Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2022 în toate secţiunile

  1. Salutare, Sunt nou pe acest forum si nou in lumea VAG, fosta masina fiind un BMW E90 320D LCI, incerc sa ma familiarizez cu noua masina, dar si cu forumul. Scopul principal al acestui topic este de a tine evidenta tuturor modificarilor, de a impartasi pareri si de a invata cat mai multe despre intretinerea motoarelor EA888 EVO 4, motor pe care il am pe Formentor. Cand a venit momentul sa schimb E90-ul, prima data am vrut sa raman tot pe aceasta marca, fiind un mare fan al RWD. Formentorul, la inceput nu a fost o varianta de luat in calcul, fiind un model care credeam ca o sa depaseasca cu mult bugetul meu, dar cautand putin pe mobile.de, mi-am dat seama ca este o varianta de luat in vedere. Prin prisma faptului ca voiam un G20 330i RWD de 258 cp, Formentorul avand 310cp, acest lucru reprezenta un mare plus pentru mine. La inceput am fost destul de sceptic, fiind un crossover, m-am gandit ca nu o sa gasesc in el, "sportivitatea" pe care o cautam de la o masina. Am mers la PBN si am testat masina, mi-a placut foarte mult designul, pozitia joasa de la volan si felul cum se conduce. Mi-a placut foarte mult ca varianta de 310cp avea foarte multe optionale in standard, multe din ele pe care nu le gaseam pe G20-urile gasite de mine. Long story short, am gasit la un dealer din Germania masina, cu 11.000 km, si exact toate optionalele pe care mi le doream pe masina: sistem audio Beats portbagaj electric franele Brembo de pe TTRS/RS3 scaune electrice FARA trapa, fiind o masina inalta, am preferat sa nu ii maresc centrul de greutate si mai mult Lucrez in domeniul auto, si la dealerul la care sunt consilier vanzari, mi-am cumparat masina si programat transportul ei catre Bucuresti destul de repede. Primul lucru dupa ce masina a venit, a fost sa ii fac un schimb complet de ulei si filtre, pentru ca vreau sa tin masina in jur de 5-6 ani, schimbul de ulei nu vreau sa depaseasca 7-8000km, masina mergand 90% din timp, in modul Cupra. Primele poze ale masinii, inca nu aveam numere rosii sa pot iesi cu ea pe strada. Apoi au sosit si numerele rosii. Si ne-am imprietenit mai bine Fiind un model iesit nou pe piata, si fiind din primul lot de masini, are destul de multe bug-uri, cu care incerc usor usor sa ma acomodez. Am avut si probleme de garantie pe care le-am rezolvat, n-am fost foarte incantat de cei de la PBN, dar nu are rost sa detaliez aceste lucruri. Chiar daca imi doream un RWD, fiind si prima mea masina cu tractiune integrala, ne intelegem destul de bine, puterea motorului este suficienta pentru moment, cutia DSG nu este la fel de rafinata ca un Steptronic, dar nimic peste care sa nu pot trece cu vederea. Amotizoarele adaptive isi fac treaba foarte bine, sunt foarte multumit, diferentele intre confort, sport si "sport plus" aka CUPRA mode, sunt evidente. Au sosit si numerele negre intre timp Fiind un mare fan al mesteritului pe la masina, am inceput usor , am scapat de suportii numarului de inmatriculare, pe spate a fost usor, fiind prins de bara in 2 suruburi, dar pe fata are un suport din fabrica, care se distanteaza de bara cu 2 cm, pe care nu l-am vazut inestic si mi se parea ca "incarca" bara. Atentie, suportul nu se mai poate pune inapoi pe bara, deci daca aveti de gand sa faceti asa, este o miscare ireversibila. Am scos literele CUPRA de pe portbagaj, ca oamenii sa ramana si mai nedumeriti in privinta acestui brand, fiind o intrebare pe care o primesc des " ce masina e asta?" Ca masina sa aibe un look si mai clean, si obisnuit ca la sedan, fara stergator spate, am comandat un dop de anulare stergator si cu putina munca am scos motorasul si bratul stergatorului de pe masina. Pentru a putea scoate bratul stergatorului, am apelat la un centru de parbrize, pentru ca bratul era oxidat pe tija motorasului, si nu putea fi scos fara presa. Si va recomand sa faceti asta, ca sa nu spargeti luneta De Craciun masina a primit un set de arcuri H&R, ca sa mai reglam putin wheel gap-ul, dar si pentru a imbunatati stabilitatea. Momentan arcurile nu au fost montate, mai asteptam pana in primavara. Planuri de viitor pentru masina am foarte multe, si pe partea estetica dar si asupra motorului, dar printre cele mai importante ar fi un downpipe decat si un opf delete, datorita acestor OPF-uri masina este gatuita enorm, sunetul fiind primul care are de suferit foarte mult. Masina are in momentul de fata 20.000km, zilele urmatoare o programez la revizie, in rest doar benzina 100 si muulta talpa. Daca aveti sfaturi despre intretinerea masinii, pe care trebuie sa le am in vedere pe viitor, va ascult si le notez!
