Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2022 în toate secţiunile

  1. Masina s-a vandut saptamana trecuta, pentru cine este interesat o gasiti la weltauto.. asta daca nu s-a vandut deja 😃. Overall dupa 1.5 ani de ownership a fost fara greseala 15.000 de KM fara vreo defectiune sau ezitare. Din pacate cei 125 de cai nu au fost de ajuns si din nevoie de o masina de vineri seara si weekend a trebuit sa fac switch-ul catre altceva. Am ales Alfa Romeo Giulietta QV. Se poate inchide topic'ul.
    5 points
  2. O noua problema aparuta in ultima saptamana: nu mai porneste incarcarea la statiile rapide DC. Ma rog, porneste cateodata. Prima data s-a manifestat la o statie Eldrive dintr-o benzinarie, unde, pe statie, se afisa "Waiting to start charging until power is available". Dupa ce am pierdut vreo 30 minute incercand tot ce mi-a dat prin cap, inclusiv sa sun la numarul de pe statie (unde mi-a raspuns cineva, apoi a zis ca ma transfera, auzind ca vreau sa vorbesc in engleza, ca imediat sa-mi inchida telefonul, iar, cand am sunat a doua oara, nu mi-a mai raspuns nimeni), sa vorbesc cu personalul din benzinarie care nu avea nicio idee despre cum functioneaza statia, etc. Mai frumos, dupa ce dadea eroare, ramanea si cablul de incarcare blocat in port. In cele din urma, l-am deblocat "descuind" masina din cheie de 3 ori, dar nu inainte de a inventaria toti sfintii din calendar. Apoi am plecat spre o statie Kaufland aflata la vreo 10 km, afara de pe traseu, cu doar 30 de km de autonomie ramasa. Acolo, fara autonomie sa ajung la alta statie, aceeasi problema: "waiting until power is available". De disperare, am incercat sa pornesc incarcarea si din aplicatia de telefon in timp ce o porneam de pe statie, iar, cam la a treia incercare, a luat-o. Cat am stat la hotel, am incarcat in fiecare zi la o statie type 2 (AC) fara probleme. Puneam masina la incarcat seara, dimineata o scoteam incarcata, puneam scotch-ul regulamentar pe portul de incarcare si porneam in caldura. Lux, cum ar veni. In sfarsit, la intoarcere, ajung la o statie dintr-un showroom Kia din Sofia (arata precum cele ultrarapide de la VW). E si o poza exemplificativa mai jos. Plin de speranta, dezlipesc duct-tape-ul de pe portul de incarcare, trag tare de el ca se si semi-blocase inchis intre timp, instalez a 10-a aplicatie de incarcare pe telefon — Kia avand reteaua proprie —, bag dudulanul in gaura cu aceeasi forma a masinii, iar incarcarea porneste din prima. Minunea dureaza doar 12 secunde, insa, pentru ca se opreste de la sina. Incerc din nou, si din nou, cu acelasi rezultat: . Testandu-mi capabilitatile de coordonare ochi-mana, reusesc sa pornesc incarcarea si din aplicatia masinii imediat dupa ce o pornesc din aplicatia statiei, iar, cam la a cincea incercare, o ia. Cu mandrie pot sa spun ca toti bulgarii care ma asistau au mai invatat niste cuvinte romanesti, dar nu sunt sigur ca e o idee buna sa le folosesca in preajma copiilor. Urmatoarele doua incarcari au mers bine, ambele la statii indentice cu cea precendenta, dar in retele diferite (una in Fines si alta in reteaua VW). Cam așa arata statia — locatia este ceva special, ca multe din Bulgaria, marcata pe harta ca fiind pe sensul celalalt, bineinteles : Si doua intrebari, daca a mai patit cineva: 1. Ati mai avut probleme de incarcare? O fi ceva ce se poate rezolva din soft? Nici nu stiu cum as putea reproduce, decat sa ma trezesc ca nu merge fix cand am mai mare nevoie 2. Cateodata, masina nu se mai descuie prin proximitate, cand trag de maner. Stiti cumva cum se poate schimba bateria cheii?
