Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2022 în toate secţiunile

  1. Mai stergem putin praful, am reusit in sfarsit si am facut upgrade-ul, si anume: bare stabilizatoare de Porsche Macan. De ce? e simplu, la A7 de peste 2 tone, cu suspensie pe perne, in curbe simti ca se duce toata masina in derapaj chiar si la viteze mici + ca inclinarea este ridicola si devine un disconfort pentru toti cei din masina (chiar si un sens giratoriu luat la viteza mica ofera o senzatie foarte proasta). Consider ca este o gluma proasta din partea Audi, mai exact, pe langa faptul ca barele sunt mai subtiri decat cele de Macan, sunt si goale pe interior.. deci, tevi stabilizatoare mai exact Barele sunt plug and play, am schimbat bare, bucse, suporti bucse, bielete antiruliu. Inainte de a pune bucsele pe bara am pus banda de teflon si gresat zona unde vine bucsa, ca sa ma asigur ca nu vor mai exista vreodata scartaieli sau uzuri. De asemenea s-au gresat toate bucsele de pe brate, pentru a ma asigura ca nu mai exista alte scartaieli (mi-au mancat zilele). Concluzia: au disparut scartaielile, masina e super silent acum. 😍 Senzatia overall? pai... parca e alta masina, pe curbe se comporta extraordinar de bine, inca am rotile de iarna cu talon moale si nu pot sa o testez la maxim, insa este o diferenta ff mare oricum. Fun fact: barele sunt identice cu cele H&R ca si "upgrade" pentru A7/S7/RS7 (oferite la pret mult mai mare fata de ce am achizionat eu). Alte lucruri... am schimbat lampile de sub usi fata cu logo audi cu altele o versiune mai noua, mai puternice (cele vechi le-am mutat pe spate), oem fiind ambele versiuni. Am facut un retrofit extrem.. mi-am schimbat telecomanda masinii cu una cu buton Panic 🤣, placa electronica originala vine cu conectorii pregatiti de buton, trebuie doar o cheie cu acel buton, schimbata placa + lipit butonul pe placa, mi-a luat 10 minute totul cred #electronistDeMic Ce face acest buton? porneste alarma masinii, cum ajuta asta? in general cand nu mai stii unde ai parcat (la mall etc), sau cand observi vreo activitate suspicioasa pe langa masina ta si vrei sa gonesti animale/oameni Intre timp am mai facut un upgrade f mare, chiar ceva ce nu ma asteptam prea curand sau deloc sa pun pe masina, insa voi detalia intr-un post in viitor, fiindca nu am poze bune si merita poze cat mai bune 😎 🤩 PS: scuzati mizeria de sub masina dar stim cu totii ce inseamna iarna in RO .. o asteapta un detailing la primavara 😆
    7 points
  2. Ieri am dat comanda de Cupra Born - 204CV (150kW) - 58kWh, la un dealer din Belgia. Am ales culoarea gri vapeur si toate optiunile disponibile, gen pompa caldura, DCC, anvelope all seazon etc mai putin Head-up display si geamuri fumurii. Detalii gasiti pe https://www.cupra.be/fr/configurateur/personnalisation/born?cupra_code=D6LNQD6E Livrarea este estimata pe 16/09. Cam asa arata cf configuratorului
    5 points
  3. simply clever......... mulțumesc! am setat! Ieri am rulat ceva kilometri și pe la munte! Tot liniștit! Tot cu sistemele active! Nu știu de ce sunt hulite, dar chiar își fac treaba atâta timp cât șoferul nu activează sistemele ca să stea pe facebook/ whats app. Ce am constatat este că motorul pare să aibă resurse în orice situație! Dacă acum e așa, mă întreb cum va fi când o să dau drumul la cai... Am pus cauciucuri de iarna Michelin Pilot 5. Foarte bune și, tipic Michelin, silențioase (pe F30 am avut Bridgestone - incredibil de gălăgioase)! Am avut timp să trec prin toate genurile muzicale... sunetul CANTON este incredibil de bun! Cu fiecare drum (scurt sau lung) mi se confirmă că mașina este SUPERBĂ și IDEALĂ pentru nevoile mele! Drumuri bune tuturor!
