Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2022 în toate secţiunile

  1. Pe mine ma enerveaza ca in torpedo nu au pus niciun fel de material si zdrangane alea pe acolo de numa' numa. Ma mai enerveaza faptul ca in usi este capitonal doar pe exteriorul si pe partea de jos a cutiei; insa nu si spre exterior (inspre sofer - unde este acelasi plastic dur). Dar cel mai mare lucru care ma scoate din sarite si din pacate nu am ce-i face este "piano black" peste tot. Bordul ala luceste ca toate ielele in timpul zilei si noaptea uneori de la luminile stradale; butoanele de Park si Autohold cu toate ca nu le apas mai niciodata au niste zgarieturi fine de toata frumusetea. La fel , gasesc oarecum enervant faptul ca pentru scaunele incalzite tre' sa clickuiesti de 1-2-3 ori in functie de pozitia pe care esti ca sa le opresti. La volan poti tine 1 secunda apasat si face ON sau OFF, dar la scaune nu ... ca era greu. Ieri am descoperit cum pot sa opresc de tot infotaiment .. (da stiu, tarzan prost). Dar overall impresia la 2000km este una buna si tinand cont ca software-ul si-a mai intrat in mintile lui parca face condusul si mai placut. P.S: mi-au expirat trial-urile de Navigatie, Light Assist si Voice Assist. Sincer nu-mi pare rau dupa niciuna din ele, cu toate ca light assist parca parca l-as achizitiona cu toate ca nu am Matrix.
    3 points
  2. Pe mine ma deranjeaza ca partea de jos a consolei este din plastic dur. E punctul de sprijin pentru picior si este enervant.
    3 points
  3. Astazi am ajuns la o noua borna rotunda 120.000 km... nu am apucat sa ii fac poza. Pentru ca le urmaream de foarte mult timp, de cand am luat masina:) astazi am primit prin curier : Sunt maxim de incantat de ele, mai ales ca nu sunt greu de motat si codat. Mai ramane sa vad cand avem timp de ele pt montaj.... Tot saptamana asta mai urmeaza sa fac un mic upgrade la partea estetica...
    3 points
  4. @Rave cunoastem problema cu drumul scurt. De aceea am grija sa fie minim 10km. Motorul merge cam 20-30 de minute. Si 9-10-11% consum :))) Ma uit is eu la o "eclectica" dar... mai asteptam. Mai intai sa ma mut la curte ;)))
    2 points
  5. Eu cand intru in masina apas Start si apoi bag in Drive si am plecat. Cand am ajuns acasa, efectiv dupa ce s-a oprit masina din mers, apas pe Stop si gata. E vreo greseala... ?
    2 points
  6. Salutare, Sunt nou pe acest forum si nou in lumea VAG, fosta masina fiind un BMW E90 320D LCI, incerc sa ma familiarizez cu noua masina, dar si cu forumul. Scopul principal al acestui topic este de a tine evidenta tuturor modificarilor, de a impartasi pareri si de a invata cat mai multe despre intretinerea motoarelor EA888 EVO 4, motor pe care il am pe Formentor. Cand a venit momentul sa schimb E90-ul, prima data am vrut sa raman tot pe aceasta marca, fiind un mare fan al RWD. Formentorul, la inceput nu a fost o varianta de luat in calcul, fiind un model care credeam ca o sa depaseasca cu mult bugetul meu, dar cautand putin pe mobile.de, mi-am dat seama ca este o varianta de luat in vedere. Prin prisma faptului ca voiam un G20 330i RWD de 258 cp, Formentorul avand 310cp, acest lucru reprezenta un mare plus pentru mine. La inceput am fost destul de sceptic, fiind un crossover, m-am gandit ca nu o sa gasesc in el, "sportivitatea" pe care o cautam de la o masina. Am mers la PBN si am testat masina, mi-a placut foarte mult designul, pozitia joasa de la volan si felul cum se conduce. Mi-a placut foarte mult ca varianta de 310cp avea foarte multe optionale in standard, multe din ele pe care nu le gaseam pe G20-urile gasite de mine. Long story short, am gasit la un dealer din Germania masina, cu 11.000 km, si exact toate optionalele pe care mi le doream pe masina: sistem audio Beats portbagaj electric franele Brembo de pe TTRS/RS3 scaune electrice FARA trapa, fiind o masina inalta, am preferat sa nu ii maresc centrul de greutate si mai mult Lucrez in domeniul auto, si la dealerul la care sunt consilier vanzari, mi-am cumparat masina si programat transportul ei catre Bucuresti destul de repede. Primul lucru dupa ce masina a venit, a fost sa ii fac un schimb complet de ulei si filtre, pentru ca vreau sa tin masina in jur de 5-6 ani, schimbul de ulei nu vreau sa depaseasca 7-8000km, masina