerc sa revin cat de curand cu ceva filmari de la track-day.
    1 point
  13. Nu mi-au plăcut niciodată cele combi! Nu-mi cere argumente, e o chestie de chimie. La fel cum nu-mi place Mercedes deoarece fac mașini care cară oameni vii, oameni morți și gunoaie! păi... ORI.... ORI 🤣 Am căutat în fiecare zi defecte, de când am preluat-o! Sincer, nu găsesc! Doar o fiță mi se pare că nu e implementată corect: am luat scaunele cele mai scumpe. Mi se pare ciudat că nu sunt și ventilate! Păi daca am niveluri - doar la șofer electric, electrice amândouă, dar la șofer cu memorie, electrice amândouă, la șofer cu memorie, dar și cu masaj, mi se pare fff ciudat ca ventilația să nu existe decât pe bifa de piele artificială! Nu am avut niciodată scaune ventilate ca să înțeleg opțiunea, dar aici e ciudat implementată! Era mult mai bine daca de la bifa de scaune electrice ventilația era inclusă implicit! Drumuri bune tuturor!
    1 point
  14. Desfa si vezi daca nu e sarit din cupla furtunasul sau spart
    0 points
  15. Salut. Am găsit instructaj service și catalog piese pentru problemele la trapa. Acestea sunt linkurile http://www.vwtiguan.org/483/sunroof.html - instructiuni service https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/tiguan/tig/2013-719/8/877-877010/ - coduri piese. Spor la treabă
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!