Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2022 în toate secţiunile
-
Salutare. a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat...lipsa timpului ma omoara. ei bine - avem clima tiguan 2021, oglinda arteon frameless, camera A5 lane assist la ultima versiune soft 1401 / 30.01.2022 cu toate codurile swap, Audi style maps, patch waze etc. Update-uri la: ACC la versiune AA 2021, BCM la versiune DQ 2021. Am inlocuit centralele usilor fata pt a obtine deschiderea oglinzilor la punerea contactului - cele de pe masina erau versiunea F (nu suportau functia). Urmeaza bancheta incalzita (totul OEM). 100% nu voi termina aici. Va tin la curent functie de ce idei imi vin.4 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Va salut! Astazi am schimbat senzorul de temperatura dupa procedura indicata in link-ul pus de colegul Calin Bostan, de mai sus, dupa ce am avut eroarea: AdBlue P205B00 Reductant tank temperature sensor, signal faulty Am cumparat un senzor de temperatura de 10 Komi de pe un site de frigotehnie cu 9 lei si am urmat intocmai procedura din acest link https://www.myturbodiesel.com/threads/def-p205b-temp-sensor-diy-fix.28155/? Am testat ulterior cu vcds si eroarea s-a sters si nu a mai aparut.2 points
-
si a aparut un nou buton:))) am dus la sfarsit portbagajul electric inceput de ceva timp... L-am stresat aseara pe @sabinx , multumesc pentru ajutor( a muncit la codare ceva, doar sa ne dam seama ca am gresit eu 2 fire - asa ca atentie si la cablajele de le mai luam pentru retrofit, mai trebuie verificate )2 points
-
Si am inceput retrofiturile, ( cu stangul dar terminam cu dreptul) Am dat bara jos, am schimbat spoiler-ul de jos cu cel de R-line( din pacate ornamentele nu le am, am dat comanda si nu a venit ce trebuie) Plus ca ma gandesc daca le iau negre sau crom?! 🤨 As merge pe negru ca nu am crom la usi, partea de jos- dar ne gandim. Daca tot am dat bara jos, hai sa montez si radarele de side assist plus modulul tpms, urmeaza cand avem timp sa tragem cablajul prin masina(momentan sunt pitite prin portbgaj, este haos in portbagaj) las cateva poze, nu sunt cele mai clare dar atat am apucat sa fac.2 points
-
Salutare ! Dupa trei ani in care am mers cu alta marca nemteasca(respectiv, un BMW seria 5, 2014 cu destule dotari) am decis sa ma intorc la vechea "iubire" si anume Passat. Decizia a fost una cat se poate de simpla, o masina cat mai noua, iar cum toate s-au scumpit, atat second cat si noi, am ajuns la asa zisa, "masina poporului". Si acum, sa o prezentam : an fabricatie 2021, Motor 2.0, 150 cp (cu adblue din pacate), cutie automata, cam putine dotari din pacate :))) dar cu cele esentiale pentru mine si anume ACC, lane assist si senzori parcare cu camera. Planuri pe viitor avem cu ea si o sa primeasca, sper destule retrofituri si le si enumar: - ceasuri AID - lumini ambientale (singura dotare de care imi pare rau) - stopurile dinamice poate si farurile IQ (sunt in negocieri deja) - un interior mai aratos candva - bara spate r-line(sau difuzorul de jos) inca nu am inteles prea bine cum vin - posibil side assist - ?keyless entry? - portbagaj electric - jante de vara 18 sau 19 ( inclin spre 18)1 point
-
O sa verific mai in detaliu si la mine, dar nu am observat problema asta pe O3, care e bazata pe G7. Usile din spate se inchid foarte usor si fara zgomote.1 point
-
Alta camera oem hi....in jurul la 200-300 euro SH daca masina e sedan, avand in vedere ca e flip, nu-mi dau seama din poze, dar diferenta nu o sa fie notabila. Gândește-te ca vb si de 510, rezoluție slaba, etc. Nu ai ce sa le faci sa se vada mai bine1 point
-
