Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.12.2021 în toate secţiunile

  1. Nu stiu daca , in Romania, merita achizitionarea unei masini electrice. Impactul e mare, trebuie sa schimbi multe, prea multe. Si nu te ajuta nimeni, nici autoritatile, nici producatorii. Eu vreau un oras mai putin poluat, mai civilizat, mai avansat, dar vad ca eu sunt primul care trebuie sa faca compromisuri, ba chiar eforturi foarte mari. Vad ca viitorul verde se construieste pe banii mei, si, mai rau, pe timpul meu si sanatatea mea. Eu mai astept, motorul termic nu e nici pe departe la sfarsit de viata. Iar daca sunt catalogat ca "roman rezistent la schimbare" nu ma deranjeaza, rezistenta e data de ponderea mare dezavantaje. Felicitari totusi celor care au ales sa achizitioneze EV-uri. Cei care le folosesc si ne imparasesc experientele lor cat mai neutru si mai obiectiv sunt de admirat. Iar despre Dacia Spring nu pot spune decat ca cei care o cumpara fac un compromis si mai dureros, cel al sigurantei. Siguranta celor care folosesc masina ar trebui sa fie prioritara fata de orice altceva. Un an nou fericit tuturor!
    3 points
  2. Cu vag dpf ai sa inveti cum lucreaza dpf, daca urmaresti cum regenereaza, cum se comporta la drum dupa refenerare si inainte. Sint multi mecanici care habar nu au sa diferentieze oil ash de soot mass. Dupa ce iti testeaza masina iti spune ca ai dpf incarcat, dar nu si cu ce. Am vazut destule masini cu soot mic si regenerau f des, avand pres diferentiala mare de la continutul de cenusa. Succes si atentie, la drum ?
    2 points
  3. Problem solved. Injectorul era ok. Un oring a fost ciupit. L-am dus oricum la verificat si e in regula. Am schimbat cu ocazia asta si garnitura la capac culbutori. Un an nou fericit tuturor! 🥳
    2 points
  4. Bateria nu se incalzeste de la incarcat la 220V. E prea mica puterea.
    1 point
  5. Acum dacă reușești un 140 km ești fericit.
    1 point
  6. Confirm ca sunt foarte proaste. Avem in companie sase MK8 si in afara de al meu (care are mai putin de o luna) in rest toate au avut parbrizele schimbate. Ultima "victima" a fost marti, pe DN1
    1 point
  7. Renovatio chiar a anunțat un 2.49 RON pe kW cumulat cu un consum de iarnă, deja calculul economic la un EV dă cu virgulă (pentru consumuri reale, nu WLTP visat in condiții ideale). Timp mare de așteptare la încărcare, planificare traseu mereu in funcție de stații, multitudine de aplicații pentru încărcări, pentru mine, actual posesor de EV, s-au confirmat toate "avertismentele" primite, inclusiv de la un dealer de marcă. Încă nu suntem pregătiți pentru EV si avantajele ei (sunt și avantaje) sunt umbrite ba chiar depășite de dezavantaje, din păcate.
    1 point
  8. Oameni buni, va rog, nu mai repetati idiotenia asta cu "de banii aia se puteau face spitale". Spitalele nu se fac ca nu se vrea. Bani sunt si de pensii si de spitale si de scoli, insa la noi banii se toaca pe contracte cu dedicatii, pe interese personale si nu pe proiecte de interes national. Cred ca dupa 30 de ani, macar atata lucru a inteles lumea, ca nu exista VOINTA. Cat despre electrice si bonusuri, sunt necesare in prima faza, deoarece nu vorbim despre o tehnologie care sa fie complet si fara echivoc superioara solutiei actuale de mobilitate. Plus de asta, costurile sunt mai mari la electrice, pana se ajunge la productia in masa. Insa sunt de acord ca la un moment dat, ar trebui sa scada ajutorul pentru electrice, asta cand piata incepe sa se miste in directia dorita si stimulentul nu mai este necesar.
    1 point
  9. Nu e o gandire corecta. In loc sa se sifoneze acei bani si sa se ofere pomeni pentru cei care oricum au bani de o masina noua, cu acei bani se pot face spitale si orice altceva mai e nevoie. Altfel e perfecta analogia cu capra vecinului. Nu vom ajunge nicaieri cu o astfel de mentalitate. Impozitele le platesti pentru ca altfel societatea actuala nu poate exista. Si gandeste-te ca sunt oameni care platesc impozite de sute sau de mii de ori mai mult decat tine.