    2 points
  2. As zice ca cea mai buna solutie e incarcarea la 11kW: 1. E destul de rapida incat sa incarci in maxim o noapte orice masina electrica (nu vreo 34 de ore la 220V pentru ID.4 Pro) 2. Pierderile sunt considerabil mai mici decat la 220V 3. Este considerata incarcare lenta si nu afecteaza bateria ca incarcarea pe DC 4. Poti seta din softul masinii sa incarce la jumatate putere, adica 6kW la caz de ceva Asta bineinteles daca exista putere de 11kW disponibil. Incarcarea la 220V o pastrez pentru situatii neprevazute. Am fost nevoit sa incarc vreo saptamana la 220V si pot sa zic ca mi.au crescut peri albi.
    2 points
  3. cand are acel passat acei 200 de cai? la ce turatie? pt ce plaja de turatie? ce raport CP/greutate are? ai configurat? eu am luat id3 1st 204 cai cu 27k, plus statia inclusa si 600e bonus de incarcare. ia vezi ce golf poti lua comparativ. imi pare rau ca nu mai am factura sa-ti arat si dotarile. si asta fara nicio reducere de la dealer. sunt altii care au dat si 26k pe ele. sau 29k pe un id3 1st MAX (adica cel mai dotat). fiind un forum tehnic, nu ar fi mai bine sa vorbim cifre, decat pareri..de pe lateral?
    2 points
  4. Desi urasc sa spun ca am dreptate, inca o data se confirma ceea ce am afirmat deja in repetate randuri. https://www.hotnews.ro/stiri-mediu-25147804-anii-2015-2021-probabil-cei-mai-calzi-7-ani-inregistrati-vreodata-record-primele-9-luni-ale-anului-2021-privind-cresterea-temperaturii-medii-fata-epoca-industriala.htm
    2 points
  5. @mandelu, am patit asta pe autostrada. Eram cu ACC setat sa reduca viteza cand detecteaza limitari de viteza. A vazut o limita de viteza foarte mica (de la un drum de sub/peste/langa autostrada) si a inceput sa franeze brusc de la 130 km/h. La fel am patit si cu acea functie a ACC de a reduce viteza cand detecteaza intersectii si viraje. A gasit in nabigatie o intersectie care in realitate nu mai exista si a franat brusc. Recunoasterea semnelor de circulatie e utila doar ca sa iti arate in bord limitarile de viteza. In Romania e imposibil sa fie folosit impreuna cu ACC/Travel Assist.
    2 points
  6. Ziua de ieri s-a concluzionat bine, si anume am constat ca era defect chiar n75-ul dupa ce am facut o proba cu altul. L-am pastrat pe asta folosit deocamdata si urmeaza sa ma orientez catre unul nou curand. Pe langa asta, imi trebuie si rezervorul de vacuum, capsula aia neagra care la mine e crapata. Pe langa problemele pentru care m-am dus si care nu-s asa grave dar trebuie rezolvate, si mai important si mai urgent este conducta returului de ulei de la turbina. Intr-adevar, cum am banuit si eu, nu e ok pozitia in care sta. Insa pentru rezolvare, zilele astea candva (cand reglez si suspensia si pun si rotile) o sa iau un furtun la diametru potrivit, rezistent la ulei si temperatura, dar care nu este din acelasi material cu cel pe care l-am pus eu (braided asa, nu stiu cum se traduce) ci din ceva mai flexibil si mai usor de aranjat cum trebuie (ceva in genul furtunurilor de combustibil). Poze.. numai una cand iesea masina din garaj la plimbare pentru teste. Ah era sa uit. Pe langa asta, am mai avut o discutie interesanta cu omul (care este si cel care mi-a facut softul) in care m-a sfatuit puternic sa nu pun firad-uri. Puternic in sensul ca el nu mai face asa ceva. De ce? Sunt prea multe batai de cap, prea multe piese puse sub presiune mare care se strica, mai ales in regim de mers pe strada, consum foarte mare si altele. Prima reactie interioara a fost "cum sa nu fac eu, merg all the way, nu ma intereseaza pe mine ce zice lumea", rebel-ish asa, gandidu-ma si la colegul @EmilianPop care merge cu setup-ul asta fara probleme. O noapte mai tarziu insa... am digerat altfel lucrurile si m-am gandit ca mie imi place sa merg cu masina mult, sa fac drumuri si in oras zi de zi dar si inafara (ceea ce colegul Emi nu prea face) si ca nu prea mi-ar placea sa stau cu morcovul. Chiar si balansata ideea de atata putere in plus (distractie) totusi parca nu merita. Baiatul mi-a zis clar: exact asa cum esti acum, o pui la punct sa mearga tipla, ai 250 de cai suficienti, merge de n-are treaba si nu se strica.
