Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.12.2021 în toate secţiunile
-
3 points
-
2 points
-
Tre sa mergi pe Sportline. Uite una si mai scumpa, putin rulata https://www.dasweltauto.ro/detail/1021709041?minPS=270&minRegYear=2020&sortAsc=true&sortCol=price Ca sa raspund colegului, ce-mi trece repede prin cap: -Alfa Romeo Stelvio sau Giulia (si mai ramai si cu bani) - BMW 330i sau 330e - Volvo V60 sau S60, cred ca incadrezi si la XC60 - Arteon - liftback sau Shooting brake - Tiguan R Ar trebui sa iesim din bula asta, doar grupul VAG, si o sa fim uluiti, ca mai sunt si alte branduri. N am trecut nicio electrica, pentru a nu fi discutia de Rabla Plus2 points
-
2 points
-
Pre-conditionare legat la priza, consumul tot acolo este, doar ca-l contorizezi in alta parte. Sa scazi de la 522km WLTP la 185km iarna pe drumuri scurte, eu zic ca este inacceptabil, si asta 100% la 0%, 80% - 21% am facut 109km, recomandat de producator, nu te incadrezi nici la inacceptabil, e de-a dreptul dezastruos. Electricele sunt in special facute pentru oras (sa scoatem fumul afara), drumuri scurte, dese si la temperaturi mult diferite de cele 20C unde s-au facut testele. Daca treceau in fisa si varianta asta, atunci era o chestie asumata. Dar aceste "mici" neajunsuri ajungi sa le cunosti doar dupa achizitie. Curba pe 0 grade sau 10 grade este marginal neglijabila, as prefera fara pre-conditionare si limitare pentru drumuri scurte, daca tot traim cu "dracu" in casa.1 point
-
Salut, am fost pana la Pitesti si le-am luat. Sunt noi noute, ma gandesc ca sunt scoase cumva din fabrica din moment ce se fac in Romania. Daca nu reusesc saptamana viitoare sa le rezolv cu Al, revin.1 point
-
Asa functioneaza acum. Incepand cu 3.0, se va incalzi si bateria cand e conectat cablul de incarcare AC.1 point
-
@kolfleading aia ziceam si eu ca e una din acele situatii de vacanta de 3 ori pe an care sper sa nu se repete si la anu din cauza ca se vor porni statiile. Fiind o situatie neplacuta ma deranjeaza, chiar daca majoritatea situatiilor imi sunt favorabile. Si nu e asa de generala intrucat ma voi mai intalni cu ea de cateva ori iarna asta. La fel de stresant va fi. Nu cred ca trebuie sa fim fanatici cu privire la masinile electrice. Si nici legat de cele ICE.1 point
-
Pai comparam top of the line de la un brand cu modelele entry level de la altul? Lasand la o parte parerile subiective si preferintele, daca faci un tabel cu modelele mentionate aici tind sa cred ca iesi mai ieftin cu Skoda. In niciun caz nu zic ca e cea mai buna sau ca ar fi o alegere buna dar obiectiv vorbind suma de bani va fi mai mica.1 point
-
E vorba ca te urci intr-o masina de peste 55k care are aceeasi antifonare ca un 1.5tsi care incepe de la 30k. Aceeasi calitate a imbinarilor. Sigur ca primesti multa masina si multe dotari, dar la ce pret. E poate o alternativa pt cine vrea sa simta ca un mini RS6 la 1/3 din pret. Si totusi am configurat superb, e drept sedan, L&K ( ultimul nivel de echipare) tot 2.0tsi 4x4 dsg cu mai toate optionalele si peste 53k nu ajunge.1 point
-
Tesla așa face: pregateste bateria inainte de ajungerea la statie, pentru a incarca la viteza maxima. VW mai are lucruri destule de implementat.1 point
-
@powershot SSP222 ai incercat? Impreuna cu SSP514?1 point
-
