Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.01.2022 în toate secţiunile

  1. Da, si se stie ca masinile electrice folosesc foarte des franele care iarasi produc poluare prin particule (praf). Aici ICE are un mare avantaj: cand iei piciorul de pe acceleratie, se activeaza convertorul catalitic. Convertorul catalitic combina CO2-ul din gazele arse cu hidrogen obtinut prin electroliza lichidului de parbriz (folosind surplusul de energie cinetica a masinii convertit in electricitate de catre alternator) si produce hidrocarburi (benzina si motorina) pe care o varsa in rezervor.
    3 points
  2. @ToniM, multumesc frumos, si tu ai o masina foarte tare, de evacuare nu discutam, acolo este cu totul alt ceva, de vis @cogdao, bine v-am gasit! nu o menajez deloc, visam la o masina pe benzina de foarte mult timp, planuri estetice nu am foarte multe, dar cand vine vorba de motor, stau seara de seara si imi fac wishlist cu piese, boala grea 😁 @razvancc, tocmai ce am fost ieri la schimbul de ulei la GTT, uleiul folosit a fost Castrol 0w30 norma 504. Sunt la al doilea schimb de ulei, primul cand a venit masina in tara, l-am facut la dealerul VW la care lucrez, si au folosit ulei original 0w30 tot cu norma 504. UItandu-ma in manualul masinii, uleiul recomand este cu norma 508😂, dar, pe eticheta de la motor este specificat 504. Ceva mi-a dat cu virgula aici, dar probabil asta este ultimul schimb facut la dealer, pentru ca din toamna masina iese din garantie, si voi merge pe ceva de la Motul 5w30 si eventual fara LongLife, pentru ca racing si pentru ca schimb de ulei la 7-8000 km😀 Baietii de la GTT mi-au spus ca placutele fata sunt aproape moarte, lucru pe care il stiam si eu, asa ca am luat un set de placute ATE, nimic iesit din comun,este ceva temporar, pentru ca urmeaza sa fac un upgrade pe partea de franare, si pana cand voi da comanda, am zis sa nu trag masina pe dreapta si sa folosesc ceva entry level. M-am mirat ca placutele care vin de fabrica pe masina, pentru sistemul optional de franare Brembo, sunt facute de Pagid si nu de Brembo, asa cum ma asteptam eu.
    3 points
  3. @Dolfin poate ca tie iti este frig la 20.5°, pentru mine a fost OK. Oprind tot la 5km, nu mi.am dat jos haina, acelasi lucru il fac la orice drum de oras care este prin definitie scurt. Folosesc totusi incalzirea in scaun, iar cand am ajuns acasa era deja prea cald, afara fiind -2°. Ca o paralela, cu Dieselul stau tot la 20° temperatura interioara in oras. Cand e vorba de drum lung in afara orasului lasam hainele in portbagaj iar temperatura e alta. Drumurile au fost in Cluj-Napoca si Floresti, iar traficul destul de lejer pentru perioada asta (fata de ce era inainte de sarbatori). Pentru hateri pot sa va zic sigur ca se poate merge cu 15° temperatura interioara ca tot mare va fi consumul - n.am incercat, dar la cat consuma cu incalzirea bateriei, incalzirea habitaclului e parfum. Dupa ce s.a incalzit habitaclul mentinerea lui e ieftina fata de incalzirea initiala. Am pus consumul asta tocmai ca o exceptie, pentru ca la drumuri scurte consuma mai mult. Iar de consumuri eu nu m.am ferit sa pun si cand au fost mari. P.S. Eu pun consumurile astea pentru cei care vor sa se informeze, de aceea incerc sa dau mai multe informatii despre conditiile de drum si rulare. Mi.ar fi mai usor sa nu le pun, ca sa nu activez haterii. Dar consider ca sunt dator catre comunitate pentru ca si eu mi.am luat si inca imi iau informatii utile de pe forum. Oricum, multe posturi sunt doar contre gratuite care nu aduc informatii utile, doar sa fie scris, dar na... fiecare are drept de a.si expune parerea... sau de a vota...