    2 points
  7. Salutare! Deschid si eu cel de al doilea jurnal de cand sunt membru vwforum. Primul fiind al unui golf 6 TDI care este inca in familie si o sa ii continui si acestuia jurnalul. Short story, nu era in plan sa fie cumparata in 2021 si nu era in plan o masina sh, dar situatia actuala cu intarzierile foarte mari la masini noi m-a facut sa ma orientez spre ceva sh, cat de cat nou. Am achizitionat-o in octombrie, dupa o saptamana in care ma tot uitasem pe anunturi dupa octavia 3 si 3 FL, pe benzina, neparat cu minim motor 1.4 si in jur de 50k km si sa ma si incadrez in buget. Numaram pe degete anunturile cu masinile care aveau motor pe benzina si motor de minim 1.4. Intr-un final, dupa ce am mai vizualizat inca 2 am hotarat sa raman la actuala masina, fabricata in 2017 si cu 66800km in bord, s-a incadrat si in criterii si am simtit acel feeling ca este pentru mine si asa a si fost. Ca dotari are urmatoarele: - Faruri cu xenon si stopuri led - Climatronic cu incalzire in scaunele din fata - Geamuri electrice fata spate - nu sunt cu impuls, lucrul asta m-a dezamagit putin - Radio Bolero cu bluetooth - Jante hawk de 17'', pastrate pentru vara - Volan multifunctional din piele si interior sport, alaturi de dungile negre exterioare - Senzori de parcare spate - Selectarea modului de condus - Senzori de ploaie si de lumina - Cotiera fata si spate - Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile - Cruise control - Nu in ultimul rand motor 1.4 TSI 150CP si DSG7 Primul upgrade l-am facut la @sabinx la bolero. Am facut conversie la mib 2.5 de care sunt foarte multumit si merge foarte bine... sa nu mai spun de parametrizarea sunetului care e la cu totul alt nivel dupa ce a trecut prin mainile lui :). Alte planuri de upgradeuri... poate o camera de marsarier, simt lipsa celei de la golf si folie de protectie pe faruri, stopuri si proiectoare (daca intra si asta tot la upgradeuri :))). Sunt deschis la sugestii.
    1 point
  8. Lasa, ca a mai deschis omu vreo 6 discutii pe tema asta. Si pe alte forumuri...cred ca se plictiseste
    1 point
  9. Sunt foarte sigur acum ca am si ceva km cu functia activata. - Pana la primul indicator spatiul dedicat ramane gol; - Limita se actualizeaza imediat ce trec de indicatoare; - Mi-a aratat chiar si limita de 10 km/h de la intrarea intr-o benzinarie; - In plus, in coditii de vizibilitate scazuta imi afiseaza mesajul "traffic sign recognition currently limited". Q.E.D. 👀
    1 point
  10. 11feb. Cand am sunat la dealer în urma cu câteva zile am vorbit sa o mai tina la ei daca vine inainte de 8 feb întrucât vreau sa fac anul de asteptare.Oricum m-as bucura daca ar veni măcar pana la pasti.Asteptarea continu!
    1 point
  11. Nu ma pot pronunta la BiTdi, insa am avut 2.0 tdi CFGB (cel de 170 cp, pe Passat CC) si in 6 ani nu mi-a consumat deloc antigel.