Buna ziua. Revin cu o postare care eu cred ca va fi utila grupului. Acum cateva zile am plecat la drum cu masina ( Golf 7 1.6 CXXB DSG 2015 202000km), dupa cateva sute de metri a inceput sa tremure, nu mai avea putere, s-a aprins spira in bord, iar la relanti statea undeva la 600 rpm aprope sa se opreasca. Am oprit motorul, am asteptat cateva secunde, am repornit, nu a mai aparut spira, dar a parut in display ca exista o eroare pe start-stop. Dupa inca 300 de m apare iar spira si lipsa de putere. Opresc, pun testerul si apar 2 erori: P214900 si U350100. Le-am sters si mi-am continuat drumul pana la locul de munca, nerepetandu-se manifestarea. Am cautat pe internet ce ar insemna cele 2 erori ai am gasit urmatorul filmulte pe Youtube ( va recomand sa-l vizionati tot, dar daca nu puteti macar incepand cu minutul 05:05). Am decis sa vad daca si la mine apare acea frecare la acel cablu care duce la injectoare. Si, surpriza chiar era frecat. Dupa ce am demontat caeva conducte, si am dezizolat un pic cablajul , am observat ca un fir chiar era dezizolat si face masa cu acel racitor de apa. Fiind frig, iar spatiul de lucru destul de limitat ( cablul este foarte strans + mult de demontat), am decis sa-l izolez pe exterior. nu am putut cu banda izolatoare, asa ca am montat 2 mansoane de cauciuc fiecare fiind prins cu cate o brida, astfel incat sa nu se mai frece. Stiu ca nu este o rezolvare profi, dar in vara cand va fi cald ma voi dedica sa-l fac cum trebuie. Vedeti pozele atasate! Verificati si la masinile dumneavoastra daca intampinati aceasta problema si preventiv puteti pune ceva izolator ca sa nu frece prea tare cablul in zona aceea. Prima eroare era cea a cablului( P214900), iar cea de-a 2-a (U350100) era manifestarea primeia, deoarece la turatia aceea scazuta (600 rpm) nu se mai putea face incarcarea corecta a bateriei. Dupa un drum scurt si-a revenit si start-stopul. Toate cele bune!1 point
-
N-am comparat dotarile dar Tarraco FR 2.0 TSI DSG7 4DRIVE (245cp) incepe de la 43500 euro, Kodiaq RS incepe de la 47.600.1 point
-
Ieri am luat masina inapoi de la service. S-a schimbat plafoniera spate, stopul stanga, bateria si convertorul DC-DC. Nu mi-au zis de ce s-a stricat si convertorul. Probabil ca din cauza acestuia s-a dus bateria atat de brusc, la 7v.1 point
-
33600. Am pus stergatoare noi fata si spate, Bosch, deocamdata merg ok, cele de pe fata is o imbunatatire clara, nu mai scartaie, nu mai lasa urme, cel de pe spate mai scartaie din cand in cand. M-am uitat de curiozitate in Germania cat a ajuns cu cresterile astea de pret un Golf 1.0 TSI 2019 cu vreo 30.000 km.. intre 19000 si 22000 euro un Comfortline in functie de dotari. A mea cu scaunele ergoactive, clima, camera spate, culoare, Android Auto fiind printre alea care bat in 22000. In contextul in care eu am dat vreo 17500 parca ( cu Rabla, e drept). Nu e ca si cum ai ce lua altceva de banii astia, ca toate au crescut ca pret, iar Golful 8 mie nu-mi place, dar e socant sa te gandesti ca daca ar fi s-o pun la vanzare acuma pe Germania as lua 3000 euro in plus pe ea dupa ce am folosit-o 3 ani.1 point
-
Revenim, dupa o lunga asteptare a numerelor, am parcurs 700 km cu masina, pot impartasi cateva cuvinte: consumul este mic( sau cel putin mic in comparatie cu seria 5 f10lci) 4.9 la drum lung 350 km( un mers normal, fara viteze "astronomice" nu a fost nevoie), insonorizare este buna, dar nu excelenta(venind dupa o masina dintr-o clasa superioara ma asteptam la asa ceva, dar oricum peste passat b7). tinuta de drum ca orice Passat din punctul meu de vedere. scaunele mi se par in continuare unele din cele mai confortabile( nu am multe reglaje dar suficiente pentru o pozitie buna). nu am inteles de ce oglinda dreapta nu este heliomata ?! Clima cu touch(am fost reticent la inceput) dar isi face treaba foarte bine, sistemul multimedia foarte ok, chiar peste asteptarile mele ( conectarea cu telefonul in timp record). Sistemul audio decent,(eu am varianta standard, nu pot compara cu Harmann-kardon de la bmw ca nu are rost) Pe scurt o masina decenta care isi face treaba momentan foarte bine din a te duce din punctul A in punctul B cu un anumit grad de confort. Acum revenind la retrofituri: la platforma mqb au devenit foarte greu de realizat din ce observ. Prima "modificare" am pus folie pe geamuri spate( din pacate nu au fost din fabrica mai inchise) si am simtit nevoia. Retrofiturile vor urma, dar greu din lipsa timpului si a codarii/informatiilor(dar speram ca usor si cu rabdare le vom rezolva).1 point
-
În fisierul atașat găsiți diferențele explicate chiar de cei care l-au făcut, exact întrebarea din titlu: 190 monoturbo vs 240 biturbo. Emailing 08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00