Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2022 în toate secţiunile

  1. Foarte tare, mersi voi verifica. Vin la Tarraco la recomandare lui Teodoreanu Tm, dupa ce am testat, studiat si configurat Kodiaq Style 200 Cp la Metrotehnica. Urma sa dau avansul, dar dealerul care ma stie pt ca in 2016 am luat Leon Fr ST DCC 184 cp, mi-a spus ca nu va sosi mai repede de 10 luni si am renuntat. Stiam de Tarroco dar gandeam ca are pretul f sus nou, pt ca sh sunt peste 35k. Teodoreanu a spus ca au reduceri bune, in fapt acum 6 ani am avut 9% iar la Skoda primeam 5 (si ca pret si ca dinamica) Am citit reviewul tau in care spunei ca nu este dinamic si ca are lag chiar daca retrogradezi pt bust. Pt acest motiv cand am testat am luat M6 si nu DSG7. Fr meu este extrem de bun in orice si am auzit ca Ateca ar fi si el un etalon la manevrabilitate si ruliu pt Suv compacte (imi trebuie portbagaj mare). Este adevarat ca Tarraco are ruliu mai mic decat Kodiakul (efectul de catrag ar trebui sa fie redus avand garda sol cu 2 cm si pozitia la volan mai joase).
    2 points
  2. 139 nu este viteza ilegala in Romania, viteza legala este de 130 dar cu +10 peste aceasta nu esti sanctionat.
    2 points
  3. Hai acas' c-avem treaba
    2 points
  4. Eh... ultimele 2 zile n-au fost cele mai fericite😂🤦🏽‍♂️. Prima data, in seara cand am fost si am postat si aici ca am aranjat furtunul si totul e bine, eram atat de sigur ca totul e ok incat nu am mai facut nicio verificare. Big mistake. Furtunul s-a crapat si aseara m-am trezit pe drum cu bec de ulei si stop. Minunat. Am avut marele noroc sa fiu foarte aproape de garaj si sa ajung usurel si repede. Dupa ce evident am oprit instant si am verificat joja. Dupa ce am ridicat masina, dedesubtul arata foarte dramatic Apoi.. dupa lungi "ce naiba punem, cum naiba facem" si dupa ce fiecare incercare de a face ceva dadea gres, am gasit un furtun si am ales sa fac o tig... pardon, mizerie si sa trec cu furtunul pe sub planetara, nu pe deasupra. Nici sa pozez asa ceva n-am putut... dar voiam neaparat sa ajung acasa. Si am ajuns, totul ok, fara probleme. Dimineata am zis, daca n-am pata de ulei sub masina, plec cu ea si azi. Scopul era unul stiintific, sa vad cum tine furtunul, prinderea pe care am facut-o etc. Orice info m-ar fi ajutat la inventarea furtunul final. Insa ghinion si de data asta, exact cand sa ajung la munca, la ultimul semafor, se aprinde iar becul vietii. Unde trag, ce fac, cum o las, am gasit un loc fix in fata garii de nord si acolo a ramas. Dedesubt? Furtunul iesit complet 😂🤦🏽‍♂️. Acolo ramane pana maine cred. (nu inteleg de ce imi urca forumul poza invers, sorry, dar se intelege ideea) Apoi, partea buna e ca am reusit impreuna cu colegii mei ingineri sa gasim o solutie permanenta potrivita. Sper ca am luat toate in calcul si ca voi reusi sa pun in practica exact cum am stabilit. Asta dupa lungi desene si calcule. O sa va tin la curent bineinteles si aici cu planul si cum decurge el. Cam asta e creatia despre care mi s-a zis inainte sa pun turbina pe masina, dar nu-i nimic. Mi-am asumat inhamarea la treaba asta si sunt sigur ca pana la urma imi va iesi cum trebuie. Ne vedem data viitoare
    2 points
  5. L. E.: citind pe forumurile din Uk și Germania am aflat că mulți posesori de Skoda se plâng că dintr-o dată mașina parcă nu mai este "online" și prin scoaterea pentru vreo 10 min a siguranțelor 19 (instrument cluster, online services, etc.) și 30 (infotainment) sau în unele cazuri doar 19, ajută, resetează conexiunea și mașina intră iarăși online. Simptomele par a fi exact cele descrise de mine mai sus. Practic iconul ăla de glob apare ca și gri când e offline și alb când e online mașina, dar nu mai țin minte cum era înainte la mine, o să fiu mai atent îndată ce reușesc să fixez asta.
