Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.12.2021 în toate secţiunile

  1. Incepe sa mai faca cativa km.
    4 points
  2. Am venit mos craciun si pentru A3.
    3 points
  3. M-am procopsit cu astea.., sa le pun dupa Sarbatori? Cred ca imi vor trebui niste prelungiri, deci va trebui sa merg la service, nu pot face eu acasa operatiunea. Eu speram sa vina cu un fel de gri, dar au venit negre ..( matt carbon). 🙄
    2 points
  4. acum nu pot produce suficiente, de aici de fapt problemele. culmea e ca la cat s-au scumpit nici nu ar trebui sa fie cerere mare, alea vechi oricum inca merg.
    2 points
  5. Discuția e mult mai amplă decât pare iar ceea ce eu zic (și alții ca mine) este faptul că ”se poartă” chestia cu mediul poluant de ICE. Nimic mai fals! Eu n-am nicio problemă cu electricele, cine vrea își cumpără, cine nu - nu, dar să nu ni se mai servească rahatul cu mediul, salvarea balenelor, etc., că nu ține. Nu mai punem la socoteală faptul că reducerea poluării vs schimbarea acumulatorilor la 8 ani ”nu se pupă”. Aș fi curios cum se va face reciclarea peste 8 ani a unui milion de acumulatori (1 acumulator=1 mașină)... Și aici mă refer la tări puternice nu la amărășteni ca de-al de noi. Sper ca ”soluția” să nu fie ”depozitarea” acestora în diferite zone ale continentelor mai sărace că asta ar însemna ascunderea gunoiului sub preș. Eu - clar - nu voi cumpăra așa ceva în viitorul apropiat din motive cunoscute de mulți (autonomie mică, timp mare de încărcare, stații puține). Evident, electricele au și avantaje: cuplul instant și silențiozitatea. Poate or mai fi și altele...
    1 point
  6. Nu exageram Rave, ma uit doar la masinile electrice facute in perioada anilor 2010 (adica Leaf-uri, Tesle) si mai toate au nevoie acum de o baterie noua. Ok, nu sunt pe zero la range, insa multe ajung sa fie inutilizabile din cauza autonomiei foarte reduse. Cat despre TSI-uri, te duci frumusel intr-un garaj local si cu 2000 euro ti-l faci boboc. E totusi o diferenta, hai sa fim corecti. Poate ca bateriile facute in 2020 vor tine mai mult de 8 ani, asta ramane de vazut! Pana atunci putem vorbi doar despre exemplele din trecut.
    1 point
  7. 2012. Codul motorului este CDAA. VW Audi 1.4 1.8 2.0 TSI P0011 Camshaft code diagnosis and repair - try this first! - YouTube Mai sus e un link cu un video pe YT, referitor la acest cod de eroare. Supapa e integrata in ,,capul,, arborelui cu came (variatorului). Apare la minutul 4 al video-ului. Probleme pot aparea si de la senzorul de pozitie (solenoidul) al arborelui cu came. Este ansamblul rotund ce apare la inceputul reparatiei, minutul 2.14''. Mai jos ai si link catre un articol util, in limba engleza, referitor la aceasta defectiune, cauze, simptome, etc. P0011 “A” Camshaft Position – Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) | The Motor Guy
    1 point
  8. Pentru orice ICE iesita din garantie ai alternative bune pentru service si piese. In cauza era o masina Tesla veche de 8 ani, iesita din garantie. Se pare ca posibilitatile pentru a inlocui bateria erau limitate, de vreme ce omul si-a aruncat in aer masina. Nu spun ca orice posesor de electrica trebuie sa isi arunce in aer masina cand pica bateria. Probabil ca un roman isi cauta o baterie pe la dezembrari, desi sansele sa gaseasca tind spre zero, acum. Mecanici calificati si autorizati pe masini electrice cred ca sunt extrem de putini in Romania. Nu ma refer la cei cu laptopul care fac update-urile in reprezentanta, ci la cei care ar schimba acumulatorii, de exemplu.
