Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2022 în toate secţiunile
-
Mai stergem putin praful, am reusit in sfarsit si am facut upgrade-ul, si anume: bare stabilizatoare de Porsche Macan. De ce? e simplu, la A7 de peste 2 tone, cu suspensie pe perne, in curbe simti ca se duce toata masina in derapaj chiar si la viteze mici + ca inclinarea este ridicola si devine un disconfort pentru toti cei din masina (chiar si un sens giratoriu luat la viteza mica ofera o senzatie foarte proasta). Consider ca este o gluma proasta din partea Audi, mai exact, pe langa faptul ca barele sunt mai subtiri decat cele de Macan, sunt si goale pe interior.. deci, tevi stabilizatoare mai exact Barele sunt plug and play, am schimbat bare, bucse, suporti bucse, bielete antiruliu. Inainte de a pune bucsele pe bara am pus banda de teflon si gresat zona unde vine bucsa, ca sa ma asigur ca nu vor mai exista vreodata scartaieli sau uzuri. De asemenea s-au gresat toate bucsele de pe brate, pentru a ma asigura ca nu mai exista alte scartaieli (mi-au mancat zilele). Concluzia: au disparut scartaielile, masina e super silent acum. 😍 Senzatia overall? pai... parca e alta masina, pe curbe se comporta extraordinar de bine, inca am rotile de iarna cu talon moale si nu pot sa o testez la maxim, insa este o diferenta ff mare oricum. Fun fact: barele sunt identice cu cele H&R ca si "upgrade" pentru A7/S7/RS7 (oferite la pret mult mai mare fata de ce am achizionat eu). Alte lucruri... am schimbat lampile de sub usi fata cu logo audi cu altele o versiune mai noua, mai puternice (cele vechi le-am mutat pe spate), oem fiind ambele versiuni. Am facut un retrofit extrem.. mi-am schimbat telecomanda masinii cu una cu buton Panic 🤣, placa electronica originala vine cu conectorii pregatiti de buton, trebuie doar o cheie cu acel buton, schimbata placa + lipit butonul pe placa, mi-a luat 10 minute totul cred #electronistDeMic Ce face acest buton? porneste alarma masinii, cum ajuta asta? in general cand nu mai stii unde ai parcat (la mall etc), sau cand observi vreo activitate suspicioasa pe langa masina ta si vrei sa gonesti animale/oameni Intre timp am mai facut un upgrade f mare, chiar ceva ce nu ma asteptam prea curand sau deloc sa pun pe masina, insa voi detalia intr-un post in viitor, fiindca nu am poze bune si merita poze cat mai bune 😎 🤩 PS: scuzati mizeria de sub masina dar stim cu totii ce inseamna iarna in RO .. o asteapta un detailing la primavara 😆4 points
-
Si am inceput retrofiturile, ( cu stangul dar terminam cu dreptul) Am dat bara jos, am schimbat spoiler-ul de jos cu cel de R-line( din pacate ornamentele nu le am, am dat comanda si nu a venit ce trebuie) Plus ca ma gandesc daca le iau negre sau crom?! 🤨 As merge pe negru ca nu am crom la usi, partea de jos- dar ne gandim. Daca tot am dat bara jos, hai sa montez si radarele de side assist plus modulul tpms, urmeaza cand avem timp sa tragem cablajul prin masina(momentan sunt pitite prin portbgaj, este haos in portbagaj) las cateva poze, nu sunt cele mai clare dar atat am apucat sa fac.4 points
-
@Makron ajungem la ce spuneam eu adineauri si anume industria consumerista. Daca oamenii nu vor mai consuma, cum crezi ca se vor mai imbogati baietii? Insasi economia actuala se bazeaza pe conceptul asta. In fiecare an, castigi mai mult, ai profituri mai mari, vinzi mai mult. Ecologia e un deziderat de multe ori simulat de marii producatori care isi fac si ei un sediu verde in America unde stau CEO-ii (cum a facut Apple) si telefoanele lor sunt facute pe 3 lulele in China, cu angajati platiti cat sa nu zica nimeni ca sunt sclavi si cu procese industriale poluatoare. Procese industriale care mai apoi sunt aratate cu degetul de promotorii ecologiei, ca vezi domnle, ce mult polueaza chinezii astia, ce nesimtiti sunt. Cand de fapt chinezii polueaza ca sa-si isi umfle conturile marile companii din vest si ca noi sa iesim cu zece mii de sacose saptamanal de la shopping. Din pacate suntem intr-un cerc atat de vicios incat nici daca iti doresti sa iesi din el, iti vei da seama ca nu prea ai cum, decat sa iti transformi complet viata si sa faci niste compromisuri mari. Nu zic ca nu se poate ajunge intr-un punct in care sa avem niste