    2 points
  4. Sigur, cu salariile oamenilor obisnuiti, fiecare familie isi permite cel putin o pompa de caldura si termoizolatii. De unde le scoateti, oameni buni??
    2 points
  5. Si cine crezi tu ca are bani acum sa isi faca un termosistem la acel nivel. plus schimbarea solutiei de incalzire cu pompa de caldura, dupa care stai asa ca iti trebuie si incalzire in pardoseala ca sa faci economie ca altfel se cam cheama ca ai aruncat banii pe fereastra daca mergi tot cu necesar de 60 gr pe tur, etc etc.. Nu e asa simplu. Altfel, de cand a inceput nebunia cu "masini electrice", adica in urma cu 2-3 ani de zile, am zis ca in viitorul destul de apropiat, pretul energiei electrice va sari in aer si tot marketingul cu "Vai, va fi super ieftin!" este o mare minciuna si o mare magarie! Vrei curent ieftin, iti trebuie panouri solare (min 20k EUR investitie ca sa produci suficient in marea majoritate a anului). Lucrurile au luat-o razna rau de tot in lume, in ultimii 1.5-2 ani de zile. Si lumina de la capatul tunelului nu se prea vede (e scump curentul, deci e stinsa!, pt economie probabil..)
    2 points
  6. Oferta e castrata pentru ca psihicul cuiva, caruia ii spune ca "se poate". E atat de fizologic ca ii poti spune natural. Are de a face absolut totul cu votul pentru ca Statul e cel care are controlul Energiei si el e cel care trebuie sa aibe grija sa nu se ajunga aici. Daca nu vrei sa ai treaba cu votul/Statul, iti produci singur energia electrica. Te descurci cu asta dar cu gazele, nu prea vad solutii... Inflatia nu e un dezastru, e o consecinta a dereglarii echilibrului cerere-oferta si a unor indivizi a caror lacomie nu are limita. La fel e si deflatia dar asta chiar e nasoala!
    2 points
  7. Mai crede cineva ca aceasta plafonare nu e decat praf in ochi? Sau ca statul, mai bine zis baietii destepti de la stat nu sunt direct interesati sa tina asa preturile sus? Sa nu uitam cine e actionar majoritar la nuclearelectrica - ministerul energiei peste 80%, Transelectrica 58% statul roman, Hidroelectrica 80% ministerul energiei. Plafonarea la sursa nu s-a vrut. Apoi taxele extra platite de consumatorul final pe care nu le-am putut intelege - eu platesc si ca sa introduca energia in sistem si cand o scot, tot eu platesc si serviciu sistem si distributie pe joasa tensiune. https://www.sistemulenergetic.ro/ - vedeti aici in timp real si sunt momente in care noi avem sold negativ, adica exportam curent electric. Mare parte din ziua de 11 si 12.01 am exportat.
    2 points
  8. Dezastru? Nici pe departe, e doar o reglare naturala de cerere si oferta. Intrebarea e daca va intelege vreodata natia asta ca asta e rezultatul votului fara cap pe care il dam....?
    2 points
  9. Si aderenta cum e, daca frecarea e mai mica?
    2 points
  10. @Luciosuasa este, e plin de linii de cauciucuri la toate semafoarele lasate de masini electrice. Ca se stie ca masinile electrice nu au control de tractiune care lucreaza mai rapid si de mai multe ori pe secunda decat la o termica, nu merita.
    2 points
  11. Personal cu ID.4 baterie de 77kW, autonomie estimata la 500km am incarcat de mai multe ori la statii publice pe DC in total cam un plin, adica 77kW, in 20'000km. Am incarcat de nevoie dar am mers direct la statii pe bani, unde n.am avut de asteptat. Poate ne spun experienta si alti colegi care nu incarca acasa sau la serviciu, ori cei care fac drumuri mai lungi. Sunt de accord ca e mai greu daca nu se poate incarca acasa sau la serviciu.
