Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2022 în toate secţiunile
-
Uau! Cum or fi reusit sa aiba atatea rateuri pe o piesa atat de putin sofisticata? Este prima data cand aud despre un asemenea fail - si este o optiune utilizata de foarte mutl timp de multi producatori... Probabil una dintre consecintele eforturilor pe care le fac pentru reducerea costurilor (in timp ce majoreaza preturile 🤬 ).4 points
-
E perfect! Am sunat. O sa vina azi cu platforma si cu un robot de pornire. Masina se da pe 3 zile, conform ofertei din document. Cica nu sunt masinile dealer-ului ci sunt de la ceva companie de inchirieri auto. Revin diseara cu update.2 points
-
Vezi ca nu sunt eu cel cu comentariul de mai sus. Si am scris ca ambele variante sunt ok, conteaza doar intervalul de schimb.2 points
-
2 points
-
Am fist vineri la Nurvil fix pentru asta. Am eroarea la baterie de vreo doua saptamani. Desi le-am explicat clar problema si au avut si o saptamana intre ziua in care am sunat si data programarii, m-am dus degeaba acolo. Au facut doar constatare si urmeaza sa comande piesele. Am fost pentru baterie, plafoniera spate si stop stanga care aleator da eroare de bec ars pe semnal. Am inteles si ca au mai schimbat cateva baterii. Cand am plecat chiar am intrebat daca sa imi fac griji in privinta bateriei si am fost asigurat ca nu vor fi probleme 🙃 O sa iau un redresor, sa incerc sa mai trag de ea o saptamana insa e de kko. Sper sa nu mai apara si alte probleme. Oricum, senzatia e aiurea. Ieri am avut un incident cu unul din copii si a fost nevoie sa ies urgent cu masina. A mers arunci insa seara, cand am vrut iar sa ies, nu a mai pornit. Daca facea asa cand a trebuit sa fug, cred ca-i dadeam foc, la ce nervi aveam deja. Urmatoarea masina nu va mai fi din acest grup. Inadmisibil. Probleme de soft, sevice jenant, aplicatie de mobil absolut penibila. Si la e-Up! aveam mai multe functii. Tesla killer my ass!2 points
-
Pe scurt, dimensiunile omologate pentru jantele de Seat Ateca sunt: R16 6.5Jx16 ET43 care vin cu 205/50 R16 (2wd) sau 215/60/R16 (4drive) R17 7Jx17 ET45 care vin cu 215/55 R17 (2wd) sau 225/55 R17 (4drive) R18 7Jx18 ET45 215/50 R18 (2wd) sau 225/50 R18 (4drive) R19 8Jx19 ET47 225/40 R19 (2wd) sau 225/45 R19 (4drive) Prinderea este 5x112, iar diametrul gaurii de centrare pe butuc 57.1mm. Aici gasiti un catalog ce face referire la rotile omologate ptr gama Seat Pe viitor ma gandeam ca am putea aduna aici poze, insotite de specificatiile jantelor, pentru diverse tipuri, fie ca's originale Seat, originale de pe alte marci (cele din grupul VAG pot fi "adaptate" cu usurinta, avand grija totusi la ET si J'ul jantei) sau aftermarket1 point
-
...si a luat 2.0 TDI? Eu pentru ca am vrut musai diesel ceva mai puternic, am schimbat producatorul (desi as fi preferat sa raman tot la romb). Faza cu Furia Rosie e destul de penibila - a primit practic o jumatate de Octavia (si la motor si la spatiu interior). Acum ce este destul de important de aflat ar fi daca toate neplacerile constatate (intarzieri, reparatie defectuoasa etc.) sunt specifice dealerului (Brady) sau sunt "normale" in intreaga retea de service. Pentru mine Brady e cel mai apropiat si ar fi service-ul in care as merge cand voi avea nevoie (daca primesc vreodata masina comandata). Insa dupa o interactie de circa 5 minute cu un Consilier de vanzari de la ei, am luat-o la fuga si-am dat comanda pe undeva departe de Bucuresti. (eu stiam exact ce vreau, pana la ultimele detalii/optiuni) Acum cu CASCO-ul e discutabil... depinde ce bifezi cand faci polita. Despre cei de la PoRo am auzit de bine pana acum; am un prieten cu un VRS mk3, livrat de PBN cu full-CASCO la PoRo pe intreaga perioada a garantiei. A avut marele ghinion sa aiba muuulte evenimente cu masina (dintre care unul apropiat de dauna totala) si toate i-au fost rezolvate pe CASCO. Unele inclusiv cu regres pe RCA-ul vinovatului (cand a fost cazul). Erorile alea de sitem multimedia & software imi cam dau frisoane. Cu cat aud mai multe, cu atat incep sa ma rog sa-mi produca masina mai tarziu, poate mai elimina din probleme. Tare mi-e ca daca imi face o gluma din asta mai grava o vand mai repede decat mi-au livrat-o ei...1 point