    5 points
  3. Așa am venit eu 500 de km . La Fiat-ul nevestei este un sistem care nu deschide clapeta total, ci, dupa descuiere, ramane putin intredeschisa, trebuind sa o deschizi manual pana la capat. Ceea ce ar fi fost mult mai bine decat situatia de la ID.3 unde ploua si intra toata mizeria in portul de incarcare daca se defecteaza. Sper sa se poata rezolva repede. Dar, sincer, cred ca am acumulat 15-20 de zile in care masina a stat in service, si mi s-a cam luat.
    3 points
  4. Curata instalatia de racire,inlocuieste radiatorul de caldura,apoi vezi daca ,in cat timp si cu ce se contamineaza antigelul.
    3 points
  5. Da. L-am trimis la curatare termica. Daca tot am dat jos egr-ul , i-am facut si o curatare
    3 points
  6. NU tin telefonul impreuna cu cheile. Cheile pot zgaria carcasa telefonului.
    2 points
  7. @Sparkyson, stiu ca nu te superi, mereu ma amuza postarile tale chiar daca in spatele lor se ascunde evident frustrarea Uneori ma intreb daca nu am gresit ca am renuntat la electrica si am revenit la ICE, ca astfel de experiente sunt priceless de povestit prietenilor (nu si de trait, de acord).
    2 points
  8. Autobuzele sufera si ele de aceleasi minusuri ca si masinile normale. Regenerari dese, probleme cu injectoare, adblue necesar, colmatari de piese (egr, galerii), samd. Dupa ce conduci o masina cu motor pe benzina (in special in oras) un diesel o sa ti se para desuet. Pe benzina nu ai regenerari, nu ai dpf (ai gpf dar regenerarile sunt extrem de rare), nu ai adblue, nu ai injectie de inalta presiune cu injectoarele aferente cu costul aferent, nu ai volant cu masa dubla (ca nu e nevoie), nu ai vibratii si trancaneala specifica dieselului, este cu totul alta experienta. Poate sunt eu prea impresionat de experienta cu un motor pe benzina, dar de fiecare data cand ma urc intr-o masina cu motor diesel, fie ea si mai noua, am impresia ca ma intorc in timp, prin anii 90-2000. Chiar zilele trecute vazusem un E class 2019, negru, super fain al unui amic. Cand i-a dat cheie si a inceput "tractorul" Brasov sa trancane...i-a scazut cu mult prestanta. Da, au si motoarele diesel avantajele lor, anume cuplu, consum si...cam atat. Revenind la subiect: Din pacate pe Golf 6 nu prea exista motorizari faine pe benzina fiabile. Doar 1.6 aspirat care este mai rar si cam lesinat. Deci doar 2.0TDI ar fi ok de cumparat, cu minusurile enumerate mai sus.
    1 point
  9. Mr.mandelu.Mulți argumentează ca nu trebuia sa comand cu trapa,dar era in oferta si este plătită.Speranta moare ultima !
    1 point
  10. 2. Scoți lamela metalica afară, și în gaura din cheie bagi ceva mai ascuțit (ex o șurubelniță dreaptă mica) înspre zona de carcasa cu sigla și împingi ușor până se desprinde partea din spate a cheii(cea cu sigla). Acolo găsești bateria. Dar sa verifici versiunea cheii(deasupra unui simbol cu o carte scrie ceva de genul: ex. 19S sau S19) Daca versiunea cheii e mai mare decât 13S se schimba bateria, in caz contrar cheia completă.
    1 point
  11. 15 zile cumulat cu diferite probleme, majoritatea de soft, dar si bateria de 12V si semnalizarea stanga-spate care aparea ca arsa (si a inceput iar sa dea eroare). Pentru asta nu am ajuns inca in service. Plus chestia asta care iar e noua: Ma rog, cred ca am tras eu paiul scurt, pentru ca nu pare ca se mai termina problemele.
    1 point
  12. 1,5etsi rline,momentan merge dar nu stiu pana cand🙂,va anunt!
