Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2022 în toate secţiunile

  1. Eu am Golf 8 cu Travel Assist. Probabil e la fel ca la Octavia 4. Travel Assist mi se pare inutil in Romania. Am dezactivat functia de franare cand intalneste limitari de viteza si de franare inaintea intersectiilor si curbelor, pentru ca ma tot trezeam cu franari bruste din cauza unor indicatoare uitate de muncitori sau intoarse de vant. M-am trezit cu o frana brusca pe autostrada, dupa ce masina a gasit o limitare de 30 km/h prin camp. Imi e frica sa las masina sa vireze singura chiar si pe autostrada, ca sa nu ma arunce in parapet din cauza unor urme de pe asfalt. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa imi corecteze traiectoria in mod eronat din cauza marcajelor sterse de pe sosea. Plus ca majoritatea soferilor care se baga la distanta foarte mica in fata ta si fac ACC-ul sa franeze brusc. Limitari ale sistemelor de asistenta, implementare defectuasa... nu stiu. Dar in Romania nu se poate utiliza Travel Assist la adevarata capacitate.
    2 points
  2. Azi, deși erau doar 3°C când am ajuns acasă, eram hotărât să schimb becurile cu led de la luminile de la picioare: unele pâlpâiau, altele aveau are câteva leduri și lumina era diminuată. Cel puțin la ultimele două drumuri erau enervante pâlpâielile, mai ales că am mers noaptea. Modelul din dreapta l-am avut până acum și am luat pentru test pe cel din centru și pe cel din stânga. Mai jos, în aceeași ordine cum se vedeau aprinse, cu mențiunea că, la cel existent un led este ars Lumina este mult mai intensă la cel din mijloc, camera aproape că nu surprinde mâna mea, față de celelalte două. Lumina comparativă la pasager și la șofer Cred că la cele din spate se vede foarte bine diferența, stânga led vechi - dreapta led nou și după schimbarea ambelor Acum se vede așa, reglat la 35% intensitate, cu plafoniera stinsă si cu ea aprinsă Mă declar foarte mulțumit. Să vedem cât timp rezistă! PS: link cu becurile led cumpărate (4.65$ pentru 6 bucăți cu TVA și transport inclus) Pentru cei interesați de modelul din stânga link (6.77$ pentru 10 bucăți cu TVA și transport inclus).
    2 points
  3. Salutare, am reusit sa fac retrofit-ul pt carlig remorcare OEM. O dificultate pe partea electrica este sa pui pini noi pe KL30, am gasit locatii in care se pot baga pini si nu au parghie mov de blocare. Trebuie trase fire de CAN, semnal de STOP si alt semnal de power, acestea din conectorii A si C din BCM. KL31(masa) carligul si modulul isi iau din portbagaj. Precizez ca pt varianta break si 2.0TDI cu toba langa lonjeron, trebuie lasata toba in jos, in partea dinspre bara prinderea tobei are surub, in spate am dat cu WD40 si am scos toba din suport. Carligul se prinde pe fiecare parte cu cate 2 suruburi, cele parte din stg sunt acoperite de protectia de aluminiu a evacuarii. Gaurile de prindere sunt la 22cm intre ele, eu am dat cu o freza si o prelungire gaura in acel heat shield. Nu e un retrofit dificil, dar e ceva de munca. Am strans niste link-uri si poate cuiva ii sunt utile. https://www.thebeardeddetailer.com/blog/2019/12/3/mk7-towing-module-j345-retrofit https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/how-to-add-a-fuse-to-the-cabin-fuse-box-in-a-couple-of-minutes.373501/ https://www.vwvortex.com/threads/a-way-to-add-fused-circuits-to-your-fuse-panel.8979865/ https://www.drive2.ru/l/506854795391271108/ https://www.drive2.ru/l/571594040034721979/ https://www.drive2.ru/l/480013792411910893/ Spor!
    1 point
  4. Pai 140 km/h pe bord nu sunt chiar 140 in realitate si nici consumul de 4.8 afisat, nu e 4.8 in realitate . Daca vrei date reale, GPS + consumul plin la plin la pompa.
    1 point
  5. Exact acela e simptomul, daca nu mergi foarte turat cu masina nu iti face, face poate peste 2-3 zile, poti urmari lichidul din vas, ai sa vezi ca e uneori sub minim alteori peste maxim,etc in functie de rulaj si timp de functionare, se face presiune si impinge antigelul, cand desfaci borcanul el revine. Totodata nu ar trebui sa ai acel "fasait" puternic la deschidere borcan, cat despre testul acela la vasul antigel cu lichidul ce isi schimba culoarea la detectarea gazelor, nu e nimic concret, am facut si eu testul acela la o Skoda Superb 2016 si a fost ok testul, dupa 1 luna clientul si-a schimbat garnitura de chiulasa, se stia ca masina pierde antigel cu simptome similare de cele descrise de mine sau in cazul tau. Garnitura de chiulasa/chiulasa in proportie de 95%, acolo iti este problema.