-
1 point
-
Impedanta....ca tastatura mea a bagat N..in loc de M Da-mi mai multe detalii legate de masina, an fabricație, cod motor si o sa iti scot diagramele1 point
-
7 volti. Cum dreaq sa ajunga in halul asta? Nu o pot scoate sa o incarc. E super ingesuiala acolo. Pe borna plus e intreaga increngatura de fire pe care nu le pot da la o parte si nici nu vreau sa ma apuc sa le desfac. O sa chem maine platforma. Aiurea e ca sunt si super ocupat la serviciu si nu o sa pot sa ma duc pe capul astora de la service. E atat de speciala bateria asta de nu a putut fi schimbata pe loc?1 point
-
Cand mi-a dat eroare de baterie, inainte sa merg la service, imi aduc aminte ca, masurand tensiunea la borne cu multimetrul, arata ~14V, ceea ce inseamna ca era incarcata din bateria de tractiune. Ma mir ca ti s-a descarcat. I-ai masurat tensiunea? La mine, mai nou, nu se mai inchidea usita de la portul de incarcare. Pare sa se intample atunci cand e frig. Am mers cu el deschis vreo doua zile, fiind la ski, deci la frig, pana cand am reusit sa-l inchid. Așa ca azi nu s-a mai deschis si a trebuit sa il fortez. Parca vad ca o sa-mi spuna de la service ca "a fost fortat" si nu se repara pe garantie. Si alta problema, tot azi: @Johnny Bravo, Tesla nu are Apple Car Play/Android Auto... . Si Model 3 nu e hatchback. In rest, si eu m-am gandit la acelasi lucru.1 point
-
Nu as renunța la uleiul longlife. Eu folosesx longlife la toate masinile și fac revizii la maxim 15k... chiar la 5k la cele pe care le rulez puțin, dacă tot e pe banii mei, măcar să fie ce trebuie și la toate merg pe longlife la dealer... iar norma uleiului trebuie respectată. Ce treabă au autostrăzile din Germania cu uleiul? Stie uleiul pe ce strada merge? Daca fac București-Constanța pe A2 de multe ori pe săptămână, cu ce e diferit față de autostrada de germania? Asa va mai place sa le legați aiurea...1 point
-
scoti contactul afara,dupa care scoti "cercul de plastic" imobilizatorul1 point
-
Cantonul nu era defect, programasem masina la inlocuirea completa cu altceva after-market de fapt. Dupa o mica vizita la beloud masina a primit tratament vibroabsorbant, fonic si termic pe toate 4 portiere + un mic subwoofer in spate. diferentele sunt enorme acum. dupa ce ma obisnuiesc cu noul sound voi inlocui si amplificatorul de sub scaunul soferului cu un AMP+DSP plus difuzoare noi.1 point
-
Nu cred că se bazează nimeni pe stațiile Mkaufland în tranzit, iar dacă se bazează este o abordare total greșită și îți asumi așteptarea extra dacă dorești încărcare gratuită. Și când zicem gratuită este cu nuanță deoarece acele cupoane sunt acordate în cadrul unei campanii a cărei reguli le respecți, așadar cuponul respectiv vine în baza unui cost. Cuponul trebuie privit exact ca și o încărcare normală pe bani dar la o stație foarte aglomerată. Situația de la Kaufland apare din cauza subdimensionarii, foarte mulți utilizatori ai programului pentru un singur punct de încărcare, aglomerare de aici apare nu din faptul că se dă sau nu check in pe plug share. Kaufland dacă tot mențin programul de fidelizare atunci ar trebui să extindă punctele de încărcare conform creșterii numărului de de utilizatori în cadrul campaniei. Legat de etica de a da check-in, nu sunt de acord cu "obligativitatea". Este o etică care a apărut din cauza aplicațiilor proaste a rețelelor de încărcare, se poate implementa foarte ușor în aplicația rețelei să poată vedea oricine timpul rămas de încărcare conform puterii și setării mașinii legate la cablu decât să te bazezi pe informația manual și facultativă introdusa de utilizator. Nu mai vorbesc de expunere, mulți nu doresc să vadă cineva unde și când încarcă. Ne zbatem cu privire la intimitate în multe domenii dar în unele situații considerăm benefic și recomandăm expunerea benevola.1 point
-
