Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2022 în toate secţiunile
-
@Rave intr-adevar, returul nu arata cel mai frumos. Dar asta, din punctul meu de vedere, nu ii afecteaza functionalitatea. Piesa a fost testata pentru scurgeri si sudurile facute sunt rezistente. Cum ai zis si tu.. miscare acolo nu ar trebui sa fie, iar daca doamne fereste se intampla cumva exista acel racord flexibil care va prelua din problema. Din pacate (sau din fericire ca a existat) asta a fost singura solutie. Spatiul e foarte foarte mic, trebuie sa existe cadere, trebuie diametru cat de cat mare, trebuie sa nu fim prea aproape de planetara (in poza masina era ridicata pe cric... distanta reala e mai mica), gaurile nu sunt aliniate perfect (pe axa dinspre spate spre fata masinii). Eu zic ca am ales solutia cea mai buna si eficienta, dar timpul ne va raspunde amandurora (mie cu increderea tie cu dubiile). Multumesc pentru raspunsuri! 🍻2 points
-
In acelasi timp, VW spune ca nu suporta uleiuri aftermarket pentru DSG. Gasiti informatii oficiale in TSB-ul asta. Din pacate in Europa autoritatile nu sunt orientate spre consumatori asa cum sunt in America/Canada. Acolo TSB-urile le gasesti pe site-urile autoritatilor, in Europa nu le gasesti sau trebuie sa platesti pentru ele. In acelasi timp sunt publicate si informatii referitoare la plangerile clientilor si modul in care s-au rezolvat. Gasiti aici o lista de probleme, ce e drept de prin 2008 referitoare la problemele clientilor pentru DSG si cum s-au rezolvat. Daca pentru uleiurile de motor, inclusiv VW au o lista intreaga cu furnizori de ulei care respecta normele lor(un exemplu aici), pentru cele de viteza nu am gasit asa ceva. Acum fiecare decide ce foloseste pentru masina lui. Personal am ales OE, tocmai pentru ca nu am gasit un document tehnic prin care cineva sa spuna ca un ulei pentru DSG si care e AF, respecta normele VW, si nici invers.2 points
-
Ma bucur ca pe partea de evacuare ai pus racord flexibil premium, de inox Ce sa zic! Foarte faine lucrarile si multumesc @Raveca ne-ai zis de AN-uri. Sunt foarte faine/utile!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revenim, dupa o lunga asteptare a numerelor, am parcurs 700 km cu masina, pot impartasi cateva cuvinte: consumul este mic( sau cel putin mic in comparatie cu seria 5 f10lci) 4.9 la drum lung 350 km( un mers normal, fara viteze "astronomice" nu a fost nevoie), insonorizare este buna, dar nu excelenta(venind dupa o masina dintr-o clasa superioara ma asteptam la asa ceva, dar oricum peste passat b7). tinuta de drum ca orice Passat din punctul meu de vedere. scaunele mi se par in continuare unele din cele mai confortabile( nu am multe reglaje dar suficiente pentru o pozitie buna). nu am inteles de ce oglinda dreapta nu este heliomata ?! Clima cu touch(am fost reticent la inceput) dar isi face treaba foarte bine, sistemul multimedia foarte ok, chiar peste asteptarile mele ( conectarea cu telefonul in timp record). Sistemul audio decent,(eu am varianta standard, nu pot compara cu Harmann-kardon de la bmw ca nu are rost) Pe scurt o masina decenta care isi face treaba momentan foarte bine din a te duce din punctul A in punctul B cu un anumit grad de confort. Acum revenind la retrofituri: la platforma mqb au devenit foarte greu de realizat din ce observ. Prima "modificare" am pus folie pe geamuri spate( din pacate nu au fost din fabrica mai inchise) si am simtit nevoia. Retrofiturile vor urma, dar greu din lipsa timpului si a codarii/informatiilor(dar speram ca usor si cu rabdare le vom rezolva).1 point
-
Salutare, am si eu problema cu aerul rece pe partea dreapta, am dat recalibrare clapete prin apasarea butonului de AC si ventilatie bord, m-am uitat la actuator, acesta functioneaza. Mai departe am fost sfatuit sa ma uit in vasul de expansiune dupa contaminari, ceea ce am gasit (usoare depuneri granulare negre pe pereti) si mi s-a spus ca ar trebui inlocuit pe langa schimbatorul de caldura de sub bord si racitorul de gaze pentru ca permite contaminarea instalatiei de racire, totodata ar trebui curatat de 3-5 ori circuitul de racire. Mentionez ca de o perioada, uneori (doar cand e rece afara si rece masina) in momentul cand face turbina boost aud un "chitait", o pierdere de presiune pe care am considerat-o de la galeria de evacuare, urmand sa schimb garnitura acesteia, dar acum ca a aparut si problema de racire, ma indrept spre racitorul de gaze. Totodata se poate simti si miros de gaze de evacuare in interior uneori. Imi poate da cineva un sfat care e procedura de reparatie cea mai corecta atat tehnic cat si ca si costuri? Nu as vrea sa schimb piese care nu isi au rostul, dar nici sa las problema nerezolvata sau "romanizata". Apelez la voi pt ca intotdeauna am primit cele mai pertinente sfaturi aici. Multumesc L.E.: Masina are 147.000 km, 2.0 TDI CRBC parca As fi mers pt reparatie la @EEXCALADEpt ca intotdeauna am auzit doar cuvinte de lauda la adresa lui... dar din pacate e distanta prea mare...1 point