mergand 90% din timp, in modul Cupra. Primele poze ale masinii, inca nu aveam numere rosii sa pot iesi cu ea pe strada. Apoi au sosit si numerele rosii. Si ne-am imprietenit mai bine Fiind un model iesit nou pe piata, si fiind din primul lot de masini, are destul de multe bug-uri, cu care incerc usor usor sa ma acomodez. Am avut si probleme de garantie pe care le-am rezolvat, n-am fost foarte incantat de cei de la PBN, dar nu are rost sa detaliez aceste lucruri. Chiar daca imi doream un RWD, fiind si prima mea masina cu tractiune integrala, ne intelegem destul de bine, puterea motorului este suficienta pentru moment, cutia DSG nu este la fel de rafinata ca un Steptronic, dar nimic peste care sa nu pot trece cu vederea. Amotizoarele adaptive isi fac treaba foarte bine, sunt foarte multumit, diferentele intre confort, sport si "sport plus" aka CUPRA mode, sunt evidente. Au sosit si numerele negre intre timp Fiind un mare fan al mesteritului pe la masina, am inceput usor , am scapat de suportii numarului de inmatriculare, pe spate a fost usor, fiind prins de bara in 2 suruburi, dar pe fata are un suport din fabrica, care se distanteaza de bara cu 2 cm, pe care nu l-am vazut inestic si mi se parea ca "incarca" bara. Atentie, suportul nu se mai poate pune inapoi pe bara, deci daca aveti de gand sa faceti asa, este o miscare ireversibila. Am scos literele CUPRA de pe portbagaj, ca oamenii sa ramana si mai nedumeriti in privinta acestui brand, fiind o intrebare pe care o primesc des " ce masina e asta?" Ca masina sa aibe un look si mai clean, si obisnuit ca la sedan, fara stergator spate, am comandat un dop de anulare stergator si cu putina munca am scos motorasul si bratul stergatorului de pe masina. Pentru a putea scoate bratul stergatorului, am apelat la un centru de parbrize, pentru ca bratul era oxidat pe tija motorasului, si nu putea fi scos fara presa. Si va recomand sa faceti asta, ca sa nu spargeti luneta De Craciun masina a primit un set de arcuri H&R, ca sa mai reglam putin wheel gap-ul, dar si pentru a imbunatati stabilitatea. Momentan arcurile nu au fost montate, mai asteptam pana in primavara. Planuri de viitor pentru masina am foarte multe, si pe partea estetica dar si asupra motorului, dar printre cele mai importante ar fi un downpipe decat si un opf delete, datorita acestor OPF-uri masina este gatuita enorm, sunetul fiind primul care are de suferit foarte mult. Masina are in momentul de fata 20.000km, zilele urmatoare o programez la revizie, in rest doar benzina 100 si muulta talpa. Daca aveti sfaturi despre intretinerea masinii, pe care trebuie sa le am in vedere pe viitor, va ascult si le notez!
    1 point
  7. Daca ai luat-o de afara la aproape 200k km, e clara treaba, ca in caietul de service VW nu e specificata curatarea sitei pompei, care se colmateaza de mizerie. Vezi cateva pagini in urma poze cu site de la haldex plin de mizerie si la 30-60k km... Pe forumurile de afara, multi se plangeau ca le pica pompa, tocmai din acest motiv, dar au fost cazuri ( s-au mai desteptat si nemtii ) cand problema s-a rezolvat doar cu curatare sita si inlocuire ulei.
    1 point
  8. Când dai jos pompa veche, sa desfacă sita sa vezi daca are un fel de mâzgă pe ea, sau o desfaci tu acasă. Dacă nu s-a făcut deloc mentenanță in 215k km, cel mai probabil s-a blocat din lipsă de "flow", lipsă de curgere, apoi s-a ars. Ne anunți ce găsești. Spor!
    1 point
  9. toate masinile (producatorii) au impins latura electronica si bine au facut. oricum nu mai aveau ce altceva optimiza la ele, decat asa 1-2% si sa te coste de 10 ori orice mica imbunatatire. si cum pt UE e prioritar sa ajunga la zero accidente auto din vina umana, e firesc sa marseze pe astea pt ca toate sistemele astea scad sansele de accident.
    1 point
  10. Acum am ieșit din service Volkswagen Mureș. Verdict:pompa moarta. Maine vine pompa+ulei...apoi trebuie update la soft...si desigur manopera...Pompa e undeva în jur de 1350...ulei 315..total 2600...🙈
    1 point
  11. Consum urban de 49 kwh/100 km, temperatura exterioara -2 grade, caldura setata la 21 grade + scaune si volan incalzite, fara preincalzirea bateriei. Dupa cei 4 km bateria a ajuns la temperatura optima, dar la ce folos daca nu mai misti masina in urmatoarele ore?
