Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2022 în toate secţiunile

  1. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjgzs3Izu_1AhVFmqQKHaHEA6gQFnoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.e3s-conferences.org%2Farticles%2Fe3sconf%2Fpdf%2F2021%2F44%2Fe3sconf_vesep2020_01021.pdf&usg=AOvVaw3h-G2a78YYRgwYDExhjSdn In documentul de mai sus: 7.1 Pressure-based soot estimating - adica soot mass measured 7.2 Model-based soot load estimating - adica soot mass calculated OIL ASH este calculat doar functie de timpul de functionare al motorului intr-un anumit regim, pe tip de motor. OIL ASH influenteaza punctul de origine (punctul de 0) al curbei de calcul pentru soot mass measured si viteza de crestere pentru soot mass calculated. Introducerea altei valori pentru OIL ASH reseteaza soot mass calculated dar nu si soot mass measured. Soot mass measured se poate aduce la valoare minima doar prin regenerare, care se considera incheiata cand soot mass measured se mentine la aceeasi valoare un timp predefinit de constructor, iar caderea de presiune remanenta pe DPF in acel moment va fi reprezentativa pentru gradul de incarcare real cu OIL ASH. Intr-adevar, G450 da informatii corecte despre gradul de colmatare, dar nu poate face diferenta intre OIL ASH si soot.
    3 points
  2. O poza de la track-day-ul de pe 01.12.2021, ca sa nu moara topicul (am auzit ca dupa 6 luni de inactivitate, se pierd urmaritorii ). Incerc sa revin cat de curand cu ceva filmari de la track-day.
    3 points
  3. Salut!La mine oil ash era setat pe 0,asa am luat masina,un calvar cu regenerari foarte dese(maxim 50 km),după ce am setat valoarea oil ash după nr de km ai mașinii este cu totul alta mașina.acum regenerabile le face cam la 400-550km.Deci are o foarte mare importanta aceasta valoare oil ash.
    2 points
  4. Din pacate, dioxidul de azot are cam 1449 kg/mc iar aerul are cam 1225 kg/mc (nivelul marii). Daca ar exista cosuri comune inaltate peste cladiri, astfel incat emisiile sa fie preluate de curentii orizontali la inaltime, emisiile ar fi imprastiate, dar cosurile sunt la ferestre iar NOx coboara gravitational. Chiar si asa, cantitatea emisa ramane aceeasi, scade doar concentratia punctuala.
    2 points
  5. La acelasi capitol intra: subventia pentru pretul gigacaloriei subventia la pretul energiei electrice subventia la pretul gazului ...dar cand am discutat despre astea, n-am vazut atata determinare din partea voastra...
    2 points
  6. Fast forward... 😎 Micul citadin a mai adaugat ceva km in palmares intre timp. Nimic nou sub soare. Am mers pe alt ulei la revizie ( am zis sa incercam si altceva ) Fuchs Titan GT1, nu, nu e condiment pentru gatit, are review-uri destul de bune raportate de entuziastii auto. Raportat la pret e tot pe acolo in liga cu Mobil1, Ravenol sau LiquiMoly. La filtre in continuare pe Mann, pe aceeasi traditie. Au trecut si 2 ani de la prima inmatriculare si....50,000 km in plus pe bord respectiv 184,000 km, la achizitie au fost usor peste 133,000 km. Chestii majore n-au fost in aceasta perioada doar mici sincope specifice anilor din certificat.
    2 points
  7. Iarna pe ulita ps: acolo este asezata strict pentru poza
    2 points
  8. Ce sens are sa te chinui cu carkit sau telefoane vechi de 15 ani? Schimbi modulul bluetooth si ai rezolvat problema
    1 point
  9. iti dau mesaj privat .Mai ok. Coasta de est din Colentina, daca nu iti place serviceul Automatico de pe Preciziei din cauza manoperei.
