Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2022 în toate secţiunile

  1. După 15 luni de funcționare becul de semnalizare de pe partea șoferului a început să semnalizeze rapid, semn că s-a dus. Ledurile nu s-au ars toate, doar o parte bună dintre ele Așa că azi l-am schimbat. Sperasem cumva să fie de la frig ceva, dar nu și-a revenit în weekend. Mai am încă unul de rezerva și când se mai arde următorul o să comand alt tip de becuri, poate nu voi mai avea eroare de bec ars nici in bord și nici pe tester. In plus de când a venit frigul camera de mers înapoi se pare că vrea schimbată. Cred ca următoarea va fi in emblema și nu mai iau de montat pe bara...
    2 points
  2. Are acea banda oribila si Style. Noaptea se vede ciudat, logo-ul VW nefiind iluminat. Daca trendul asta ramane, vor pune benzi led de jur imprejurul masinii.
    2 points
  3. Cand am dat eu comanda la PBN, termenele indicate de dealer erau de 8 luni la masini din afara stocului. Eu am prins un model deja aflat in productie ce s-a potrivit configurarii mele, motiv pentru care ar trebui sa ajunga undeva la final de februarie. (Comanda data pe 27 decembrie) Acum sa vedem daca o sa se respecte acest termen! A da. Configuratorul nu functioneaza cel mai probabil pentru ca se anunta o noua inflationare de preturi. Dealerul mi-a zis ca de altfel au si interdictie sa dea comenzi noi pe Tarraco pana pe 15 ianuarie. (Habar nu am daca e adevarat sau nu) Toate cele bune!
    1 point
  4. Autohold-ul memoreaza ultima apasare de frana, de asta ori tine mai tare ori mai putin. De aici diferentele Intre timp, probabil ca te-ai mai obisnuit cu masina si nu calci frana atat de puternic. "The system is operated via the ABS/ESP hydraulic unit. When you brake your car to a stop, Auto Hold keeps the braking pressure you last applied" https://www.volkswagen.co.uk/en/technology/driver-assist/braking.html
    1 point
  5. Nu scoate fum deoarece uleiul e ars odata cu motorina. Simeringuri supape/segmenti... Fa un test de compresie.
    1 point
  6. Parca vorbesti de Golful sotiei mele:), face la fel chiar daca nu are soft DG. EGR-ul l-am schimbat in primavara, fumulsi regenerarile dese au ramas.
    1 point
  7. Impresionant si frumos insa e o pasiune care necesita mult timp si dedicatie proiectului. +1 Ma batuse si pe mine gandul la motorul asta sa ii fac si eu niste modificari insa am hotarat sa o dau poate altcineva vrea asta ca mie imi ajunge GTIul momentan, avand alt proiect total diferit pentru care ma voi dedica pentru urmatorii ani. Daca te intereseaza golful meu pentru piese (e in sectia dedicata vanzarii)si mai ales motor in caz ca ai nevoie ;), insa sper sa nu ai. Spor la modificari.
    1 point
  8. Indicatoarele rutiere specifică clar viteza maximă legală. Regula cu toleranță de 10 km/h o mai fi valabilă prin România din cauza radarelor antice. Dacă radarele nu ar avea toleranță, atunci sancțiunile s-ar aplica de la depășirea vitezei legale chiar și cu 1 kmh. În Germania toleranța e de 5% din viteza măsurată. Asta înseamnă că intr-o zonă cu limita de 30 esti amendat de la 32 în sus. Deci depășirea limitei de viteză nu este legală, doar tehnica de măsurare este considerată imprecisă. La cât se moare pe drumurile din România, nu cred că e indicat să încurajăm încălcarea regulilor de circulație.
    1 point
  9. verifica termostatul,posibil sa nu inchida complet si trebuie inlocuit.
    1 point
  10. Hai acas' c-avem treaba
    1 point
  11. Eh... ultimele 2 zile n-au fost cele mai fericite😂🤦🏽‍♂️. Prima data, in seara cand am fost si am postat si aici ca am aranjat furtunul si totul e bine, eram atat de sigur ca totul e ok incat nu am mai facut nicio verificare. Big mistake. Furtunul s-a crapat si aseara m-am trezit pe drum cu bec de ulei si stop. Minunat. Am avut marele noroc sa fiu foarte aproape de garaj si sa ajung usurel si repede. Dupa ce evident am oprit instant si am verificat joja. Dupa ce am ridicat masina, dedesubtul arata foarte dramatic Apoi.. dupa lungi "ce naiba punem, cum naiba facem" si dupa ce fiecare incercare de a face ceva dadea gres, am gasit un furtun si am ales sa fac o tig... pardon, mizerie si sa trec cu furtunul pe sub planetara, nu pe deasupra. Nici sa pozez asa ceva n-am putut... dar voiam neaparat sa ajung acasa. Si am ajuns, totul ok, fara probleme. Dimineata am zis, daca n-am pata de ulei sub masina, plec cu ea si azi. Scopul era unul stiintific, sa vad cum tine furtunul, prinderea pe care am facut-o etc. Orice info m-ar fi ajutat la inventarea furtunul final. Insa ghinion si de data asta, exact cand sa ajung la munca, la ultimul semafor, se aprinde iar becul vietii. Unde trag, ce fac, cum o las, am gasit un loc fix in fata garii de nord si acolo a ramas. Dedesubt? Furtunul iesit complet 😂🤦🏽‍♂️. Acolo ramane pana maine cred. (nu inteleg de ce imi urca forumul poza invers, sorry, dar se intelege ideea) Apoi, partea buna e ca am reusit impreuna cu colegii mei ingineri sa gasim o solutie permanenta potrivita. Sper ca am luat toate in calcul si ca voi reusi sa pun in practica exact cum am stabilit. Asta dupa lungi desene si calcule. O sa va tin la curent bineinteles si aici cu planul si cum decurge el. Cam asta e creatia despre care mi s-a zis inainte sa pun turbina pe masina, dar nu-i nimic. Mi-am asumat inhamarea la treaba asta si sunt sigur ca pana la urma imi va iesi cum trebuie. Ne vedem data viitoare
    1 point
  12. Nelu torx e torx si stea e stea. E clar ca buna ziua in orice limba
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!