    1 point
  13. @Rave intr-adevar, returul nu arata cel mai frumos. Dar asta, din punctul meu de vedere, nu ii afecteaza functionalitatea. Piesa a fost testata pentru scurgeri si sudurile facute sunt rezistente. Cum ai zis si tu.. miscare acolo nu ar trebui sa fie, iar daca doamne fereste se intampla cumva exista acel racord flexibil care va prelua din problema. Din pacate (sau din fericire ca a existat) asta a fost singura solutie. Spatiul e foarte foarte mic, trebuie sa existe cadere, trebuie diametru cat de cat mare, trebuie sa nu fim prea aproape de planetara (in poza masina era ridicata pe cric... distanta reala e mai mica), gaurile nu sunt aliniate perfect (pe axa dinspre spate spre fata masinii). Eu zic ca am ales solutia cea mai buna si eficienta, dar timpul ne va raspunde amandurora (mie cu increderea tie cu dubiile). Multumesc pentru raspunsuri! 🍻
    1 point
  14. Să revenim la sfaturi de achiziție. Cine comandă de nou, recomand să se uite atent și să includă Lane Assist cu Adaptive Lane Guidance. Există opțiunea numai ”Lane Asssist” (PWA Lane assistant) dar de comandat trebuie ”Lane Assist cu Adaptive Lane Guidance ” PWQ Lane Assist cu functie Adaptive Lane Guidance. Diferența în preț nu este mare, dar face toată diferența (chiar și la cutia manuală). Eu n-am fost atent... Diferența de preț este mică. Acum să văd (mașina ar trebui să vină zilele următoare) dacă în ”Pachet BUSINESS and VIEW” este inclus PWQ sau numai PWA. Dacă o să am varianta simplă, voi încerca o activare a PWQ.
    1 point
  15. De retinut cele de mai sus, nu se stie cand aveti nevoie. Va povestesc cazul meu. Context: De vreo 3 saptamani am mesaj de eroare la bateria de 12v. Initial mi se spunea ca este descarcata si se recomanda sa circul cu masina pentru a o incarca. Am avut drumuri in fiecare zi, mai lungi sau mai scurte. Mesajul a fost inlocuit apoi de altul care ma informeaza ca exista o eroare la bateria de 12v si se recomanda sa merg la service. Am facut programare la Nuvil, intr-o saptamana de la data respectiva. Am mers acolo pentru ca de acolo am luat masina si ei ma primeau cel mai repede. Am ajuns vineri, s-a facut constatarea, mi s-a spus ca urmeaza sa comande piesele si sa revin intr-o saptamana. Am fost asigurat explicit ca nu voi avea probleme pana atunci. Sambata am iesit dimineata prin oras, fara alte probleme in afara de eroarea care a ramas prezenta. Seara am vrut sa merg sa o incarc si atunci s-a intamplat. Nu a mai vrut sa porneasca si am fost asaltat de o groaza de alte mesaje de eroare. De la lumini, servodirectie pana la motor. Toate le pun momentan pe seama bateriei descarcate. Nu am putut-o pune in drive. Am incercat de cateva ori si a murit de tot. Nu s-a mai aprins absolut nimc. Nu am putut nici sa incui. Ce-i de facut in situatia asta: 1. Incuierea manuala a usilor: am citit manualul si am constatat ca al meu este gresit. - usa de la sofer se incuie cu lama ascunsa in cheie - celelalte usi se incuie impingand cu lama un plastic alb intr-o fant aflata fix langa carligul care asigura blocarea usii (in manualul meu zice sa scot o garnitura de cauciuc si sa rotesc rotita de dedesubt. Similar cu blocarea pentru copii. NU EXISTA acea rotita) - vezi foto - hayonul ramane incuiat oricum. Fara curent nu se deschide. 2. Chemati platforma! Daca masina ajunge pe platforma, beneficiati de multe din facilitatile de mai sus. Daca o duceti pe roti, nu veti primi masina la schimb, de exemplu. - solicitati platforma de la A24. Adica sunati la numarul de telefon mentionat mai sus, dati detaliile solicitate si lasatii pe ei sa se descurce. - NU chemati alt serviciu de tractare! Majoritatea facilitatilor sunt oferite prin intermediul A24 - masina la schimb - dupa cum scrie si in conditii, se ofera pentru o perioada de 3 zile, indiferent de durata reparatiei. - solicitarea masinii se face catre A24, de aceea este necesar ca ei sa fie sunati de la bun inceput. - masina apartine unei firme de inchirieri (Hertz cred) si se aplica conditiile normale de inchiriere. Este nevoie de un card (zic ei de credit) pe care se va bloca o suma de bani, probabil in functie de masina aleasa Momentan atat.