    1 point
  9. Ar mai fi o diferenta si anume ca la masinile conventionale, gasesti o multime de solutii de reparat motoare vechi, cu probleme, chiar si dupa 20 de ani, la preturi relativ mici. La baterii inca nu exista o astfel de piata, sa zicem producatori AM care reconditioneaza bateriile, inlocuind spre exemplu celulele deteriorate, care ar scadea mult costurile. Totodata, 8 ani de zile durata de viata, chiar daca pare mult/suficient la inceput, este foarte putin, in contextul in care toata lumea acum vorbeste despre reciclare, incalzire globala, sustenabilitate. 1 milion de pack-uri de baterii li ion, care vor deveni inutilizabile peste 8 ani nu este o problema marunta, dpmdv, deoarece nu vorbim despre niste blocuri de metal care trebuie topite si turnate din nou in blocuri de motor, ci vorbim despre baterii, o combinatie de substante chimice, impachetate intr-un mod specific, care, sunt greu reciclabile, greu de produs si ca rezultatul, pretul lor inca este exorbitant de mare si nu doar asta, insa nu oricine le poate repara, precum o poti face cu un motor cand il segmentezi, cand ii schimbi o turbina, samd.
    1 point
  10. Eu cred că tu nu ai văzut până acum mașini bune... Vechiul meu Golf (2005) are 380k km, 0 probleme până-n prezent și toarce ca-n prima zi. Adevărat, caroseria arată vârsta mașinii.
    1 point
  11. In mers ,pe loc nu se fac complete . Exemplu : 7hpa press diff dupa regenerare e mult.
    1 point
  12. Intre timp, am terminat cu inmatricularea masinii si am zis s o "rasfat" putin, drept urmare a primit un schimb de distributie, pompa apa, transmisie, revizie motor (ulei, filtre), revizie DSG si un simering care "plangea" Bineinteles, toate acestea in reprezentanta VW. Am activat si DRL si pe spate, ca sa fie putin mai frumoasa
    1 point
  13. Au trecut cateva saptamani de la ultimul post. Masina a stat pe dreapta 2 saptamani pentru ca am fost plecat cu serviciul. Am avut ceva emotii din cauza acumulatorului, dar a pornit astazi la prima cheie. Inca rezista. Frozen A venit si Mos Craciun din China, cu un dongle pentru app-connect wireless. S-a imperecheat foarte repede atat cu masina cat si cu telefonul. Am facut si o proba, static deocamdata, ca nu am avut niciun drum de facut, si waze porneste ok. Ruta se incarca la fel de repede, ramane de vezut si in mers cum se comporta. Singurul lag l-am observat la spotify, gandeste cateva secunde mai mult pana reda melodia, dar nu ma deranjeaza. Mai ramane de vazut cat tine bateria telefonului la un drum mai lung. Sarbatori fericite!
    1 point
  14. Inseamna ca putin s-au mai schimbat treburile. Cand am luat Octavia Tour , vinerea am vazut/ platit și marți am ridicat-o. Dar erau și anii de gratie 2009/'10 cand showroom urile erau pline de masini și nu erau cumparatori. Acum e fix invers!
    1 point
  15. Salutare, si la mine a ajuns masina la Curtici pe 10-12 Decembrie.... Dealerul m-a informat ca o sa o ridic până pe 15 ianuarie... ca in cazul lui Alexandru.... motivația, transportatorii numai vin sa livreze masini in perioada asta de final de an... zicea cineva si cu spatele ajungea ... ma rog... am stat aproape 1 an după ea...ce mai conteaza câteva săptămâni... Ideea frumoasă este că eu masina asta nu am luat-o ca pe celelalte cu banul jos, am făcut și un credit la PorscheBank si azi primesc mesaj, deși masina încă nu este nici macar in București, ca prima rata este pe 20.01.2022... cu ce mai spune acolo...😁.. Bine ca ma pune sa plătesc dar de adus nu se obosesc ...Asta da afacere .... Sărbători fericite vă doresc si multă sănătate.
    1 point
  16. Tempomatul trebuie sa mentina viteza, confort condus, etc...nu sa scada/creasca consumul. Mai departe, legat de consum, depinde de cum este utilizat, conditii drum, viteza setata, etc
    1 point
  17. 97000 km are masina. Uleiul era putin inchis la culoare fata de cel din bidon insa am zis ca au trecut 12 ani de cand am masina si sa nu fie vreo problema e mai bine sa il schimb. Diferenta inca nu am simtit la cutie dupa schimb, schimba la fel de bine. Ca orice ulei se deterioreaza in timp. La bujii e al treilea schiimb insa au fost numai NGK pe original iar acum au venit Bosch.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!