    1 point
  6. Aseara am dat turbina jos. Voiam sa ma ocup de retur dar si de o brida de sustinere care se prinda pe ea si pe bloc. Si cum acasa deocamdata nu am acces asa usor sub masina, am zis ca mai bine o dau jos cu totul (pe deasupra). Si surpriza placuta a fost atunci cand vorbit cu baiatul care mi-a facut downpipe ul pentru brida, a zis ca imi face el si returul de la ulei. 2 iepuri dintr-un foc, perfect. Cum face brida fara ca turbina sa fie pe masina? Are un bloc si o chiulasa ca a mea, care il va ajuta si la brida si la retur. Si stie cum sa se fereasca si de planetara pentru ca vazut cum vine. Acum trebuie doar sa ii mai duc un stut ca cel pe care il aveam deja la retur, cu filet M12 doar ca din metal, ca sa poata suda pe el.
    1 point
  7. @adrian001 ai dreptate, pe EA288 doar chiulasa si galeria sunt racite cu apa. M-a luat valul, ma uitam la un alt design, tot de diesel dar nu TDI ;)) LE: si intercoolerul
    1 point
  8. Va bateti prea mult capul cu opritul, pornitul si, mai ales start stopul. La ultimul zici ca e concurs de dezactivat 🙂 @mandelusenzorul de temperatura al masinii, iarna arata intotdeauna mai mult decat temperatura reala, eu am o statie care imi confirma asta, dar cel mai simplu e sa vad cand am gheata pe masina si ea arata +1.5 grade, ceea ce e imposibil. Tine cont ca, in mers, temperatura aerului este aceeasi, indiferent de viteza cu care circuli, iar acea ''temperatura resimtita'' este un indice ce se calculeaza in functie de temperatura aerului, viteza vantului si umiditate si nu temperatura propriu-zisa.
    1 point
  9. Nu cred că merge link, mă trimite înapoi pe același topic. Și ale mele au început să pâlpâie și într-adevăr sunt enervante. Trebuie ceva cu can-bus sau orice led normal?
    1 point
  10. @aroganta la EA211, EA288 si EA888 rev3 turbo e racit cu apa. Si exista o pompa electrica care merge si dupa oprirea motorului (ar trebui sa se auda un safrait in bord daca opresti motorul dupa o bucata de drum cu talpa grea) @yeeeeman ce pompa de ulei continuua are EA888 rev3? Ca SSP606 zice altceva
    1 point
  11. Caz intalnit la un Audi ,tot cu piese schimbate degeaba, problema asemănătoare, pierdea apa/antigelul doar cand circula cu turatii peste 2000rot/min,problema s a dovedit a fi chiulasa.
    1 point
  12. Astazi am ajuns la o noua borna rotunda 120.000 km... nu am apucat sa ii fac poza. Pentru ca le urmaream de foarte mult timp, de cand am luat masina:) astazi am primit prin curier : Sunt maxim de incantat de ele, mai ales ca nu sunt greu de motat si codat. Mai ramane sa vad cand avem timp de ele pt montaj.... Tot saptamana asta mai urmeaza sa fac un mic upgrade la partea estetica...
    1 point
  13. Cam tot ce zici tu s-a pierdut de la Golf 7 la Golf 8, care este in mare parte un cost reduction al unui Golf 7. Golf 7 are si usi moi si bord moale si tot ce zici tu acolo despre Golf 8 ca nu are. Cat despre sasiu, confort, scaune, suspensie, antifonare, nu stiu cum e Golf 8, dar Golful 7 este peste medie.
    1 point
  14. Comparatia nu are sens pt ca e vorba de 20 de ani intre ele si altele erau prioritatile atunci fata de acum. Calitatea materialelor a fost din ce in ce mai ciupita pe masura ce s-au dus generatiile de Golf si extrapoland cam la orice model. Ponderea acum mare o ocupa infotainment-ul, sisteme de asistenta, diverse ecrane. Ce este realmente deranjant este ca au impins latura asta electronica, dar au fost penibili si nici pana acum nu au un software stabil. In conditiile in care MIB2/2.5 la Golf7/7.5 era un sistem foarte stabil. Ce au vrut ei sa inoveze pe G8 cu niciun buton pe HU si totusi la atatea luni de la lansare cu probleme si erori.
    1 point
  15. Cam greu sa gasesti un tuner sa iti faca harta cum vrei tu. Crestere de putere, iti face rapid, copy.paste. Grija si asa. Nu e imposibil de facut, dar nu pierd tunerii vremea cu astea. ..power sa simti la pedala, si atat. Eu am avut 1.6 tdi cayc, la care sint zeci de versiuni de soft, din cauza injectiei cu probleme. A avut soft DG. O pacoste, reg la 100km, iarna, fum alb, condens, gaze urat mirositoare , egr incarcat, a si cedat bietul. .. consum mare, putere mica in turatii sub 2200. Reversul, un mers f linistit, silent. Mai finut ca la benzinare tfsi.
