Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.01.2022 în toate secţiunile

  1. La multi ani! Saptamana trecuta am ridicat masina, comandata pe 16.08.2021. Este un Style, 2.0 TSI 190 CP, Graphite Grey. Skoda a decis ca nu am nevoie de Canton si sigurante usi spate actionabile electric, in rest am primit tot ce am comandat(inclusiv side assist si area view)😀. Va doresc asteptare usoara!
    5 points
  2. La multi ani tuturor! Si un mic wrap up... Masina mai mult sta decat se misca, pentru ca lockdown + bebe...de azi maine 1 an in posesie si mai putini km decat in unele concedii din trecut 🙃 Am avut o iesire Cluj-Bistrita-Sighisoara-Cluj in care am mers pa regim de duba, portbagaj full pana la plafon, spate sotie+galusca, fata bagaje cu centuri, is ferm convins ca logistica va deveni mai usoara o data ce mai crestem, sper 🤣, dar ajungi la consumuri interesante Oricum, fata de anul trecut, aceeasi configuratie a urcat nu mai putin de 8.000€, cred ca a innebunit de tot lupul... Si sa las un aspect de final, deja mi sa intamplat de 3 ori ca la pornire sa nu ma pot folosi deloc de Infotainment, masina ramane intrun loop de incarcare a profilului si la iesire iti zice pa personalizat Aspect care isi revine doar cu ceva pauza, repornirea infotainmentului sau oprire pornire agregat la mine nu isi revine, sa speram ca e un known error si nu voi beneficia de acest aspect la drum lung. Pana una alta, drumuri bune si sa speram la un an mai normal pentru timpurile in care traim, mergem inainte ca inainte era mai bine🍻
    2 points
  3. Astazi am incheiat si eu o polita Casco la Allianz Tiriac, produsul fiind "Max" (adica "full" pe romaneste😁) si cu fransiza 0. Este valabila pana la data expirarii RCA, adica 09.12.2022, prima asigurata 112.979 ron (aproximativ 22.800€) si m a costa 6200ron (facand o cu plata trimestriala). Cu plata integrala era 5600ron (insa, psihologic, mi s a parut mult 5600ron... cate 1550 ron/3 luni pare mai putin 😁) Cerusem o oferta si de la Groupama, unde am RCA, dar culmea, masina o asigura la aprox 17000€ si prima de asigurare era 11.000ron. Nu inteleg de ce... O chestie ce mi s a parut absurda (care cica o practica mai toti asiguratorii) ... ti se da o reducere daca esti de acord sa repari masina in service urile partenere.. INSA, daca masina e VW, trebuie sa repari la Dacia, etc.. oricare alta reprezentanta, nu la VW. Ca sa poti repara masina VW la reprezentanta VW, nu trebuie sa accepti respectiva reducere. O absurditate... dupa parerea mea.
    2 points
  4. Hehe! Nici chiar asa departe, sa nu exageram!😇
    2 points
  5. Long time no see... am lucrat pe 24 si 31 decembrie... asa am scapat de ce mai mare parte a aglomeratiei. Am stat pe langa casa si am circulat impotriva curentului... Am reusit chiar si un 5% pe vreo 200km =))) Cum am zis si acum vreo cateva luni s-au umplut sosele de masini "so called" premium in echipare "chelline" - bagde, volan, scaune si jumatati de motor. Si cu piesa dintre scaun si volan tare defecta - cred ca au incercat vreo versiune piratata de Prost. Alain. Je ne sais pas... Cum ziceam, in ziua de Craciun, teroristul ne-a trezit cu noaptea in cap ca a venit Mosu'. Dupa ceva vreme... am plecat spre bunici ca sa vedem ce a lasat si pe acolo. Vreme frumoasa, soare... ne-am bucurat de toate. Trafic aproape zero. Minunat. A doua zi, niste prieteni ne invita la ei, intr-un orasel la vreo 70 de km. Ma asteptam la trafic aiurea dar... spre deosebire de prima zi, a doua zi de Craciun a fost tare ciudata. Ploaie, ceata, vizibilitate intre 200 si 800 m... plin de raceri (aka Prost din paragraful de mai sus). Masini 2015+ cu DRL-ul dezactivat, doar pozitii sau... nici macar nimic. Masini gri sau gri soboloan. Asfalt ud. Depasiri in "overdrive". In 50 de km era de vreo trei ori sa testez ratingul de 93% la protectia pasagerilor adulti. Noroc ca unii mai stiu deplasari (fizica clasa a IXa). Si ciocniri ;)). In sfarsit, ajungem la destinatie pe o ploaie marunta de toamna... O ceta laptoasa... de iti venea sa o mulgi... Gazda ne serveste un ceai... mama cum a mers pe vremea aia. Cumva la plecare am reusit sa ne sincronizam cu siesta celor mai sus mentionati asa ca a fost bine. Exceptand vreo 2-3 cocalari (eu sunt diferit, imi iau motor aspirat si merg pe ceata doar cu DRL ca eu vad si masina stie ce e de facut) drumul a fost o placere. Uichindeul asta, cum n-am gatit nimic, doar niste eclere am continuat sa fim paduchi (aka paraziti) si, dupa petrecerea la care - pentru prima data in multi ani - doar am ajutat cu privitul, cand am facut ochi, am mers... sa mancam si noi ceva =))) si sa bem o cafea ca nici din aia n-aveam in casa. Adica aveam dar nu era macinata ;))) Prima zi, sambata, a fost pustiu pe strada. Pe la 1400 nu era nici tipenie. Politia nu a existat. Nici macar masinile nu erau parcate in fata postului... Nimic. Trei masini in 40km. Si doi pietoni. Azi, la intoarcere, a fost la fel de liber (putin mai aglomerat pe sensul spre B) dar nu stiu cum se intampla de toti cei ce voiau sa ma depaseasca o faceau pe pod. Cu masina pe contrasens si 3-4 cruci pe dreapta. Pentru vreo doi chiar a trebuit sa franez sa le fac loc ca... aia e. Overdrive. Nici nu m-am mai enervat. Voiam sa le explic una-alta despre banda de cuplu, banda de putere, diferenta dintre puterea nominala si cea "reala" dar vorbeam cu stejarii de pe marginea drumului. Am facut 400 de km de la plin si as mai aveam vreo 400 si ceva. Incepe sa imi placa =)))
