Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2022 în toate secţiunile

  1. Fix la un an dupa Bansko de anul trecut cand am facut 100.000, anul asta tot in Bansko am facut 115.000 Uleiul Ravenol merge de minune, au trecut 3mii km si nu a mai vrut completare (cum voia cu Castrol LL din reprezentanta) Las si o poza din Bansko sa fac chef celor care schiaza si masinuta plina de sare pe drumul de intoarcere
    8 points
  2. Autobuzele sufera si ele de aceleasi minusuri ca si masinile normale. Regenerari dese, probleme cu injectoare, adblue necesar, colmatari de piese (egr, galerii), samd. Dupa ce conduci o masina cu motor pe benzina (in special in oras) un diesel o sa ti se para desuet. Pe benzina nu ai regenerari, nu ai dpf (ai gpf dar regenerarile sunt extrem de rare), nu ai adblue, nu ai injectie de inalta presiune cu injectoarele aferente cu costul aferent, nu ai volant cu masa dubla (ca nu e nevoie), nu ai vibratii si trancaneala specifica dieselului, este cu totul alta experienta. Poate sunt eu prea impresionat de experienta cu un motor pe benzina, dar de fiecare data cand ma urc intr-o masina cu motor diesel, fie ea si mai noua, am impresia ca ma intorc in timp, prin anii 90-2000. Chiar zilele trecute vazusem un E class 2019, negru, super fain al unui amic. Cand i-a dat cheie si a inceput "tractorul" Brasov sa trancane...i-a scazut cu mult prestanta. Da, au si motoarele diesel avantajele lor, anume cuplu, consum si...cam atat. Revenind la subiect: Din pacate pe Golf 6 nu prea exista motorizari faine pe benzina fiabile. Doar 1.6 aspirat care este mai rar si cam lesinat. Deci doar 2.0TDI ar fi ok de cumparat, cu minusurile enumerate mai sus.
    4 points
  3. @xmisterx @georgstelsib @lupo_bv Salut, am curatat galeria de admisie la spalatorie cu spuma prima data, apoi cu apa calda a clatit-o si la final a fost suflata cu aer comprimat, va las 2 poze sa vedeti in mare cum arata acum, cred ca n-a mai ramas nimic prin ea, am vorbit cu mecanicul meu care mi-a facut motorul s-a uitat si el la ea si a zis ca e curata si e ok si saptamana viitoare o monteza si revin cu noi informatii daca merge mai bine sau daca era de acolo, sper sa fie totul ok si sa mearga...
    2 points
  4. asa info am si eu. bine ca prindem schimbarea de hardware si software la multimedia.
    2 points
  5. De ce nu altceva? Ca doar exista viata dupa VAG! Personal, pentru un regim de folosinta predominant urban nu mai merita diesel din nici un punct de vedere, cu atat mai mult sh. De ce nu te orientezi catre un benzinar corect de la Kia sau un Hyundai?
    2 points
  6. În alta ordine de idei, eu am fost la inspecția de 30000 de km și acolo au constat ca plăcuțele sunt tocite în jur de 80% și ca ma mai țin în jur de 4000 5000 de km sau și mai mult în funcție de stilul de condus. Model o4 1.5 primit în iulie 2020.
    1 point
  7. Cu ocazia schimbului de ulei, am adaugat la colectie si o scula lipsa, cea de desurubare a filtrului de ulei.
    1 point
  8. Update: Inca nu am reusit sa dau de cap la eroarea cu Start/Stop. Chiar si dupa rocada facuta intre bobine tot pe cilindrul 1 apare eroarea "Misfire Cylinder 1". O sa dau comanda de bujii noi si o sa mai vedem, mai ales ca eroarea aparea rar si nu este un capat de tara dar ramane un pitic pe creierul meu care vrea sa stie de unde vine defectul Intre timp asteptam vreme calda si mai investim in ceva solutii. Multumesc
    1 point
  9. Salutare tuturor! După o săptămână de izolare, eu simțeam nevoia de aer curat, iar Passat-ul de un spălat exterior.
    1 point
  10. @br19valmufa roz este de la cablu,si intra in mufa verde. O sa i tai un piciorus din plastic. Nu pot sa ti zic exact,dar cand vei avea mufa o sa ti dai seama de ce piciorus trebuie taiat,este un fel de siguranta sa zic asa
    1 point
  11. In cazul meu, passat 2015, am mufa fata pe care functioneaza Carplay + Android Auto si am mufa cotiera unde functioneaza doar Androidauto Am cumparat mufa usb pt carplay in cotiera si cand am desfacut mi-am dat seama ca nu am cablul potrivit si anume lipseste alimentarea , cei 2 pini de sus. Prin simpla schimbare a mufei USB nu mai functioneaza nici androidauto. Nu mai schimb si cablul... am ramas cu mufa usb daca are nevoie cineva
    1 point
  12. @br19valca si sfat cand iei mufa sa nu iei si cablul. Cablul tau are un piciorus care o sa l tai si poti folosi cablul tau in mufa noua. Unii meseriasinte pun sa schimbi si cablul,bani aruncati aiurea. Eu la passat am taiat piciorusul de pe mufa cablului si functioneaza perfect Asta e mufa care am cumparat o eu sa functioneze si iphone
    1 point
  13. Salut @Jugaroo, Optiunea start-stop se refera strict la situatia in care masina sta pe loc, stationata. Oprirea motorului in mers pe care o mentionezi vine de la sistemul mild-hybrid (in acel moment consumatorii sunt alimentati din bateria de 48V desi motorul e oprit) iar asta se poate anula doar trecand masina pe sport, din pacate nu stiu alta metoda.
