Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2022 în toate secţiunile

  1. Asa cum ma asteptam, petele de ulei de dedesubt (chiar si asa mici) au continuat si banuielile s-au adeverit. Returul nostru de ulei nu a rezistat, din cauza ca a fost foarte aproape de planetara si a frecat un pic cat sa se creeze niste pori. Aseara am mers si am creat varianta 2.0, unde am scurtat pe cat posibil stutul cu filet care vine prins pe flansa de adaptare si am continuat cu cot si bucata de teava. Am adaugat o bucata de teava si la piesa care vine pe bloc si urmeaza sa pun o bucatica de furtun (hidraulic, la fel ca cel de la tur) prinsa cu coliere pentru flexibilitate. Am ales varianta asta deoarece acel racord flexibil pus data trecuta nu a rezistat demontarii... teava s-a sucit cu totul in bloc. Am castigat cam 1-1.5 cm cu treaba asta, nu am cum sa fiu sigur ca e suficient decat dupa montaj si plimbare, insa sunt optimist. Vedem.
    3 points
  2. Doar la continental apare acel fenomen ,care se datoareaza uzurii injectoarelor.
    2 points
  3. Eu am cumparat masina in 2014 si pina in 2019 nu am schimbat uleiul fiindca distratii aia de la bradi nu mi-au spus. Nu au fost probleme cu masina. Stiu pe cineva care a avut probleme fiindca nu a folosit uleiul adecvat. Acum am 3 ani si trebuie schimbat si evident ca il voi schimba cu unul original.
    2 points
  4. Daca nu am fost suficient de explicit data trecuta cand am explicat, o sa o mai fac odata fara probleme. Insa inainte sa creada cineva ca nu fac treburile profi, mai bine intreaba "de ce asa si nu asa", desi s-a mai pus odata problema asta si am explicat si atunci. Chiar crede cineva ca daca exista ceva pe care doar sa il cumpar, sa il montez si gata, sa mearga totul ok, mai treceam prin toata nebunia asta cu dat turbina jos de N ori si pus la loc de X ori? Bun, eu am nevoie de ceva care sa fie 100% (suta la suta) croit pe situatia mea. Pentru dupa cum se poate vedea, si cum am mai spus, pentru ca turbina asta nu prea a mai fost pusa pe masina asta, nu se stiu exact solutiile si modificarile necesare. Ori AN urile despre care imi spuneti voi sunt niste piese care vin prefabricate la niste unghiuri si dimensiuni fixe. Asta inseamna "profi" ? Inseamna ca le-a facut fabrica pe niste sabloane? Pentru ca pana la urma ce am pus eu este fix acelasi lucru si anume TEAVA si FILET, dar fabricat special pentru ceea ce am eu nevoie. In tocmai in urma unor masurtori si probe direct pe turbina si motor. Daca faptul ca prima incercare, cu 90% din posibilitati luate in calcul, a dat gres, nu arata clar ca ceva care e prefabricat pe niste dimensiuni standard ar fi fost aproape imposibil sa ma ajute, eu nu stiu ce altceva sa mai explic.
    2 points
  5. Nu mai bine faceai cu niste AN-uri si o bucata de furtun? Adica, ok, ai gasit varianta asta si nu cred ca ai presiune prea mare la ulei acolo, dar poti sa te pregatesti din timp cu Fiting-uri profi, furtun si sa iti faci un Return pipe asa cum trebuie
    2 points
  6. Pe ce controler ai erorile? Presupun ca pe 09. Un autoscan al mașinii ar fi util pt a înțelege cum e configurată mașina. Ex, ce tipuri de faruri ai? Chiar dacă unii nu vor fi de-acord, și îmi voi lua un hate, părerea mea e ca obd11 e o jucărie, pt modificări mai substanțiale ale mașinii un vcds e mai indicat. Eu nu m-aș apuca de modificări din astea cu un obd. Părerea mea. Nu toate codarile găsite pe net se aplica la orice mașina. Mașinile au configurații diferite și componente diferite.