    2 points
  6. La multi ani! KM cu care am intrat in noul an, asadar am rulat 10k km din luna iunie, de cand am achizitionat-o.
    1 point
  7. La acea data, masina nu era spalata la nicio spalatorie cu fise. A fost spalata in locul unde s-a aplicat folia pe faruri si partea de protectie pe geamuri. Ideea este ca la temperaturi pozitive sau cand e mai multa apa pe parbriz e totul ok. Nu imi mai bat capul cu asta, asa ca zic sa trecem peste. Optim se pot muta postarile intr-un topic de intretinere/detailing si asa nu cred ca exista unul dedicat, fiind un subiect de interes.
    1 point
  8. Dacă IPA nu, atunci ziceți și cu ce, să nu ne mai încingem tendoanele de la atâta frecat.
    1 point
  9. Spal la spalatorie cu fisa de ceva timp. Stergatoarele aluneca fin chiar si dupa spalare. Nu folosesc nici ceara, nici sealant. Oare nu putem invinui si calitatea mai proasta a masinilor noi?
    1 point
  10. La multi ani! Superbe cadre! Cunosc si eu pe cineva!
    1 point
  11. Vedeți ca problema provine de la senzorii de leveling sunt gripati. Încercați o defrișare sau schimbare senzori si se rezolva.
    1 point
  12. La multi ani, Laurentiu! Da, este pe valea Doftanei poza. Nu m-am putut abtine Zapada am gasit sus pe Secaria - chiar daca am vrut sa il urcam pe jos (chiar daca e usor, peisajele sunt superbe) nu am putut sa nu pun oleaca haldexul la treaba, asa, de control...
    1 point
  13. Daca vrei sa fii OEM Nazi, oglinda cu buton nu este corecta 🤣
    1 point
  14. Cateva poze din minivacanta de sarbatori. Detailling maniacs look away Prins si un pic de zapada sa testam Haldex-ul - nu ca pe asfalt nu as fi facut asta ...
    1 point
  15. Cu vag dpf ai sa inveti cum lucreaza dpf, daca urmaresti cum regenereaza, cum se comporta la drum dupa refenerare si inainte. Sint multi mecanici care habar nu au sa diferentieze oil ash de soot mass. Dupa ce iti testeaza masina iti spune ca ai dpf incarcat, dar nu si cu ce. Am vazut destule masini cu soot mic si regenerau f des, avand pres diferentiala mare de la continutul de cenusa. Succes si atentie, la drum ?
    1 point
  16. Problem solved. Injectorul era ok. Un oring a fost ciupit. L-am dus oricum la verificat si e in regula. Am schimbat cu ocazia asta si garnitura la capac culbutori. Un an nou fericit tuturor! 🥳
    1 point
  17. Stiam inca de la inceput de pedala virtuala, ca doar am pus'o ca optional, nu era in echiparea standard de Xcellence, dar nu vazusem in manual ca functioneaza si pentru incuiere. Si nu, in 4 ani nu am patit niciodata sa mi se incuie pentru ca as fi trecut din intamplare cu piciorul pe sub bara tin timp ce luam bagaje din portbagaj. Acum am recitit si manualul si e specificat clar acolo ca merge si la incuiere ... deci doar nu fusesem eu atent
    1 point
  18. Încheiem anul cu luminițe noi la interior! (înlocuit oglinda electrocromată cu una ce are buton on/off și iluminat ambiental)🥰 PS: Sarbători fericite și multă sănătate vă doresc!
    1 point
  19. Salutare! Eu aici ma opresc pe anul acesta . Va doresc sarbatori fericite si un an nou cat mai bun alaturi de masinile voastre!
    1 point
  20. Incepe sa mai faca cativa km.
    1 point
  21. @rudiRUD, eh a tinut destul injectorul ala avea o valoare putin mai mare de cand le-am luat. Il voi reconditiona daca se poate si aia e. Ca si setup... in ultima vreme ma tot gandesc la un benzinar.. ceva aspirat, vr6 sau v8. Cea mai accesibila si echilibrata optiune este 3.2/3.6 vr6. L-as lasa aspirat, o evacuare decenta sa se auda ok, fara sa fie prea galagios si aia e. Stiu reteta pentru a fi totul sus si functional. O alta optiune, mult mai scumpa este 4.2v8-ul de pe RS4 B7 420 cp. Dar acolo vine prea multa greutate pe fata, probabil necesita umblat si la airride. Si, probabil, prea mult power pentru tractiune fata.
    1 point
  22. Și am fost ieri scurt cu galusca , de mult nu am mai pozat mașina cât de cât, așa ca las un spam duminica plăcută tuturor
    1 point
  23. Din ce am citit, la MID LED are strict rol estetic, nu ar fi nimic acolo.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!