    1 point
  16. Rudi cred ca îți freacă burduful de la planetara în furtunul de la apa.
    1 point
  17. Cantonul nu era defect, programasem masina la inlocuirea completa cu altceva after-market de fapt. Dupa o mica vizita la beloud masina a primit tratament vibroabsorbant, fonic si termic pe toate 4 portiere + un mic subwoofer in spate. diferentele sunt enorme acum. dupa ce ma obisnuiesc cu noul sound voi inlocui si amplificatorul de sub scaunul soferului cu un AMP+DSP plus difuzoare noi.
    1 point
  18. Acum realizez de cand nu am mai postat in acest topic. S-au adaugat km, m-o ajutat mult cand m-am mutat, am ajutat si prieteni, si in continuare merge impecabil. Si in aceasta seara, dupa o luna nepornita, s-a intors "acasa" pornind fara mari probleme.
    1 point
  19. Am găsit asta pe un grup de ID3 din Europa, iar omul zicea că nu l-au ajutat deloc apărătorile.
    1 point
  20. Folosesc mult Travel Assist in traficul bara la bara si functioneaza cam așa: - in 60%-70% din cazuri merge din prima: masina porneste cand porneste si masina din fata; in restul cazurilor trebuie apasat pe pedala de acceleratie sau pe butonul RES de pe volan; nu e o chestiune de durata de stationare, pentru ca se intampla si dupa cateva secunde si dupa cateva minute; cateodata (nu am gasit regula) dispare mesajul cu "ACC is ready to start" si trebuie sa stiu eu sa ma uit ca nu mai e ca sa intervin manual - la viteza mica nu stie sa tina directia, da eroare ("speed too low for predictive steering" parca); dar porneste de pe loc, mergand inspre unde erau indreptate rotile; la viteze mari stie sa ia si curba singura (cateodata, detaliez mai jos) - o tin setata pe distanta minima de urmarire; cateodata asta inseamna 2 metri, cateodata 4 metri; cateodata pleaca imediat ce masina din fata pleaca, cateodata asteapta sa se indeparteze cativa metri inainte de a pleca de pe loc - la viteze mai mari mentine viteza setata si pastreaza distanta, tine singura banda; doar ca din cand in cand, cand e o curba putin mai mare, se dezactiveaza fara sa spuna nimic, ceea ce nu mi se pare deloc in regula - daca e vreun obstacol pe marginea benzii (gen masina parcata), e foarte probabil sa se indrepte fix in acel obstacol, chiar daca e loc suficient pe banda sa ocoleasca - cel mai hilar: cateodata accelereaza catre masina din fata, apoi intra alerta de coliziune si franeaza de urgenta; asta daca nu franez eu speriat - daca franez eu singur (vezi mai sus, pentru ca mi-e teama ca vrea in portbagajul din fata), trebuie sa reactivez Travel Assist prin apasarea a cel putin doua butoane: mai intai RES, care activeaza Adaptive Cruise Control (ACC), dar nu si Travel Assist, apoi trebuie apasat butonul de Travel Assist; alternativ, apas butonul de Travel Assist care seteaza viteza la cea curenta si apoi trebuie setata viteza din nou - Lane Assist trage cateodata violent de volan cand e cate o dunga aiurea pe sosea (pentru ca Romania); cateodata, poti sa calci dunga fara nicio problema ca nici nu se sinchiseste Concluzia mea: este foarte inconsistent si nu am incredere sa folosesc Travel Assist cu exceptia autostrazii. Acesta e pericolul de a compara produse dupa o matrice de functionalitati. Sunt destul de dezamagit pentru ca a fost un factor cheie in decizia de a cumpara nivelul acesta de echipare.
    1 point
  21. Situatia fondurilor se poate vedea "in timp real" aici. In acest moment Rabla Clasic persoane fizice este intr-adevar pe zero si aproximativ 45 mil la Rabla Plus.
