Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2022 în toate secţiunile
-
Buna, sunt un tanar de 27 de ani pasionat de masini, si in special automatizarea lor, electronica, mecanica, lucrez si in domeniu auto, vanzari mai exact de piese auto de aceea, tot ce are nevoie masina, are la dispozitie si dupa o luunga perioada si mult asteptata am reusit insfarsit sa ma mandresc cu masina mea si sa v-o prezint, si mai ales planurile pe care le am cu ea Este vorba despre un Passat alltrack, mometan 161.900 de km, ultima intrare intr-un service autorizat la 155.000 --> mai am cam 9600 pana la revizia generala dotat cu toate dotarile preferate de mine asistenta: side assist front assist lane assist sign assist DLA assist PLA 2.0 assist + camera spate alte dotari: scaune full electrive, fara masaj sau ventilatie incalzire auxiliara parbriz incalzit haion electric --> urmeaza si Easy Open carlig electric TMPS direct RDKS keyless exit, entry PS: nu am vrut ca sa fie cu suspensie adaptabila Motorizare: 2.0 CFGC 177 hamsteri, eu zic ca trag toti 4MOTION haldex Gen4 DSG6 DQ250 02E am primit-o cu 2 seturi de jante vara: CANYON R18 ET40 225/45/R18 Continental, cred ca sunt cele de fabrica, arata oribil si vor fii schimbate cand incepe sezonul de vara ma gandesc sa merg chiar pe un 235/45/18 iara: niste cauciucuri foarte oribile 205/50/17 .... si in ultima perioada tot imi caut niste cauciucuri totusi zdravene si mai dedicate pentru un light off road dupa cu se vede si intr-o poza, am incercat cu un set de pe tiguanul tatalui meu, 235/55/17, nu am vazut sa incurce cu ceva la carenaje, am mers si pe un drum mai accidentat ca sa vad daca cumva atinge, ce am mai intalnit prin trafic, a fost chiar un alltrack cu un set de anvelope chiar pe 235/55/17 si chiar m-am gandit sa incerc si eu legat de anvelopele de iarna astept si parerile voastre Ca si planuri de viitor, momentan vreau sa o pun putin la punct O problema este farul din stanga, nu mai merge faza lunga si deja am cumparat calculatorul de sub far, sambata ma apuc sa dau bara, grila si farurile jos, ca sa rezolv problema aceasta. Dupa ce rezolv problema cu farurile, as vrea ca incet incet fiecare calculator sa il schimb cu cel de passat B8 sau golf 7 spre exemplu SIDE assist, momentan 3AA907568D are acest cod si dorest sa trec la 5Q0907685B pentru a acea si REAR TRAFFIC ASSIST bineinteles si o unitate DISCOVER MEDIA 5C0035680B dar pe parcurs, o sa mai revin la acest subiect momentan sa rezolv problema farurilor si cu anvelopele de iara 225/55/17 sau 235/55/17 Urmeaza dupa sambata sa pun mai multe poze si cu masina mai curata5 points
-
4 points
-
Autonomia poate creste, daca la noul plin ai consum mai redus fata de cel anterior. Poti sa incepi cu 700km, de exemplu, mergi extraurban 300km si vei avea autonomie potentiala inca 600km. Nu e nimic neobisnuit. Asa e sistemul.2 points
-
Salutare! Deschid si eu cel de al doilea jurnal de cand sunt membru vwforum. Primul fiind al unui golf 6 TDI care este inca in familie si o sa ii continui si acestuia jurnalul. Short story, nu era in plan sa fie cumparata in 2021 si nu era in plan o masina sh, dar situatia actuala cu intarzierile foarte mari la masini noi m-a facut sa ma orientez spre ceva sh, cat de cat nou. Am achizitionat-o in octombrie, dupa o saptamana in care ma tot uitasem pe anunturi dupa octavia 3 si 3 FL, pe benzina, neparat cu minim motor 1.4 si in jur de 50k km si sa ma si incadrez in buget. Numaram pe degete anunturile cu masinile care aveau motor pe benzina si motor de minim 1.4. Intr-un final, dupa ce am mai vizualizat inca 2 am hotarat sa raman la actuala masina, fabricata in 2017 si cu 66800km in bord, s-a incadrat si in criterii si am simtit acel feeling ca este pentru mine si asa a si fost. Ca dotari are urmatoarele: - Faruri cu xenon si stopuri led - Climatronic cu incalzire in scaunele din fata - Geamuri electrice fata spate - nu sunt cu impuls, lucrul asta m-a dezamagit putin - Radio Bolero cu bluetooth - Jante hawk de 17'', pastrate pentru vara - Volan multifunctional din piele si interior sport, alaturi de dungile negre exterioare - Senzori de parcare spate - Selectarea modului de condus - Senzori de ploaie si de lumina - Cotiera fata si spate - Oglinzi electrice, incalzite si rabatabile - Cruise control - Nu in ultimul rand motor 1.4 TSI 150CP si DSG7 Primul upgrade l-am facut la @sabinx la bolero. Am facut conversie la mib 2.5 de care sunt foarte multumit si merge foarte bine... sa nu mai spun de parametrizarea sunetului care e la cu totul alt nivel dupa ce a trecut prin mainile lui :). Alte planuri de upgradeuri... poate o camera de marsarier, simt lipsa celei de la golf si folie de protectie pe faruri, stopuri si proiectoare (daca intra si asta tot la upgradeuri :))). Sunt deschis la sugestii.1 point
-
La mulți kilometri!!! Foarte bună mașina. Identică cu a mea și la dotări interior, exterior, mai puțin jantele și dungile negre și a mea e din 2015 și 98000 km. Merge perfect, nu am schimbat decât bateria acum toamna și consumabilele clasice. Până și plăcuțele de frână sunt din fabrică. Săptămâna viitoare o scot și pe a mea la vânzare, fiindcă mi-e Superb-a în Curtici, după o așteptare de aproape 9 luni.1 point
-
@georgstelsib O sa incerc insa nu cred ca e de acolo.... si asa sunt din Bucuresti si pe aici nu prea cunosc unde sa fie dealuri abrupte . Mi-a mancat viata oricum masina asta... imi scade acul la benzina de il vezi cu ochiul liber, zici ca am 3.0 benzina nu 1.6 16v... daca aveam multi cai si avea putere si tragea bine nu ma deranja consumul dar nici putere nici consum mic pai du-te-n .... de masina.... mare teapa ne-am luat cand am cumparat-o ca n-am stiut cum trebuie sa mearga un 1.6 16v si apoi dupa ce am mers cu a altor prieteni am observat ca ceva nu e in regula...1 point
-
Sucursala din Cluj deserveste mai multe judete: Cluj, Bistrita-Nasaud, Salaj si altele. La fel alta sucursala va deservi judetele din vecinatate. Chiar daca nu au program cu publicul, o vizita acolo si o rugaminte nu strica. Tanti de la Cluj a fost foarte de treaba, nu s.a aratat deranjata. Dimpotriva. De accord ca nu s.au asteptat la atatea cereri, din cauza aceasta exista si intarzierile cu semnarea contractelor. Dar la ce pret au, eu zic ca merita bataia de cap.1 point
-
1 point
-
Update ... Dupa ce am eliminat toate posibilitatile , am zis sa mai schimb odata bateria Schimbasem bateria veche cu CR2032 Panasonic cumparata din Carr Am mers la un vecin cu un magazin cu becuri si alte jucarii si l-am rugat sa imi dea ce stie el ca e original si proaspat Duracell , tipla , ok Schimb bateria si acum merge in orice secunda si de dupa bloc Deci am luat teapa cu baterie expirata sau falsa ... Mai testez zilele urmatoare , voi schimba bateria si la a doua cheie , acolo nu a fost schimbata niciodata Ar fi trebuit sa imi indice in bord ca e bateria proasta1 point
-
Ca sa iti dai seama cand face regenerare lasa start-stop activat si du-te la car info (acolo unde iti arata consumul) apasa pe start-stop sa vezi de ce ramane activ iar daca printre mesaje apare "Engine must be running" atunci face regenerarea si ii bine sa o lasi sa termine.1 point
-
0.66 lei/kWh pret final la Hidroelectrica pentru 1 an de acum incolo. Voi vedea cum vin facturile lunar ca pretul e prea bun...1 point
-
Incarcarea wireless OEM cel putin mi se pare inutila pt ca incinge destul de mult telefonul. Mai ales daca sta si pe waze efectul e mai mult de caldura decat sa creasca semnificativ bateria. Bonus o si uzeaza suplimentar cand sta la temperaturi mari. Eu l-am folosit si nu e mai mult de un gimmick.1 point
-
@BeciAcustic m-am gandit la asta... eu oricum tin acolo telefonul (alooo @sabinx cred ca imi trebuie si ceva incarcare wireless, stii e cineva care a facut retrofitul asta?) asa ca: voi acoperi ledul cu ceva banda adeziva - clipoceste de nu e adevarat voi folosi putina banda dubluadeziva sa il fixez pe lateralul "phoneboxului". restul spatiului ramane pentru telefon (am un 12 mini, intra perfect) Tre sa ajung in Hornbach... via Altex (am o idee de wireless charging)1 point