    5 points
  4. Am luat-o de la dealer și am mers 3,7 km până la Rompetrol (eu am alimentat toată viață de la ei). Am pus siguranța la pistol, și după ce a sărit am mai băgat un pic: 68,73 litri. În carte: 68,3 litri. (primul plin din viața mea peste 500 de lei 🤣)
    4 points
  5. Repet, trebuie sa fii un visator cu ochii deschisi sa crezi ca un numar mai mare de oameni va insemna o povara mai usoara pentru resursele planetare. Maine vom avea mai putine resurse decat astazi, indiferent de ceea ce vom face. Cu fiecare persoana suplimentara, vor fi mai putine resurse si mai multa poluare. Declinul este implacabil. Restul e doar o iluzie, pe care ne-o putem cultiva sau alimenta in orice fel dorim. Toti am crezut, la un moment dat, ca schimbam lumea.
    3 points
  6. Am iesit la baie si plimbare dar dimineata tot aveam cateva picaturi de ulei dedesubt. Sus capota si am constat ca am joja (palnia de plastic) rupta. Nu stiu inca daca e de acolo sau de le retur turbina, dar maine dimineata soseste piesa s-o schimb si vedem dupa.
    3 points
  7. Mie mi se pare ciudat ca problema sa se fi rezolvat ca prin minune doar de la ulei, mai ales ca nu era nimic in neregula cu uleiul vechi. In cel mai bun caz uleiul (+aditivul) mascheaza cumva o problema, dar singura metoda de fi sigur de asta e ca la urmatorul schimb sa revii la vehicul ulei si sa vezi daca face la fel.
    2 points
  8. Deci nu trebuie sa facem nimic, pentru ca oricum nu avem ce face. Genul asta de gandire auto-compatimitoare este fatalista, si, cel mai rau, dezarmanta si auto-confortabila: le pare rau de tot ce se intampla, dar nu pot schimbe numic, pentru ca ei "ar vrea", dar "nu se vrea", "nu se poate", "nu pot eu sa influentez pe toata lumea". Nu e vina mea ca nu fac nimic. Aceeasi oameni care zic lucrurile de mai sus se plang de fiecare schimbare in viata lor confortabila: faptul ca nu se mai gasesc tacamuri de plastic, masini diesel, pungi gratis la supermarket, trebuie sa separe gunoiul, trebuie sa renunte la incalzirea pe gaz, carbune si lemn, este greu sa incarci masina electrica, este greu sa mergi cu bicicleta in oras pentru ca frig, benzi, masini, poluare, etc. Argumentul, mereu, este ca trebuie sa se faca ceva inainte de a se putea face ceva de catre ei. Ar trebui mai intai sa renunte China la poluare, apoi Europa, ar trebui mai intai sa rezolvam problema gunoiului, apoi sa interzicem Diesel, ar trebui sa se renunte la confort si consumerism, dar nu putem sa renuntam la carbune ca se scumpeste curentul de care avem nevoie ca sa ne uitam la Netflix pe televizorul 4K. Tot ei, altrusitii care s-ar sacrifica daca ar face-o altii inaintea lor, rad malitios de posesorii de masini electrice care si-au luat teapa pentru ca se scumpeste curentul. Uite-i si pe snobii astia care oricum nu faceam asta pentru ecologie!, pentru ca se stie ca masinile electrice sunt mai rele pentru planeta si impuse de "interesele" globale. As zice ca unii de aici nu erau pe planeta acum 30 de ani, deci sa-i nu-i bagam pe toti in aceeasi galeata. Gen copiii nostri, pe care sunt sigur ca ii educam fix cum proclamam aici pe internet ca vrem societatea sa fie.
    2 points
  9. @Makron ajungem la ce spuneam eu adineauri si anume industria consumerista. Daca oamenii nu vor mai consuma, cum crezi ca se vor mai imbogati baietii? Insasi economia actuala se bazeaza pe conceptul asta. In fiecare an, castigi mai mult, ai profituri mai mari, vinzi mai mult. Ecologia e un deziderat de multe ori simulat de marii producatori care isi fac si ei un sediu verde in America unde stau CEO-ii (cum a facut Apple) si telefoanele lor sunt facute pe 3 lulele in China, cu angajati platiti cat sa nu zica nimeni ca sunt sclavi si cu procese industriale poluatoare. Procese industriale care mai apoi sunt aratate cu degetul de promotorii ecologiei, ca vezi domnle, ce mult polueaza chinezii astia, ce nesimtiti sunt. Cand de fapt chinezii polueaza ca sa-si isi umfle conturile marile companii din vest si ca noi sa iesim cu zece mii de sacose saptamanal de la shopping. Din pacate suntem intr-un cerc atat de vicios incat nici daca iti doresti sa iesi din el, iti vei da seama ca nu prea ai cum, decat sa iti transformi complet viata si sa faci niste compromisuri mari. Nu zic ca nu se poate ajunge intr-un punct in care sa avem niste tehnologii sustenabile si in acelasi timp sa ne pastram stilul asta de viata "risipitor", insa e cale foarte lunga pana acolo, fiindca e in natura noastra umana sa vrem mai mult si mai mult si asta nu prea este compatibil cu ecologia, cu natura, care prin felul ei este bazata pe un consum sustenabil si pe un lant trofic, care asigura o moderare a cererii/ofertei in natura. In societatea noastra de consum, aceasta moderare nu exista. Exista pe vremuri cand totul se obtinea foarte greu, prin munca indelungata si se pierdea foarte usor, asa ca ajungeai sa pretuiesti si sa folosesti un lucru toata viata si in general oamenii aveau un stil de viata sustenabil, in armonie cu principiile naturale. Ma indoiesc ca ne vom putea intoarce vreodata acolo, asa ca va trebui cumva sa adaptam stilul asta "nesatul" al societatii moderne la necesitatile de mediu. Dar va dura...
