Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2022 în toate secţiunile
-
Buna ziua. Revin cu o postare care eu cred ca va fi utila grupului. Acum cateva zile am plecat la drum cu masina ( Golf 7 1.6 CXXB DSG 2015 202000km), dupa cateva sute de metri a inceput sa tremure, nu mai avea putere, s-a aprins spira in bord, iar la relanti statea undeva la 600 rpm aprope sa se opreasca. Am oprit motorul, am asteptat cateva secunde, am repornit, nu a mai aparut spira, dar a parut in display ca exista o eroare pe start-stop. Dupa inca 300 de m apare iar spira si lipsa de putere. Opresc, pun testerul si apar 2 erori: P214900 si U350100. Le-am sters si mi-am continuat drumul pana la locul de munca, nerepetandu-se manifestarea. Am cautat pe internet ce ar insemna cele 2 erori ai am gasit urmatorul filmulte pe Youtube ( va recomand sa-l vizionati tot, dar daca nu puteti macar incepand cu minutul 05:05). Am decis sa vad daca si la mine apare acea frecare la acel cablu care duce la injectoare. Si, surpriza chiar era frecat. Dupa ce am demontat caeva conducte, si am dezizolat un pic cablajul , am observat ca un fir chiar era dezizolat si face masa cu acel racitor de apa. Fiind frig, iar spatiul de lucru destul de limitat ( cablul este foarte strans + mult de demontat), am decis sa-l izolez pe exterior. nu am putut cu banda izolatoare, asa ca am montat 2 mansoane de cauciuc fiecare fiind prins cu cate o brida, astfel incat sa nu se mai frece. Stiu ca nu este o rezolvare profi, dar in vara cand va fi cald ma voi dedica sa-l fac cum trebuie. Vedeti pozele atasate! Verificati si la masinile dumneavoastra daca intampinati aceasta problema si preventiv puteti pune ceva izolator ca sa nu frece prea tare cablul in zona aceea. Prima eroare era cea a cablului( P214900), iar cea de-a 2-a (U350100) era manifestarea primeia, deoarece la turatia aceea scazuta (600 rpm) nu se mai putea face incarcarea corecta a bateriei. Dupa un drum scurt si-a revenit si start-stopul. Toate cele bune!4 points
-
2 points
-
Asta dupa ce altii au facut alte studii mai recente care arata ca aspectele din studiul Volvo sunt depasite deja deoarece emisiile CO2 aferente productiei de energie sunt in continua scadere. Si in afara de Volvo, exista alti producatori auto (ex. Volkswagen) care fac eforturi suplimentare pentru ca EV-urile livrate sa aiba amprenta de carbon cat mai redusa. Folosesc energie regenerabila in fabrici, cer furnizorilor de baterii sa foloseasca energie regenerabila la asamblarea celulelor, investesc in proiecte de compensare a emisiilor ce nu pot fi reduse.1 point
-
https://www.autoexpert.ro/ceo-ul-stellantis-electrificarea-e-o-tehnologie-aleasa-de-politicieni-nu-de-industrie/ Asta dupa ce Volvo a facut un studiu prin care demonstra exact aspectele la care se face referire in articol.1 point
-
1 point
-
1 point
-
OK... a venit prima oferta: 150 manopera, 150 de lei o bujie 06K 905 601 L. 60.000km/4 ani1 point
-
Dupa aproape 2000km in care ua cam vazut tot felul de situatii, si mai caldut, si foarte frig, si zapada, si mazga si ploaie si ud si semipolei, pot sa spun ca Michelin Alpin 6 ca sunt foarte ok. Le-am subestimat. Nu mi-au oferit nici cea mai mica emotie in nicio situatie. Ok, sunt noi, vedem cum tin anul 2 si sper 31 point
-
Salut @Jugaroo, Optiunea start-stop se refera strict la situatia in care masina sta pe loc, stationata. Oprirea motorului in mers pe care o mentionezi vine de la sistemul mild-hybrid (in acel moment consumatorii sunt alimentati din bateria de 48V desi motorul e oprit) iar asta se poate anula doar trecand masina pe sport, din pacate nu stiu alta metoda.1 point
-
1 point
-
Pana de curând, doua mașini le alimentam de la TSV. Passatul de la RP cu efix55. Cu motorina de la TSV dadeau fum. Le-am trecut la RP EFIX51 și am scăpat de fum. Acum le-am mutat pe toate 3 pe Socar nanodiesel. De ce? Pentru ca la Ford m-au lăsat injectoarele din cauza motorinei TSV.. deși ii băgam turații și ulei 2t/liquimoly diesel schmier. Mare șoc am avut când am auzit cât de frumos se aud motoarele cu Socar Nano super diesel..1 point
-
1 point
-
Bună seara. Astăzi fiind vremea frumoasă și având și timpul fizic necesar, am reușit să fac schimburile de ulei și filtre. Filtru de aer destul de ok după 13.000 de km (mașina având în momentul de față 178800 km), la fel și cel de motorină. Uleiul de motor a fost la nivel, deci nu pot aproxima ce cantitate de ulei s-a consumat prin ardere, pierderi nu sunt. Nu am mai avut timp pentru filtru de habitaclu, urmează și el în cel mult o săptămână. Dar ce mă bucură cel mai mult, că am înlocuit uleiul din dsg. Ultimul schimb a fost făcut la 121.000 km în Germania. Așa arata uleiul vechi, și cantitatea scoasă din cutie. și atât ulei a rămas după ce am făcut nivelul s-a pierdut în jur de 70 ml ulei. Cu siguranță următorul schimb îl voi face pe la 50.000 km. Și pentru a doua oară am folosit o pompă electrică pentru a introduce uleiul în cutie: Mult mai ușor și mai repede. Și la sfârșit........satisfacția lucrului făcut! O seară bună să aveți și cât mai puțini nervi în trafic!1 point
-
@dydu_kufai citit si lista de dotari complet? Eu am citit tot in afara de ea1 point
-
Sa ai multa sanatate! Golf 7, 1.6 TDI, CXXB, 81kW/110CP, 2016, am coborat la masina dupa ce am vazut post-ul tau si confirm ca exact in zona aveam urme de frecare, dar fiind momentan la 161k km, nu a apucat sa ajunga la cabluri. Deocamdata am pus niste pasla neavand altceva mai rezistent la indemana, dar voi reveni in viitor cu ceva mai temeinic. Multumesc! P.S: Avand inainte de CXXB, CLHA pe o Skoda Octavia 3 2014, care este tot EA288, 1.6 TDI dar de 71kW/105 CP, si care este in mare parte identic, suspectez ca si acela este predispus la aceeasi uzura in timp.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00