Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.02.2022 în toate secţiunile

  1. O poza de la track-day-ul de pe 01.12.2021, ca sa nu moara topicul (am auzit ca dupa 6 luni de inactivitate, se pierd urmaritorii ). Incerc sa revin cat de curand cu ceva filmari de la track-day.
    6 points
  2. Cum sa nu te plictisesti in Romania si de ce sunt mereu lucruri surprinzatoare, evident de multe ori negative. De la inceput m-a deranjat garda la sol si mai ales acel wheel gap care nu arata natural pe masina. Am eliminat ideea de protectii de transport ramase, am incercat sa ma obisnuiesc cu ideea, dar de fiecare data cand vedeam masina nu era ce trebuie. Cand am configurat masina si m-am uitat pe configuratoarele tarilor cu apa calda aparea S-suspension standard, cum e normal si am spus ca nu se poate un S sa vina altfel. Sapand mai mult am descoperit ca importatorul nu pune suspensia de S pe S3 standard, dar pune pe un A3 S-line- ceva mindfuck efectiv. La noi este o optionala mentionata de 250euro de "suspensie sport" care insa obliga la alte roti de 2k euro. Am presupus ca este intocmai ca la Golf 8 unde pt rotile de 19" era o suspensie selectata separat din configurator (la VW era gratuita acea suspensie). In dotarile standard in configurator romanesc nu este mentionata suspensia sport la S3, dar este mentionata la S-line. Ulterior mergand mai departe si avand si @ShadoWzZ aceeasi problema de aspect, am descoperit ca arcurile au cod diferit. Probabil voi merge pe arcurile cu care trebuia sa vina masina pt a fi acel drop de 15mm, suficient pt daily, suficient cat sa arate masina uniform. Insa experienta cu importatorul care ciupeste si scoate din standard ca sa pacaleasca ca e mai ieftina masina in Romania...e o mizerie. Unde mai pui ca pt o suspensie care trebuia sa vina standard te si obliga la alte jante, aspect care clar nu are nicio legatura decat de a umfla pretul artificial.
    2 points
  3. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    1 point
  4. Nu stiu de ce te-ai autoflagela atata pt un drum de 450km pe care si asa il faci in 6 ore mers non stop + stat la vama. Sa mai stai sa si incarci… mai adaugi cel putin 25% la timpul de drum. Dupa ce ca e stresant sa conduci 6 ore, mai adaugi la oboseala si stresul mental: unde incarci, cat mai ai, cu cat ajungi, nu depasi 90 km/h, preincalzeste bateria, pregateste familia, aliniaza planetele, verifica daca sunt statii libere, daca merg, inchide caldura, inchide ecranul, inchide lumina etc. De ce sa te chinui asa?!
    1 point
  5. Man, nu ai dreptate. Un segment montat pe piston in același cilindru, dacă l-ai montat si il scoti afara, nu il mai poți monta la loc. Iti va consuma ulei. Am făcut motoare la oltcit, dacia 1310 și știu ce vorbesc. Am și liceul auto. Bafta
    1 point
  6. O sa te ajut maine cu diagramele, daca te descurci cu ele
    1 point
  7. Continuam cu alt retrofit, stopurile mai "destepte" : Cred ca va fi cel mai usor retrofit( cablajul a fost mai greu de procurat, dar montajul foarte simplu) O sa fac si un filmulet si o sa il postez.
    1 point
  8. Și pe mine mă pasc cam aceleași lucruri, doar că x2 . Drumuri bune să avem!
    1 point
  9. După atâtea drumuri, in care am strâns sare și noroi pe și sub mașini, am reușit să le curăț și eu, în sfârșit. Ieri am dat gata Golful, azi Tiguanul. Ocazie cu care am văzut pe unde mai e rugină la Golf, unde mă așteaptă o lucrare mai amplă, dar și o urmă proaspătă de portiera, pe ușa stânga spate la Tiguan... care a trecut de 160 000km, dar n-am apucat să ii fac poză, că era la soție. În alta ordine de idei, după 5 luni de la depunerea online a cererii pentru despăgubire la fondului național, am fost in sfârșit contactat. Dauna nu a fost mare, dar tot costă, iar asigurarea celuilalt era la City insurance. Oricum aveam programat să o revopsesc exterior, acum să vedem ce se întâmplă cu asigurarea.