-
Eu am pus ulei Pentosin FFL-2,care e fix acelasi ulei ca cel original.Pretul pe litru e mult mai ieftin decat cel original(vreo 60% din pretul astuia).Cutia merge perfect cu el,nu am observat vreo diferenta intre ele.Mai am un Mercedes W169 cu cutie automata cvt si uleiul care MB il vand ca original e Fuchs Titan CVT,acestea fiind singurele tipuri de ulei acceptate de producator.Fuchs a cumparat si Pentosin-ul,asa ca acum il gasiti ca Fuchs Pentosin FFL-2.Filtrul de ulei de la cutie l-am ales pe original.1 point
-
Uau! Cum or fi reusit sa aiba atatea rateuri pe o piesa atat de putin sofisticata? Este prima data cand aud despre un asemenea fail - si este o optiune utilizata de foarte mutl timp de multi producatori... Probabil una dintre consecintele eforturilor pe care le fac pentru reducerea costurilor (in timp ce majoreaza preturile 🤬 ).1 point
-
Am fist vineri la Nurvil fix pentru asta. Am eroarea la baterie de vreo doua saptamani. Desi le-am explicat clar problema si au avut si o saptamana intre ziua in care am sunat si data programarii, m-am dus degeaba acolo. Au facut doar constatare si urmeaza sa comande piesele. Am fost pentru baterie, plafoniera spate si stop stanga care aleator da eroare de bec ars pe semnal. Am inteles si ca au mai schimbat cateva baterii. Cand am plecat chiar am intrebat daca sa imi fac griji in privinta bateriei si am fost asigurat ca nu vor fi probleme 🙃 O sa iau un redresor, sa incerc sa mai trag de ea o saptamana insa e de kko. Sper sa nu mai apara si alte probleme. Oricum, senzatia e aiurea. Ieri am avut un incident cu unul din copii si a fost nevoie sa ies urgent cu masina. A mers arunci insa seara, cand am vrut iar sa ies, nu a mai pornit. Daca facea asa cand a trebuit sa fug, cred ca-i dadeam foc, la ce nervi aveam deja. Urmatoarea masina nu va mai fi din acest grup. Inadmisibil. Probleme de soft, sevice jenant, aplicatie de mobil absolut penibila. Si la e-Up! aveam mai multe functii. Tesla killer my ass!1 point
-
Cantonul nu era defect, programasem masina la inlocuirea completa cu altceva after-market de fapt. Dupa o mica vizita la beloud masina a primit tratament vibroabsorbant, fonic si termic pe toate 4 portiere + un mic subwoofer in spate. diferentele sunt enorme acum. dupa ce ma obisnuiesc cu noul sound voi inlocui si amplificatorul de sub scaunul soferului cu un AMP+DSP plus difuzoare noi.1 point
-
Va salut! Zilele trecute am reusit sa mai fac ceva mentenanta preventiva: am pus un o valva noua PCV, ultima revizie- desi nu am probleme, am zis sa previn cedarea acesteia. Totodata am schimbat si antigelul, G13 avut in instalatie cu G12evo, au intrat aproximativ 6 litri. Mai am inca 2 litri “pe stoc” pe care ii voi baga in vas, dupa cateva goliri succesive ale acestuia pt a mari “concentratia “ de antigel nou. Mentionez ca G12evo vine gata diluat la -35 grade C. Totodata vazand cateva cazuri pe alte forumuri straine in care o piesa mica din circuitul de racire, fiind din plastic si pozitionata deasupra turbinei, s-a retezat si a imobilizat masini…. Am zis sa previn. Am luat piesa si furtunelul aferent, pt o schimbare mai usoara. Urmatoarea operatiune este legata de o curatare, hidratare si sigilare a pielii din interior. Voi reveni cu poze inainte si dupa1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eh... ultimele 2 zile n-au fost cele mai fericite😂🤦🏽♂️. Prima data, in seara cand am fost si am postat si aici ca am aranjat furtunul si totul e bine, eram atat de sigur ca totul e ok incat nu am mai facut nicio verificare. Big mistake. Furtunul s-a crapat si aseara m-am trezit pe drum cu bec de ulei si stop. Minunat. Am avut marele noroc sa fiu foarte aproape de garaj si sa ajung usurel si repede. Dupa ce evident am oprit instant si am verificat joja. Dupa ce am ridicat masina, dedesubtul arata foarte dramatic Apoi.. dupa lungi "ce naiba punem, cum naiba facem" si dupa ce