    2 points
  7. Cum vremea pare sa se incalzeasca destul de tare luna asta si cum webcam-urile aratau niste zapada pe la Paltinis, am pus sania copchilului in portbagaj si luni, pe la un 0900, am purces spre zapada. Sa moara Gibilan ce ambuteiaj era la Pacii... anyways... ajungem pe A1 si... ceva era suspect.. lipseau sinucigasii... ce frumos e sa stai pe ACC la limita de viteza si sa nu ti se arunce nimeni in fata din 5m... deh.. ce mi-e 30 ce mi-e 130... doar un "unu". DN7 neasteptat de liber, Dealul Negru... liber... o placere Pitstop la Kaufland in Ramnicu-Valcea si... Valea Oltului here we come... Liber. Neasteptat de liber... Gasit un X1... mers tare pana la Talmaciu (au mai aparut unele linii continue ici-colo... dar ce placut e sa poti depasi 2-3 TIR-uri fara sa fie nevoie sa trec in M si 4200+. Bine asta nu inseamna ca nu m-am bucurat ;)) La Talmaciu... stanga, spre Cisnadie, Rasinari... Paltinis. Pe la 12 si nitel eram acolo... Ajungem sus... zapada si nu prea. Scoatem sania... ne ducem pe partia de sanie... eram singuri... in sfarsit, tractez juniorul, ia cateva trante, ne apucam de un om de zapada... incepe sa ninga... cand suna telefonul... cica... Omicron in cercul restrans - noi vaccinati complet. Teroristul nu. Si incepuse sa dea semne de raceala/gripa. Cum eram singuri, mai stam nitel pe partie - pana a inghetat juniroul, apoi mergem la masina, facem o ciocolata calda, anulam rezervarea si... purecedem spre casa De data asta Valea Oltului a fost ceva mai aglomerata... dar din nou o placere... am cam exagerat cu lichidul de parbriz... era o mazga tare cleioasa pe asflat... trecem de Rm-Valcea si Dealul Negru... again ;))) pe la Dedulesti suna telefonul... alarma falsa. Ma uit la nefasta, nefasta se uita la mine.... scapa o injuratura ce nu suporta reproducere in scris si ii zice lu Siri sa ne duca la un mall in Pitesti. Al doilea a fost cu noroc... Ma duc in Carrefour, zic sa iau un vin, praful de 2 "deste" la raft... acum inteleg de ce sambata seara e coada de masini cu nr de AG pe A1 la intrare in B ;)) Sun la conac, sa imi anunt sosirea... ajungem fara scandal. Iau si rotile de vara (baba e inca pe 860TS), mancam ceva si... purcedem spre casa. Prin localitati ca pe A1 era omor. Dimineata facem ochi, bem 3 cafele, nefasta mai scapa o urare de bine (chiar isi dorea zapada, asa putina cum era) si mergem sa ii luam teroristului avizul epimediologic. Cat stau ei la coada ma duc sa echilibrez rotile... 2 erau strambe, se ocupa baietii de ele... ma trag in piept cu 10 lei sacul pentru roata (de tinut minte), reusesc sa recuperez familionul intact si ma duc sa pun benzina: Si pun... Cu rotile de iarna in portbagaj purcedem spre tara... Scot gratarul carnea si ma apuc de gratarit Cam atat pentru azi... LE am testat si jucaria... (@voinea e voie cu link-uri de profitshare?) si, exceptand mici problemute - da, tot cu waze - n-am ce sa ii cer
    2 points
  8. Nu o sa “rontaie” nimic ,are sistem de injectie bosch
    1 point
  9. Scapa de dieselgate si o sa ai regenerari dupa 500km. Oricum, dauneaza motorului.
    1 point
  10. Senzorul de presiune diferentiala masoara caderea de presiune pe DPF aferenta debitului de gaze care trece prin DPF la acel moment. Acest debit de gaze este direct proportional cu puterea pe care trebuie sa o dezvolte motorul la acel moment, orice sarcina suplimentara cere un debit suplimentar. Ca sa aiba sens, valoarea presiunii diferentiale minime se citeste numai imediat dupa regenerare (uleiul motor trebuie sa aiba peste 80°C pentru frecari minime), pe loc la relanti si cu absolut toti consumatorii opriti (A/C, faruri, etc). Chiar si asa, valoarea citita ar trebui corelata cu: - liniaritatea senzorului functie de tip (varsta isi poate spune cuvantul fara sa dea erori) - ex: un senzor proiectat pentru 0-100kPa ar trebui sa aiba pe iesire in jur de 0.5V la 0kPa si 4.5 V la 100kPa; - daca s-a facut adaptarea de 0 (sa arate 0 cu motorul oprit); - starea motorului (frecari mai mari in motor duc la un necesar suplimentar de putere deci debit de gaze mai mare); - CR-urile de generatii mai mari ca 1 au DPF-ul putin mai dens deci o cadere de presiune mai mare din start;
    1 point
  11. Si pentru ca sotia isi dorea ceva mai potrivit pentru ea, am inceput sa ii cautam lui Thomas o noua casa. Din fericire nu a trebuit sa cautam mult sau departe pentru ca masina a ajuns tot in familie, la fratele meu @Razvan_F care va continua jurnalul pe acest topic. Partea buna pentru mine e ca voi avea ocazia sa o vad in continuare destul de des 😀. In rest, a fost plasata comanda pentru noua masina, urmeaza o asteptare lunga..