    1 point
  10. Muta injectorul cu valoare mare, pe alt cilindru. Daca se muta valoarea, e de la injector, daca nu, e problema mecanica pe acel cilindru
    1 point
  11. Am mai parcurs câteva sute de km... extraurban 8.0 litri cel mai bun consum. Prin oraș numai 12 - 16. Evident, cu cât sunt mai scurte drumurile, cu atât e mai mare consumul! Am făcut un mic shooting... hope you enjoy it!
    1 point
  12. Salutare. a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat...lipsa timpului ma omoara. ei bine - avem clima tiguan 2021, oglinda arteon frameless, camera A5 lane assist la ultima versiune soft 1401 / 30.01.2022 cu toate codurile swap, Audi style maps, patch waze etc. Update-uri la: ACC la versiune AA 2021, BCM la versiune DQ 2021. Am inlocuit centralele usilor fata pt a obtine deschiderea oglinzilor la punerea contactului - cele de pe masina erau versiunea F (nu suportau functia). Urmeaza bancheta incalzita (totul OEM). 100% nu voi termina aici. Va tin la curent functie de ce idei imi vin.
    1 point
  13. Bună ziua. Întâmplarea de pe A1.... o piatră a lovit parbrizul.
    1 point
  14. Daca nu se aude nici la contact, verifica pompa de carburant din rezervor Daca se aude la contact....e switch usa defect, trebuie inlocuit si recondiționare yala, dar nu are legatura cu faptul ca nu porneste deloc....porneste...dar mai lung, dupa o stationare de durata. Posteaza eroarea...inca una...e posibil sa ajute.
    1 point
  15. Posibil... Ma gandesc ca nemtii aia nu erau tampiti sa-i puna LongLife la primul schimb, iar pentru LongLife nu exista norma 505... Pana la urma ungere sa fie, sa nu-l scapi fara ulei. Eu o sa merg pe LongLife si normele date de producator in carte. PS: Si apropo, acum, dupa vreo aproximativ 20k km, mi-a aparut in bord Service in 10200km. PS1: Si ca sa fie totul clar, uitati si un alt producator de uleiuri (Motul) ce recomanda: Amvbele specificatii sunt bune, conteaza doar intervalul de schimb.
    1 point
  16. Salutare, am reusit sa fac retrofit-ul pt carlig remorcare OEM. O dificultate pe partea electrica este sa pui pini noi pe KL30, am gasit locatii in care se pot baga pini si nu au parghie mov de blocare. Trebuie trase fire de CAN, semnal de STOP si alt semnal de power, acestea din conectorii A si C din BCM. KL31(masa) carligul si modulul isi iau din portbagaj. Precizez ca pt varianta break si 2.0TDI cu toba langa lonjeron, trebuie lasata toba in jos, in partea dinspre bara prinderea tobei are surub, in spate am dat cu WD40 si am scos toba din suport. Carligul se prinde pe fiecare parte cu cate 2 suruburi, cele parte din stg sunt acoperite de protectia de aluminiu a evacuarii. Gaurile de prindere sunt la 22cm intre ele, eu am dat cu o freza si o prelungire gaura in acel heat shield. Nu e un retrofit dificil, dar e ceva de munca. Am strans niste link-uri si poate cuiva ii sunt utile. https://www.thebeardeddetailer.com/blog/2019/12/3/mk7-towing-module-j345-retrofit https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/how-to-add-a-fuse-to-the-cabin-fuse-box-in-a-couple-of-minutes.373501/ https://www.vwvortex.com/threads/a-way-to-add-fused-circuits-to-your-fuse-panel.8979865/ https://www.drive2.ru/l/506854795391271108/ https://www.drive2.ru/l/571594040034721979/ https://www.drive2.ru/l/480013792411910893/ Spor!
    1 point
  17. Afara e vreme de primavara, asa ca am rezolvat cu rotile de vara dupa foarte multe cautari si razgandiri. Sunt jante oem de A4 b9, 8x18 ET40, facute de BBS in Germania, luate la un pret foarte bun in conditia in care sunt ca noi. Anvelopele de vara sunt pregatite, mai e nevoie de inele de centrare si de primvara adevarata
    1 point
  18. Cineva cu acest motor care a avut un consum exagerat de ulei ( 2l la 10k km ) care a gasit unde ar fi fost problema ? A mea are un consum de 2l ulei mers in mare parte in oras in 10k km, uleiul folosit este castrol 5w30, iar masina are 244k km. Multumesc !
    1 point
  19. faci o poza cu telefonul la vcds si o atasezi aicea.
    0 points
  20. Adica unii sunt mai destepti decat ingineri care au proiectat motorul asa...
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!