    1 point
  14. Verificare sistem adblue. Daca fizic nu ai componenta defecta (de regula, exista), atunci update sw motor
    1 point
  15. Masina te anunta de momentul schimbului de ulei, acesta va veni primul in acest ritm si apoi inspectie de doi ani. Cel mai probabil vei primi avertizarea de nivel ulei scazut peste cel mult 5000km, si atunci va trebui sa completezi cu 0w20. Nimic complicat, desfaci un capac si torni cat e nevoie verificand joja.
    1 point
  16. Poti sterge conexiunile anterioare, etc. Finalizarea conexiunii trebuie sa o realizezi pe masina.
    1 point
  17. PA navigatie nu o sa vezi nimic legat de telefon, ci pe acel modul. telefonul gaseste modulul de pe masina doar in primel;e 3 minute de la punerea contactului, daca nu il cauta nimeni intra in sleep.
    1 point
  18. De parcă toate autobuzele din oras sunt pe benzină...
    1 point
  19. Revenim, dupa o lunga asteptare a numerelor, am parcurs 700 km cu masina, pot impartasi cateva cuvinte: consumul este mic( sau cel putin mic in comparatie cu seria 5 f10lci) 4.9 la drum lung 350 km( un mers normal, fara viteze "astronomice" nu a fost nevoie), insonorizare este buna, dar nu excelenta(venind dupa o masina dintr-o clasa superioara ma asteptam la asa ceva, dar oricum peste passat b7). tinuta de drum ca orice Passat din punctul meu de vedere. scaunele mi se par in continuare unele din cele mai confortabile( nu am multe reglaje dar suficiente pentru o pozitie buna). nu am inteles de ce oglinda dreapta nu este heliomata ?! Clima cu touch(am fost reticent la inceput) dar isi face treaba foarte bine, sistemul multimedia foarte ok, chiar peste asteptarile mele ( conectarea cu telefonul in timp record). Sistemul audio decent,(eu am varianta standard, nu pot compara cu Harmann-kardon de la bmw ca nu are rost) Pe scurt o masina decenta care isi face treaba momentan foarte bine din a te duce din punctul A in punctul B cu un anumit grad de confort. Acum revenind la retrofituri: la platforma mqb au devenit foarte greu de realizat din ce observ. Prima "modificare" am pus folie pe geamuri spate( din pacate nu au fost din fabrica mai inchise) si am simtit nevoia. Retrofiturile vor urma, dar greu din lipsa timpului si a codarii/informatiilor(dar speram ca usor si cu rabdare le vom rezolva).
    1 point
  20. Aproape 19000km. Între timp am trecut la cauciucurile de iarna care n-au prea avut parte de zăpadă. Am circulat destul de puțin, dar sunt mulțumit de ele, asa că mă bucur de alegerea făcută. La fel stătea mașina în parcare și încălțata cu Michelin-uri 😁. Am mai verificat nivelul de ulei și ochiometric pe joja nu se vede să fi scăzut. Am avut un greiere în portiera stânga față când a fost mai frig, dar a dispărut a doua zi și de atunci n-a mai reapărut.
    1 point
  21. Bună seara. Astăzi fiind vremea frumoasă și având și timpul fizic necesar, am reușit să fac schimburile de ulei și filtre. Filtru de aer destul de ok după 13.000 de km (mașina având în momentul de față 178800 km), la fel și cel de motorină. Uleiul de motor a fost la nivel, deci nu pot aproxima ce cantitate de ulei s-a consumat prin ardere, pierderi nu sunt. Nu am mai avut timp pentru filtru de habitaclu, urmează și el în cel mult o săptămână. Dar ce mă bucură cel mai mult, că am înlocuit uleiul din dsg. Ultimul schimb a fost făcut la 121.000 km în Germania. Așa arata uleiul vechi, și cantitatea scoasă din cutie. și atât ulei a rămas după ce am făcut nivelul s-a pierdut în jur de 70 ml ulei. Cu siguranță următorul schimb îl voi face pe la 50.000 km. Și pentru a doua oară am folosit o pompă electrică pentru a introduce uleiul în cutie: Mult mai ușor și mai repede. Și la sfârșit........satisfacția lucrului făcut! O seară bună să aveți și cât mai puțini nervi în trafic!