    1 point
  6. Unii viseaza Macanuri pe aici la rate pe PFA de garsoniera si besini Euro 3 SH, incheiem subiectul?
    1 point
  7. e ok ca s-a facut o regenerare consistenta,100% putin probabil sa se faca
    1 point
  8. Aseara am fost la garaj si am aranjat returul de ulei. Initial voiam sa schimb complet furtunul dar dupa ce nu am gasit unul care sa reziste la fel de bine la temperaturi (in timp util, fara livrari si asteptat de zile) am zis ca il pastrez pe asta si il aranjez si modific pozitia. Am taiat un pic din teava care se prinde pe bloc, am remodelat forma furtunului si i-am gasit o pozitie buna, dupa ce am indoit putin conducta de tur. Mecanicul fiind si el pe acolo mi-a dat ok-ul si cred ca am rezolvat. Oricum voi verifica cu fiecare ocazie. @~LauR~ imi pare rau de motorul fostei tale masini dar da, stiu care sunt motoarele despre care vorbea Emi si stiu ca trebuie sa fac ceva in legatura cu asta. Ba chiar aseara dupa ce am terminat treaba, am stat un pic de vorba cu mecanicul (care este si cel care mi-a facut motorul) si am aflat ca blocul meu a ramas putin afectat de atunci de cand mi s-a rupt lantul la pompa de ulei si mi-a sugerat sa iau un bloc ambielat de ASZ, facem reparatiile obisnuite pe bloc si pistoane, il pregatim cu piese noi (cuzineti, segmenti, poate chiar o garnitura de chiulasa etc.) si apoi montam direct complet pe masina. Nu e costisitor nici ca bani nici ca timp. Vom vedea. Tot aseara, cum am zis, am pus si rotile de iarna si am ridicat putin suspensia fata (nu mai vreau sa umblu niciodata, mi se pare perfect dar am mai zis asta🤦🏽‍♂️de data asta TREBUIE sa ma tin de cuvant). Strans la dinamomanometrica, facut presiune, dat un jet rapid si pozat ud ca sa arate mai bine .
    1 point
  9. Cum nu am mai postat de ceva timp, revin cu update la revizia de 75k km: filtre si ulei, deci nimic special 🙂 Măcar să populez postul ce ceva amintiri proaspete din patria hitiților.
    1 point
  10. Cateva poze din minivacanta de sarbatori. Detailling maniacs look away Prins si un pic de zapada sa testam Haldex-ul - nu ca pe asfalt nu as fi facut asta ...
    1 point
  11. Pfoaii de cand nu am mai postat. La un moment dat am si uitat sa mai pun update-uri aici. Ce sa zic?! De atunci si pana acum masina a primit un set de Continental Premium Contact 6, 225/45/17 XL 94Y. Pana acum s-au comportat exemplar, N-am ce sa zic... Apoi Iesiri la munte cu masina, pe drumuri de munte si cu rulota in spate: Apoi numa timp de masina nu am avut. Apa, paie si bataie (ulei, motorina si da-i sa mearga). Inainte de concediu (anu' asta am reusit sa mergem in Grecia) M-am apucat si am schimbat o gramada de bucse si altele pe suspensia fata. Inclusiv amortizoare care cam aveau vreo 100K km. Si cam asa arat eu cand ma apuc de lucrat pe la masina. Exact, nu-mi plac manusile pentru ca le rup instant si mai mult ma incurca Grecia, frumoasa ca deobicei. Un pic senzatia ca a fost diferit dar am gasit aceeasi oameni primitori, mancare buna si plaje faine. Si o poza de pe drum Apoi am descoperit asta, ca evident nu puteam sta cu ele intregi pana la finalul vietii lor: Daca il scot, iese aer. Daca il pui la loc, nu iese asa ca toata vara am circulat cu el asa (pana l-am descoperit) Dupa ce l-am descoperit, la scurt timp am trecut la rotile de iarna . Asa ca sta bine acolo pana la primavara cand ...va primi un petec... sau snur - care-o fi mai bun. Dupaia in Septembrie, dupa Concediu, am zis ca e cazul sa schimb parbrizul, si daca tot il schimb sa fac upgrade la