    1 point
  12. Serios???? Ai mers cu vreun 4x4 iarna? Sau postam doar sa ne bagam in seama.
    1 point
  13. Felicitari pt alegere. Am tot sunat dupa masini pe stoc si pana la urma am gasit in Bucuresti un Xcellence motor dorit 200 Cp, comandat de ei la pret 44800 (trapa, parcare automata si alte lucruri ce numa intereseaza) vine in 3 sapt si mi-o da la 38.400, adica la pret de Ateca 2.0 Tsi sau Octavia Combi Style 200 Cp 4x4. Din pacate nu are DCC si carlig de remorcare si nu agreez trapa. Am configurat un FR cu dotarile dorite si iese tot spre 45k, mi-l da in 42k si vine in 5 luni.... probabil. Joi urmeaza sa fac un testdrive cu ce au in showroom. Daca este cineva interesat de superoferta Xcellence il pot pune in legatura cu deallerul.
    1 point
  14. @calingurghiu In primul rand ignora oamenii rautaciosi. In al doilea rand : si eu am luat masina dupa mentenanta in reprezentanta cu pompa haldex moarta. Cand pleci tare de pe loc pe uscat, intra controlul tractiunii? clipeste ceva pe bord?
    1 point
  15. Singurul lucru care ma deranjeaza pe mine la sistemul de infotainement este urmatorul: - Cand vreau sa dezactivez incalzirea in scaune, trebuie sa apas de 3 ori pe fiecare iconita in parte (presupunand ca sunt pe treapta a 3-a de incalzire). As vrea sa pot sa tin apasat pe ecran 2-3 sec si sa se dezactiveze. (long tap) - Asa este la incalzirea in volan. Indiferent pe ce treapta esti, tii apasat 1-2 secunde pe buton si se dezactiveaza. In felul asta pot fi atent la condus.
    1 point
  16. Comparatia nu are sens pt ca e vorba de 20 de ani intre ele si altele erau prioritatile atunci fata de acum. Calitatea materialelor a fost din ce in ce mai ciupita pe masura ce s-au dus generatiile de Golf si extrapoland cam la orice model. Ponderea acum mare o ocupa infotainment-ul, sisteme de asistenta, diverse ecrane. Ce este realmente deranjant este ca au impins latura asta electronica, dar au fost penibili si nici pana acum nu au un software stabil. In conditiile in care MIB2/2.5 la Golf7/7.5 era un sistem foarte stabil. Ce au vrut ei sa inoveze pe G8 cu niciun buton pe HU si totusi la atatea luni de la lansare cu probleme si erori.
    1 point
  17. eu am dasfacut protectiile interioare la aripile fata si spate,am cumparat antifon de la piese auto si am dat doua straturi de antifon cu pensula (atat pe aripi cat si in capul pragurilor).am facut asta si la golful 4 si nu am avut probleme cu rugina.
    1 point
  18. Am inteles eu gresit intrebarea ta. Fomentor vine in standard cu sistemul de franare de care iti spuneam mai sus, cu discuri de 340 sau cu sistemul optional, Brembo cu discuri de 370, cel pe care il am pe masina, este sistemul de franare care a fost pus pe Audi TT RS 8J sau Audi RS3 8P. Poza cu Brembo