    1 point
  10. La primul frig si la mine stergatorul de la pasager facea glume. Paradoxal, 2 zile mai tarziu, tot frig .. totul perfect... 😄 asa face toate
    1 point
  11. La mall, unde incarci cat cumperi, cred ca e OK, dar mi-as dori ca toate statiile noi sa fie de putere mare (250-350 kW). Ce trebuie pentru ca masinile electrice sa devina acceptabile la drum lung, unde este toata lumea interesata, este sa se imbunatateasca experienta de incarcare: timp scurt, chargere fiabile, fara cozi, si cu ceva de facut in timp ce astepti sa se incarce. Ca la benzinarie, dar fara mirosul de benzina. Din experienta mea de folosire a masinii la drum lung, am intampinat așa: - chargere care nu merg odata ce ajungi acolo; cateodata singura statie din locatie este stricata - charger care este in uz si este singurul din locatia respectiva; nu poti mereu sa stii inainte, iar ca sa stii trebuie sa te uiti pe PlugShare si pe alte aplicatii in timp ce conduci si sa speri ca nu apare altcineva inaintea ta acolo - charger care este in vreo curte privata si trebuie sa cauti paznicul sa iti deschida, pentru ca este noapte si/sau weekend (se intampla des la dealerii VW) - charger care nu porneste si trebuie sa suni si sa pierzi vremea incercand sa explici unde esti si ce ai facut - bani aruncati in diferite aplicatii ale diferitelor retele de incarcare - nevoia de a planui din timp toata calatoria, sa-ti instalezi aplicatile tuturor retelelor, sa pui cardul in cont, sa pui bani in aplicatie, etc. - incarcarea in cate o locatie in care nu exista nimic, nici macar vreo toaleta - timpul mare de incarcare dat de statiile de viteza mica Multe dintre problemele de mai sus sunt adresate de Tesla: - chargerele merg sau sunt indicate corect pe harta - sunt multe disponibile la fiecare locatie - integrare buna cu masina, inclusiv la navigatie, si frictiune mica pentru incarcare, un singur cont la ei, fara nevoia de a porni din vreo aplicatie sau cu vreun card anume - statiile nou instalate sunt de putere mare si masina preconditioneaza bateria pentru o incarcare rapida inainte de a ajunge la statie Dar nu toate: - locatiile sa aiba un magazin, o toaleta - viteza de incarcare, desi foarte buna, nu e cea mai mare de pe piata, si este inca inacceptabila pentru multi - se fac cozi si la superchargerele Tesla in perioda de vacanta, sarbatori; poate fi rezolvat prin cresterea numarului de statii sau cresterea vitezei de incarcare LE: Update de la eOn Drive:
    1 point
  12. o sa raspund tot eu ca am descoperit intre timp de la ce era. mai conectez din cand in cand un obdeleven cand ma plictisesc in trafic si in momentul cand obd-ul interogheaza modulele la conectare, dezactiveaza autohold-ul.
    1 point
  13. Am si eu o problema. Am un VW Golf 7 1.6 tdi 105 cp, DSG, din 2014, cumparat cu 2 chei, de la Das Welt Auto acum 4 luni, cu 6 luni garantie pe motor/cutie. 1 am pierdut-o, ieri am fost la reprezentanta VW sa ridic cheia cea noua. DUpa codare m-au chemat si mi-au aratat ca dupa codare apare martorul de bujii aprins. Explicatia lor: S-a umblat la calculatorul motorului, au fost schimbati niste parametrii, schimbari care pana acum au ramas ascunse, neaparant niciun martor pe bord, iar acum odata cu codarea cum s-au transmis toate datele masinii in Germania la VW a iesit la iveala neconcordanta intre setariele de fabrica ale motorului si setarile actuale. Sfatul celor de la VW. Sa ma duc inapoi la Das Welt si sa le spun de problema (asta voi face joi, cand am programare pentru diagnoza), pentru ca zic cei de la VW martorul acesta se aprinde prima data la orice defectiune de motor si pe viitor nu o sa stiu daca intr-adevar este ceva problema la motor sau este doar eroarea de setare sesizata acum... SAU A doua varianta: ei , cei de la reprezentanta VW pot pune soft nou de fabrica, cu 50-50% sanse de reusita. Daca dispare dupa martorul si motorul merge ok atunci sunt un norocos, dar daca nu atunci se poate defecta unitatea centrala a motorului, pentru care asa de curios ce am fost mi-au facut un pret de 7780 RON, ca sa stiu daca va trebui schimbata. DAR daca se pune soft nou si acela sa zicem constata ca este ceva defectiune sa zicem la EGR/filtru de particule (ca poate tocmai asta au incercat sa ascunda cei ce au modificat parametrii motorului )si trebuie schimbat si EGR, atunci ajung la cheltuie;li de iarasi cateva mii de lei..... DECI...ce parere aveti, s-a mai intalnit cineva cu asa ceva? Ce sa fac? Sa las masina asa cu martorul aprins (nu functioneaza acum start-stop-ul, in rest nu am nicio problema ca ea) sau sa risc si sa ma duc la WV sa rescrie pe masina softul original din fabrica? Pentru ca desi o sama duc maine la Das Welt, cum si ei au cumparat masina de la VW Timisoara cu siguranta o sa-mi spuna ca la ei asa a ajuns masina, fara erori si ei nu stiu ce au si nu au ce sa-mi faca. Poate gresesc si o sa rezolve, dar ma indoiesc....
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!