    2 points
  12. Rudi sper sa îmi aduc bine aminte, dar tu ai biele de AJM iar cu ele la 250 cai ești cam la limita...în caz ca nu ai, atunci Emi zice bine cu multimap 😁
    2 points
  13. Ștergem praful de pe topic: am avut niște drumuri de făcut pe la București, ocazie cu care am trecut și pe la @Al Bundy(Cristi) în încercarea de a rezolva ultima problema a retrofitului la xenon, eroarea de la AFS. Nu am reușit nici de data asta, voi mai schimba încă o dată modulul AFS de pe far, întrucât nu mergea codat. To be continued... După primul drum la București, am observat că trăgea puțin dreapta. Am ajuns la vulcanizare pentru verificarea anvelopelor și am găsit asta în anvelopa spate dreapta, exact între rizuri După îndepărtare și aplicarea unui petic, plus efectuarea presiunii nu am mai avut probleme. La alt drum spre București, la ieșirea din Slobozia spre Drajna, un idiot s-a angajat în depășirea unui TIR, întuneric fiind, trecând peste linia continuă, în pantă și curbă fără vizibilitate... A mai avut și o reacție ciudată când m-a văzut, a tras de volan stânga, în loc să frâneze și să încerce să revină în dreapta, noroc că s-a oprit, altfel intra în mine, care trăsesem spre dreapta mea. Clipul nu are sonor din motive de înjurături de final. 🙂 Urmează în martie-aprilie, un schimb de plăcuțe, discuri, furtune de frână, pe față cel puțin, dacă nu și cele din spate. In plus, pe lângă acestea și revizia anuală mă paște un schimb de bucșe, cu tot cu brațe și pivoți la puntea față. Drumuri bune tuturor!
    2 points
  14. Aici spui un non-sens. Nu poti calcula TCO pe 1 an sau pe 10k km. TCO (Total cost of ownership) se calculeaza pe toata durata cat planuiesti sa fie/ a fost in posesia ta. (Mai exact pe cat ai fost owner ) Referitor la 0-100 si toate cele. Observ ca scopul unora in viata e sa faca liniute cu Audi, BMW, Mercedes etc sau sa ajunga primii / sa plece primii de la semafor. Personal, mi se pare irelevant si total de porc. Unde vrei sa ai resurse este cand faci o depasire, nu sa pleci cu scartz de la semafor
    2 points
  15. Nu este 1,1 este 1,25 fara taxe. Dupa ce le adaugi ajungi la 1,95 plus abonamentul zilnic. Asta inseamna ca Renovatio va vinde foarte curand la pompa cu peste 3 lei /kwh.
    2 points
  16. 1. Comentariul meu initial era adresat lui @dadu, care spunea ca isi doreste independenta fata de furnizorii de energie. La electricitate stie care-i solutia, dar nu stia ce se poate la gaze. I-am aratat care-i solutia independentei fata de furnizorii de gaze. E adevarat ca independenta asta nu vine gratis. Nu exista energie gratis. Asadar, cine vrea sa fie independent, sa-si asume costurile. Apoi a intervenit CristiALF si dercos, cu cate un comentariu cam pe langa subiect, dar la care am sa raspund totusi: In cazul particular al discutiei noastre, cine-si doreste independenta energetica fata de furnizorii de gaz. Discutia nu era despre oamenii obisnuiti. Ai introdus elementul acesta pentru a construi o eroare de logica de tip "om de paie": https://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man A straw man (sometimes written as strawman) is a form of argument and an informal fallacy of having the impression of refuting an argument, whereas the real subject of the argument was not addressed or refuted, but instead replaced with a false one. 2. Am introdus in discutie si un alt subiect tangential la discutia initiala cu @dadu care, tot asa, n-are absolut nici o legatura cu salariile oamenilor obisnuiti. De zeci de ani incoace, statul roman cheltuie in fiecare an niste sume ENORME pe subventionarea pretului la gigacalorie pentru un numar mare de consumatori. Pentru mentinerea in functiune a CET-urilor si a retelelor de distributie. Anul acesta a mai adaugat si subventionarea pretului la energie electrica si gaze pana la 1 martie. Aici este o mare gresala. Eram mult mai castigati daca acesti bani erau cheltuiti pe subventionarea termoizolarii si reducerii consumului de energie. Dupa cum vedeti, nici o legatura cu omul de paie introdus de dercos, "salariile oamenilor obisnuiti". Aiurea. Nod in papura, cum s-ar spune.