    1 point
  10. Cum vremea pare sa se incalzeasca destul de tare luna asta si cum webcam-urile aratau niste zapada pe la Paltinis, am pus sania copchilului in portbagaj si luni, pe la un 0900, am purces spre zapada. Sa moara Gibilan ce ambuteiaj era la Pacii... anyways... ajungem pe A1 si... ceva era suspect.. lipseau sinucigasii... ce frumos e sa stai pe ACC la limita de viteza si sa nu ti se arunce nimeni in fata din 5m... deh.. ce mi-e 30 ce mi-e 130... doar un "unu". DN7 neasteptat de liber, Dealul Negru... liber... o placere Pitstop la Kaufland in Ramnicu-Valcea si... Valea Oltului here we come... Liber. Neasteptat de liber... Gasit un X1... mers tare pana la Talmaciu (au mai aparut unele linii continue ici-colo... dar ce placut e sa poti depasi 2-3 TIR-uri fara sa fie nevoie sa trec in M si 4200+. Bine asta nu inseamna ca nu m-am bucurat ;)) La Talmaciu... stanga, spre Cisnadie, Rasinari... Paltinis. Pe la 12 si nitel eram acolo... Ajungem sus... zapada si nu prea. Scoatem sania... ne ducem pe partia de sanie... eram singuri... in sfarsit, tractez juniorul, ia cateva trante, ne apucam de un om de zapada... incepe sa ninga... cand suna telefonul... cica... Omicron in cercul restrans - noi vaccinati complet. Teroristul nu. Si incepuse sa dea semne de raceala/gripa. Cum eram singuri, mai stam nitel pe partie - pana a inghetat juniroul, apoi mergem la masina, facem o ciocolata calda, anulam rezervarea si... purecedem spre casa De data asta Valea Oltului a fost ceva mai aglomerata... dar din nou o placere... am cam exagerat cu lichidul de parbriz... era o mazga tare cleioasa pe asflat... trecem de Rm-Valcea si Dealul Negru... again ;))) pe la Dedulesti suna telefonul... alarma falsa. Ma uit la nefasta, nefasta se uita la mine.... scapa o injuratura ce nu suporta reproducere in scris si ii zice lu Siri sa ne duca la un mall in Pitesti. Al doilea a fost cu noroc... Ma duc in Carrefour, zic sa iau un vin, praful de 2 "deste" la raft... acum inteleg de ce sambata seara e coada de masini cu nr de AG pe A1 la intrare in B ;)) Sun la conac, sa imi anunt sosirea... ajungem fara scandal. Iau si rotile de vara (baba e inca pe 860TS), mancam ceva si... purcedem spre casa. Prin localitati ca pe A1 era omor. Dimineata facem ochi, bem 3 cafele, nefasta mai scapa o urare de bine (chiar isi dorea zapada, asa putina cum era) si mergem sa ii luam teroristului avizul epimediologic. Cat stau ei la coada ma duc sa echilibrez rotile... 2 erau strambe, se ocupa baietii de ele... ma trag in piept cu 10 lei sacul pentru roata (de tinut minte), reusesc sa recuperez familionul intact si ma duc sa pun benzina: Si pun... Cu rotile de iarna in portbagaj purcedem spre tara... Scot gratarul carnea si ma apuc de gratarit Cam atat pentru azi... LE am testat si jucaria... (@voinea e voie cu link-uri de profitshare?) si, exceptand mici problemute - da, tot cu waze - n-am ce sa ii cer
    1 point
  11. buna seara, am ramas dator cu un raspuns: nu era valva PCV , dar era tot din sistemul de aerisire al carterului motor-era separatorul de ulei. problema rezolvata. multumesc de ajutor !!!1 numai bine !!!
    1 point
  12. Cum poti sa sustii un transport in comun gratuit...? Hai sa dam si curentul gratuit, why not? Nu zice nimeni STB sa faca profit, dar nici sa fie un cal mort subventionat 100%. Crezi ca din cauza alora 3 lei nu merge lumea cu autobuzul sau ca e jegos, lent si impredictibil? Cine are bani de 7 lei/l benzina zi de zi commuting, are bani si de 3 lei autobuzul sau 100 lei cat e abonament, nu stiu.
