Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2022 în toate secţiunile

  1. ID3-ul meu in dimineata asta in cele 30 de minute de cand am pornit incalzirea din WeConnect a consumat 5.4 kwh pentru a incalzi bateria si interiorul. Ce-i drept, lasata peste noapte afara la -13,5 grade. Dupa cele 30 de minute am pus-o la incarcat la statia de la cazare pentru a suplimenta pana la 90% pt ca urmeaza un drum mai lung. Am preferat sa nu incarc aseara ca sa nu o las incarcata cu peste 80% in frig, iar in dimineata asta preincalzirea am efectuat-o doar pentru a nu incarca o baterie rece. Pare o bataie de cap electrica asta, dar in realitate trebuie doar putin mai multa planificare. Desi am luat-o ca masina de oras, am ajuns sa o folosesc peste tot. Si cam asta patesc toti ce isi iau electrice. In alta ordine de idei: Cluj-Tg Mures-Toplita consum 20,5 kwh/100km. Decent. Nu cred ca am depasit 110-120 kmh, fiind in concediu nu ma grabeam si oricum nu economiseam ft mult timp. Ce nu-i ft decent: am vazut si consum de 67 kwh/100km pe distanta de 10 km in urcare spre partie cu bateria rece, dar e de inteles tinand cont de temperarurile de afara. La coborare recupereaza Range real iarna extraurban cu bateria de 45 kwh = 210-220 km. Singurul minus la varianta Pure 45 kwh pe care il vad e faptul ca incarca cu 7.4 kwh pe type 2 in loc de 11 kwh. Aia e. Era bine sa incarce cu 11 kwh pe AC. Era si mai bine sa incarce cu 22 kwh. Dar atata timp cat in afara orasului incarc la CCS cu 50-100kwh si type 2 doar acasa/la cazare/la birou nu ma afecteaza in mod real.
    5 points
  2. Acelasi drum dar sens invers si temperaturi negative. Aeroport Cluj - Mureș - 113km- 28.1 kWh/100km Am plecat cu 57% si am ajuns cu 5%, drum cu zapada partial pe urcarea spre Turda. 52% pentru 113 km.....nu stiu ce sa zic, te trece masina asta prin niste stari suspecte La plecare am zis sa pornesc incalzirea in drum spre parcare (beneficiile mult laudate pentru masinile electrice), dar surpriza, aplicatia nu trimitea comanda la masina desi starea bateriei o citea. Am mai patit cand o las perioade lungi de timp sa nu mearga comenzile din aplicatie, dezamagitor total. Urc in ea, pornesc incalzirea parbriz / habitaclu sa topesc zapada si ma dau jos sa sterg farurile (led, zapada, alta fericire). Surpriza iar, masina opreste tot pentru ca m-am dat jos din ea. Te apuca putin dracii cand vezi niste chestii la care nu te astepti venind de pe ICE.
    3 points
  3. In sfarsit am reusit aseara sa montez stopurile: : Daca tot am avut putin timp liber si aveam in plan adaugarea unui nou model de volan, aseara s-au aliniat planetele si pentru el: si o spalare bine meritata:)
    3 points
  4. Turbina e gata, o lucrare foarte foarte buna din punctul meu de vedere. Am luat-o azi si cred ca maine o voi pune pe masina. Brida de sustinere pentru a proteja sudura pe galerie Returul de ulei
    2 points
  5. :))) Ma umfla si rasul. Nu stiu cum sa va explic, dar astazi am constatat ca geamul spate dreapta nu este "terminat". La modul ca muchia de sus nu este finisata, zici ca e taiat cu diamantul si aruncat acolo. Hahahahah la 28000 euro ma gandeam ca macar sticla sa fie buna, daca softul care face 99% din masina este praf. O sa incerc sa fac o poza sa va arat minunatia si intre timp sa vad cat imi spune Porsche ca dureaza pana mi-l inlocuieste....
    2 points
  6. Totusi a reusit sotia sa faca poza la bord cu brona rotunda:)...eu ma resemnasem
    2 points
  7. Probabil apare când deschizi ușa, dar e contra intuitiv total, dai să ieși, cine stă să se uite la ecran să confirme că da, vreau să dezgheț, tocmai am pornit încălzirea acum 10 secunde. Nu-l văd pe bătrânu să folosească relaxat o astfel de mașină, vine clar cu o greutate în utilizare mai mare vs cele normale. Navigația a dat gherla totală, credea că nu ajunge bateria și mă băga pe o ruta unde știa ea de încărcător, eram pe autostradă și ea insista să mă întorc la stație.
    1 point
  8. Aproape 19000km. Între timp am trecut la cauciucurile de iarna care n-au prea avut parte de zăpadă. Am circulat destul de puțin, dar sunt mulțumit de ele, asa că mă bucur de alegerea făcută. La fel stătea mașina în parcare și încălțata cu Michelin-uri 😁. Am mai verificat nivelul de ulei și ochiometric pe joja nu se vede să fi scăzut. Am avut un greiere în portiera stânga față când a fost mai frig, dar a dispărut a doua zi și de atunci n-a mai reapărut.
    1 point
  9. Imposibil de ghicit. Trebuia inlocuit : -saiba foc -oring injector -oring retur motorina -surub (strans la cuplu) -simering capac injector -simerig capac surub Curatat impecabil locasul injectoarelor si injectoarele.
    1 point
  10. Gata si piesa la strung, maine sper sa am turbina gata🥰
    1 point
  11. Ușor, ușor am ajuns la 211.000 km.
    1 point
  12. În alta ordine de idei, rulam împreună, eu și G6 meu. Alt prag atins!
    1 point
  13. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!