tehnologii sustenabile si in acelasi timp sa ne pastram stilul asta de viata "risipitor", insa e cale foarte lunga pana acolo, fiindca e in natura noastra umana sa vrem mai mult si mai mult si asta nu prea este compatibil cu ecologia, cu natura, care prin felul ei este bazata pe un consum sustenabil si pe un lant trofic, care asigura o moderare a cererii/ofertei in natura. In societatea noastra de consum, aceasta moderare nu exista. Exista pe vremuri cand totul se obtinea foarte greu, prin munca indelungata si se pierdea foarte usor, asa ca ajungeai sa pretuiesti si sa folosesti un lucru toata viata si in general oamenii aveau un stil de viata sustenabil, in armonie cu principiile naturale. Ma indoiesc ca ne vom putea intoarce vreodata acolo, asa ca va trebui cumva sa adaptam stilul asta "nesatul" al societatii moderne la necesitatile de mediu. Dar va dura...3 points
-
2 points
-
Sau o tine in garaj si atunci se explica. Oricum de la 18 WLTP la 40-45 este cale lunga, consider ca sistemul de incalzire (habitaclu + baterie) este total ineficient si au fost foarte "optimisti" in datele prezentate, au mintit de au inghetat bateriile la propriu.2 points
-
Promit ca asta e ultimul offtopic. Ar fi interesant de facut un calcul, așa, de dragul comparatiei: Cat carbon emite un cetatean care foloseste un euro 4, iar în viața de zi cu zi, este cumpătat la ceea ce cumpără, ce consumă, ce aruncă pentru că îi prisosește, de câte ori stinge lumina când nu mai este necesară, setează centrala termică pe night când pleacă de acasă și alte lucruri din astea aparent mărunte. Cu o floare nu se face primăvară dar când umpli câmpul cu flori parcă arată altfel.🙂 @yeeeeman E greu, dar mai bine de voie decât de nevoie. Trebuie educatie. Multă, multă, multă educatie. Comunicare, să vorbim, să ne facem înțeleși. Să explicăm și celor care pricep mai greu lucrul acesta. Un prim pas ar fi să începem prin a ne examina pe noi înșine să vedem unde greșim. Eu știu sigur că greșesc.2 points
-
Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)1 point
-
Deci nu trebuie sa facem nimic, pentru ca oricum nu avem ce face. Genul asta de gandire auto-compatimitoare este fatalista, si, cel mai rau, dezarmanta si auto-confortabila: le pare rau de tot ce se intampla, dar nu pot schimbe numic, pentru ca ei "ar vrea", dar "nu se vrea", "nu se poate", "nu pot eu sa influentez pe toata lumea". Nu e vina mea ca nu fac nimic. Aceeasi oameni care zic lucrurile de mai sus se plang de fiecare schimbare in viata lor confortabila: faptul ca nu se mai gasesc tacamuri de plastic, masini diesel, pungi gratis la supermarket, trebuie sa separe gunoiul, trebuie sa renunte la incalzirea pe gaz, carbune si lemn, este greu sa incarci masina electrica, este greu sa mergi cu bicicleta in oras pentru ca frig, benzi, masini, poluare, etc. Argumentul, mereu, este ca trebuie sa se faca ceva inainte de a se putea face ceva de catre ei. Ar trebui mai intai sa renunte China la poluare, apoi Europa, ar trebui mai intai sa rezolvam problema gunoiului, apoi sa interzicem Diesel, ar trebui sa se renunte la confort si consumerism, dar nu putem sa renuntam la carbune ca se scumpeste curentul de care avem nevoie ca sa ne uitam la Netflix pe televizorul 4K. Tot ei, altrusitii care s-ar sacrifica daca ar face-o altii inaintea lor, rad malitios de posesorii de masini electrice care si-au luat teapa pentru ca se scumpeste curentul. Uite-i si pe snobii astia care oricum nu faceam asta pentru ecologie!, pentru ca se stie ca masinile electrice sunt mai rele pentru planeta si impuse de "interesele" globale. As zice ca unii de aici nu erau pe planeta acum 30 de ani, deci sa-i nu-i bagam pe toti in aceeasi galeata. Gen copiii nostri, pe care sunt sigur ca ii educam fix cum proclamam aici pe internet ca vrem societatea sa fie.1 point
-