    1 point
  17. Am un post pe 30 Noiembrie cu temperaturi 0.5-2.5° viteza 130km/h pe GPS dus intors pe autostrada rezultand un consum de 28.4kWh/100km. Ma gandesc ca marind viteza la 140km/h si scazand temperatura pana pe la -7° va mai creste. Totusi 40 imi pare usor mult. Voi face candva un test tot pe autostrada dus-intors cu 139 pe GPS sa vedem ce iese. P.S. Daca prinzi o ploaie usoara sau drum umed as zice ca treci de 40kWh/100km.
    1 point
  18. Pai daca azi scoti acele subventii, maine e Revolutie in tara ! 😂
    1 point
  19. Un sfat ca fost posesor de AXR și mers timp de 3 ani cu 235 cai, atât timp cât mergi cumpătat și te mai dai din când în cand, tine motorul ( asta a fost în cazul meu ) dar dacă te dai cu toată lumea mai mereu, nu o sa tina ( asta în cazul varului meu după ce a ajuns masina la el ) a crăpat un piston, acum are bloc complet de ASZ și chiulasa refăcută de la zero + axa SDI, în stadiul asta motorul tine 300+ Asa ca dacă vrei mai mult de 250 cai și ești dispus sa bagi bani în motor, dai înainte, iar cu multimap o sa fie vis, dacă nu, oprește-te pana în 250 cai și aia e, îți spun sigur ca vor fi de ajuns pt daily și pt joaca din când în când. Emi mai mult ca sigur a făcut referire la motoarele stock PD de 131, 150 și 160 cai ca țin 350+
    1 point
  20. si uite asa frana usor pentru toti care isi faceau planuri de masina electrica si 50 lei o incarcare acasa. jungla tata, jungla.
    1 point
  21. Termoizolatie la nivel apropiat de Casa Pasiva (sau NZEB, Near-Zero Energy Building), iar pentru perioadele de frig extrem o pompa de caldura daca esti comod sau un termosemineu pe combustibil solid daca nu te deranjeaza putina munca fizica cu pregatirea lemnelor. Mie mi se pare o mare prostie ca sa se dau subventii la gaz sau la gigacalorie (pentru cei racordati la incalzirea centralizata a oraselor). Acele subventii ar fi trebuit directionate catre termoizolarea cladirilor si limitarea pierderilor de caldura.
    1 point
  22. Intrebarea e retorica, banuiesc, si deloc rautacioasa. Si benzinara mea veche tot cu anvelope eco a venit, ca sa iasa consumul "pe hartie" cat mai bun: 7l/100 km in oras, cand consuma, de fapt, 12l. Daca o sa conduci sportiv, probabil ca o sa le uzezi cam la fel de repede si pe o electrica cu tractiune spate, si pe o benzinara cu tractiune fata. Rotile spate rup aderenta mult mai putin.
    1 point
  23. Preturile astea sunt de 8 ori mai mari decat in primavara, cand erau 0.4x lei, fara Tva. E o plafonare pana la 31 martie la 1 leu/KWh, dupa care daca nu se face ceva va fi dezastru total.
