Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    3 points
  2. Buna ziua. Revin cu o postare care eu cred ca va fi utila grupului. Acum cateva zile am plecat la drum cu masina ( Golf 7 1.6 CXXB DSG 2015 202000km), dupa cateva sute de metri a inceput sa tremure, nu mai avea putere, s-a aprins spira in bord, iar la relanti statea undeva la 600 rpm aprope sa se opreasca. Am oprit motorul, am asteptat cateva secunde, am repornit, nu a mai aparut spira, dar a parut in display ca exista o eroare pe start-stop. Dupa inca 300 de m apare iar spira si lipsa de putere. Opresc, pun testerul si apar 2 erori: P214900 si U350100. Le-am sters si mi-am continuat drumul pana la locul de munca, nerepetandu-se manifestarea. Am cautat pe internet ce ar insemna cele 2 erori ai am gasit urmatorul filmulte pe Youtube ( va recomand sa-l vizionati tot, dar daca nu puteti macar incepand cu minutul 05:05). Am decis sa vad daca si la mine apare acea frecare la acel cablu care duce la injectoare. Si, surpriza chiar era frecat. Dupa ce am demontat caeva conducte, si am dezizolat un pic cablajul , am observat ca un fir chiar era dezizolat si face masa cu acel racitor de apa. Fiind frig, iar spatiul de lucru destul de limitat ( cablul este foarte strans + mult de demontat), am decis sa-l izolez pe exterior. nu am putut cu banda izolatoare, asa ca am montat 2 mansoane de cauciuc fiecare fiind prins cu cate o brida, astfel incat sa nu se mai frece. Stiu ca nu este o rezolvare profi, dar in vara cand va fi cald ma voi dedica sa-l fac cum trebuie. Vedeti pozele atasate! Verificati si la masinile dumneavoastra daca intampinati aceasta problema si preventiv puteti pune ceva izolator ca sa nu frece prea tare cablul in zona aceea. Prima eroare era cea a cablului( P214900), iar cea de-a 2-a (U350100) era manifestarea primeia, deoarece la turatia aceea scazuta (600 rpm) nu se mai putea face incarcarea corecta a bateriei. Dupa un drum scurt si-a revenit si start-stopul. Toate cele bune!
    2 points
  3. Dap... se pare ca la mine in minte 52.000 = 60.000 si nimeni nu zice. Aia e... macar mi-am cumparat bujii. Creste manopera cu vreo 100 de lei dar... overall ies mai bine.
    2 points
  4. Am gasit poza de mai jos atasata la un comment pe facebook despre franarea in timp ce ACC face regenerare.
    2 points
  5. Cine se scoală de dimineață departe ajunge. Încă puțin și rotunjim cifrele de la kilometraj.
    2 points
  6. Nu trebuie numai sa facem ceva. In paralel, avem si alternativa ”sa nu facem”. Sa nu mai schimbam hainele doar pentru ca nu mai sunt din sezonul la moda, sa nu schimbam telefonul pentru un altul care are un procesor mai performant si duce candy crush, sa nu ne incurajam copii in maniera consumerista, sa nu cumparam produse aduse cu avionul de prin Surinam sau de la antipozi si lista poate continua. Enumerarea este exemplificativa. Nu cere nimeni sa traim cu o saloppeta, o bicicleta si un bulgare de orez. Exista si cale de mijloc. Te poti bucura de viata si fara sa abuzezi. Stiu, nu face obiectul topicului.
    1 point
  7. Problema este ca majoritatea pro-ecologistilor nu vad in spatele lozincilor. Si eu sunt pro natura, pro ecologie, pro cadru natural, ma dispera dieselurile din trafic, samd. Insa strategia pe termen lung ascunde de fapt in spate (si asta e parerea mea), interese principal financiare. Adica, peste 50 de ani de "strans de gat" cu eco, bio si ce mai vrei tu, vom fi cam in acelasi stadiu, adica tot vom polua la greu, numai ca in alte moduri, ca schimbam tehnologiile. Asta la nivel inalt. Sunt de acord ca exista o multime de proiecte de ecologie pe bune, care chiar aduc beneficii naturii pe termen lung, insa problema este ca marii poluatori inca sunt lasati in pace sa polueze unde vor ei si cat vor ei. In timp ce clientii sunt stransi cu cureaua ca trebuie sa plateasca extra pentru produse eco, taxa verde (s-a facut ceva din ea la noi, intreb retoric???). Un exemplu cat se poate de banal. Apple si Samsung nu iti mai dau aproape nimic in cutie (incarcator), ca in felul asta e mai ecologic. Pretul? Acelasi. Ca sa rezum, parerea mea este ca de fapt politicile au fost mereu perverse si au avut mereu grija de interesele oamenilor influenti si cu bani. Ce s-a schimbat acum ca sa credeti ca intradevar aceste politici au niste scopuri nobile? Poate sunt eu prea pesimist sau poate rezonabil de realist.