    1 point
  13. O metodă mult mai eficienta și rapidă de a reduce poluarea din orașe ar fi transportul in comun gratuit și construcția de centuri ocolitoare, astfel încât să poți scoate traficul de tranzit din orașe și să- taxezi suplimentar pe cei care vor neapărat să circule cu mașina prin oraș. Măsura asta ar fi avut un impact benefic pentru mai mulți oameni, iar banii nu ar mai fi plecat la producătorii auto, ci ar fi rămas în economia locală.
    1 point
  14. Certificatul fiscal de la ANAF se poate obtine 100% online din SPV. Contul SPV se creeaza si se activeaza de asemenea 100% online alegand programarea pentru identificarea contribuabilului online. Am urmat procesul in prima jumatate a lunii decembrie si a durat 8 zile din momentul primului pas pentru crearea contului pana cand certificatul fiscal a fost disponibil pentru download.
    1 point
  15. Exact acelasi lucru se poate spune si despre subventiile la gigacalorie: cu sumele risipite se putea face reducerea necesarului de energie termica. Ca efect colateral, ar fi fost o scadere semnificativa a poluarii aferente generarii de energie termica. Iar subventiile la curent si gaz trebuiau acordate doar celor nevoiasi. Asa cum se dau acum, sunt bani risipiti aiurea. Poate vrei sa spui "Pomana Electorala" "Sa ne votati ca v-am dat! Am si furat, dar v-am dat!"
    1 point
  16. Determinare nu se poate folosi in acest context (are cu totul alt sens), poate vrei sa spui hotarare. Acele subventii se aplica populatiei generale pentru nevoi de baza, tinand cont de veniturile reduse ale majoritatii. La fel cum scoala sau serviciile sanitare sunt gratuite, pentru ca sunt nevoi de baza ale societatii, iar toate cheltuielile sunt acoperite de guvern (subventionate). Achizitia unei masini noi nu este o nevoie de baza, nu se face de catre persoane cu venituri scazute, ca atare acea subventie nu are niciun sens. Fara ea nu am fi vazut atatea manifestari vocale de ''ecologie''. Cu sumele risipite se puteau face proiecte publice de anvergura, cu adevarat ecologice, dar asa toata lumea e multumita pentru ca a ciupit ceva in folos personal. In tot acest timp, milioane de litri de apa calda se pierd in reteaua veche a Bucurestiului si alte miliarde de litri de ape menajere se scurg direct in reteaua hidrografica.
    1 point
  17. Ai aici un DIY sa te ajute.... https://www.mk5golfgti.co.uk/forum/index.php?topic=62645.0
    1 point
  18. Cred ca daca eram in locul tau cedam nervos cu afs-ul vietii pana acum mai ai putin si vinzi masina si tot nu ai reusit sa ii dai de cap
    1 point
  19. Hai ca nu a parcat-o pe linia de tramvai sa ii zici asa ceva
    1 point
  20. Este o modalitate de a reinnoi parcul auto, sunt convins ca stii asta. Decat masini poluante, mai bine masini nepoluante. Cu cat mai putin poluante, cu atat mai mare subventia. Doar pentru nu se face si in alta parte nu inseamna ca nu ar trebui sa facem nici aici. Lasa tu capra vecinului.
    1 point
  21. Are o resoftare, dar varianta de sw e cea veche
    1 point
  22. Este renumit in ce domeniu? Schimbari climatice? Economie? Productia de autoturisme? Productia de baterii? Infrastructura energetica? PS1: Cel mai penibil este argumentul sa NU cumparam masini electrice ca sa nu-si piarda locurile de munca cei de la Mioveni si Craiova. PS2: Dar si mai penibil este argumentul ca "nimeni nu-i pune la indoiala cunostintele", deci, cumva, noi trebuie sa luam de bun orice spune...