ala cu senzor de ploaie. Evident ca nu aveam, deci, facem retrofit. Numa bine ca traiesc in Romania ca la 3 ore dupa montaj, primesc urmatorul cadou de la CNAIR: Urmatoarea zi, fuga la dedeman si luat un kit de la Visbella pt reparat parbriz. Facut si momentan tine. Ce e mai important: nu au mai plecat fisurile. Dupaia, am schimbat si bujiile ca vine frigul si am zis sa fie in stare buna: Ei...atunci descoperi ce nu vrei! Ulei pe bujii la pistonul 1 si 2. Ce-o fi? ce nu o fi? Vedem cand dam chiulasa jos, dar nu acum ca nu am timp de stat cu masina desfacuta. La anu' urmeaza si Distributia. Daca tot fac distributia, trebuie si axa cu came, culbutori, simeringuri supape (poate de la alea) sau poate e fisurata chiulasa si se scurge ulei pe acolo? Apropos de frig. Asa merg eu in masina, si asa altii. Frigurosi rau unii... Edit, ca am dat ca idiotu' pe "Trimite". Asa mai parchez eu uneori cand am chef... Imi place cand pot sa o "lipesc de zid" Apoi am facut asta la Golful fratelui meu, si urmeaza si golful meu, dar la primavara ca nu mai am chef sa desfac plastice pe frig: Las si o poza cu el spalat... Si cu "noile" ceasuri de Passat. Gata... Si drumuri bune pana la Craciun, pana la Anu' nou si dupaia
    1 point
  12. Am ajuns si eu intr-un final in posesia masinii . Momentan normal euforic numai lucruri pozitive comparativ cu ce am avut Skoda Octavia 3 - masina muuult mai bine antifonata motorul doar spre 3 mii de ture il auzi usor -foarte confortabila absoarbe denivelarile fara zgomote -spatiu cat Casa Poporului - pentru nevoile mele motorul se misca super decent la reprize pana in 130 km/h se misca la fel ca Octavia cuplu mai mare care porneste de la turatii mai joase decat la Octavia care avea tot un 2.0 TDI 150 cp manual - sistemul audio se aude super pentru cei care s-au plans ca este sonorizarea slaba trebuie umblat la egalizator si crescute toate valorile . Acuma daca il am la un sfert dat volumul deja este prea tare muzica - nu este o masina premium clar dar nici nu te poti plange de calitatea materialelor si a asamblarii - vizibilitate foarte foarte buna - faruri clar peste xenoanele anterioare la minus am sa trec deocamdata doar un singur lucru - volanul pare cam subtire fata de masa masinii , mergea un volan mai gros Pentru cine este in cautarea unei astfel de masini le recomand sa faca un drive test din punctul meu de vedere merita .
    1 point
  13. Legat de 2.0 de pe B7 dar si de 1.9 de pe O2, n-am schimbat niciodata in treapta superioara la mai putin de 2200 rpm la fel cum n-am luat in considerare indicatia BC care personal mi se pare o balarie pentru ca in aceeasi treapta in functie de turatie ajunge sa iti recomande sa sari 2 trepte (stilul smuls probabil). Eu stiu un singur principiu de condus turbo diesel: cand schimbi viteza, fa-o in asa fel incat sa cazi tot in plaja de cuplu maxim care pleaca de la 1750 rpm. Pe producator il intereseaza noxele, consumul etc .. pt mine 0.5 l in plus sau in minus la 100 km nu conteaza atata timp cand motorul e exploatat in plaja.
    1 point
  14. Firul pe care ai scurt pleaca din Bcm conector alb pin 43-in plafoniera pin 5-in plafoniera spate pin4-in lampa portbagaj pin 2-in iluminare oglinzi si in switch torpedou pin 2. Fir rosu/albastru.
    0 points
  15. Spal la spalatorie cu fisa de ceva timp. Stergatoarele aluneca fin chiar si dupa spalare. Nu folosesc nici ceara, nici sealant. Oare nu putem invinui si calitatea mai proasta a masinilor noi?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!