Probabil apare când deschizi ușa, dar e contra intuitiv total, dai să ieși, cine stă să se uite la ecran să confirme că da, vreau să dezgheț, tocmai am pornit încălzirea acum 10 secunde. Nu-l văd pe bătrânu să folosească relaxat o astfel de mașină, vine clar cu o greutate în utilizare mai mare vs cele normale. Navigația a dat gherla totală, credea că nu ajunge bateria și mă băga pe o ruta unde știa ea de încărcător, eram pe autostradă și ea insista să mă întorc la stație.1 point
-
:))) Ma umfla si rasul. Nu stiu cum sa va explic, dar astazi am constatat ca geamul spate dreapta nu este "terminat". La modul ca muchia de sus nu este finisata, zici ca e taiat cu diamantul si aruncat acolo. Hahahahah la 28000 euro ma gandeam ca macar sticla sa fie buna, daca softul care face 99% din masina este praf. O sa incerc sa fac o poza sa va arat minunatia si intre timp sa vad cat imi spune Porsche ca dureaza pana mi-l inlocuieste....1 point
-
Acelasi drum dar sens invers si temperaturi negative. Aeroport Cluj - Mureș - 113km- 28.1 kWh/100km Am plecat cu 57% si am ajuns cu 5%, drum cu zapada partial pe urcarea spre Turda. 52% pentru 113 km.....nu stiu ce sa zic, te trece masina asta prin niste stari suspecte La plecare am zis sa pornesc incalzirea in drum spre parcare (beneficiile mult laudate pentru masinile electrice), dar surpriza, aplicatia nu trimitea comanda la masina desi starea bateriei o citea. Am mai patit cand o las perioade lungi de timp sa nu mearga comenzile din aplicatie, dezamagitor total. Urc in ea, pornesc incalzirea parbriz / habitaclu sa topesc zapada si ma dau jos sa sterg farurile (led, zapada, alta fericire). Surpriza iar, masina opreste tot pentru ca m-am dat jos din ea. Te apuca putin dracii cand vezi niste chestii la care nu te astepti venind de pe ICE.1 point
-
Acum am ieșit din service Volkswagen Mureș. Verdict:pompa moarta. Maine vine pompa+ulei...apoi trebuie update la soft...si desigur manopera...Pompa e undeva în jur de 1350...ulei 315..total 2600...🙈1 point
-
Cumperi kitul de oringuri bosch (cativa zeci de lei) si fie le inlocuiesti pe toate fie faci cum am facut eu. Iei un spray curatat frane si faci curat pe acolo apoi vezi unde se umezeste din nou. Eu am inlocuit cele de pe capacul de aluminiu si cele din capul pompei. Iti trebuie o tubulara speciala pt cel de la surubul ala cu 3 colturi, eu am fabricat dintr-o tubulara de 24(parca) cu un dremel. Capul pompei trebuie slabit si oringul verde se poate schimba pe masina, fara demontare. Dar trebuie atentie mare, daca a sarit capul, la revedere. Se demonteaza tot. Este un sert de video pe youtube cum trebuie. In principiu se invarte pompa pana cand arcurile de la cap sunt in compresie maxima apoi se slabesc suruburile pana se vede acel oring, dupa care se scot complet 2 suruburi de pe diagonala apoi celelalte 2. Evident, tot timpul trebuie sa ai 2 suruburi care prind capul,altfel sare afara si incepe distractia(nu vrei sa ajungi acolo). Oringul se intinde peste capul pompei, care eu l-am protejat cu banda izolatoare, sa nu agat oringul nou. Cu o oglinda te uiti si sub ea, sa fii sigur ca a intrat in canal. Dupa remontare se reface avansul prin metoda "hammer mod". Atentie doar ca regulatorul de debit de pe capacul acela de aluminiu trebuie sa intre in acel slip ring din pompa(chestia aia care pluteste in motorina in poza si are o gaura in el), altfel nu va functiona pedala de acceleratie si nici nu stiu daca mai porneste masina. Pornesi motorul si slabesti putin (maxim o tura) suruburile de la capac si f usor ciocanesti in el spre stanga sau dreapta ca sa ajungi cu injected quantity(pe vcds) la aceeasi valoare ca inainte de demontare. PS: nu ma lasa sa urc mai multe poze. Sporuri1 point
-
2.7crd de la Mercedes este fiabil și solid. Jeep se întreține mai ieftin e mai capabil, transmisia Quadratrack este super. Jeep este in avantaj față de VW. Touareg este mai bine finisată dat motorul se întreține scump( distribuția) și suspensia pneumatică este defectuoasă ( nu e pt Ro)1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00