    1 point
  23. Am mai parcurs câteva sute de km... extraurban 8.0 litri cel mai bun consum. Prin oraș numai 12 - 16. Evident, cu cât sunt mai scurte drumurile, cu atât e mai mare consumul! Am făcut un mic shooting... hope you enjoy it!
    1 point
  24. Salutare. a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat...lipsa timpului ma omoara. ei bine - avem clima tiguan 2021, oglinda arteon frameless, camera A5 lane assist la ultima versiune soft 1401 / 30.01.2022 cu toate codurile swap, Audi style maps, patch waze etc. Update-uri la: ACC la versiune AA 2021, BCM la versiune DQ 2021. Am inlocuit centralele usilor fata pt a obtine deschiderea oglinzilor la punerea contactului - cele de pe masina erau versiunea F (nu suportau functia). Urmeaza bancheta incalzita (totul OEM). 100% nu voi termina aici. Va tin la curent functie de ce idei imi vin.
    1 point
  25. In ciuda tendinței de a transforma discuția într-o competiție, eu continui cu abordarea obiectivă. Răspunzând subiectului, am suficiente argumente să admit ca scopul mașinilor electrice este să reducă emisiile sau măcar emisia de proximitate, de utilizare, cea care afectează marile aglomerări urbane. Nu intru in discutii privitoare la emisiile generate de productia EV pentru ca nu m-am documentat. Nu am găsit nici un element care să îmi formeze convingerea că trecere la vehicule electrice ar fi o strategie de marketing. Decidenții la nivel global au fost receptivi concluziile de oamenilor de știință și la predictiile referitoare la schimbările climatice. Au acceptat că poluarea are ca efect imediat afectarea stării de sănătate a populației din orașele mari din cauza noxelor produse de mașinile termice. Ca urmare s-a abordat planul global pe termen lung de înlocuire treptată a combustibilului fosil, cu propulsia electrică. Deocamdată, din ce știm, acesta sunt elementele de fapt care au determinat producătorii de autovehicule să schimbe macazul. Putem specula pe tema ocultei mondiale, a tenditei unor grupuri de a se imbogati si de a ne transforma in roboti etc dar eu sunt sceptic si nu pot emite/accepta ipoteze fara sa le sustin cu argumente. Este cert ca trecerea se va face pe termen lung, costurile autovehiculelor electrice sunt mari și nu este la îndemâna oricui să achiziționeze un astfel de vehicul. Îi creditez cu bune intenții pe cei care își au cumpărat autovehicule electrice și până la proba contrarie, consider că gestul lor este o declaratie a disponibilității de a fi verde. Nu agreez stereotipul că cei care nu au masini electice sunt poluatori iresposabili si refuza sa aibă o atitudine proecologie. Nu pot să analizez ce se întâmplă în curtea altora dar la noi statistic, ponderea parcurile auto o deține clasa de poluare sub euro 5 iar cele mai multe dintre aceste mașini nu au fost achiziționate de noi din România ci sunt autovehicule de import. Acest fapt relevă un adevăr simplu. Grosul populație din țări precum Bulgaria, România și alte asemenea nu au perspectiva achiziționării unui autovehicul nou termic(ce sa mai vorbim de unul electric). Repet, vorbim de majoritatea parcului auto. Nu discut despre acea mică parte de posesori de mașini noi cu motoare termice. Nu le voi analiza și nu le voi critica niciodată alegerile pentru că atât timp cât nu cunosc împrejurările concrete și nevoile lor cotidiene nu pot să le impun sau să îi judec pentru alegerea făcută. Posibil să fie un procent de 0,5-1% de persoane care deși aveau posibilitatea să achiziționez un vehicul electric au optat tot pentru un autovehicul termic Euro 6. Personal nu am niciun argument să cred că acei oameni, cu intenție, din dorința de a polua, au făcut această alegere. Am certitudinea că fiecare a analizat și ales în mod obiectiv. De