    1 point
  19. Acum dacă reușești un 140 km ești fericit.
    1 point
  20. Nu am mai făcut nimic in ultima vreme decât sa alimentez cu benzină la Golfuleț și motorină la Tiguan. N-am avut nici timp, nici chef și nici vremea de afară, când mi-ar fi permis timpul, nu a ținut cu mine. De vreo săptămână soția mi-a spus că ușa spate nu se încuie. Am comandat o broasca nouă și ieri am desfăcut fața de ușă exterioară și cea interioară și după puțin timp schimbasem și probasem broasca, totul era in regulă. In schimb m-am chinuit, iar, cu ansamblul interior pe care se prinde mânerul exterior și a cărei siguranță era îndoită. Venind întunericul și frigul, am strâns sculele și lasat totul așa. Dimineața am fost pe la două parcuri de dezmembrat și mi-au spus 150 de lei prețul doar pentru acest ansamblu, fără măner sau butuc. Ok, am plecat acasă, cu gândul sa comand de pe olx un măner complet, văzusem cu 50 lei plus transport șipânăvine sănu mai circul. Ajuns acasă m-am apucat din nou, am îndreptat tabla cât am putut de bine, fiecare dinte l-am comparat pe stânga și pe dreapta, până când totul s-a mișcat ușor. Am probat totul cu surub, a fost in regulă, am pus ansamblul pe mașina am închis totul si am probat. Am montat și mânerul exterior și totul este acum in regulă, se încuie și se descuie corespunzător. Uitându-mă la șurubul de strângere aflat in spatele burdufului in care stau firele dintre stâlpul B și ușa mai spun o dată ca proiectanții VW sunt certați cu mecanicii din service... 😁
    1 point
  21. @Doomy: nu e mare diferență, maxim 1.5l/100km intre 4motion și tracțiune față. @dydu_kuf: diferența de kg și de aerodinamică modifică clar consumul. Strict din punct de vedere al consumului eu nu merg niciodată la consum! @Emy Do să râzi dar am scos 6.1l/100km pe ultimii 390km făcuți. A crescut la 6.4 cât am stat o oră așteptând bacul. Dragilor după cum v-am spus a urmat o excursie în Delta Dunării, de miercuri până vineri. Ne-am cazat la pensiunea La Tavi, pe care v-o si recomand. Abia aștept să termine podul peste Dunăre, m-am saturat de bac până peste cap. La 7 fără 5 eram la bac, ne face semn să luăm bilet fiind ultima mașină și când să urcăm ne spune ăla că nu mai încapem. Am luat banii înapoi și am plecat la Brăila pentru că nu am mai vrut sa mai astept încă 30 de minute. Drumul spre Murighiol e foarte frumos, virajat, umbros pe multe sectoare și destul de bun să poți rula cu o viteză mare. Ne-am grăbit puțin întrucât trebuia să ajungem până la 9.30 să prindem prima excursie și am ajuns, chiar dacă am trecut ma târziu la 9.35 . Ne-am luat în primire căsuța, am lăsat bagajele și am plecat spre doc împreună cu domnul Tavi (proprietarul pensiunii și al bărcilor). După ce ne-am urcat în barcă ne-am plimbat pe canale, printre sălcii, stuf, trestii și insule de nuferi admirând peisajele și fauna. Am surprins lebede cu pui,rațe, lisite, cormorani (nu erau în piscină să facă baie ), pelicani (puțini pe apă și mulți în zbor întrucât tot îi speria cineva înaintea noastră, probabil apropiindu-se prea mult), etc. Excursia s-a terminat în satul Caraorman, unde am mers la o familie și am mâncat tradiționalul meniu de pește (icre, chiftele de pește, borș de pește, saramură, stropite cu o țuică și un vin și încheind cu negrese și cafea ). Am plecat ghiftuiti spre Murighiol admirând peisajele și liniștea Deltei. A doua zi, din nou la drum , de data asta spre Sfântul Gheorghe, cu punctul terminus gura de vărsare a Dunării în Marea Neagră. Traseul a fost comun până la un punct, tot prin stufaris, nuferi și sălcii, apoi cu viteză mai mare (și barca a fost mai mare fiind mai mulți pasageri, împinsă de un motor de 150cp) spre Sfântul Gheorghe. O dată ajunși am înaintat spre revărsare, dar marea era destul de agitată și am privit cele două culori ale liniei de îmbinare a Dunării cu marea de la distanță, dar se vedea foarte clar demarcația între maroul tulbure și verdele inspumat. Apoi am întors și am mers pentru câteva ore la plajă și baie, pe o plajă semi sălbatică, deși există și șezlonguri și umbrele și aici și 2 terase unde poți servi o băutură și o porție de hamsii. Neașteptat de caldă apa mării, cred că avea 27°C, cam ca la greci. După ce s-a făcut ora stabilită pentru plecare, am mers la barcă și într-o oră am ajuns din nou la Murighiol. A treia zi, după ce ne-am luat la revedere de la gazde, am plecat spre Cetatea Enisala. Nu este foarte impresionantă decât prin priveliștea oferită de sus și mă întreb dacă accesând fonduri europene nu s-ar putea reconstrui și automat să o facă mai atractivă, că din cei 8 lei de persoană cred că se plătesc doar salariile... Drumul până la Enisala e foarte plăcut ochiului După vizită am plecat spre Tulcea unde am făcut o oprire la Centrul muzeal Delta Dunării, la acvariu și celelalte exponate și apoi mergând cam 1 km mai sus am ajuns la Monumentul eroilor, de unde se vede foarte bine toată Tulcea și Dunărea. După Tulcea mai aveam o oprire pe traseul spre casă, în localitatea Niculițel la mănăstirea Cocoș unde am făcut un mic popas în liniștea mânăstirii. După un timp ne-am îndreptat spre Galați, unde am stat o oră să trecem cu bacul. Vă recomand să treceți pe la Brăila unde există două societăți diferite și patru bacuri. O dată ajunși acasă am trecut pe la mecanic și am luat Golfuletul, dar despre asta vă povestesc dincolo.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!