Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2022 în toate secţiunile

  1. Unii viseaza Macanuri pe aici la rate pe PFA de garsoniera si besini Euro 3 SH, incheiem subiectul?
    5 points
  2. Test pe autostrada Nadasel-Aiud-Nadasel. Parcurs autostrada: Temperatura exterioara: -2 la 0 grade Temperatura interioara: 22.5 grade, cu incalzire Distanta: 156km Consum: 33.1kWh/100km Consum baterie: 67.2% Autonomie estimativa cu un plin: 232km (doar pe autostrada) Tot drumul de acasa dus-intors: Distanta totala: 200km Viteza medie: 95km/h Consum: 30.3kWh/100km Consum baterie: 79.2% Autonomie estimativa cu un plin: 250km (3/4 pe autostrada si 1/4 drum European si oras) Observatii: Topografia terenului este cu urcusuri si coborasuri, in general in urcare spre Cluj-Nadasel Travel Assist nu pierde deloc banda pe autostrada Pe eco, ACC nu accepta viteza mai mare de 130km/h Drumul nu era uscat fiind dimineata
    4 points
  3. Hai acas' c-avem treaba
    3 points
  4. Eh... ultimele 2 zile n-au fost cele mai fericite😂🤦🏽‍♂️. Prima data, in seara cand am fost si am postat si aici ca am aranjat furtunul si totul e bine, eram atat de sigur ca totul e ok incat nu am mai facut nicio verificare. Big mistake. Furtunul s-a crapat si aseara m-am trezit pe drum cu bec de ulei si stop. Minunat. Am avut marele noroc sa fiu foarte aproape de garaj si sa ajung usurel si repede. Dupa ce evident am oprit instant si am verificat joja. Dupa ce am ridicat masina, dedesubtul arata foarte dramatic Apoi.. dupa lungi "ce naiba punem, cum naiba facem" si dupa ce fiecare incercare de a face ceva dadea gres, am gasit un furtun si am ales sa fac o tig... pardon, mizerie si sa trec cu furtunul pe sub planetara, nu pe deasupra. Nici sa pozez asa ceva n-am putut... dar voiam neaparat sa ajung acasa. Si am ajuns, totul ok, fara probleme. Dimineata am zis, daca n-am pata de ulei sub masina, plec cu ea si azi. Scopul era unul stiintific, sa vad cum tine furtunul, prinderea pe care am facut-o etc. Orice info m-ar fi ajutat la inventarea furtunul final. Insa ghinion si de data asta, exact cand sa ajung la munca, la ultimul semafor, se aprinde iar becul vietii. Unde trag, ce fac, cum o las, am gasit un loc fix in fata garii de nord si acolo a ramas. Dedesubt? Furtunul iesit complet 😂🤦🏽‍♂️. Acolo ramane pana maine cred. (nu inteleg de ce imi urca forumul poza invers, sorry, dar se intelege ideea) Apoi, partea buna e ca am reusit impreuna cu colegii mei ingineri sa gasim o solutie permanenta potrivita. Sper ca am luat toate in calcul si ca voi reusi sa pun in practica exact cum am stabilit. Asta dupa lungi desene si calcule. O sa va tin la curent bineinteles si aici cu planul si cum decurge el. Cam asta e creatia despre care mi s-a zis inainte sa pun turbina pe masina, dar nu-i nimic. Mi-am asumat inhamarea la treaba asta si sunt sigur ca pana la urma imi va iesi cum trebuie. Ne vedem data viitoare
    2 points
  5. Eu nu inteleg de ce nu pui bateria pe redresor ca sa elimini din start posibilitatea sa fie de la ea.
    1 point
  6. Nu inteleg de ce ai cere sfaturi avand in vedere ca "Probabil peste cativa ani, daca se vor aseza lucrurile, voi lua o masina noua" si "dar nu prea e momentul de schimbat masini acum. Ambii suntem multumuiti de masinile actuale" cred ca cu asta trebuia sa incepi si colegii de forum nu ar mai fi insistat cu sfaturile si experientele lor. Iar SH ul cu performante adecvate , cu kilometri si pret corect nu cred ca exista. Daca totusi, peste cativa ani reusesti sa cumperi ceva nou (probabil EV), astept cu interes o prezentare la fel de stufoasa in sectiunea Masina mea.
    1 point
  7. Eu am roti pe 18 si presiune 2.5. Masina are suspensie simpla cu McPherson fata si punte rigida spate. Daca cumva ai fost obisnuit cu suspensie multilink/double wishbone, da, poate parea inconfortabila.
    1 point
  8. Nicio schimbare...am facut si un drum de aprox. 100km si degeaba. Mai urat este ca acum cu prima cheie imi raman mereu la inchiderea masinii ledurile de la infotainment aprinse.
    1 point
  9. Voi incerca sa urmaresc comportamentul pana ajung in service. Am mai citit ca si bateria prea slaba poate fi un factor si voi mai face niste drumuri in exterior sa elimin si varianta asta. Revin cand am vesti sa va spun daca si cum s-au rezolvat problemele.
    1 point
  10. @Cristi_V, punctele 1 și 2 marcate de tine sunt subiecte diferite. Punctul 1 îți spune ce să faci dacă vrei doar să pui contactul, fără să pornești motorul (similar cu învârtirea cheii la penultima poziție pe mașinile cu cheie) Iar punctul 2 explică cum pornește motorul. Nu e nevoie pentru asta de trecerea prin punctul 1. Pur și simplu ții ambreiajul/frâna(cutie automată) apăsat și apeși butonul. După aceea, pornirea motorului este controlată de computer, nu trebuie să ții mai mult sau mai puțin apăsat. Eu am cutie automată, apăs scurt pe buton cu frâna apăsată, pornește motorul imediat, fie vară, fie iarnă. Nu apăs frâna, doar pornește instalația electrică cu tot ce ține de ea (bord, sistem multimedia, faruri etc)
    1 point
  11. Si ce diferente ai vrea sa vezi ?? Diferentele le vezi cand desfaci motorul dupa cateva sute de mii de km. Producatorul nu e neaparat de partea ta, productatorul are un business de administrat si trebuie sa ramana competetiv pe piata, daca VW ar specfica maine ca uleiul trebuie schibmat la 10 000 km, toti cumpratorii ar stramba din nas ca la ceilalti se schimba la 30 000 km. Evident s-au facut niste experimente si adunat niste date din care rezulta ca in medie intervalul de 30 000 km este rezonabil de bun pentru cei care cumpara masinile noi, nu inseamna nici pe departa ca asta e intervalul optim de schimb. Singurul mod in care se poate determina intervalul optim, este prin analiza de laborator a uleiului ... restul e can-can.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!