Salutare, am un Eos 1.4 TSI si am cumparat-o din Germania in urma cu 3,5 ani, avea 220 000 de km acum are 265 000 km cod motor CAXA 122 cp Am cumparat-o defcta, eroare distributie, tremurat groaznic cu misfire la rece, compresie 6 bari pe cilindrul 3. Am schimbat distributia, am refacut complet motorul(mai putin segmenti, erau in toleranta), am pus ulei 5w30 LM top tech 4200 dar Tremuratul a ramas, am facut Remap la 163 cp si degeaba De curand am schimbat tipul de ulei de la 5w30 LM top tech 4200 la 5w40 LM Liechtlauf high tech + aditiv LM MOS2 si surpriza tremuratul s-a oprit si motorul e mega silentios si nu mai face frana de motor asa violenta. Daca intampinati aceiasi problema ca mine si ati eliminat toate posibilitatiile (buji, bobine, compresie, PCV valve, EVAPvalve, lambda O2 sensors, variator distributie, furtune vacum, MAP sensors, termostat etc) si nu ati rezolvat problema sper sa rezolvati cu uleiul, la mine a mers cu ulei mai vascos la rece Off topic: am vazut ca topicul cu RNS510 SWL e closed si nu gasesc ceva thread deschis pe tema asta...am o problema cu navigatia si nu reusesc sa ii dau de capat.1 point
-
Nici nu s-a "așezat" bine motorul la km ăștia 😅 Ar trebui scoasă mai des la plimbare 😆1 point
-
Nu s-au intamplat foarte multe in ultimele luni, masinuta sta cuminte in parcarea subterana in majoritatea timpului pentru ca in continuare...Work From Home. A vazut doar cateva plimbari de weekend, sa-si mai intinda muschii si incet incet a ajuns la 59xx Km.1 point
-
1 point
-
Pare ok si pe negru, mai ales daca pe viitor alegi sa mergi spre o echipare sport, jante mai mari, etc.1 point
-
1 point
-
Salut. De curand am devenit posesor de Golf 7 si voiam sa ma pregatesc sa cumpar discuri si placute fata/spate. Pentru ca am mai avut Brembo Xtra si am fost multumit de ele, am zis sa incerc si pentru urmatorul schimb. Masinuta a venit cu table de 15". Ce m-ar interesa cel mai mult ar fi dimensiunile discurilor fata/spate si tipul de placuta fata/spate. Fiind frig afara nu am apucat sa desfac si sa ma uit sa vad ce model si dimensiuni sunt montate. Daca conteaza vreun pic, pe spate are frana de mana electronica. Mersi de sfaturi si ajutor.1 point
-
Adica unii sunt mai destepti decat ingineri care au proiectat motorul asa...1 point
-
Nu e vorba ca nu se face destul, este vorba ca se face cu scopul profitului. Si nu vreau sa imi irosesc viata, energia, sanatatea sa platesc zeci de ani bani ca sa finantez eu costul de cercetare si de productie al noilor tehnologii in timp ce mai marii lumii isi umfla conturile din ce in ce mai mult in ultimii ani. Asta nu e ecologie, este ipocrizie, dpmdv. Daca tu te simti bine ca ai cumparat o masina electrica, ca ti-o permiti, ca nu mai poluezi atat de mult si ai adus un castig mediului, foarte bine! Te apreciez si apreciez pe oricine care face asta cu gandul ca a facut un lucru bun pentru mediu. Din anumite puncte de vedere, atat cat stim noi, chiar este! Insa pentru majoritatea populatiei treaba asta deocamdata nu este fezabila financiar deoarece bogatasii nu doar ca vor sa platim noi costurile de cercetare ale noilor tehnologii verzi, insa, asa cum am zis, pe baza acestei lozinci au gasit si o modalitate de a-si umfla si mai mult conturile, ca fraierii muncesc, platesc si se vor gandi la mediu. Cam asta ma deranjeaza pe mine si cred ca este subiectul care ii impiedica pe multi, justificat, sa creada in agenda asta "verde" in care suntem cu totii mai buni, ne luam de manute si salvam planeta. Repet, poate sunt eu prea pesimist sau poate doar realist. Putem consuma si mai putin, insa cine vrea sa dea inapoi dupa ce s-a invatat intr-un fel? Asta e mai greu...1 point
-
Cu placere, ciudat defectul, am tras de 2 ori de fire cand am scos mufa si de la motoras si nu a iesit firul din mufa. Doar cand am tras mai tare, a iesit.1 point
-
Dap... se pare ca la mine in minte 52.000 = 60.000 si nimeni nu zice. Aia e... macar mi-am cumparat bujii. Creste manopera cu vreo 100 de lei dar... overall ies mai bine.1 point
-
Injectia de 1.6 e foarte problematica. Am vazut X cazuri cu inj noi, sch de 2 ori, aceeasi prbl. La unii se rezolva cu o resoftare Am vazut caz cand, dupa un dpf off, motorul a revenit ca pri minune. Functiona perfect, silentios si nu avea dpf colmatat. Sint multe enigme aici la inj Continental. Cred ca nici fabricantul nu le.a dezlegat.1 point
-