    1 point
  22. Clapeta de acceleratie la 207 000 km.
    1 point
  23. Trebuie spus de la inceput ca scopul acestui topic este unul de informare si dupa cum se stie modificarile infara unui service autorizat pot atrage pierderea garantiei si pot produce pagube. De altfel acest lucru e bine stiut de toti cei care isi fac tuning, isi monteaza xenoane, senzori, camere video, linii audio, sau chiar isi schimba uleiul fara sa treaca pe la un service autorizat. Schema e simpla, trebuie tras un fir de semnal si un fir de masa la care se conecteaza lampile. Plusul pt "lumini la picioare" este la fel ca la surorile mai mici, pinul 7 al conectorului B din Central Electronics Control Module (CECM sau bordnetz), iar masa poate fi legata la orice surub metalic al caroseriei. Cam astea sunt materialele si sculele: - 2 buc. lampa cu bec p/n: 6L0 947 415 (exista si varianta lampa cu led care vine pe Passat CC, acum nu-i stiu codul, dar led-ul nu are efect de stingere lenta) - 2 buc. conector lampa p/n: 1J0 971 972 (mufa de conectare lampa) - 4 buc. clema pt conectarea firelor in lampa p/n: 000 979 131 (se mai numeste fir terminal, sau papuci...) - 1 buc. clema pt conectarea firului de semnal in bordnetz p/n: 000 979 025 - 1 buc. inel pt firul de masa (am luat de la un server :P, la brico aveau doar cate 20 la plic) - 1 buc. piulita de 13 - cablu electric multifilar, cativa metri sa fie - varnis termo-contractil sau banda izolatoare - surubelnita torx T15, surubelnita mica in linie, cheie de 13, patent, cleste pt dezizolat sau cutter. In final trebuie activata functia cu VAG-COM-ul. Cine are VAG-COM e fericit, cine nu, trebuie sa apeleze la un coleg iar activarea dureaza doar un minut. Am gasit si o poza in care se vade pozitionarea conectorului B din bordnetz. Primul lucru - trebuie deconectata borna minus a bateriei!!! E bine sa luati aceasta masura de siguranta de fiecare data cand lucrati la instalatia electrica. Bordnetz-ul se gaseste in bord in stanga-jos fata de volan. Accesul se face prin dreptul blocului de sigurante. Blocul de sigurante trebuie desfacut din cele doua suruburi si tras in jos. Accesul la conectorul B e cam incomod, pt a-l vedea trebuie sa stai intins pe spate bagat sub volan. Pt deblocarea conectorilor trebuie apasata clapeta rosie din bordnetz in directia indicata de sageata AUF. Conectorul B iese usor apasand pe clema si tragand de el. Nu se trage de fire! Conectorul are lateral o piesa de culoare mov pt imobilizarea firelor care trebuie putin ridicata. Se introduce firul terminal p/n: 000 979 025 in pinul 7, se pozitioneaza asemanator celorlalte si se imobilizeaza apasand la loc piesa mov. Se introduce conectorul B la loc in bordnetz si se blocheaza apasand clapeta rosie in directia inversa. Legatura la masa - ideale sunt suruburile din partea stanga a bordului. Se prinde inelul de masa pe unul din suruburi cu piulita de 13 si se coboara firul prin bord astfel incat sa ajunga in acelasi loc cu firul de semnal. Se leaga cate doua fire la cel de semnal si la cel de masa si se izoleaza corespunzator. Se obtin astfel doua perechi de fire, cate o pereche pentru fiecare lampa. Acum trebuie montat la loc blocul de sigurante si intinse firele cu atentie astfel incat sa nu poata fi agatate mai tarziu si nici sa nu intre in raza de actiune a pedalelor. Pt lampa din partea soferului, se introduc firele terminale p/n: 000 979 131 in mufa neagra p/n: 1J0 971 972 si se leaga la firele de semnal si de masa. Atentie ca lampa are polarizare chiar daca este cu bec si trebuie legat firul de semnal la plusul lampii (am desenat inainte pe ea un +). Firul pt partea dreapta trebuie tras prin consola centrala. Pt a avea acces se desface panoul lateral si cel de sub bord din partea pasagerului. Firul trece usor prin consola centrala. Inca o data, mare atentie la fir sa nu ajunga in raza de actiune a pedalelor. Firele terminale se leaga si se introduc in mufa neagra. Se monteaza lampa si se pun la loc panourile de plastic. Se conecteaza borna la baterie, se bifeaza "Fotwell Lights installed" cu VAG-COM si gata! Acum in meniul computerului apare un nou reglaj. Rezultatul final arata pe timp de noapte cam asa. Toate cele bune!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!