    1 point
  24. La masinile electrice, in medie, se uzeaza mai repede anvelopele. Sunt mai grele si, impreuna cu cuplul mai mare, frecarea e mai mare. La ID.3 sunt si niste anvelope special de mari si, deci, scumpe. Pe de alta parte, producatorii stiu de uzura mai mare si monteaza anvelope "eco", care, pe langa coeficientul de frecare mai mica, au si mai rezistente la uzura mai buna.
    1 point
  25. Consum pe azi de dimineata pana la amiaza cu temperaturi intre -6 si -1. A inceput prin incalzirea bateriei pana la 40kWh/100km si a scazut timid. Dupa vreo doua ore de opriri si porniri am ajuns la 21.8kWh/100km.
    1 point
  26. @SwatKat Eu mai fac si livrare din poarta in poarta. Sortof... Momentan sunt super multumit... vedem cum se comporta. Sunt super multumit ca am scapat de cabluri. Daca rezolv si incarcarea wireless chiar merita. In general fac drumuri scurte, pana in o ora, de obicei sub o juma de ora, cu una-doua opriri. Nu l-am testat inca la drum lung, dar e o placere (sic!) sa pui direct telefonul in phonebox (tavita de la scrumiera) si sa nu mai stai cu baga mufa, scoate mufa. Azi am testat si calitatea pe Apple Music... nu vad diferente fata de fir.
    1 point
  27. @EmilianPop ma bucura raspunsul tau, il asteptam un pic ma bucura ca stii oameni care merg fara probleme si mai multi km. Multimap oricum aveam in cap sa fac, exact cu o setare smokeless ~250cp si una de toti barii. @~LauR~ asa este, internele mele nu sunt cele originale. Asta e un regret al "tineretii" dar nu mai conteaza acum. Ideea este ca daca merg pana la capat cum era planul initial intr-adevar este un proces mult mai complet si mult mai bun pentru masina. Refacere motor cu piesele lui, daca tot umblii acolo pui si segmenti si cuzineti noi, apoi ambreiajul trebuie sa fie strong si etc. Ceea ce pe termen lung este super. Va multumesc pentru raspunsuri baieti, decizia intr-o parte sau in alta nu e luata chiar daca tind spre o directie. Voi mai "rumega" si cantari si probabil se va vedea si aici prin lucrurile pe care le voi face la masina. Pana acolo... azi punem roti, reglam suspensia, schimbam retur ulei turbina.
    1 point
  28. @dod0vezi tu, de aceea sunt ceva mai mari preturile pentru ca duci masina si ei stiu exact ce sa iti puna si ce sa iti faca, nu mai stai sa cauti, sa intrebi, sa alergi pe la magazine pentru un pret putin mai mic. In cazul tau din moment ce nu cunosti coduri, nu cunosti ce ai nevoie, nu cunosti magazin de unde sa cumperi cred ca este mai usor sa duci masina direct la reprezentanta si sa platesti pretul corect pentru cunostinte si munca depusa.
    1 point
  29. Masini mai vechi de 15 ani, in regula. Astea care se vand acum, la anul, trebuie sa circule un anumit numar de ani, pentru ca autoritatile ti-au permis sa cumperi o masina pentru a o utiliza, e un angajament. Se vehiculeaza 2030 ca an limita pentru producerea de masini cu motoare termice. Pai alea vor avea drept sa circule pana prin 2040 minim. Nu e ca si cum azi permit vanzarea unui bun si maine interzic folosirea lui.
