Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.12.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, într-un final mi-am făcut curaj si am zis să îmi prezint si eu mașinuța.(P.s o am de 7 luni) Este vorba de o Octavia 3, motorizare 1.4 Tsi - 150 cp DSG , iulie 2016 si cu 95.000 km. Masina este luata de la o cunostinta , imi lipsesc cateva optionale care mi le-as fi dorit...dar din pacate asa a fost sa fie. As vrea sa ii fac cateva retrofituri dar sunt cam stangaci ma gandeam in primul rand la alte faruri si stopuri cu led pe spate, bloc d lumini cu senzor si functia auto,senzori parcare. Daca aveti idei va rog spuneți-le cu incredere.
    4 points
  2. Adica al 6666.(6)-le simt, cel din sigla VW, e 3QF9xxxxxx sau 5Q09xxxxxx ? Glume de autobaza, ce vrei.
    3 points
  3. Daca tii la confort si calitatea finisajelor poti uita de Lexus sau alte asiatice. Un prieten are ultimul model de Lexus , 2020 ,interiorul e oribil ,muzica se aude jalnic si peste 100 km/h bate efectiv vantul prin ea . Are doar avantajul impozitului ,atat.
    2 points
  4. @gigelm5m3 Nu e vorba doar de consum,sau ca trebuie sa astepti "n" minute sa se incarce,nu sunt statii de incarcare , .....etc. Nu-i vorba ca nu-mi place ,dar totusi masina nu e o jucarie sau un accesoriu ,e un mijloc de transport care trebuie sa fie la dispozitia noastra, nu noi la dispozitia lui. Ma asteptam la niste argumente mai realiste. Cu ecologia...e mult de dezbatut ,stai linistit ca asta nu se vrea de la nivel inalt.( in 2021 nu se pune problema ca nu se poate ,ci daca se vrea sau nu)
    2 points
  5. Momentan,la statie de incarcare,care e pretul unui kw ?
    2 points
  6. @halamadrid Pare ca incerci sa te convigi pe tine cu voce tare ca nu iti trebuie masina electrica...well nu trebuie sa asistam noi la asa ceva, altfel nu-mi explic post-ul tau... Cat despre afirmatia: "Nu stiu daca posesorii de electrice isi aduc aminte din vremurile de demult cand aveau masina pe combustibili fosili, dar si in alea se incalzeste destul de repede, nu ingheti pana la destinatie. Ba chiar unele baga destul de repede caldurica, fara a avea Webasto, mai au un volan incalzit, niste scaune care incalzesc posteriorul ocupantilor..." cred ca e o gluma proasta...luni dimineata la -2 grade Celsius dupa o noapte in care a ploua si masinile erau inghetate cu masina electrica am plecat la 3-4 minute dupa ce m-am suit in ea, fara sa trebuiasca sa dau cu rachleta de gheata pe nici un geam. In aceelasi timp masina termica a avut nevoie de 12-13 min cu utilizarea racletei. Caz concret vs povesti.
    2 points
  7. Pe drumuri externe parca nu e asa rau. Daca ajusteaza incalzirea bateriei pe deplasari scurte in oras, zic ca se rezolva multe plangeri si frustrari. Mures - Toplita - Mures Dus, baterie rece si drumul e in urcare - 22.1 kWh/100 km Intors, mai cald si coborare - 17.4 kWh/100 km Incarcat 100% ajuns acasa cu 34% - total 229km cu 20.7 kWh/100 km. Mers pe ECO si 21-22gradeC, estimat cu un plin : 347km. Acceptabil.
    1 point
  8. Si eu doream sa-i dau LIKE, dar nu poate primi.
    1 point
  9. Salut. S-au facut functionale 100% chiar daca masina nu e un FL doar ca masina are centrala de FL. S-a rezolvat din adaptari. Si surpriza, sunt functionale 100% chiar daca masina nu e FL, doar ca are centrala corespunzatoare.
    1 point
  10. @florin71 Ti-am răspuns mai sus. Fără tester e mai greu, dar te poți orienta după start-stop. Dacă oprește motorul atunci sigur nu e în regen. Dacă am dubii activez start-stop la finalul drumului. Dacă am parcat masina si motorul s-a oprit și el, atunci e clar, nu face regen. Și am tester, dar până îl pun, până ma conectez, intru pe grupuri... durează. Climatizarea e ceva necesar, mai ales pe temperaturi minime dar pozitive, umezeală afară... compresorul oricum nu merge in forță ca vara, se usucă mai repede habitaclul, ții conductele de AC lubrifiate... doar avantaje, acel 0.2 litri economie este un fals-câștig!