    1 point
  22. Schimbarea la noi in tara va veni dupa ce se schimba in absolut toate celelalte tari UE Din simplul motiv ca suntem si vom fi ultimii la orice e bun , pozitiv sau util indiferent ca suntem amendati , sanctionati sau fortati Nu pentru ca nu putem ci pentru ca ne doare undeva de tot , de la mic la mare La noi nu exista sa faci ceva corect ptr ca asa e normal Asa cum a spus intervievatul de la tv care isi etala burta la soare printre gunoaie - pe el nu il deranjeaza mizeria Tot ce este bun trebuie sa dispara , din aceasta tara ... daca tot avem hip-hop Deci toti care aveti masini electrice , bucurati-va de ele ptr ca oricum pe 90% din romani ii doare in basca si o sa va depaseasca pe unde pot intr-un nor de fum ca sa vedeti ce tari sunt ei Personal , daca ar fi sa pot sa calatoresc in timp nu as risca sa merg in viitor Masinile electrice sunt un lucru ok dar nu pot schimba nimic din dezastrul pe care nu l-au prezis scriitorii sf acum mai bine de jumatate de secol Daca fiecare om de pe lumea asta ar face in fiecare zi un lucru bun , indiferent ce , de la a da mancare la o pisica pana la a lasa pe cineva in trafic inaintea ta , lumea ar fi mai buna Dar lumea e mai rea pe zi ce trece , lacomia si trufia sunt mai presus de orice De zeci de ani nu am aruncat nici macar o hartiuta pe jos si tot de zeci de ani calc in fiecare zi pe guma de mestecat si scuipati la fiecare pas Traim intr-o tara cu oameni majoritar mizerabili in care cei civilizati sunt exceptia Sa dea Dumnezeu sa ma insel amarnic , eu sunt pentru masini electrice , cand imi voi permite una care sa ma duca pe distante lungi voi lua si eu Sa fiti sanatosi si sa ajungeti in fiecare zi acasa cu bine
    1 point
  23. Am urmarit discutiile din topic, as zice constructive si in acelasi timp lipsite de flexibilitate. In tot contextul actual, limbajul comun pt oricine cred ca ramane puterea de cumparare si cu cati bani ramane in buzunar. Cred ca este evident ca o masina electrica are costuri de exploatare semnificativ mai mici fata de o masina termica. Acelasi lucru si cu achizitia ajutata de stat. Aici sunt cifre care nu pot fi subiective. Discutiile de poluare la noi in tara din pacate sunt inutile. Sunt inutile in tara in care se anuleaza DPF pt ca se cumpara diesel de 300k km++ si nu se implementeaza ITP cu respindere instanta daca e DPF off. Suntem tara care a vociferat foarte mult cand s-a propus interzicearea euro3 in Bucuresti. Primul lucru comentat la electrice este autonomia, desi noi nu facem foarte multi km in mod real, dar ne aflam in treaba sa criticam autonomia din start desi 90% dintre noi s-ar descurca cu un EV de ultima generatie zilnic. Zicem de producerea unui EV ca e poluanta, dar productia unei masini termice + 4 ani de revizii, combustibil consumat nu o luam in calcul. Benzina nu se poate produce din surse ecologice, curentul insa da, fact. Amprenta de CO2 cat mai mica presupune o independenta energetica. In speta panouri solare + EV inseamna atat amortizarea unei investitii prin independenta fata de reteaua electrica, cat si stabilitate. Schimbarea la noi in tara va veni doar impusa din exterior dur si intransigent pt ca mentalitatea noastra nu se schimba, iar cine e in roluri de conducere sunt populisti ca sa spun usor.
    1 point
  24. @Muale Ai văzut bine domnu. Ai ochi de soacra ( pardon de vultur) ce pot spune acum. @Boditza De anul trecut din vara parcă au schimbat aditivarea. Au dat-o de gard rău cu ESP Formula și au revenit cu ESP simplu care cel puțin pe hârtie în urma analizelor pare a fi cam cel mai bun. Sa vedem cum se comporta.
    1 point
  25. Nu stiu daca e ok sa mentionez pretul, dar a fost 2900 lei pompa cu tot ce trebuie pentru montaj, de la colegul Aurelian (MAC) din Timisoara. Am mai dat 400 lei manopera. Aseara am facut un drum pana la munte, am vrut sa scot untul din ea sa vad daca iau vreun limp mode, ceva. Nimic, lacrima, montajul, tot.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!