    1 point
  12. Ștergem praful de pe topic: am avut niște drumuri de făcut pe la București, ocazie cu care am trecut și pe la @Al Bundy(Cristi) în încercarea de a rezolva ultima problema a retrofitului la xenon, eroarea de la AFS. Nu am reușit nici de data asta, voi mai schimba încă o dată modulul AFS de pe far, întrucât nu mergea codat. To be continued... După primul drum la București, am observat că trăgea puțin dreapta. Am ajuns la vulcanizare pentru verificarea anvelopelor și am găsit asta în anvelopa spate dreapta, exact între rizuri După îndepărtare și aplicarea unui petic, plus efectuarea presiunii nu am mai avut probleme. La alt drum spre București, la ieșirea din Slobozia spre Drajna, un idiot s-a angajat în depășirea unui TIR, întuneric fiind, trecând peste linia continuă, în pantă și curbă fără vizibilitate... A mai avut și o reacție ciudată când m-a văzut, a tras de volan stânga, în loc să frâneze și să încerce să revină în dreapta, noroc că s-a oprit, altfel intra în mine, care trăsesem spre dreapta mea. Clipul nu are sonor din motive de înjurături de final. 🙂 Urmează în martie-aprilie, un schimb de plăcuțe, discuri, furtune de frână, pe față cel puțin, dacă nu și cele din spate. In plus, pe lângă acestea și revizia anuală mă paște un schimb de bucșe, cu tot cu brațe și pivoți la puntea față. Drumuri bune tuturor!
    1 point
  13. Ca sa scoti cifrele din poza cu o benzinara, trebuie sa o turezi la maxim, sa o storci la maxim. Sa mergi cu ea de la 4000 RPM in sus. Sa pleci de pe loc de la 3000 - 4000 RPM. Sa schimbi in treapta superioara la 6000 RPM. Atunci ies cifrele pe care le vedem in poza. Cu electrica nu ai aceasta problema. Asta inseamna "impresia aia de cuplu" in viata de zi cu zi. Sunt de acord ca daca esti pe circuit si iti permiti sa tii benzinarul peste 3000 - 4000 RPM constant, scoate cifre impresionante. Dar in traficul real de multe ori esti la 2000 RPM si ai vrea putin zvâc...
    1 point
  14. In cazul in care nu ati primit raspuns la mail asigurati-va ca ati urmat toti pasii si ca ati trimis documentele scanate conform instructiunilor. https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9 Parca nu mai e asa tragic cu o electrica acum, nu? Daca tot punem preturi de 3 lei/kwh, hai sa punem si cealalta extrema, 0.66 lei/kwh cu toate taxele incluse. Bonus pe langa faptul ca e cel mai bun pret, e si 100% energie verde.
    1 point
  15. Aici spui un non-sens. Nu poti calcula TCO pe 1 an sau pe 10k km. TCO (Total cost of ownership) se calculeaza pe toata durata cat planuiesti sa fie/ a fost in posesia ta. (Mai exact pe cat ai fost owner ) Referitor la 0-100 si toate cele. Observ ca scopul unora in viata e sa faca liniute cu Audi, BMW, Mercedes etc sau sa ajunga primii / sa plece primii de la semafor. Personal, mi se pare irelevant si total de porc. Unde vrei sa ai resurse este cand faci o depasire, nu sa pleci cu scartz de la semafor
    1 point
  16. Nu este 1,1 este 1,25 fara taxe. Dupa ce le adaugi ajungi la 1,95 plus abonamentul zilnic. Asta inseamna ca Renovatio va vinde foarte curand la pompa cu peste 3 lei /kwh.
    1 point
  17. Eu am si o skoda octavia cayc cu 9971 si la 750 km fix pleaca regenerarea indiferent de incarcare. Am testat 9970 si 9972 si e la fel. Ori e diferenta inte soft-urile skoda si VW ori ai avut tu vreo eroare temporara la acel moment.
    1 point
  18. vorbim cifre sau emitem pareri? tocmai am facut contract. nu cu hidroelectrica, ca sa nu para ca aleg cel mai iefitn in calculul de mai jos. cu electrica. si nu d-ala de noapte cu 0.89lei/kw ci cu 1.10 sau ceva de genul. facem un calcul rotund... id3 consuma cam 15kwh/100km deci undeva la 16 lei/100km. am avut si 8kwh/100km consumati..dar am avut si 20. deci alegem..rotund. benzina e 6.22 lei (aia de 95). deci ce masina poti folosi cu 3% consum? revizii? impozit? care este TCO pentru 10k km pe an? incarcat acasa nu free la lidl.