    1 point
  11. Pai nu poate nimeni sa-ti dea argumente realiste pe o intrebare...cat costa kW...si pe ce ai afirmat ulterior legat de costul de operare pe perioada iernii. Cel mai corect este sa pui pe hartie ce anume vrei tu de la masina: Buget 1 masina in familie sau mai multe media drumurilor parcuse, 80% din ele posibilitati de incarcare acasa sau la munca, adica in momentele in care masina stationeaza peste ce poti trece ca disconfort si peste ce nu etc. Dupa ce faci lista aceasta poti, daca doresti, sa vii catre posesorii de electrice cu intrebari. Ulterior, dupa ce aflii raspunsurile bazate pe experienta utlizatorilor poti trage concluzia daca merita sau nu merita, pentru tine, nu in general. Masina ideala nu exista, care sa bifeze toate casuletele fara compromisuri, intotdeanuna va fi o alegere subectiva intre niste plusuri si minusuri. Eu sunt dispus sa-ti rapsund la intrebi daca consideri ca te ajuta, dar important pentru tine este sa conturezi ce nevoi ai si peste ce minusuri poti trece.
    1 point
  12. @EEXCALADE, care e situatia ta? Stai la casa sau apartament? Mergi preponderent in oras sau faci drumuri lungi? Cred ca experienta colegilor care au masina electrica o sa te ajute sa te decizi, daca vrei, explicand si avantajele si dezavantajele.
    1 point
  13. @EEXCALADE Pai la cum problema, nu merita. Nu-ti lua nu sunt bune! Fix tipologia romaneasca de gandire: se iau exceptiile (pretul cel mai mare la energie, si sezonul defavorabil) si se face un caz de studiu, caiet de sarcini etc., il ducem la rang de regula si de aici si raspunsurile de pe acest topic. Poluarea aia de care vorbesti tu se simte la nas cand respiri, la nivelul trotoarului, mai ales acum ca e umiditate mare si gazele stau jos sau aia nu conteaza. Adica inteapa la nas, mai exivent de atat nu se poate Inca un aspect impotant: nu mi-am luat electrica pt ca e ECO. Daca se scumpeste curentul se scumpeste tot, dar absolut tot. @dercosin cazul tau, la cum utilizezi tu masina azi, da nu electrica e raspunsul, dar in acelasi fel, in cazul meu este. In ceea ce priveste presupunerea mea legata de tine, imi asum am gresit, e foarte bine ca ai avut ocazia sa experimentezi o masina electrica si sa compari. Exista masina electirca si pentru nevoile tale dar la un pret mai mare astazi decat masina pe care o folosesti, deci nu e o solutie. peste cativa ani poate va fi. Dar asa cum eu nu am incercat sa te conving de ce ai tu nevoie nu ma convinge nici tu pe mine de ce am eu nevoie. Ar trebui sa ne limitam fiecare la nevoile proprii.
    1 point
  14. Sa presupunem ca vreau sa-mi schimb masina actuala si ma bate gandul sa trec la o electrica. Niste calcule simple : https://www.e-charge.ro/ev-driver 1.95 lei / kw Daca 1kw costa momentan 1.95 lei (pret in crestere) si o electrica consuma aprox 30 kw/100 km (iarna) ,asta inseamna 60 lei/100 km echivalentul la aprox 10 L carburant. Ma poate lamuri cineva de ce as da +30.000€ pe o masina care : consuma mult ,are autonomie mica si nu prea am unde sa o incarc ? Nu sunt contra electrice,imi place tehnologia,sigur asta e viitorul dar .....momentan pare mai mult un moft ,un produs de lux,sau sa fie ca a2a masina. Nu incepeti cu ecologia, ca nu autoturismele persoanelor fizice stau la baza poluarii.
    1 point
  15. Asta cu incalzirea este un fleac, o chestiune minora. In Golf am parbriz, volan si scaune incalzite. Nu merg niciodata cu scaunul incalzit (il gasesc inutil, dar e apreciat de ceilalti), dar mai folosesc volanul incalzit atunci cand e frig afara, pentru ca ramane rece o perioada mai lunga de timp. E un moft, desigur. Un alt detaliu folosit ca argument este silentiozitatea. La drum lung, in Golf, la 2000-3000rpm motorul e inexistent in habitaclu, nu vibreaza, nu maraie si nu paraie. Desigur, daca opresc muzica e posibil sa aud ceva subtil de la motor, dar am Dynaudio pentru a ma bucura de o ambianta sonora de calitate si a anula zgomotul de rulare de la roti si de la celelalte masini. Daca ati sta langa o autostrada sau drum national, ati vedea ca, practic, nu e nicio diferenta intre zgomotul produs de rularea unui Golf si al unui ID3, rotile fac acelasi zgomot, la aceeasi viteza si dimensiuni, iar zgomotul motorului este complet acoperit de cel de rulare si aerodinamic. In oras, la plecarea de la semafor si stationare (cu motor pornit), in general la viteze mici, avantajul este de partea celor electrice.