    1 point
  30. La Kaufland se incarca pe cupoane la statiile rapide. Statiile fac parte din reteaua Renovatio si au acelasi tarif pe kW peste tot. Deci pe cei care incarca cu bani nu ii obliga nimeni sa astepte la Kaufland, alternative sunt. Poza aceea cu coada de Tesla care stau in asteptare are vreo 2-3 ani fiind cauzata de faptul ca urma sa nu mai fie gratuit in USA. Cozi la superchargere se mai fac in sezonul vacantelor, dar nu ca cele din poza respectiva. Hai sa ne amintim cum era pe vremea cand era rationalizata benzina, cum se statea la coada cate 12-15 ore. Cazuri de-a lungul istoriei au mai fost cu cozi mari la statiile de alimentare cu combustibil, dar daca ne raportam la o perioada lunga sunt mici ca procent. Asa si cu masina electrica. Sau crezi ca la inceputurile masinilor termice erau Benzinarii cu 4,6,8,10 pompe la orice colt de strada? In continuare persista tendinta de Gica-Contra, adica insisti sa ne contrazici pe noi posesorii ca nu e asa cum facem noi de 1-2, unii chiar de 3-4 ani, ci e mult mai rau. Am mai zis-o si mai sus: discursurile de a va auto convinge ca nu va trebuie masina electrica le puteti asculta intr-un cadru restrans. Nu vad sensul sa ne pierdem timpul pe aici daca tot ce fac marea majoritate a non posesorilor de Masina electrica e sa demonteze experientele posesorilor. Cel mai nou exemplu este cel cu acceleratia masinilor termice vs electrice in diverste contexte. Discutia aceasta nici nu are sens, exista materiale pe YT suficiente sa va faceti o idee.
    1 point
  31. Ieri la Kaufland-ul pe la care trec sa-mi cumpar cate ceva, vad un sofer intr-un Zoe care bloca niste locuri de parcare. Ma uit mai atent, de fapt el astepta sa se elibereze o statie de incarcat, toate erau ocupate. Adevat, s-a inmultit masinile eletrice in oras, ca peste tot in tara, presupun. Dar probabil ca soferul de pe Zoe nu a mai facut cumparaturile+incarcarea masinii in 40 de minute cat e timpul avansat aici pe topic. De sarbatori a circulat pe Facebook un clip cu ditamai coada de masini electrice la o statie de de incarcare. Erau zeci de masini la coada, vreo 10 la incarcat, toata lumea astepta. Era o statie Tesla, dar cred ca dura ore intregi ca sa iti vina randul la incarcare daca te asezai la coada. Mai stai si in frig daca nu mai ai destula baterie.
    1 point
  32. Si care e intrebarea despre Kodiaq ?
    1 point
  33. Am inteles si iti multumesc
    1 point
  34. Multumesc frumos. Revin cu poze dupa ce le montez. Thx.
    1 point
  35. O sa fluier in biserica...trage o fuga si la italieni. S-ar putea sa pleci fara bani dar cu un mare zambet pe buze.
    1 point
  36. @rudiRUD, poti si cu firaduri sa mergi fara probleme. Eventual cu un multimap. Stiu cazuri care merg mult mai multi km decat mine, si tot fara probleme. Presiune nu vad pe ce piese sa fie, atata timp, cat softistul nu le impinge la maxim. Singura peoblema cu firadurile, dpmdv, este sa fie montate ok diuzele. 😁 PD-ul e un motor foarte potent. Se duce cu interne stock in 350+ cp fara probleme. Stiu cazuri ce au dat cu 3 bari in ele (masina de strada) si au tinut. Eu zic ca, daca iti doresti un power mai mare, sa nu te opresti din cauza firadurilor. Chiar nu sunt un impediment.
    1 point
  37. Ca sa scoti cifrele din poza cu o benzinara, trebuie sa o turezi la maxim, sa o storci la maxim. Sa mergi cu ea de la 4000 RPM in sus. Sa pleci de pe loc de la 3000 - 4000 RPM. Sa schimbi in treapta superioara la 6000 RPM. Atunci ies cifrele pe care le vedem in poza. Cu electrica nu ai aceasta problema. Asta inseamna "impresia aia de cuplu" in viata de zi cu zi. Sunt de acord ca daca esti pe circuit si iti permiti sa tii benzinarul peste 3000 - 4000 RPM constant, scoate cifre impresionante. Dar in traficul real de multe ori esti la 2000 RPM si ai vrea putin zvâc...