    2 points
  10. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    1 point
  11. Cati dintre cei care sustin sus si tare masinile electrice au o singura masina pe familie? cati dintre ei sunt un model in ceea ce priveste un mod de viata cu adevarat sustenabil, reciclare, risipa alimentara spre 0, folosirea transportului alternativ de cate ori e posibil, compost in curte, incalzirea/racirea locuintei din surse regenerabile, etc. F putini. Majoritatea le-au cumparat din diverse motive cum ar fi: curiozitatea unui nou gadget, crezand ca fac o afacere buna profitand de subventiile venite de la stat, din falsa impresie ca vor economisii sume de bani semnificative din exploatare, din nevoie de a arata celorlalti ca sunt diferiti, etc fara sa se gandeasca cu adevarat la impactul asupra mediului pe care il are achizitia unui astfel de vehicul (sau sa se bata singuri pe umar ca uite ce treaba buna au facut, planeta e salvata cu aceasta noua achizitie ) S-au facut deja suficient de multe studii care arata ca fabricarea unui automobil electric e mai poluanta cu mult decat cea a unuia clasic, iar abia tarziu in durata acestuia de exploatare devine mai prietenos cu mediul decat unul pe combustie. Impunerea acestui trend e o decizie pur politica, fara a lua in calcul costurile si repercursiunile pe termen lung, o viziune limitata si ingusta specifica politrucilor zilelor noastre.
    1 point
  12. Nu mai prosti lumea,ca poate ia de buna ce zici tu un atehnic si refoloseste ca prostu. Segmentul scos din cilindru si de pe piston nu se mai refoloseste. Daca nu esti mecanic auto, eu zic sa stai in banca ta si sa iti vezi de treaba si sa nu mai dai sfaturi gresite. eu zic ca omul isi face reclama la aditiv + ulei.Cam atat.
    1 point
  13. Inside one of China's hidden bike-sharing bicycle graveyards | CBC Documentaries https://www.cbc.ca/documentaries/documentary-channel/inside-one-of-china-s-hidden-bike-sharing-bicycle-graveyards-1.6325287?fbclid=IwAR1S8lMAz4HSZezPhPQV_ynnA9fxn3MtXK34NhFrmEu4g5ni1FJu634RBGY Pamantul poate asigura supravietuirea omenirii, nu și desfrâul
    1 point
  14. Mai multi oameni pot produce mai mult. Exista destula suprafata pentru a cultiva mancare si destul soare pentru a asigura energia pentru maximul de ~10 miliarde de oameni care se estimeaza ca vor trai concomitent pe aceasta planeta. Dar nu se poate trai decat cu poluare? Cu cat poluam mai mult, cu atat avem mai putine zone in care putem trai, cultiva mancare, etc. Te las pe tine sa te gandesti la masuri personale de reducere a poluarii proprii. Sunt convins ca gasesti, daca esti cinstit cu tine.
    1 point
  15. Stiti ca practic cel mai mare poluator pe termen lung e sa faci copii, nu? Asta ce inseamna, sa nu mai se faca copii?
    1 point
  16. Din toamna CC-ul a trecut in posesia parintilor. Inlocuitoarea vine la pachet cu toata tehnologia "la moda" in 2020, practic adresand cel mai mare neajuns al CC-ului, din punctul meu de vedere. Se poate inchide.
    1 point
  17. Ai rabdare 500-1000 km
    1 point
  18. @pronet multumesc pt feedback. In general folosesc webasto doar iarna, dimineata/dupamasa, ii dau drumul din telecomanda. E setat sa mearga 30min. O folosesc aproape zilnic. Motorina doar OMV MM, revizii la 10k km ( toate filtrele ). Incerc pe cat posibil sa am tot timpul motorina suficienta ( adica nu prea las rezervorul foarte gol ). Cam astea-s.