    1 point
  19. pt ca...reclama. omu a castigat din reclama cat sa-si repare vreo 10 tesla sau...nu ti se pare dubios ca a folosit...dinamita? se gaseste pe orice drum? altii dau foc... https://stirileprotv.ro/divers/video-un-vlogger-rus-si-a-incendiat-mercedesul-de-145-000-de-euro-pentru-ca-avea-cateva-defectiuni.html si nu e electrica... gresit. eu zic sa mergi mai mult si sa incerci sa simti masina. nimeni nu a laudat tinuta de drum la golf cum au laudat-o la id3. nici nu mai zic de centru de greutate, fwd / rwd...chestii de baza.
    1 point
  20. La CAYC de la softul 9970 in sus regenerarea are limita maxima de 750km sau 999 minute care ajunge prima.
    1 point
  21. Eu am mai mereu cheina in buzunar, si zilele trecute am oprit pana la petshop sa iau mancare la dihanie si am zis sa las motorul pornit (sotia + dihania in masina). Cand m-am intors (5-8 minute) motorul era oprit si mi-a zis consoarta ca a piuit cateva secunde apoi s-a oprit si a aparut un mesaj cu cheia. Am presupus ca daca nu detecteaza cheia se va opri. O alta chestie "dubioasa" este ca mi se aburesc aproape instant toate geamurile si parbrizul cand activez recircularea. Nu consider ca am umiditate excesiva si e cam prima masina la care patesc asa ceva.
    1 point
  22. O sa fiu realist: este o tehnologie noua, imperfecta. Este o tehnologie relativ scumpa, neaccesibila tuturor, mai ales ca nu exista piata second-hand. Este o tehnologie nedovedita in timp (vorbesc de baterii, in special). Pe de alta parte, este o tehnologie nepoluanta, iar asta este tinta si viitorul in partea asta de lume. Ceea ce inseamna ca va fi adoptata, atat cu incurajari (subventii, investitii in infrastructura, cercetare), cat si cu batul (taxarea poluarii, interzicerea tehnologiilor poluante). Peste cativa ani o sa fie vedem destui dintre sceptici de partea cealalta a baricadei. Cei vehementi vor ramane vehementi, doar ca vor argumenta pe dos. 🤷‍♂️
    1 point
  23. Pentru autonomie mai mare atunci cand pleci la drum lung?
    1 point
  24. Dacă suportul de numărul nu se mai poate pune înapoi, sper ca măcar ștergătorul spate să se poată. Fiindcă, la cum se va murdări luneta, vei avea nevoie de el... Să o stăpânești sănătos!
    1 point
  25. Cazul tau a fost unul fericit, dar scrie clar unde se trimit contractele. Daca 5000 de clujeni s-ar duce saptamana viitoare la tanti de la Cluj, nu stiu daca ii poate ajuta pe toti. Cat despre sucursale unde ar putea sa bata la poarta cei din judetle invecinate, cei din Iasi ar putea sa traga o fuga pana la ... Bistrita.😀 Valabil si pentru inca 40 si ceva de judete, in tara existand dor 7 sucursale Hidroelectrica plus sediul de la Bucuresti. Da, pretul e excelent, speram sa fie accesibil si accesul la un contract cu Hidroelectrica.
    1 point
  26. Cum nu am mai postat de ceva timp, revin cu update la revizia de 75k km: filtre si ulei, deci nimic special 🙂 Măcar să populez postul ce ceva amintiri proaspete din patria hitiților.
    1 point
  27. Stie cineva la ce temperatura a motorului porneste ventilatorul din spatele radiatorului? Am parcurs un drum in urcare destul de abrupta, apa a ajuns la 96 grade, uleiul la 99, dar ventilatorul era oprit. Pe vcds arata 10% turatia ventilatorului. Termostatul nou orig ar trebui sa deschida la 87 grade.
    1 point
  28. Nu e bun ID3 ca are fete de usi din plastic tare si toata lumea stie ca asta e criteriul principal de evaluare al calitatii unei masini. Cat de fin se simte plasticul cand te freci cu fata de el. Intra unghia de la deget sau nu in plastic, asta conteaza. Nu usurinta in utilizare. Ba chiar am auzit povesti cum ca unii mai mai ca si-au zgariat pielea in cotiera, nu alta. Mai bine ma opresc aici, altfel o sa fiu judecat ca incerc sa imi justific achizitia ca sa ma simt eu bine si nu e cazul. In alta ordine de idei as fi curios de un poll adresat cumparatorilor de masini electrice de pe forum pentru a vedea daca sunt multumiti sau nu. Poate reiese mai bine gradul de multumire printr-un sondaj decat din 58 de pagini de comentarii.