Nu trebuie numai sa facem ceva. In paralel, avem si alternativa ”sa nu facem”. Sa nu mai schimbam hainele doar pentru ca nu mai sunt din sezonul la moda, sa nu schimbam telefonul pentru un altul care are un procesor mai performant si duce candy crush, sa nu ne incurajam copii in maniera consumerista, sa nu cumparam produse aduse cu avionul de prin Surinam sau de la antipozi si lista poate continua. Enumerarea este exemplificativa. Nu cere nimeni sa traim cu o saloppeta, o bicicleta si un bulgare de orez. Exista si cale de mijloc. Te poti bucura de viata si fara sa abuzezi. Stiu, nu face obiectul topicului.1 point
-
Problema este ca majoritatea pro-ecologistilor nu vad in spatele lozincilor. Si eu sunt pro natura, pro ecologie, pro cadru natural, ma dispera dieselurile din trafic, samd. Insa strategia pe termen lung ascunde de fapt in spate (si asta e parerea mea), interese principal financiare. Adica, peste 50 de ani de "strans de gat" cu eco, bio si ce mai vrei tu, vom fi cam in acelasi stadiu, adica tot vom polua la greu, numai ca in alte moduri, ca schimbam tehnologiile. Asta la nivel inalt. Sunt de acord ca exista o multime de proiecte de ecologie pe bune, care chiar aduc beneficii naturii pe termen lung, insa problema este ca marii poluatori inca sunt lasati in pace sa polueze unde vor ei si cat vor ei. In timp ce clientii sunt stransi cu cureaua ca trebuie sa plateasca extra pentru produse eco, taxa verde (s-a facut ceva din ea la noi, intreb retoric???). Un exemplu cat se poate de banal. Apple si Samsung nu iti mai dau aproape nimic in cutie (incarcator), ca in felul asta e mai ecologic. Pretul? Acelasi. Ca sa rezum, parerea mea este ca de fapt politicile au fost mereu perverse si au avut mereu grija de interesele oamenilor influenti si cu bani. Ce s-a schimbat acum ca sa credeti ca intradevar aceste politici au niste scopuri nobile? Poate sunt eu prea pesimist sau poate rezonabil de realist.1 point
-
33600. Am pus stergatoare noi fata si spate, Bosch, deocamdata merg ok, cele de pe fata is o imbunatatire clara, nu mai scartaie, nu mai lasa urme, cel de pe spate mai scartaie din cand in cand. M-am uitat de curiozitate in Germania cat a ajuns cu cresterile astea de pret un Golf 1.0 TSI 2019 cu vreo 30.000 km.. intre 19000 si 22000 euro un Comfortline in functie de dotari. A mea cu scaunele ergoactive, clima, camera spate, culoare, Android Auto fiind printre alea care bat in 22000. In contextul in care eu am dat vreo 17500 parca ( cu Rabla, e drept). Nu e ca si cum ai ce lua altceva de banii astia, ca toate au crescut ca pret, iar Golful 8 mie nu-mi place, dar e socant sa te gandesti ca daca ar fi s-o pun la vanzare acuma pe Germania as lua 3000 euro in plus pe ea dupa ce am folosit-o 3 ani.1 point
-
Fix la un an dupa Bansko de anul trecut cand am facut 100.000, anul asta tot in Bansko am facut 115.000 Uleiul Ravenol merge de minune, au trecut 3mii km si nu a mai vrut completare (cum voia cu Castrol LL din reprezentanta) Las si o poza din Bansko sa fac chef celor care schiaza si masinuta plina de sare pe drumul de intoarcere1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si cum azi a fost weekend, am sacrificat mai toata ziua pentru proba setup-ului de vara. Din fericire cauciucurile, jantele, distantierele si noile prezoane se potrivesc de minune pe masina si nu sunt probleme de niciun fel. Am facut cateva zeci de kilometri astazi (accelerari mai puternice, franari, bracari ale rotilor, etc.) cu suspensia atat in setare confort cat si in sport si nu am observat un comportament schimbat al masinii. Din punct de vedere al aspectului, mi se pare mult imbunatatit datorita design-ului mai dinamic al jantelor si cumva mai aproape de cum ar fi trebuit sa arate masina din fabrica (in opinia mea). Rotile ies mai in afara datorita distantierelor de 12mm, dar nu atat de agresiv, in partea de sus inca se incadreaza sub aripa. In partea de jos a spoilerului oricum ies si cu jantele OEM destul de mult, asa ca nu vad sa fie o problema. Mai multe impresii si poze la primavara, cand le voi monta pe masina definitiv. Pentru moment m-am linistit ca totul e in regula si ca nu trebuie sa ma agit cu vandut jante, returnat distantiere, etc. Per ansamblu, sunt foarte incantat de rezultat, mai ales ca a costat toata distractia o treime fata de cat ar fi fost la reprezentanta.1 point
-
Nu, nu sunt ok pt sharan. Pt Sharan recomand numai de Sharan0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00