    1 point
  38. vorbim cifre sau emitem pareri? tocmai am facut contract. nu cu hidroelectrica, ca sa nu para ca aleg cel mai iefitn in calculul de mai jos. cu electrica. si nu d-ala de noapte cu 0.89lei/kw ci cu 1.10 sau ceva de genul. facem un calcul rotund... id3 consuma cam 15kwh/100km deci undeva la 16 lei/100km. am avut si 8kwh/100km consumati..dar am avut si 20. deci alegem..rotund. benzina e 6.22 lei (aia de 95). deci ce masina poti folosi cu 3% consum? revizii? impozit? care este TCO pentru 10k km pe an? incarcat acasa nu free la lidl.
    1 point
  39. Ziua de ieri s-a concluzionat bine, si anume am constat ca era defect chiar n75-ul dupa ce am facut o proba cu altul. L-am pastrat pe asta folosit deocamdata si urmeaza sa ma orientez catre unul nou curand. Pe langa asta, imi trebuie si rezervorul de vacuum, capsula aia neagra care la mine e crapata. Pe langa problemele pentru care m-am dus si care nu-s asa grave dar trebuie rezolvate, si mai important si mai urgent este conducta returului de ulei de la turbina. Intr-adevar, cum am banuit si eu, nu e ok pozitia in care sta. Insa pentru rezolvare, zilele astea candva (cand reglez si suspensia si pun si rotile) o sa iau un furtun la diametru potrivit, rezistent la ulei si temperatura, dar care nu este din acelasi material cu cel pe care l-am pus eu (braided asa, nu stiu cum se traduce) ci din ceva mai flexibil si mai usor de aranjat cum trebuie (ceva in genul furtunurilor de combustibil). Poze.. numai una cand iesea masina din garaj la plimbare pentru teste. Ah era sa uit. Pe langa asta, am mai avut o discutie interesanta cu omul (care este si cel care mi-a facut softul) in care m-a sfatuit puternic sa nu pun firad-uri. Puternic in sensul ca el nu mai face asa ceva. De ce? Sunt prea multe batai de cap, prea multe piese puse sub presiune mare care se strica, mai ales in regim de mers pe strada, consum foarte mare si altele. Prima reactie interioara a fost "cum sa nu fac eu, merg all the way, nu ma intereseaza pe mine ce zice lumea", rebel-ish asa, gandidu-ma si la colegul @EmilianPop care merge cu setup-ul asta fara probleme. O noapte mai tarziu insa... am digerat altfel lucrurile si m-am gandit ca mie imi place sa merg cu masina mult, sa fac drumuri si in oras zi de zi dar si inafara (ceea ce colegul Emi nu prea face) si ca nu prea mi-ar placea sa stau cu morcovul. Chiar si balansata ideea de atata putere in plus (distractie) totusi parca nu merita. Baiatul mi-a zis clar: exact asa cum esti acum, o pui la punct sa mearga tipla, ai 250 de cai suficienti, merge de n-are treaba si nu se strica.
    1 point
  40. La furtunul vacuum n75->capsula de pe turbina nu avem probleme, iar capsula functioneaza ok. Astazi voi merge la cineva in domeniul tuningului tdi sa facem o diagnoza/niste teste sa vedem ce se intampla. Tot azi trebuie sa reusesc sa pun rotile de iarna si sa mai ridic 1,5cm suspensia fata. Preferabil ar fi inainte sa plec cu ea, dar nu stiu cum stam cu timpul.
    1 point
  41. Pune un ax cu came nou plus tacheti scapi si de fobiile cu ulei contrafacut
    1 point
  42. Andrei, nu ne pacaleste nimic, sintem soferi de 20 de ani cu masini puternice la activ. Eu am avut si Passatul cu Stage1 si eGolful simultan detinute o perioada pana l-am vandut. Colegul Rave detine simultam si acum GT-ul din cate am inteles si eGolful E f ciudat ca va permiteti sa ne faceti mincinosi si in toate felurile... Nu vorbeste nimeni de Spring versus Audi s7... pardon, tu ai vorbit de asa ceva. Spring are 45 de cp. eGolf are 136. ID3 are direct peste 200.