    1 point
  19. Multi visatori, putini realisti. Nu se va schimba absolut nimic, pentru ca omenirea va consuma peste 10 ani mult mai mult decat astazi. Ne putem da cu dosul de pamant intr-o angoasa permanenta, rezultatul va fi zero. Nu am mai zburat de 3 ani cu avionul, am poluat planeta mult mai putin decat un electrificat care a zburat de cateva ori doar anul trecut. Discutia despre poluare nu e atat de banala si raportata doar la masina electrica/benzina/Diesel. Iar copii nostri de acum consuma infinit mai mult decat copiii de acum 30 de ani. Discutia despre schimbarile climatice si poluare arata ipocrizia societatii moderne, care nu va fi niciodata dispusa sa renunte la confortul suprem in care se lafaie, cu haine produse la 10000km si schimbate de 20 de ori pe an, fructe din America de Sud, tehnica din Japonia, mers la restaurant, comandat mancare acasa, stat in cladiri cu AC permanent, 3 masini in familie samd. E o iluzie sa credem ca omenirea va renunta la mofturi, nu s-a intamplat niciodata asa ceva in istoria ei, nu se va intampla nici in viitor.
    1 point
  20. Pentru cei ce mergeti in service sa repare problema cu banda led de la portbagaj, care se dilata si iese afara din prinderi, sa va spun experienta mea, ca e mai bine sa inveti din greselile altora. Exista un TPI, procedura de reparare,publicata pe Erwin, care in mare spune ca pe suruburile laterale, cate doua pe fiecare parte, se pune ceva vaselina cu litiu, si se schimba prinderile, 3 la numar, care au codul 11A.945.179. La TPI ul american au fost suficient de destepti incat sa scrie ca se inlocuieste cu 11A.945.179A, versiunea imbunatatita. Cand am fost cu masina mea, au schimbat piesele respective cu acelasi model, pentru ca nu le da mura in gura la service cu ce sa schimbe, iar cand le-am spus ca la americani piesa are terminatia A, au spus ca la ei asa scrie ca trebuie facut. Adevarat pana aici ca si eu am citit acasa: Înlocuiți cele 3 elemente de fixare din hayon (vezi Imaginea 3, numărul 3, evidențiat cu galben)/cod piesă originală: 11A.945.179), în conformitate cu ⇒ manualul de reparații/catalogul de piese originale . Problema e ca ei nu au citit si urmatoarea fraza: Codurile de piesă originală publicate în TPI și indicii aferenți corespund stadiului la încheierea redactării. Actualizările Catalogului de piese originale realizate între timp pot duce la abateri. În acest caz, sunt valabile codurile de piesă originală curente și indicii curenți din Catalogul de piese originale! Deci le-a fost lene sa verifice daca piesa respectiva nu are cumva un inlocuitor. Concluzia, la primele raze de soare, iarna, banda led a sarit de la locul ei, din nou.
    1 point
  21. Nu e vorba ca nu se face destul, este vorba ca se face cu scopul profitului. Si nu vreau sa imi irosesc viata, energia, sanatatea sa platesc zeci de ani bani ca sa finantez eu costul de cercetare si de productie al noilor tehnologii in timp ce mai marii lumii isi umfla conturile din ce in ce mai mult in ultimii ani. Asta nu e ecologie, este ipocrizie, dpmdv. Daca tu te simti bine ca ai cumparat o masina electrica, ca ti-o permiti, ca nu mai poluezi atat de mult si ai adus un castig mediului, foarte bine! Te apreciez si apreciez pe oricine care face asta cu gandul ca a facut un lucru bun pentru mediu. Din anumite puncte de vedere, atat cat stim noi, chiar este! Insa pentru majoritatea populatiei treaba asta deocamdata nu este fezabila financiar deoarece bogatasii nu doar ca vor sa platim noi costurile de cercetare ale noilor tehnologii verzi, insa, asa cum am zis, pe baza acestei lozinci au gasit si o modalitate de a-si umfla si mai mult conturile, ca fraierii muncesc, platesc si se vor gandi la mediu. Cam asta ma deranjeaza pe mine si cred ca este subiectul care ii impiedica pe multi, justificat, sa creada in agenda asta "verde" in care suntem cu totii mai buni, ne luam de manute si salvam planeta. Repet, poate sunt eu prea pesimist sau poate doar realist. Putem consuma si mai putin, insa cine vrea sa dea inapoi dupa ce s-a invatat intr-un fel? Asta e mai greu...