    1 point
  16. Cum nu am mai postat de ceva timp, revin cu update la revizia de 75k km: filtre si ulei, deci nimic special 🙂 Măcar să populez postul ce ceva amintiri proaspete din patria hitiților.
    1 point
  17. 1 point
  18. @Doomy: nu e mare diferență, maxim 1.5l/100km intre 4motion și tracțiune față. @dydu_kuf: diferența de kg și de aerodinamică modifică clar consumul. Strict din punct de vedere al consumului eu nu merg niciodată la consum! @Emy Do să râzi dar am scos 6.1l/100km pe ultimii 390km făcuți. A crescut la 6.4 cât am stat o oră așteptând bacul. Dragilor după cum v-am spus a urmat o excursie în Delta Dunării, de miercuri până vineri. Ne-am cazat la pensiunea La Tavi, pe care v-o si recomand. Abia aștept să termine podul peste Dunăre, m-am saturat de bac până peste cap. La 7 fără 5 eram la bac, ne face semn să luăm bilet fiind ultima mașină și când să urcăm ne spune ăla că nu mai încapem. Am luat banii înapoi și am plecat la Brăila pentru că nu am mai vrut sa mai astept încă 30 de minute. Drumul spre Murighiol e foarte frumos, virajat, umbros pe multe sectoare și destul de bun să poți rula cu o viteză mare. Ne-am grăbit puțin întrucât trebuia să ajungem până la 9.30 să prindem prima excursie și am ajuns, chiar dacă am trecut ma târziu la 9.35 . Ne-am luat în primire căsuța, am lăsat bagajele și am plecat spre doc împreună cu domnul Tavi (proprietarul pensiunii și al bărcilor). După ce ne-am urcat în barcă ne-am plimbat pe canale, printre sălcii, stuf, trestii și insule de nuferi admirând peisajele și fauna. Am surprins lebede cu pui,rațe, lisite, cormorani (nu erau în piscină să facă baie ), pelicani (puțini pe apă și mulți în zbor întrucât tot îi speria cineva înaintea noastră, probabil apropiindu-se prea mult), etc. Excursia s-a terminat în satul Caraorman, unde am mers la o familie și am mâncat tradiționalul meniu de pește (icre, chiftele de pește, borș de pește, saramură, stropite cu o țuică și un vin și încheind cu negrese și cafea ). Am plecat ghiftuiti spre Murighiol admirând peisajele și liniștea Deltei. A doua zi, din nou la drum , de data asta spre Sfântul Gheorghe, cu punctul terminus gura de vărsare a Dunării în Marea Neagră. Traseul a fost comun până la un punct, tot prin stufaris, nuferi și sălcii, apoi cu viteză mai mare (și barca a fost mai mare fiind mai mulți pasageri, împinsă de un motor de 150cp) spre Sfântul Gheorghe. O dată ajunși am înaintat spre revărsare, dar marea era destul de agitată și am privit cele două culori ale liniei de îmbinare a Dunării cu marea de la distanță, dar se vedea foarte clar demarcația între maroul tulbure și verdele inspumat. Apoi am întors și am mers pentru câteva ore la plajă și baie, pe o plajă semi sălbatică, deși există și șezlonguri și umbrele și aici și 2 terase unde poți servi o băutură și o porție de hamsii. Neașteptat de caldă apa mării, cred că avea 27°C, cam ca la greci. După ce s-a făcut ora stabilită pentru plecare, am mers la barcă și într-o oră am ajuns din nou la Murighiol. A treia zi, după ce ne-am luat la revedere de la gazde, am plecat spre Cetatea Enisala. Nu este foarte impresionantă decât prin priveliștea oferită de sus și mă întreb dacă accesând fonduri europene nu s-ar putea reconstrui și automat să o facă mai atractivă, că din cei 8 lei de persoană cred că se plătesc doar salariile... Drumul până la Enisala e foarte plăcut ochiului După vizită am plecat spre Tulcea unde am făcut o oprire la Centrul muzeal Delta Dunării, la acvariu și celelalte exponate și apoi mergând cam 1 km mai sus am ajuns la Monumentul eroilor, de unde se vede foarte bine toată Tulcea și Dunărea. După Tulcea mai aveam o oprire pe traseul spre casă, în localitatea Niculițel la mănăstirea Cocoș unde am făcut un mic popas în liniștea mânăstirii. După un timp ne-am îndreptat spre Galați, unde am stat o oră să trecem cu bacul. Vă recomand să treceți pe la Brăila unde există două societăți diferite și patru bacuri. O dată ajunși acasă am trecut pe la mecanic și am luat Golfuletul, dar despre asta vă povestesc dincolo.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!