    1 point
  12. Și.... a venit și primul drum lung în regim de autostradă! Nu pot sa spun la cât am setat pilotul automat (apx 2600-2650 rpm), dar știu sigur că așa vânt.... nu am mai trăit! Marea foarte agitată, Dunărea, la cele 2 poduri, ȘI MAI AGITATĂ! Ploiești - Jupiter - retur (foarte aglomerat, la dus, pe DNCB și 20 de minute stat pe loc)
    1 point
  13. Nu are cum sa mai plesnească acum, pune bucata aia de furtun și coliere și dai pace ca asa o sa rămână. La fostul golf și acum după 4 ani si ceva incă merge cu furtun de ulei și doua coliere acolo.
    1 point
  14. vezi sa nu aiba dinti rupti cureaua.
    1 point
  15. Pozitia masinii este activa. Acum stiu unde ma alfu si eu si masina😂😂😂. Avantaj nevasta🤭
    1 point
  16. Pune OE ,restul marcilor AM de obicei nu tin , fie nu merg din prima ,fie cad in aprox 6 luni. In cazul de fata ieftin o sa te coste dublu.
    1 point
  17. in conditiile in care aveai initial 52 de saptamani, eu zic ca totusi e motiv de optimism. adica pare ca nu ajungi asa rau, sa astepti 1an. vad insa ca nu termina cu criza semiconductorilor.
    1 point
  18. Nu arata prea bine, dar nu e ca si cum nu ne asteptam la asta.
    1 point
  19. Ptr ca nu ai modulul BT sub scaunul din dreapta. Cauta acolo,vezi daca e o cutie neagra cu mufa/instalatie conectata.
    1 point
  20. Salut!La mine oil ash era setat pe 0,asa am luat masina,un calvar cu regenerari foarte dese(maxim 50 km),după ce am setat valoarea oil ash după nr de km ai mașinii este cu totul alta mașina.acum regenerabile le face cam la 400-550km.Deci are o foarte mare importanta aceasta valoare oil ash.
    1 point
  21. Scuze ca voi fi off-topic dar e interesant din punct de vedere al poluarii cu NOx a oraselor, nu numai din cauza auto, pe perioada de iarna: Prin natura meseriei am masurat noxele a 50 de centrale mici de apartament cu o varsta medie de 8 ani si cu puteri intre 24 si 35 kW. Aceste centrale sunt prevazute doar cu dispozitive de siguranta si de variatie a puterii dar nu au bucle de control pentru emisii. Legislatia in vigoare impune pentru acestea o limita de 350 mg NOx emis pentru fiecare metru cub de gaze de ardere normalizat. Din masuratori a iesit o medie de 337 mg NOx/mc de gaze de ardere, deci ca medie emisia este in limite legale (ca interval intre 50 si 440 mg/Nmc, deci erau si unele in afara legii). Cum o centrala consuma iarna in medie cam 200 mc de gaze naturale lunar, iar dintr-un mc GN rezulta cam 11 mc de gaze de ardere vom avea o emisie de 2200 mc gaze de ardere pe luna. Asadar, o emisie de 741400 mg (sau 741,4 g) NOx pe luna sau 1,03 grame de NOx pe ora. Conform legislatiei (chiar daca nu real) limitele auto sunt EURO5 - 0,18 g NOx/km si EURO6 - 0,08 g NOx/km. Asadar o centrala mica de apartament emite in fiecare ora o cantitate de NOx echivalenta cu parcursul a 5,72 km cu EURO5 sau a 12,88 km cu EURO6.