    1 point
  22. Din dreapta sus deselecteaza automat, pune pe manual si o sa te lase sa selectezi ce culoare vrei, daca ramai la setarea manuala nu o sa se mai modifice culoarea la schimbarea modului de condus, ramai cu aceasi culoare pe toate modurile.
    1 point
  23. Problema este ca majoritatea pro-ecologistilor nu vad in spatele lozincilor. Si eu sunt pro natura, pro ecologie, pro cadru natural, ma dispera dieselurile din trafic, samd. Insa strategia pe termen lung ascunde de fapt in spate (si asta e parerea mea), interese principal financiare. Adica, peste 50 de ani de "strans de gat" cu eco, bio si ce mai vrei tu, vom fi cam in acelasi stadiu, adica tot vom polua la greu, numai ca in alte moduri, ca schimbam tehnologiile. Asta la nivel inalt. Sunt de acord ca exista o multime de proiecte de ecologie pe bune, care chiar aduc beneficii naturii pe termen lung, insa problema este ca marii poluatori inca sunt lasati in pace sa polueze unde vor ei si cat vor ei. In timp ce clientii sunt stransi cu cureaua ca trebuie sa plateasca extra pentru produse eco, taxa verde (s-a facut ceva din ea la noi, intreb retoric???). Un exemplu cat se poate de banal. Apple si Samsung nu iti mai dau aproape nimic in cutie (incarcator), ca in felul asta e mai ecologic. Pretul? Acelasi. Ca sa rezum, parerea mea este ca de fapt politicile au fost mereu perverse si au avut mereu grija de interesele oamenilor influenti si cu bani. Ce s-a schimbat acum ca sa credeti ca intradevar aceste politici au niste scopuri nobile? Poate sunt eu prea pesimist sau poate rezonabil de realist.
    1 point
  24. Ce inseamna REG79 inmatriculare definitiva 31.08.2022 ? Cumva schimba iar norma de poluare ?
    1 point
  25. @OctaviaYUB Cu părere rău trebuie sa te anunț ca nu vor plânge după banii tăi. In vremurile actuale, dacă tu refuzi masina îți garantez ca pana seara masina este ca și vândută. Din păcate, cam asta este cruda realitate Așteptare ușoară
    1 point
  26. Ai descris perfect treaba cu sunetul, chiar voiam sa mentionez ca nu e o vibratie. Dar la mine se aude mai tare cand motorul e sub sarcina mare jos in ture, cum ziceam mai inainte ultima treapta in urcare usoara, altfel schimba o treapta inapoi si nu se simte. La tine e la aceeasi intensitate in orice treapta ?
    1 point
  27. I-am contactat deja si au zis ca nu are cum sa fie de la ultimul update de soft! Doar ca am venit si eu cu un contraargument: in februarie am fost bolnav de corona si masina a stat aproape 20 zile nepornita, in ger, iar cand am vrut sa o pornesc, a pornit la prima apasare de buton. Ba chiar am putut sa o si deschid, fata de astazi, cand nu mai avea nici macar un singur volt in ea! Eu vin dupa o experienta super placuta cu o Octavia Tour din 2008 benzina, 1,6 MPI, de care cu greu m-am despartit anul asta (avea doar saizeci si ceva de mii de km), luata de noua, dar nu am avut nici cea mai mica problema cu ea. De asta noua, sincer, nu prea am apucat sa ma bucur din cauza MULTIPLELOR probleme pe care le am cu ea, si nu din cauza mea, ci din cauza lor ca au lansat o masina netestata, care acum o testeaza le banii si nervii nostri! Sper ca altii sa se bucure intr-adevar de aceasta masina, atunci cand problemele vor fi reduse spre zero. Pana atunci, oameni buni, nu mai comandati o masina pe care o asteptati cateva luni bune si cu care o sa aveti numai neplaceri! Asta este parerea mea! Fara suparare!
    1 point
  28. Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru... Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic. Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu: 1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat. 2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile. 3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele. 4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor. Am gasit si cumparat la un pret foarte convenabil un set de roti din tabla cu cauciucuri de iarna 185/60/15 6Jx15ET38. Iarna aceasta le voi folosi pe astea. prioritatea nr 1 sunt inlocuirea consumabilelor. M-am asezat confortabil in scaun si caut cu atentie informatiile necesare, pe forum, sunt bucuros ca exista oameni dispusi sa impartaseasca experientele lor, promit ca si eu o voi face.
    1 point
  29. Sa demontezi ventilator aeroterma si sa gresezi lagarele. Cureti, gresezi, etc
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!