    1 point
  43. Hai ca am descoperit unde erau racer-ii de alta data, sunt ascunsi in masini electrice de familie si fac liniute la semafoare😆
    1 point
  44. Si acelasi golf 150hp versul smart forfour 82 cai, care se simt ca 450 de fapt, stie colegu de mai sus.
    1 point
  45. Golf 8 1.5 150hp vs id3 performance 204hp. Unde e racheta aia de fugi cu ea pe luna, ca nu vad… 50 cai in plus si o secunda avans. sa nu mai vorbim ca o masina electrica la 10% nu mai are aceleasi performante. Acelasi golf 8 150hp 1.5etsi vs e-golf 7 136hp. O racheta acel egolf… ce sa mai. Doar ca de la 80 in sus, dumnezeu cu mila si cu procentul bateriei, ca dupa 100km cauti disperat o priza.
    1 point
  46. Passat de 200cp presat de un smart electric... ok. Hai sa ne oprim aici. Culmea, unii dintre noi chiar au condus electrice, si da, fata de un logan sau golf 1.4/1.6 o fi unele electrice mai rapide, dar stimate coleg, nu mai exagera inutil ca nu e cazul. Deja devin hilare comparatiile.
    1 point
  47. La multi ani tuturor! Si un mic wrap up... Masina mai mult sta decat se misca, pentru ca lockdown + bebe...de azi maine 1 an in posesie si mai putini km decat in unele concedii din trecut 🙃 Am avut o iesire Cluj-Bistrita-Sighisoara-Cluj in care am mers pa regim de duba, portbagaj full pana la plafon, spate sotie+galusca, fata bagaje cu centuri, is ferm convins ca logistica va deveni mai usoara o data ce mai crestem, sper 🤣, dar ajungi la consumuri interesante Oricum, fata de anul trecut, aceeasi configuratie a urcat nu mai putin de 8.000€, cred ca a innebunit de tot lupul... Si sa las un aspect de final, deja mi sa intamplat de 3 ori ca la pornire sa nu ma pot folosi deloc de Infotainment, masina ramane intrun loop de incarcare a profilului si la iesire iti zice pa personalizat Aspect care isi revine doar cu ceva pauza, repornirea infotainmentului sau oprire pornire agregat la mine nu isi revine, sa speram ca e un known error si nu voi beneficia de acest aspect la drum lung. Pana una alta, drumuri bune si sa speram la un an mai normal pentru timpurile in care traim, mergem inainte ca inainte era mai bine🍻
    1 point
  48. Va salut ! Dupa aproximativ 7000 de km cu asa alintatul golfuletz , am revenit si ma declar mai mult decat multumit de achizitie. Asa cum a fost el invatat sa fie plimbat prin locuri frumoase, si-a facut primii 1000 de km de cand este la mine pe un drum Braila - Buzau - Intorsura Buzaului - Brasov - Zarnesti - Bran si imprejurimi iar intors Bran - Sinaia - Campina - Ploiesti - Buzau - Braila , 4 persoane , portbagaj plin. Mi s-a parut un traseu destul de ok pentru a ma acomoda cu masina din punct de vedere al stabilitatii si a puterii. Dupa plimbare, am atins cei 8000 de km de la ultimul schimb de filtre si ulei, asadar am facut revizia cu filtre MAN si ulei Liqui Moly Diesel Hightech 5w40 ( bidonul albastru inchis ), respectiv cu ceea ce a mers pana sa fie la mine. Dupa care, am schimbat si numerele, am trecut la BR 23 ZHP, ca sa fie in ton cu fisa dyno a masinii dar cu un cal mai putin, 232 HorsePower
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!