Există posibilități de înlocuire module și la noi in țară si suntem deja câțiva care "ne aplecăm și pe schimbarea modulelor", problema e că încă în Ro nu se conștientizează costurile ce presupun chiar și înlocuirea unui singur modul din baterie, astfel că mulți renunță la mașini când află costurile, iar majoritatea ajung exportate sau in dezmembrări.1 point
-
Pretul e ridicol si nu exista niciun argument in favoarea unei astfel de sume pentru o Skoda.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se rescrie eeprom ceasuri un un dump curat, se adapteaza, rescriu chei, codare si o sa scapi mesajul DEF1 point
-
Decizia finala era intre S3 si Seria 3 G20. Poate la prima vedere nu se pot compara fiind clase diferite, dar pe mine m-a interesat forma de sedan, intr-un anumit interval de pret si cu veleitati mai sportive, fara a conta spatiul interior. Interiorul cu siguranta mai calitativ era la BMW, ceasurile de bord destul de limitate insa. Pozitia la volan tipica BMW fiind iar un plus. Numai ca 320i era in acea gama de pret cu dotari similare (cu 2k euro mai mult pt ca obliga la navigatie pentru live cockpit professional). Desi se simte surprinzator de sprinten pentru 184cp, comparatia la dinamica era dezechilibrata. Am observat oricum ca deja s-a umplut de G20 pe strada albastru portimao M sport, evident insa 320d :)). Daca nu tineam cont de buget as fi ales 330ix. Audi A4 si A5 actuale sunt niste FL obosite, cu tablete lipite in bord, cu preturi mari si cu gaselnita de mild hybrid. Mercedes are cel mai futurist interior, dar parca acel design nu e pentru mine. Desi e clasa compacta, masina are 1625kg ca masa reala.1 point
-
S-a facut luna si am ajuns la folie pt faruri si stalpii B. Ma gandesc daca sa infoliez si toata partea frontala a masinii (capota, bara, stalpi A, aripi si primii 20cm din plafon). Review si la o luna de cand o am: Partile negative -lipsa spatii de depozitare, deloc clever. Fara suport ochelari, fara spatii de depozitare sub scaune (nici nu am vazut optiune). Are un sertar mic in stanga volanului, dar la cat este de mic nu incape nici portofelul. La Golf incapea. - lipsa capitonaj spatii de depozitare din usi - consola centrala, in zona de cupholdere este foarte ieftin realizata. - manerul interior al usii se simte ca un plastic gol, din nou senzatia de reduceri de costuri. -garda la sol exagerat de mare pt un model S Tot ce am descris sunt lucruri pe care le-am observat dinainte de a lua decizia de a lua masina. E drept nu am facut testul cu portofelul in cadrul testdrive-ului. Practic senzatia de ieftin se accentueaza pe masura ce cobori privirea. Daca nu era discountul semnificativ care a dus pretul intr-o alta liga..masina asta daca are pret care incepe cu 5..nu isi face banii. Ce imi place: Absolut tot ce nu intra la parti negative. Motorul si cu transmisia au ajuns la un rafinament ce permite adaptarea la orice situatie, de la mers pe eco pt ca nu ai unde sa mergi cu mai mult de 10kmh, la accelerat la nevoie si ti se schimba imediat starea de spirit. Usurinta cu care se conduce si se adapteaza imi place. Am criticat interiorul, dar felul cum se imbina elementele, display-urile, scaunule, plansa de bord, arata a 2021. Exteriorul..culoarea si cu ornamentele de crom mat se imbina placut si subliniaza liniile masinii. Negru mat + culoarea inchisa imi da senzatia de anonimat. Cand ma voi plictisi de crom, pot sa le infoliez. Imi place intr-o oarecare masura si sunetul din difuzoare care contribuie la senzatie de viteza, de putere. E vorba de cum te faci masina sa te simti, plus ca e win-win..nu atrage atentia politiei, rar etc.1 point
