Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2022 în toate secţiunile

  1. Am facut softul stage 2+ la GoAPR cu doua harti de putere: Harta 1 pt benzina de 98 353cp & 535nm Harta 2 pt benzina de 102 364cp & 552nm Soft DSG stage 2, launch control la 4500rpm, dar se poate lansa si la 5000rpm. Testul dyno a fost facut in ambele variante cu benzina MOL de 100. Harta de 102 nu am de gand sa o folosesc cu benzina de 100 dar chiar si asa are suficiente rezerve pt ca merge corect, fara misfire si 0 detonatii. Graficul arata foarte bine si masina imi place cum merge, chiar mi se pare wow.
    3 points
  2. Salutare tuturor! Long story short: comanda 18 mai 2021, livrare 28 ianuarie 2022! Am primit mașina de la dealer și în 2 zile mi-am propus să contribui la rodaj! Ce nu-mi place? (încep cu asta pentru că e scurtă lista): poziția oglinzii retrovizoare și faptul că nu pot configura - cel puțin acum la primele drumuri - culoarea iluminatului ambiental. Ce-mi place? mă apuc să vă plictisesc sau scriu, pe scurt: TOTUL!!! Vreau sa subliniez 2 aspecte: front assistant adaptiv - SUPERB (o singură ezitare pe A1 când cel din fața mea nici nu s-a angajat în devansare, nici nu a rămas pe banda 1 - a stat „românește” cu dunga între picioare); matrix led - NICIUN FLASH PRIMIT! dar și aici am identificat o ezitare: nu am forțat deloc motorul și în loc să depășesc ambele tiruri ajunse, am ales să intru între ele. A fost momentul când matrixul a pornit și a stat pornit fără nicio reacție, deși ambele stopuri ale tirului funcționau, și nici semnul de atenționare la distanța față de mașina din față nu era aprins. Altfel.... îmi pare rău că nu am nici timpul și nici harul lui @75NOR de a scrie mai mult! Pentru mine, este alegerea IDEALĂ! Datele pentru cele 3 drumuri parcurse în care am folosit la greu funcțiile din dotare și un stil ultra defensiv de condus! 1. prin Ploiești și apoi un mers până la și prin București - retur 2. Ploiești - Alexandria 3. Alexandria - Pitești - Ploiești (am folosit A1)
    2 points
  3. Foloseste o interfata ORIGINALA care sa stie sa interpreteze erorile.
    1 point
  4. 33600. Am pus stergatoare noi fata si spate, Bosch, deocamdata merg ok, cele de pe fata is o imbunatatire clara, nu mai scartaie, nu mai lasa urme, cel de pe spate mai scartaie din cand in cand. M-am uitat de curiozitate in Germania cat a ajuns cu cresterile astea de pret un Golf 1.0 TSI 2019 cu vreo 30.000 km.. intre 19000 si 22000 euro un Comfortline in functie de dotari. A mea cu scaunele ergoactive, clima, camera spate, culoare, Android Auto fiind printre alea care bat in 22000. In contextul in care eu am dat vreo 17500 parca ( cu Rabla, e drept). Nu e ca si cum ai ce lua altceva de banii astia, ca toate au crescut ca pret, iar Golful 8 mie nu-mi place, dar e socant sa te gandesti ca daca ar fi s-o pun la vanzare acuma pe Germania as lua 3000 euro in plus pe ea dupa ce am folosit-o 3 ani.
    1 point
  5. Ce cheie ti-ai luat? Eu am una de la MAN...foarte multumit de ea... Nu e cam putin ulei? Intra putin peste 4L si pentru acel putin mereu am mai luat 1L sa fie...pentru completari ulterioare...
    1 point
  6. sper sa nu se considere reclama,dar mai profi mi se pare cei din Bucuresti, NicojetServ SRL ptr reparatia injectoarelor si a pompelor de injectie 0744171621 Nicu Paraschiv
    1 point
  7. NU inteleg de ce dezactivezi functii de pe masina, necesare pentru o buna functionare a bateriei si instalatiei electrice.