-
1 point
-
Long time no see... am lucrat pe 24 si 31 decembrie... asa am scapat de ce mai mare parte a aglomeratiei. Am stat pe langa casa si am circulat impotriva curentului... Am reusit chiar si un 5% pe vreo 200km =))) Cum am zis si acum vreo cateva luni s-au umplut sosele de masini "so called" premium in echipare "chelline" - bagde, volan, scaune si jumatati de motor. Si cu piesa dintre scaun si volan tare defecta - cred ca au incercat vreo versiune piratata de Prost. Alain. Je ne sais pas... Cum ziceam, in ziua de Craciun, teroristul ne-a trezit cu noaptea in cap ca a venit Mosu'. Dupa ceva vreme... am plecat spre bunici ca sa vedem ce a lasat si pe acolo. Vreme frumoasa, soare... ne-am bucurat de toate. Trafic aproape zero. Minunat. A doua zi, niste prieteni ne invita la ei, intr-un orasel la vreo 70 de km. Ma asteptam la trafic aiurea dar... spre deosebire de prima zi, a doua zi de Craciun a fost tare ciudata. Ploaie, ceata, vizibilitate intre 200 si 800 m... plin de raceri (aka Prost din paragraful de mai sus). Masini 2015+ cu DRL-ul dezactivat, doar pozitii sau... nici macar nimic. Masini gri sau gri soboloan. Asfalt ud. Depasiri in "overdrive". In 50 de km era de vreo trei ori sa testez ratingul de 93% la protectia pasagerilor adulti. Noroc ca unii mai stiu deplasari (fizica clasa a IXa). Si ciocniri ;)). In sfarsit, ajungem la destinatie pe o ploaie marunta de toamna... O ceta laptoasa... de iti venea sa o mulgi... Gazda ne serveste un ceai... mama cum a mers pe vremea aia. Cumva la plecare am reusit sa ne sincronizam cu siesta celor mai sus mentionati asa ca a fost bine. Exceptand vreo 2-3 cocalari (eu sunt diferit, imi iau motor aspirat si merg pe ceata doar cu DRL ca eu vad si masina stie ce e de facut) drumul a fost o placere. Uichindeul asta, cum n-am gatit nimic, doar niste eclere am continuat sa fim paduchi (aka paraziti) si, dupa petrecerea la care - pentru prima data in multi ani - doar am ajutat cu privitul, cand am facut ochi, am mers... sa mancam si noi ceva =))) si sa bem o cafea ca nici din aia n-aveam in casa. Adica aveam dar nu era macinata ;))) Prima zi, sambata, a fost pustiu pe strada. Pe la 1400 nu era nici tipenie. Politia nu a existat. Nici macar masinile nu erau parcate in fata postului... Nimic. Trei masini in 40km. Si doi pietoni. Azi, la intoarcere, a fost la fel de liber (putin mai aglomerat pe sensul spre B) dar nu stiu cum se intampla de toti cei ce voiau sa ma depaseasca o faceau pe pod. Cu masina pe contrasens si 3-4 cruci pe dreapta. Pentru vreo doi chiar a trebuit sa franez sa le fac loc ca... aia e. Overdrive. Nici nu m-am mai enervat. Voiam sa le explic una-alta despre banda de cuplu, banda de putere, diferenta dintre puterea nominala si cea "reala" dar vorbeam cu stejarii de pe marginea drumului. Am facut 400 de km de la plin si as mai aveam vreo 400 si ceva. Incepe sa imi placa =)))1 point
-
Pre-conditionare legat la priza, consumul tot acolo este, doar ca-l contorizezi in alta parte. Sa scazi de la 522km WLTP la 185km iarna pe drumuri scurte, eu zic ca este inacceptabil, si asta 100% la 0%, 80% - 21% am facut 109km, recomandat de producator, nu te incadrezi nici la inacceptabil, e de-a dreptul dezastruos. Electricele sunt in special facute pentru oras (sa scoatem fumul afara), drumuri scurte, dese si la temperaturi mult diferite de cele 20C unde s-au facut testele. Daca treceau in fisa si varianta asta, atunci era o chestie asumata. Dar aceste "mici" neajunsuri ajungi sa le cunosti doar dupa achizitie. Curba pe 0 grade sau 10 grade este marginal neglijabila, as prefera fara pre-conditionare si limitare pentru drumuri scurte, daca tot traim cu "dracu" in casa.1 point
-