fiecare incercare de a face ceva dadea gres, am gasit un furtun si am ales sa fac o tig... pardon, mizerie si sa trec cu furtunul pe sub planetara, nu pe deasupra. Nici sa pozez asa ceva n-am putut... dar voiam neaparat sa ajung acasa. Si am ajuns, totul ok, fara probleme. Dimineata am zis, daca n-am pata de ulei sub masina, plec cu ea si azi. Scopul era unul stiintific, sa vad cum tine furtunul, prinderea pe care am facut-o etc. Orice info m-ar fi ajutat la inventarea furtunul final. Insa ghinion si de data asta, exact cand sa ajung la munca, la ultimul semafor, se aprinde iar becul vietii. Unde trag, ce fac, cum o las, am gasit un loc fix in fata garii de nord si acolo a ramas. Dedesubt? Furtunul iesit complet 😂🤦🏽♂️. Acolo ramane pana maine cred. (nu inteleg de ce imi urca forumul poza invers, sorry, dar se intelege ideea) Apoi, partea buna e ca am reusit impreuna cu colegii mei ingineri sa gasim o solutie permanenta potrivita. Sper ca am luat toate in calcul si ca voi reusi sa pun in practica exact cum am stabilit. Asta dupa lungi desene si calcule. O sa va tin la curent bineinteles si aici cu planul si cum decurge el. Cam asta e creatia despre care mi s-a zis inainte sa pun turbina pe masina, dar nu-i nimic. Mi-am asumat inhamarea la treaba asta si sunt sigur ca pana la urma imi va iesi cum trebuie. Ne vedem data viitoare1 point
-
Aseara am fost la garaj si am aranjat returul de ulei. Initial voiam sa schimb complet furtunul dar dupa ce nu am gasit unul care sa reziste la fel de bine la temperaturi (in timp util, fara livrari si asteptat de zile) am zis ca il pastrez pe asta si il aranjez si modific pozitia. Am taiat un pic din teava care se prinde pe bloc, am remodelat forma furtunului si i-am gasit o pozitie buna, dupa ce am indoit putin conducta de tur. Mecanicul fiind si el pe acolo mi-a dat ok-ul si cred ca am rezolvat. Oricum voi verifica cu fiecare ocazie. @~LauR~ imi pare rau de motorul fostei tale masini dar da, stiu care sunt motoarele despre care vorbea Emi si stiu ca trebuie sa fac ceva in legatura cu asta. Ba chiar aseara dupa ce am terminat treaba, am stat un pic de vorba cu mecanicul (care este si cel care mi-a facut motorul) si am aflat ca blocul meu a ramas putin afectat de atunci de cand mi s-a rupt lantul la pompa de ulei si mi-a sugerat sa iau un bloc ambielat de ASZ, facem reparatiile obisnuite pe bloc si pistoane, il pregatim cu piese noi (cuzineti, segmenti, poate chiar o garnitura de chiulasa etc.) si apoi montam direct complet pe masina. Nu e costisitor nici ca bani nici ca timp. Vom vedea. Tot aseara, cum am zis, am pus si rotile de iarna si am ridicat putin suspensia fata (nu mai vreau sa umblu niciodata, mi se pare perfect dar am mai zis asta🤦🏽♂️de data asta TREBUIE sa ma tin de cuvant). Strans la dinamomanometrica, facut presiune, dat un jet rapid si pozat ud ca sa arate mai bine .1 point
-
Am facut, in sfarsit si fortat de imprejurari (o mica greseala -> lipsa talon tiguan), downpipe-ul pentru turbina noua. Dupa ce baiatul la care am facut lucrarile de genul nu a mai lucrat in domeniu, am gasit pe altcineva, care din fericire e mult mai priceput si migalos. Am cumparat teava diametru 76, flansa de prindere am avut-o impreuna cu turbina (mare noroc se pare, cel care mi-a facut lucrarea a spus ca sunt foarte rare si ca si el a cautat foarte mult timp), un racord flexibil pe care l-am schimbat in urma recomandarii lui (cel pe care il luasem initial era mai scurt ca cel din poze si foarte foarte rigid), niste coturi de 90 si cam aia e. Ca de obicei, sa fie poze Prima plimbare dupa foaaaarte mult timp Buun, acum sa plec de acolo, cu greu ma abtin sa merg usor pana se incalzeste motorul si cand sa ii dau mare talpa... ce sa vezi masina nu trage. Merge de parca e in LIMP. Am oprit, m-am dat jos, am verificat senzorul map, alte fire si ce mai puteam asa la prima vedere, nimic suspect. Important e oricum ca masina merge, ca am rezolvat downpipe-ul si ca intra pe un fagas bun. Nu m-am suparat prea tare ca nu merge, astept sa fac niste teste amanuntite sa vedem despre ce e vorba. Primul lucru pe care vreau sa il verific e furtunul care duce la capsula de vacuum. Asa ca, pana data viitoare, mergem incet si frumos. Economia de motorina approves this1 point
-
Mersi Emy, se vede ca am avut mereu benzinare, nici macar o bujie incandescenta nu stiu cum arata Omu' invata cit traieste1 point
-
1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00