    1 point
  29. @dercoscomplet irelevante raspunsurile tale, ca de obicei in purul stil romanesc incerci sa demontezi argumentele celuilalt ca sa iti justifici tie ca alegerea ta e mai buna. Ce legatura are treaba cat ai stat la alimentat, cu cat am stat eu la incarcat si cu diferenta de 10 min la dezghetarea masinii? (nu stii cand si cum incarc eu masin si in ce conditii, doar presupui, mai mult prepui ca e un inconvenient pentru mine fix cum este si pentru tine, dar nu asta e subiectul) Unde am zis eu ca am pierdut 10min? eu vorbesc despre un confort, al meu, acela de a nu sta in frig sa dezghet masina, al meu, nu al tau sau al altui coleg de forum, confortul meu. Ai mers cu o masina electrica la drum lung ca sa zici ca lipsa zgomotului produs de motor e o chestie irelevanta? E f tare cum cei mai multi dintre voi scrieti aici cu o convingere de neclintit despre chestii pe care nu le-ai experimentat. Diferenta dintre mine si tine este ca am 2 masini "identice", Golf 7, una electrica si una TSI, cu echipari aproape identice si am avut ocazia sa fac aceeleasi drumuri cu ambele, deci pot sa emit niste pareri, subiective dresigur, dar mai obiective decat ale tale sau ale altora care nici nu s-au suit intr-o masina electrica, dar sa fi mers cu ea. in continuare nu inteleg vehemeanta asta de a demonta masina electrica... V-a obligat cineva sa va cumparati? V-a obligat cineva sa predati cheile masinii ICE pe care o conduceti fara drept de apel? Cine, ce v-a obligat de sunteti asa porniti? Reiau ce am scris mai sus si au mai scris si alti posesori: pentru mine masina electrica, azi are mai multe avantaje decat dezavantaje! Crezi ca puteti respecta asta? @EEXCALADE informatia e publica, o poti gasi usor pe internet, dar de dragul discutiei (stiu o sa se ajunga la dieselul meu este mai ieftin de "operat" iarna decat electrica ta) o sa pun pretul: intre 0-2 RON/kW
    1 point
  30. Azi dupa un drum de 15 km, temp de afara 7 grade, a urcat doar la 55. Clima pe 22 grade treapta 2. Mers usor vit 3, 2000 ture. La intoarcere, aceelasi traseu, a ajuns la 85 grade, dupa ce am oprit clima. Cutia de viteze destul de calda, aproape aceeasi temp ca apa din motor. Deci serpentina cu antigel ce trece prin cutia, ia f mult din temp antigelului din circuitul motor. Am sa anulez temporar circuitul prin cutie, sa vad daca urca mai rapid temp motorului.
    1 point
  31. Stiu asta, am mai vazut, dar pe mine nu ma incalzeste, la propriu cu nimic. E u sint roman, traiesc in Ro, cu acces mai rar la autostrazi, unde sta apa la 90. Deci, stie cineva cum si cand functioneaza acele pompe si electrovalve.
    1 point
  32. @acidone77Acolo și trebuie sa apăra. Mie îmi apar treptele DSG deasupra temperatura apa fără sa codez nimic
    1 point
  33. Din seria ‘am intrebat 100 de romani’ , is curios cine ar fi de acord cu spusele lui Dercos care zice ca e mai convenabil iarna sa mergi la masina sa o pornesti si sa revii la ea dupa 5 minute, decat sa apesi pe un buton pe telefon si ea sa fie incalzita pe cand ajungi la ea. Da-o… @AndreiSergiu1991 ‘Majoritatea oamenilor NU VOR sa faca extra stuff’ -> extra stuff inseamna sa dai la racleta iarna langa masina in timp ce ea fiind pornita te si afuma putin cate putin, nu sa apesi pe telefon un buton. Crede-ma ca s-ar obisnui cu ‘extra stuff’-ul asta.
    1 point
  34. 2.0 diesel, 150 cp, revizie la Metrotehnica Jilava, ulei Mobil, toate filtrele, pret 1380 lei. Cel mai mult m.a deranjat pretul pt filtrul de polen,200 lei plus manopera vreo 50 lei... cred ca toate astea de la un magazin de piese nu depaseaua 500 lei...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!