@dercos: ti-am mai spus. Faci o amestecatura si o confuzie amatoriceasca intre CLIMATOLOGIE si METEOROLOGIE. Este surprinzator si dezamagitor ca tot faci aceasta confuzie desi cu cateva pagini in urma te laudai ca ai studii in domeniu. Este o gresala atat de elementara incat suspectez ca de fapt este vorba de rea vointa (trolling) din partea ta sa tot vii cu acest argument. Pune o oala cu apa la fiert pe aragaz. NU poti prezice traiectoria unei molecule cand apa ajunge la fierbere (METEOROLOGIA) POTI prezice ce viteza medie vor avea moleculele si ce temperatura medie va avea apa din oala cand ajunge la fierbere (CLIMATOLOGIE) Exact asa e si cu clima. Avem suficiente informatii (bilantul energetic) sa ne dam seama ca se va incalzi clima, chiar daca nu putem prezice la nivelul asteptarilor tale cum va fi repartizata energia in atmosfera.1 point
-
da si la mine s-a minifestat + artefacte vizuale pe ecranul din dreapta. se rezolva dupa restart si apare complet aleatoriu. infotainmentul asta nou e praf.1 point
-
Salutare. Am intrat si eu in clubul posesorilor de DQ200 din februarie, pe o Skoda Octavia din 2016, cu 150 k si motorul 1.6 de 110 cai, CXXB. Personal mi se pare o "mica" dezamagire cutia asta ( inclusiv DQ250 ) din mai multe motive : 1. faptul ca are 7 trepte nu ajuta la nimic in regim de autostrada. Viteza in tr.7 la 2000 rpm este de 110 km/h, la fel ca in tr.5 la o manuala de 5 trepte ( proba facuta cu un G7 al unui prieten, 1.6 de 105 cai, manuala 5 trepte ). Practic ai 2 viteze in plus absolut degeaba pentru autostrada. E putin frustrant sa ai o masina cu viteze multe, asa "sa fie" . La fel se intampla si cu DSG6 ( DQ250 ). Din pacate din punctul meu de vedere DSG-urile au treptele etajate foarte scurt, astfel incat in extraurban tureaza excesiv motorul la viteze mari fata de manuale. 2. ca toate DSG-urile ( cred ) schimba extrem de jos si subturat in DRIVE, ceea ce practic ii diminueaza mult dinamica masinii. Fara modul SPORT practic nu poti conduce putin mai alert. 3. cu softul de fabrica al cutiei treapta 1 nu prea exista. Atat in drive cat si in sport schimba in tr.2 fara apasarea acceleratiei dupa 2-3 sec la 4-5 km/h. La viteze de sub 7-8 km/h , gen mers bara la bara, ambreiajele treptelor pare (2,4,6 si R cred ) sunt uzate prematur si inutil. Chiar si la o apasare ferma a acceleratiei tot repede schimba in tr 2. Din pricina punctelor 2 si 3 eu am decis sa ii resoftez cutia unde am optat pentru schimbarea vitezelor in jur de 2200-2300 rpm primele 3 trepte si 2000-2100 ultimele, astea combinate si cu o resoftare a motorului ( mai mult pentru depasiri, nu conduc sportiv masina in general ). Pot sa spun ca acum este o alta masina, activarea treptei 1 si faptul ca acum masina schimba mai "normal" sper ca ma vor ajuta sa tin ambreiajele cat mai mult. Iar turatia mai crescuta sper ca va ajuta motorul, avand in vedere ca 70 % este mers in Bucuresti. Ca plusuri, ca tot am zis numai de rau despre cutie - schimba extrem de rapid. Inainte de resoftare, pentru ca schimba foarte jos in turatii, nici nu iti dadeai seama cand schimba. Acum incepi sa auzi si motorul :)). - faptul ca are treptele foarte scurte, in oras poti merge linistit in orice viteza astfel incat niciodata nu esti subturat sau supraturat ( la o manuala de 5 trepte la anumite viteze esti intre ele, ori subturat ori putin supraturat ). - cutia DSG are o plecare foarte lina, cel putin a mea, e o incantare. Deocamdata merge foarte bine, sper sa ma tina cat mai mult. Cel mai important este sa fii informat cu privire la ceea ce ai achizitionat sau urmeaza sa achizitionezi si daca este ceea ce vrei sa iti asumi eventualele costuri. Cutiile astea la un moment dat au costuri, ori ca iti pica ambreiajele ( undeva peste 3000 ron ), ori ca ti se strica ceva din mecatronic ( aici depinde mult ce se strica, poti ajunge si la mecatronic nou care cred ca e +5000 ron ). Totul tine de cum a fost intretinuta masina, nr de km si putin noroc. Personal caut sa fac un schimb de ulei al cutiei si mecatronicului, chiar daca VAG spune ca e lifetime. In momentul de fata, asa cum e acum eu sunt incantat de masina in general ;). Am scris atat de mult in speranta ca poate ajuta pe cineva mai tarziu aceste informatii, eu nu le-am gasit Salutari.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00