    1 point
  16. Sa-mi cumpar electrica doar pentru ca se incalzeste mai repede habitaclul, asta ar fi printre ultimele criterii pe care le iau in considerare. Nu stiu daca posesorii de electrice isi aduc aminte din vremurile de demult cand aveau masina pe combustibili fosili, dar si in alea se incalzeste destul de repede, nu ingheti pana la destinatie. Ba chiar unele baga destul de repede caldurica, fara a avea Webasto, mai au un volan incalzit, niste scaune care incalzesc posteriorul ocupantilor...
    1 point
  17. Verifica iar in blocurile de masura valori senzori si servomotoare. Verifica daca ai conductele calde la intrare in calorifer, atunci s-a infundat iar...daca nu s-a spălat instalatia, la montajul noului calorifer
    1 point
  18. Denso DRR32005.Nu pune alta marca,o sa te chinui inutil.Am montat asemenea calorifer pe masina mea,identica cu a ta!
    1 point
  19. Nu ai cum fara baterie. Pune o baterie temporara sau ia curent de la o alta masina, o inchizi din cheie cu capota deschisa, scoti bateria si inchizi capota.
    1 point
  20. Salut!Acum,ca temperatura afara a fost destul de ridicata,am vazut si efectele inlocuirii valvei de pe compresor.Am cumparat o valva Vemo,model V15-77-1020,pentru compresor Sanden PXE 14,poate mai ajuta pe cineva informatia asta.AC ul functioneaza perfect,aerul incepe sa se simta rece de la 30 sec-1 minut de cand il pornesc.Am masurat si temperatura aerului la grilele de aerisire centrale,dupa vreo 10-15 minute de functionare are 4 grade Celsius.Afara erau 29 grade,in masina 43 grade dupa ce a stat in soare toata ziua.Presiunea statica de freon era 6.4 bari,in functionare a urcat pe la 11-12 bari,cuplu pe compresor in jur de 6 Nm.Costurile au fost 270 lei electrovalva si 300 lei montajul+umplere instalatie cu freon,ulei si substanta de contrast.Totul functioneaza perfect acum.O sa anexez acestui post si un tabel in care vedeti presiunea statica,inainte de pornirea motorului,in functie de temperatura de afara,poate mai ajuta pe cineva.Va multumesc pentru sfaturi,datorita forumului am reusit sa rezolv problema ac-ului.O seara buna tuturor!
    1 point
  21. Da, dacă citești tot ce am scris despre procedura... Nu merge sa cumperi o clona și soft original de la ross tech... O sa lucrezi cu softul care îl primești la chinezărie. Mai departe, ai toate informațiile pe forum, decarteaza un pic de timp sa le citesti
    1 point
  22. Salut prieteni , Astazi am finalizat inlocuirea servo-motorasului/actuatorului la la clima v158 dupa indicatiile voastre. Am mai gasit un tutorial util care m-a ajutat sa imi fac locul de munca ceva mai accesibil in sensul ca am desfacut cele doua suruburi de la piesa aceea metalica si am distantat-o de consola centrala printr-un distantier din lemn initial sperand ca voi putea pune surubul la loc prin orificiul aripioarei dar munca este deosebit de grea si am procedat asa cum multi dintre voi ati recomandat si anume , am practicat o taietura in "aripioara" exact ca si in imaginile de pe forum. Oricum cu toate ca pozitia de lucru este extrem de dificila...am reusit... Multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru cei interesati atasez link-ul de care m-am folosit suplimentar si eu... https://www.drive2.ru/l/1978598/
    1 point
  23. Este normal sa se abureasca mai mult sau mai putin parbrizul in conditii de ploaie, imediat dupa ce opresti AC-ul si mai ales daca dirijezi aerul doar spre parbriz, sau dezaburire parbriz, cum a zis colegul mai sus. Pentru ca in momentul cand ai oprit AC-ul, tubulatura si vaporizatorul sunt reci, unele chiar umede de la condens, iar in combinatie cu aerul mai cald de afara si mai ales umed si el, iti baga toata umezeala in masina pana ajung toate alea la o temperatura comuna si pana se usuca vaporizatorul si toate componentele din imediata apropiere a lui. Daca insa te prinde ploaia si nu aveai AC-ul in functiune, n-ar trebui sa fie probleme cu aburirea, pentru ca sunt uscate componentele enumerate mai sus.
    1 point
  24. Nu stiu de unde ai tras concluzia asta. Nu stiu daca e sau daca poate fie. Frunzele le-ai curatat de sub capota, zona de admisie a aerului, la stergatoare? Lumea nu prea face asta...
    1 point
  25. DAi torpedoul jos si te uiti cum lucreaza clapetele.
    1 point
  26. CAuza este clara in ultima poza, V71 defect.
    1 point
  27. Nu. Acelea sunt de la AC. In dreapta lor, imediat linga acestea, sunt cele de la calorifer, se vad si in foto. Se declipseaza acele cuple din plastic si vor ramane 2 conducte scurte care ies din habitaclu si intre ele are acel surubel care le fixeaza de caroserie si care trebuie sa fie slabit nu desfacut de tot, ca sa se poata misca in interior si sa le poti desprinde si cupla mai usor.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!