-
Asa cum spune si Cristi, motoarele EA888 gen 3 sunt chiar OK. Da da, suntem proprietari de masini cu acest motor, dar te invit sa cauti pe forumuri prin afara pareri ale proprietarilor, spre exemplu in america, Jetta cu 300-400k km la bord cu acest motor, fara interventii majore la el. E over engineered, dar e destul de bine pus la punct, deoarece VW a perfectionat tehnologiile initial introduse pe gen 1, in 2005. Conteaza sa ii faci o verificare super amanuntita cand o iei si sa mergi la un mecanic care stie si ceva diagnoza, ca sa verifice parametrii motorului. Se poate afla cam orice, inclusiv alungirea lantului (care nu mai e o problema pe aceasta generatie). Consumul de ulei, depinde. La o benzinara, avand in vedere fortele/turatiile superioare unui diesel, e normal sa fie un pic de consum de ulei, dar daca motorul e in stare buna, nu ar trebui sa depaseasca 1L/10000km chiar si daca mergi mai tare cu el din cand in cand. Fata de diesel, e altceva. Plaja aia lunga de turatii, felul in care raspunde, in care se tureaza aproape instant de la 3000RPM, silentiozitatea suprema pana pe la 2500RPM si consumul cu ~2L in plus fata de un 2.0 TDI 150 cai (cred ca 1L mai mult fata de cel de 184), toate astea cred ca merita pe deplin. E un motor fain dpmdv, ambivalent, adica e super si la mers chill si e super si la mers agresiv. PS: consumuri orientative pe octavia manuala - 8-9L/100 in oras in weekend, cand e mai liber in oras (chiar sub 8 daca folosesti stop start), 10-11L/100 cand e mai aglomerat in timpul saptamanii si 12-14L/100 pe distante scurte, dar poate ajunge si mai sus daca mergi doar 1km sa zicem, plecat cu motorul rece. in afara, la mers legal, fara foarte multe depasiri, ia un 6, 5-5.5 scoti doar daca mergi la consum. daca ai 4 pasageri + bagaje si mergi mai tare, ia 7-8. Daca mergi in stil BMW/Audi (adica vii cu flash-uri si semnalizare ) se duce in 9L. Am avut pe mana o Jetta mk5 cu 2.0 tdi BMM 140 de cai DSG si scotea cam 1.5-2L in minus in mai toate circumstantele (oras/afara).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Stiu ca pe multi ii irita cand se multumeste pe aici....dar... Multam la toti pentru aprecierii.... Sincer toti aveti o contributie la ZIMulica...poate o sa vi se para ciudat dar aproape toti ati contribuit la aceasta masina prin pasiunea voastra... Multam fain si sincer, sunt foarte mandru ca exista aceasta comunitate... Majoritatea lucrurilor de pe acest forum se fac din suflet si asta e cel mai important...1 point
-
1 point
-
Nu este adevarat. Un Golf e mult mai bine lucrat decat un ID3, scaune mult mai bune, sonorizare mult mai buna, performante mai bune la viteze extraurbane la puteri chiar mai mici, tinuta de drum samd. ID3 este mai bun la spatiu interior (dar e un monovolum si ar trebui comparat cu Golf Plus) si performante urbane. ID3 este sub noul Polo la calitatea interiorului, mergeti sa vedeti cu ochii vostri.0 points
-
https://autoblog.md/video-in-china-s-au-testat-40-de-masini-electrice-populare-la-20-de-grade-celsius-rezultatele-in-termeni-de-autonomie/0 points
-
Parerea mea e ca la 60k eur deja n ar trebui sa te mai uiti la o Skoda (nu ca Skoda n ar fi o masina foarte ok, dar sigur nu la banii astia) Daca vrei si spatiu, deja trebuie sa te uiti la E, Seria 5, A6, unde preturile pentru motorizari bune si dotari ( cel putin ca un Superb L&K sau Sportline ) sar de 80/90k eur...0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00