    1 point
  22. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjgzs3Izu_1AhVFmqQKHaHEA6gQFnoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.e3s-conferences.org%2Farticles%2Fe3sconf%2Fpdf%2F2021%2F44%2Fe3sconf_vesep2020_01021.pdf&usg=AOvVaw3h-G2a78YYRgwYDExhjSdn In documentul de mai sus: 7.1 Pressure-based soot estimating - adica soot mass measured 7.2 Model-based soot load estimating - adica soot mass calculated OIL ASH este calculat doar functie de timpul de functionare al motorului intr-un anumit regim, pe tip de motor. OIL ASH influenteaza punctul de origine (punctul de 0) al curbei de calcul pentru soot mass measured si viteza de crestere pentru soot mass calculated. Introducerea altei valori pentru OIL ASH reseteaza soot mass calculated dar nu si soot mass measured. Soot mass measured se poate aduce la valoare minima doar prin regenerare, care se considera incheiata cand soot mass measured se mentine la aceeasi valoare un timp predefinit de constructor, iar caderea de presiune remanenta pe DPF in acel moment va fi reprezentativa pentru gradul de incarcare real cu OIL ASH. Intr-adevar, G450 da informatii corecte despre gradul de colmatare, dar nu poate face diferenta intre OIL ASH si soot.
    1 point
  23. Probabil ti-ai luat ceva pentru suflet, ceva sa iti aduca bucurii, nu o masina moarta, fara personalitate, luata pe considerente de contabilitate.
    1 point
  24. Nu ramas, tati, fara argumente, dar cand va aud ca mergeti TARE extraurban, dar de fapt voi ajungeti cu 2 ore mai tarziu decat in mod normal, imi vine sa rad
    1 point
  25. Aoleou! Iar revenim la subiectul ala? ...cum ca sub rotile voastre pe acceleratie se mareste viteza de rotatie a pamantului, desi cifrele zic altceva, am uitat... chiar nu mai am putere sa va contrazic traiti in lumea voastra... Tu zici ca mergi mai rapid ca depasesti usor? Pai pe cine depasesti? Carutele, semnele de circulatie, ce depasiti? Ca mergeti cu 90 km/h pe autostrada ca sa nu moara bateria... Altfel incarcati de 50 de ori pt 300km...
    1 point
  26. 1 point
  27. Am mai parcurs câteva sute de km... extraurban 8.0 litri cel mai bun consum. Prin oraș numai 12 - 16. Evident, cu cât sunt mai scurte drumurile, cu atât e mai mare consumul! Am făcut un mic shooting... hope you enjoy it!
    1 point
  28. Așa este! este o mașină scumpă! (oricum este achiziționată în leasing) Am comparat în schimb cu mașini „similare” din gama „premium”. Este, cred, EVIDENT faptul că am luat în calcul cel mai bun raport calitate / preț! Seria 5 mi-a fost ofertată cu 72.437 euro. Mai bine iau și un joger pentru a căra diverse și stau liniștit! Cât despre celebrele achiziții sh, nu mă pronunț! am considerat mereu că mașina nouă rămâne mașină nouă.... no matter what!
    1 point
  29. Explicatie la postarile neaintelese sau necitite: am contactat deallerul Skoda ulterior intrebarii mele de aici si desi auzisem de intarzieri speram sa fie in curs de normalizare. Am testat Kodiakul cand abia sosise in 2016 si nu mi-a placut dinamic. Am revenit la el ca masina noua pt ca are alte plusuri care inclina balanta in favoarea lui, crezand ca un DCC si 200 Cp il ajuta si ma incadrez la un pret de max 35k. Dar decat sa dau 44k, sa astept un an si apoi sa se incline considerabil pe curbe, mai bine dau 25k euro pe transportorul anfibiu blindat Touareg 7P 2015 262Cp la 150k km si nu am pretentii de sportivitate de la 2.2t sau as lua suv sportiv daca le-ar mari portbagajul: F Pace, Mccan, Stelvio, X3, Ateca, Cx5. Pana atunci merg cu ce am si multumesc pentru recomandarile de aici sau din privat. Postare anterioara: Am configurat masina, urma sa ii fac iar un test drive, dar dupa ce deallerul mi-a confirmat ca trebuie sa astept minim 10 luni i-am spus nu mersi. Unii baieti de pe aici au stat chiar un an pluis inca o luna de cand ,masina a ajuns la Curtici. Americani-s de vina...... Vama Veche
    1 point
  30. O sa fluier in biserica...trage o fuga si la italieni. S-ar putea sa pleci fara bani dar cu un mare zambet pe buze.
    1 point
  31. Pana acum cativa ani Romania era incadrata la conditii grele de exploatare (cu mult praf si fara autostrazi) drept urmare era recomandat schimbul de ulei si filtre la 1 an sau 15.000km pe cand in Germania se folosea intervalul de schimb flexibil cu pana la 30.000km. La voi s-au schimbat conditiile de trafic in ultimii 10 ani de aveti incredere sa folositi uleiul si filtrele 30.000km?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!