    1 point
  8. Cu ocazia schimbului de ulei, am adaugat la colectie si o scula lipsa, cea de desurubare a filtrului de ulei.
    1 point
  9. Acum depinde cat de tare se grabeau si ceilalti participanti la trafic...
    1 point
  10. O noua problema aparuta in ultima saptamana: nu mai porneste incarcarea la statiile rapide DC. Ma rog, porneste cateodata. Prima data s-a manifestat la o statie Eldrive dintr-o benzinarie, unde, pe statie, se afisa "Waiting to start charging until power is available". Dupa ce am pierdut vreo 30 minute incercand tot ce mi-a dat prin cap, inclusiv sa sun la numarul de pe statie (unde mi-a raspuns cineva, apoi a zis ca ma transfera, auzind ca vreau sa vorbesc in engleza, ca imediat sa-mi inchida telefonul, iar, cand am sunat a doua oara, nu mi-a mai raspuns nimeni), sa vorbesc cu personalul din benzinarie care nu avea nicio idee despre cum functioneaza statia, etc. Mai frumos, dupa ce dadea eroare, ramanea si cablul de incarcare blocat in port. In cele din urma, l-am deblocat "descuind" masina din cheie de 3 ori, dar nu inainte de a inventaria toti sfintii din calendar. Apoi am plecat spre o statie Kaufland aflata la vreo 10 km, afara de pe traseu, cu doar 30 de km de autonomie ramasa. Acolo, fara autonomie sa ajung la alta statie, aceeasi problema: "waiting until power is available". De disperare, am incercat sa pornesc incarcarea si din aplicatia de telefon in timp ce o porneam de pe statie, iar, cam la a treia incercare, a luat-o. Cat am stat la hotel, am incarcat in fiecare zi la o statie type 2 (AC) fara probleme. Puneam masina la incarcat seara, dimineata o scoteam incarcata, puneam scotch-ul regulamentar pe portul de incarcare si porneam in caldura. Lux, cum ar veni. In sfarsit, la intoarcere, ajung la o statie dintr-un showroom Kia din Sofia (arata precum cele ultrarapide de la VW). E si o poza exemplificativa mai jos. Plin de speranta, dezlipesc duct-tape-ul de pe portul de incarcare, trag tare de el ca se si semi-blocase inchis intre timp, instalez a 10-a aplicatie de incarcare pe telefon — Kia avand reteaua proprie —, bag dudulanul in gaura cu aceeasi forma a masinii, iar incarcarea porneste din prima. Minunea dureaza doar 12 secunde, insa, pentru ca se opreste de la sina. Incerc din nou, si din nou, cu acelasi rezultat: . Testandu-mi capabilitatile de coordonare ochi-mana, reusesc sa pornesc incarcarea si din aplicatia masinii imediat dupa ce o pornesc din aplicatia statiei, iar, cam la a cincea incercare, o ia. Cu mandrie pot sa spun ca toti bulgarii care ma asistau au mai invatat niste cuvinte romanesti, dar nu sunt sigur ca e o idee buna sa le folosesca in preajma copiilor. Urmatoarele doua incarcari au mers bine, ambele la statii indentice cu cea precendenta, dar in retele diferite (una in Fines si alta in reteaua VW). Cam așa arata statia — locatia este ceva special, ca multe din Bulgaria, marcata pe harta ca fiind pe sensul celalalt, bineinteles : Si doua intrebari, daca a mai patit cineva: 1. Ati mai avut probleme de incarcare? O fi ceva ce se poate rezolva din soft? Nici nu stiu cum as putea reproduce, decat sa ma trezesc ca nu merge fix cand am mai mare nevoie 2. Cateodata, masina nu se mai descuie prin proximitate, cand trag de maner. Stiti cumva cum se poate schimba bateria cheii?
    1 point
  11. Revenim, dupa o lunga asteptare a numerelor, am parcurs 700 km cu masina, pot impartasi cateva cuvinte: consumul este mic( sau cel putin mic in comparatie cu seria 5 f10lci) 4.9 la drum lung 350 km( un mers normal, fara viteze "astronomice" nu a fost nevoie), insonorizare este buna, dar nu excelenta(venind dupa o masina dintr-o clasa superioara ma asteptam la asa ceva, dar oricum peste passat b7). tinuta de drum ca orice Passat din punctul meu de vedere. scaunele mi se par in continuare unele din cele mai confortabile( nu am multe reglaje dar suficiente pentru o pozitie buna). nu am inteles de ce oglinda dreapta nu este heliomata ?! Clima cu touch(am fost reticent la inceput) dar isi face treaba foarte bine, sistemul multimedia foarte ok, chiar peste asteptarile mele ( conectarea cu telefonul in timp record). Sistemul audio decent,(eu am varianta standard, nu pot compara cu Harmann-kardon de la bmw ca nu are rost) Pe scurt o masina decenta care isi face treaba momentan foarte bine din a te duce din punctul A in punctul B cu un anumit grad de confort. Acum revenind la retrofituri: la platforma mqb au devenit foarte greu de realizat din ce observ. Prima "modificare" am pus folie pe geamuri spate( din pacate nu au fost din fabrica mai inchise) si am simtit nevoia. Retrofiturile vor urma, dar greu din lipsa timpului si a codarii/informatiilor(dar speram ca usor si cu rabdare le vom rezolva).
    1 point
  12. Salut, mi s-au aburit geamurile la traversarea unor sate (unde se simtea miros de fum de la incalzirea caselor) si uneori cand eram in afara orasului si am avut masini in fata. Asta e prima data cand folosesc Air Care si mi se buresc geamurile. Dar de data asta am si avut parte de mai multa umezeala. Intre timp am gasit asta in manualul masinii: Se pare ca, in cazul meu, sistemul nu a mai facut fata si a aburit geamurile. Dar sunt placut surprins de cat de repede se dezaburesc geamurile.
    1 point
  13. Downpipe Milltek & Cat Back Scorpion 76mm cu rezonator si valva in aceeasi pozitie ca cea originala. Interesant ca functioneaza exact ca cea originala, in vacuum si nu in functie de presiune ceea ce ma va scuti de furtun + adaptor tras din galeria de admisie. Tipsurile si toba finala le voi da cu un chit special pt inox rezistent la temperaturi inalte si vor fi vopsite negru mat. Sudurile si materialele folosite la evacuarea Scorpion par de o calitate mai buna comparativ cu Milltek.
    1 point
  14. Masina s-a vandut saptamana trecuta, pentru cine este interesat o gasiti la weltauto.. asta daca nu s-a vandut deja 😃. Overall dupa 1.5 ani de ownership a fost fara greseala 15.000 de KM fara vreo defectiune sau ezitare. Din pacate cei 125 de cai nu au fost de ajuns si din nevoie de o masina de vineri seara si weekend a trebuit sa fac switch-ul catre altceva. Am ales Alfa Romeo Giulietta QV. Se poate inchide topic'ul.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!