    1 point
  8. Ecologia merge pana ii doare pe ei la buzunar cand e in sens invers si fraierii dau banii pe "noile tehnologii verzi care vor salva planeta", atunci totul e bine!
    1 point
  9. Se semneaza procesul verbal ( semnarea in rubrica de luat la cunostinta) care fix asta inseamna, eventual chiar cu obiectii mentionate. Semnarea lui nu inseamna recunoasterea faptei, ci strict ca i s-au adus la cunostinta abaterile pentru care ar fi fost sanctionat.
    1 point
  10. Cam ăsta este consumul în fiecare dimineață sau după-masă când e rece, sub 3-5 grade. Nu-mi dau seama cum alții reușesc în oraș să scoată 20-25, eu pe vreme friguroasă tot 35-45 văd. La drumuri mai lungi dacă scad sub 30 sunt chiar uimit. Poate e ceva problemă sau "așa face toate" ?
    1 point
  11. eu observ ca pompa de adblue face presiune, aproximativ 5000 hPa. Asa am mai vazut si prin alte scanari. In zona injectorului ai scurgeri de adblue ? Ai putea sa-l desfaci sa-l cureti ca sa elimini si aceasta cauza. Din cate am inteles e prins doar cu un colier si se desface usor.
    1 point
  12. Golful nu are piulita integrata in capacul filtrului... deci, trebuie cheie de genul acesta... Edit: Eu cheia asta o am, numai buna de strans prezoanele la 120Nm si alte suruburi in plaja 28-210. Urmeaza sa o iau pe asta.
    1 point
  13. @Emy D da, mi-ar placea si o dinamometrica curand, curand. @Laurentiu_LWR da... am constat asta dupa ce am pus toti cei 4 litri si nu era de ajuns pe joja 😂🤦🏽‍♂️ Am mai luat 1L dupa. Am avut un bidon de 5l inainte si imi ramasese mai mult de 1l in el... si de-aia am zis ca sunt suficienti... m-am invatat minte. De data asta nu au avut pe stoc bidonul de 5l la uleiul asta, si trebuia sa mai astept cateva zile. Si de-aia am luat in bidoane de 1l. Asa arata scula, doar ca are si un hexagon de 19 deasupra pe care sa bagi tubulara.
    1 point
  14. @BeciAcustica sosit jucaria (AA Wireless) si functioneaza impecabil. Am asteptat 4 luni si jumatate si in ciuda unor comentarii de pe chatul indiegogo, a mea functioneaza perfect. Multumesc inca o data @F l o r i npentru linkurile postate de tine, altfel nu cred ca aflam.
    1 point
  15. Mi-au ajuns si solutiile pt urmatoarea lucrare. Le voi incerca imediat ce prind o zi mai calda.
    1 point
  16. Asa este. Raportandu-ma la X5 E70 pe care l-am avut o perioada, iti trebuie min 10k lei pe an pt stricaiuni, pe care daca nu le faci cum apar genereaza altele. X5 si Seria 5 motorizari potente sunt top vanzari, dar si injumatatit km, sau daune... iar fiabilitatea merge mana in mana cu km reali nu cei din bord. Rational merg pe Kodiak Syle si am primit oferta la 44k (minus rabla si discount = cam 40k E) cu dotarile mentionate, plus pachetul confort. As scoate DCC pt a mai reduce pretul si pt ca nu stiu daca ajuta pe Kodiak. Sunt multumit de sistemele astea pe Seat Leon sau BMW F10, dar nu le-am testat pe SUV uri. Credeti ca merita 900 euro in plus? Vor avans 4.4k cu tremen livrare cam 9 luni. Au pe stoc noi, tot in 44k dar cu dotari care nu ma intereseaza si cum nu ma grabesc cu avansul, mai caut un sh authton sub 10k km corecti. Sa vedeti ce porcarie, reprezentanta vinde Kodiaq 2021 sh la 10k km cu 41k E... cat o garsoniera noua Preturile au ajuns asa datorita jocului bursier cu materialele pt cipuri si bineanteles cererii. Amicul de la vanzari spunea ca Skoda a scos majoritatea actiunilor si promotiilor si a renuntat pt moment la versiununile hibride.
    1 point
  17. Salutare, Eu nu stiu daca sa o numesc problema sau moft, am un G4 Variant si un G4 normal in 4 portiere amandoua. La cel mormal am si senzor de ploaie, la Variant nu. Cand dau sa stropesc parbrizul, la Variant pleaca stergatoarele imediat, pana sa ajunga apa pe parbriz din duse, la cel mic intai ajunge apa pe parbriz, apoi pleaca si stergatoarelele, adica ele nu pleaca pe uscat. E vreo diferenta de constructie intre cele 2; si as vrea sa stiu daca pot sa fac chestia asta la Variant, nu ma intereseaza senzorul de ploaie, cat ma intereseaza sa nu mai plece stergatoarele pe uscat!
    1 point
  18. Ai senzor de ploaie? Pe oricare trepta a "temporizatoriului" se regleaza sensibilitatea senzorului.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!