exemplu, simpla temere au unora, reticența față de tehnologia vehiculelor electrice este un motiv suficient pentru a le justifice refuzul achiziționării unui vehicul electric. Revenind la cei mulți și cu posibilități financiare reduse, cei blamați că merg cu euro 4, că polueaza, ca nu au decenta si spirit ecologist.... Sunt oameni ca și noi, oameni care muncesc zi de zi, oameni care fac munci la fel de importante ca și noi, oameni care au și ei nevoie să se deconecteze la un sfârșit de săptămână să își ducă și copiii la școală să își facă cumpărături etc. Sunt oameni a căror activitate este indispensabilă dar care prin natura muncii lor, câștigă puțin, atât cât să-și permită un euro 4 sau 5 sh. Să ne debarasăm de ei? Hai, să ne imaginăm cum ar arăta o lume în care există doar ITisti, medici, antreprenori de succes, economiști, bancheri etc... Cine ar mai turna asfaltul, cine ar mai pune masa la restaurant, cine ar mai cultiva pământul, cine ar mai schimba așternuturile întrun hotel, cine ar mai colecta gunoiu etc etc? Strict retoric. Sincer nu îmi place să văd că o măsură obiectivă care a putut fi adoptată de unii este afișată ca un act de curaj, ca o victorie personală și fluturat în fața celorlalți cărora li se reproșează că sunt inconștienți. Nu îmi place să văd că o discuție inițiată de autorul topicului pe argumente, capătă accente personale uneori pătimașe. Asta nu face decât să deturneze discuția și să o lipsească de finalitate. Mențin opinia că transportul electric va avea efecte benefice asupra sănătății populației din orașe care nu vor mai fi expuse la noxe (NO, NO2, etc) dar în privința efectelor climatice, este timid. Vehicule electrice nu o vocația de a fi -soluția-. Cel mult, apar ca o măsură într-un complex, într-un plan globa cu multe puncte de bifat. Prin sine, vehiculul electric din oras poate sa intarzie efectele incalzirii dar nu le poate impiedica. Presupunând că toate mașinile de oraș ar fi electrice, presupunând că ar rămâne pe combustibil fosil doar transportului interurban si transportul de marfă. Ar fi interesant de calculat cât contează această situație de fapt în ecuația emisiilor poluante. Plecăm ipotetic, de la premisa că toți cetățenii și-ar permite EV. Așadar, este transportul individual electric o soluție la schimbările climatice? Din punctul meu de vedere nu sunt suficiente elemente care să îl califice ca atare. Reechilibrarea schimbărilor climatice este un obiectiv ce poate fi atins doar prin efortul comun, pe toate planurile, a intregii umanități. Asa cum spuneam EV este o măsură timidă, o măsură care ar trebui să fie parte a unei atitudini colective formată din multe multe alte măsuri convergente, adoptate la unison, la nivel mondial. Altfel, daca noi ne deplasam electric iar in alte arii geografice ard furnalele cu sulf, cocs si hidrocarburi, este ca si cum intr-o piscina, am desena pe suprafata apei o zonă in care este interzis să faci pipi dar, după ce ai iesit din acel perimetru, liber! Nu spune nimeni că EV sunt de lepădat după cum nu susține nimeni, dintre cei care au optat pentru mașini electrice că este o măsură de amploare care va avea efecte profetice. Nicidecum, este un act care poate fi de succes sau care poate esua. Daca va fi de succes asta nu inseamna ca posesorii de EV sunt îngeri, iar dacă eșuează, posesorii fosilii sunt demoni...
    1 point
  26. Cu faza scurtă pornită Cu faza scurtă + proiectoare Pe zona apropiată până în 10m iluminarea este foarte bună, dar cui folosește când noaptea la condus îți trebuie lumină exact între 10m - 40m pentru a conduce in condiții de siguranță? Nu reușesc să îi înțeleg pe cei care ziua/noaptea merg cu proiectoarele pornite!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!