Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.12.2021 în toate secţiunile

  1. Update legat de dongle: traseu de 140km, waze activ, spotify cam 50% din drum, plecat cu bateria telefonului 100%, ajuns la destinatie cu 70%. iphone SE2, bateria are 90% viata. Ma declar multumit.
    2 points
  2. Salutare! Eu aici ma opresc pe anul acesta . Va doresc sarbatori fericite si un an nou cat mai bun alaturi de masinile voastre!
    1 point
  3. Va salut baieti si multumesc pentru raspunsuri. Voi verifica si revin cu detalii, masina a stat cam 9 luni, iar legat de arcuri nu cred ca sunt rupte, am bagat-o de 2 ori la stand de itp si mi-ar fi spus baietii, insa mai pot verifica o data.
    1 point
  4. Merita luata la 2 3 ani cu km corecti la 25/30k eur.
    1 point
  5. Pretul e ridicol si nu exista niciun argument in favoarea unei astfel de sume pentru o Skoda.
    1 point
  6. Am venit mos craciun si pentru A3.
    1 point
  7. Intre timp, am terminat cu inmatricularea masinii si am zis s o "rasfat" putin, drept urmare a primit un schimb de distributie, pompa apa, transmisie, revizie motor (ulei, filtre), revizie DSG si un simering care "plangea" Bineinteles, toate acestea in reprezentanta VW. Am activat si DRL si pe spate, ca sa fie putin mai frumoasa
    1 point
  8. 97000 km are masina. Uleiul era putin inchis la culoare fata de cel din bidon insa am zis ca au trecut 12 ani de cand am masina si sa nu fie vreo problema e mai bine sa il schimb. Diferenta inca nu am simtit la cutie dupa schimb, schimba la fel de bine. Ca orice ulei se deterioreaza in timp. La bujii e al treilea schiimb insa au fost numai NGK pe original iar acum au venit Bosch.
    1 point
  9. 22700 km. M-am invrednicit azi sa o spal bine, sa-i fac touchup la zecile de ciobituri cu pensonul original, sa-i dau o mana de ceara lichida si sa-i trag si cateva poze samsaresti de mai mare dragul.
    1 point
  10. Diferenta care conteaza (de zi cu zi) este de promptitudine in răspuns, cuplul e sus la orice turatie, masina pleaca bine la orice apasare pe pedală, pe cand cele mono-turbo au o întarziere până prind viață. Conduc alternativ mono-turbo/biturbo si e aspectul cel mai prezent. E corect, difera si cuplul/puterea oferită. In partea cealaltă, la dezavantaje, este consumul, nu poti scoate mai multi cai fara sa "bei" mai mult. Nu cu mult, dar nu poti "bate" la eficienta un monoturbo. Diferente mari sunt la internele motorului, vilbrochen ranforsat, pistoane si biele toate ranforsate, alte bolțuri la biele/piston din oteluri mult mai rezistente (grupa 12.9!!! versus 10.9, adica 10800N/mm2 versus 900N/mm2). Motorul bitdi e gândit din start pentru alte forțe interne, nici cureaua de distribuție nu scapă, e diferită de monoturbo si se schimba la 120k. Cu această ocazie m-am abonat la topic. Imi place mașina, e bine dotată, sa ai spor la volănit!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!